معرفی بهترین و محبوبیت بازی اسلات  + ویژگی های بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches

Loki’s Riches لوکی ریچز یکی از بازی هاي‌ خفن اسلات میباشد کـه بسیار محبوبیت زیادی دارد در ادامه با راهنمای بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches + ترفند و قوانین لازم هاتم بت را دنبال نمایید. 

 

معرفی بهترین و محبوبیت بازی اسلات 

Loki’s Riches یک اسلات کازینو از بازی Pragmatic Play اسـت کـه لوکی فریبکار، خدایی در اساطیر نورس را معرفی می کند. لوکی نماد پردرآمدترین بازی این بازی اسـت و با قرار دادن 25+ او روی قرقره ها، حداکثر برد 10000 برابر شرط را بـه شـما تعلق می‌گیرد.

راهنمای بازی اسلات لوکی ریچز Loki's Riches + ترفند و قوانین لازم

با کمک ویژگی Expanding Symbol و Free Spins می توانید این تجربه را بـه یاد ماندنی کنید و چند برد بزرگ ایجاد کنید. قبلاً مضامین سرگرم‌کننده‌اي از بازی پراگماتیک، مانند Empty the Bank و Cowboy Coins را دیده‌ایم. بیایید دریابیم کـه Loki’s Riches چه چیزی برای ارائه دارد!

 

ویژگی های بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches

Loki’s Riches یک اسلات ویدیویی از بازی Pragmatic Play با ۷ حلقه و ۷ ردیف اسـت. با توجه بـه مکانیک پرداخت کلاستر، این بازی هیچ خط پرداخت منظمی ندارد. برنده شدن با فرود 5 یا بیشتر از یک نوع نماد دریک خوشه در هر نقطه از قرقره ایجاد می‌شود. بازیکنان میتوانند بین Min.bet 0.20 و Max.bet 240 انتخاب کنند.

 

بیشتر بخوانید: انواع بازی اسلات ومپایر با 500 دلار سود خالص در یورو بت و سیگاری بت «100% تضمینی»

 

بازی با 3 RTP مختلف و با میانگین RTP 96.04% بـه طور پیش فرض ایجاد شده اسـت، اما اپراتورها همچنین می‌توانند از یکی از موارد پایین تر استفاده کنند. از 94.98٪ یا 94.04٪. RTP در طول خرید ویژگی اندکی بـه 96.01٪ کاهش می یابد.

فرکانس فعال سازی Free Spins این بازی بـه طور متوسط 1 در 399 چرخش اسـت و فرکانس بازی Base Game 34.4٪ اسـت. Loki’s Riches دارای نوسانات بالا و حداکثر برد 10000 برابر شرط اسـت. حداکثر فرکانس ضربه برد بـه طور متوسط 1 در 1864976 چرخش اسـت، و برد بزرگ‌تر از 1000X میانگین 1 در 41967 چرخش اسـت.

 

این ماجراجویی بازی اسلات دارای ویژگی هاي‌ خوبی اسـت کـه بـه شـما کمک می کند تا برنده هاي‌ بزرگ را دنبال نمایید و بـه دست آورید. ویژگی هاي‌ Loki’s Riches عبارتند از: Tumble، Expanding Special Symbol، Free Spin و Feature Buy.

 

طراحی بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches

طراحی بازی بر اساس تم اساطیر نورس اسـت و خدای لوکی شخصیت اصلی ان اسـت. از نظر ظاهر لوکی، او بر اساس تفسیر دنیای سینمایی مارول ساخته شده اسـت کـه توسط تام هیدلستون بازیگر در فیلم هایي مانند Thor: Ragnarok و Avengers: Endgame بازی می کند. لوکی در سمت راست قرقره ها با پس زمینه اي از چراغ هاي‌ سبز سبز ایستاده اسـت.

 

میتوانید دکمه خرید ویژه را در سمت چپ قرقره‌ها و همه ی دکمه‌هاي‌ باقی‌مانده، از جمله دکمه‌هاي‌ Spin و Bet Size را در زیر پیدا کنید. میتوانید Loki’s Riches را در همه ی دستگاه‌هاي‌ تلفن همراه، رایانه‌هاي‌ رومیزی و دفترچه یادداشت بازی کنید.

 

با قرار دادن 5 یا بیشتر از انواع نمادهای مشابه دریک خوشه بر روی قرقره هاي‌ مجاور، یک ترکیب برنده ایجاد می کنید، کـه ویژگی Tumble را فعال می کند

 

نماد های بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches

نمادهای کم درآمد عبارتند از: نگین آبی، نگین سبز، نگین نارنجی و نگین قرمز. فرود 25+ از همان نوع نماد دریک خوشه بین 50X و 150X هزینه دارد. نمادهای پردرآمدتر سپر سبز، چکش، حلقه قرمز طلایی و لوکی طلایی هستند. فرود 25+ از همان نوع نماد دریک خوشه بین 300X تا 10000X هزینه دارد.

 

نماد پراکندگی دارای طرح یک کتاب بنفش با علامت سوال سبز اسـت و این نماد می تواند روی هر قرقره اي ظاهر شود. فرود 4 یا بیشتر نمادهای Scatter ویژگی چرخش رایگان را فعال می کند. این بازی دارای نماد وحشی نیست. اکنون بیایید دریابیم کـه این بازی چه نوع ویژگی هایي را ارائه می‌دهد!

 

حداکثر برد در اسلات Loki’s Riches چقدر اسـت؟

حداکثر برد 10000 برابر شرط اسـت.

 

چه ویژگی هایي در اسلات Loki’s Riches موجود اسـت؟

از ویژگی هاي‌ این بازی اسلات می‌توان بـه Tumble، Special Expanding Symbol، Free Spins و Feature Buy اشاره کرد.

 

اسپین رایگان بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches

ویژگی Tumble با ایجاد یک برد فعال می‌شود و نمادهای برنده از حلقه ها حذف می شوند. نمادهای جدید از بالا می افتند و امکان ترکیب هاي‌ برنده جدید را فراهم می‌کنند. تا زمانی کـه ترکیب هاي‌ برنده جدید ایجاد شود، اینکار ادامه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: 5 بازی اسلات برتر در سیگاری بت و یورو بت «بونوس 2500 دلاری در هفته»

 

این ویژگی می تواند بـه طور تصادفی در طول بازی پایه، زمانی کـه یک نماد پرداخت تصادفی بـه عنوان نماد گسترش ویژه انتخاب می‌شود، فعال شود. هنگامی کـه این اتفاق میوفتد، نماد انتخاب شده بـه عنوان بخشی از ویژگی غلتش منفجر نمیشود. در عوض، ان را بـه یک گروه از 4 نماد از همان نوع در اندازه 2X2 در هر نماد گسترش می یابد، پس از ان تمام برنده ها با ان پرداخت می‌شود.

نماد گسترش ویژه بـه طور پیش‌فرض از راست بـه پایین گسترش می یابد، و زمانی کـه نمادهای در حال گسترش دریک موقعیت و همپوشانی قرار می گیرند، بـه عنوان یک نماد واحد ارزیابی می شوند.

 

این ویژگی را میتوان با فرود 4 یا بیشتر نمادهای Scatter در هر نقطه از قرقره ها فعال کرد ودر ابتدا 10 چرخش رایگان بـه شـما تعلق می‌گیرد. میتوانید این ویژگی رابا فرود 4 یا بیشتر Scatter Symbos فعال کنید و 10 چرخش رایگان اضافی دریافت کنید.

 

در طول این ویژگی، یک نماد پرداخت بـه صورت تصادفی انتخاب می‌شود و بـه عنوان نماد گسترش ویژه برای کل مدت زمان ویژگی برای هر یک از چرخش هاي‌ رایگان کار می کند.

 

آیا بازی اسلات لوکی ریچز Loki’s Riches سود دهی خوبی دارد ؟‌

این بازی یک تجربه سرگرم کننده با موضوع اساطیر اسکاندیناوی ارائه میدهد کـه در ان لوکی را ملاقات می کنید کـه بـه خدای فریبکار مشهور اسـت، نه خوب و نه بد. لوکی در سمت راست قرقره ها ایستاده اسـت و شـما را تماشا می کند کـه با فرود حداقل 5 نوع نماد منطبق دریک خوشه، برنده میشوید.

 

شایان ذکر اسـت کـه اگر موفق شوید 25+ نماد Loki را در طول هر چرخشی بـه زمین بفرستید، حداکثر برد 10000 برابر شرط بـه شـما تعلق می‌گیرد، و اگر چه انجام ان بسیار سخت اسـت، ایجاد ان از سوی ارائه دهنده بسیار خوب اسـت. یک احساس فریبنده

در طول چرخش‌ها، می توانید آهنگی با سرعت بالا با ویولن و هارمونی بشنوید کـه کاملاً با تم خدا مطابقت دارد و حس نشاط‌آوری ایجاد میکند. زمانی کـه ما برای نخستین بار این بازی را دیدیم، انتظار یک تجربه پر از اکشن با ویژگی‌هاي‌ مرتبط با قدرت‌هاي‌ Loki را داشتیم، اما Loki’s Riches یک بازی کم‌رنگ با ویژگی‌هاي‌ کمی اسـت کـه برای اجرای ان بـه مکانیک‌هاي‌ خوشه‌اي متکی اسـت.

 

این بازی فقط یک نماد خاص را ارائه میدهد، نماد گسترش ویژه، کـه در ان یک نماد پرداخت تصادفی انتخاب شده و بـه 4 گروه با اندازه 2X2 تبدیل می‌شود. ما این ویژگی را دوست داشتیم زیرا بـه شـما امکان می‌دهد خوشه هاي‌ قابل توجهی با بردهای عظیم ایجاد کنید، اما بعد از مدتی چیز بیشتری می‌خواهید. نقطه فروش بازی پاداش، نماد گسترش ویژه اسـت .

 

 اما تنها با 10 چرخش رایگان، ما بـه دنبال یک ضریب یا چند نماد چسبنده بودیم. ما این نوع نمادهای بسط دهنده ویژه را درکتاب مردگان دیده‌ایم، اما در ترکیب با مکانیک خوشه‌اي، می تواند خوشه‌هاي‌ عظیم تولید کند. قرار دادن نمادی با پرداخت کمتر بـه عنوان نماد گسترش ویژه، مزایایی دارد. 

 

زیرا بـه دفعات بیشتری فرود می آید، اما در عین حال، شـما همیشه تلاش میکنید تا نمادهای پردرآمد را از ابتدا دریافت کنید. یک لمس خوب این بود کـه پس از فعال کردن مجدد این ویژگی، یک نماد گسترش ویژه اضافی دریافت کنید.

 

با توجه بـه آمار بازی، RTP تقریبا متوسط اسـت و حداکثر برد 10000 برابری شرط قابل توجه اسـت و زمانی کـه یک ارائه دهنده روشن می کند کـه چگونه میتوان بـه ان رسید، ان را دوست داریم.

 

در پایان، با توجه بـه موضوع، انتظار بیشتری از این بازی داشتیم. با این اوصاف، بازی بـه خوبی طراحی شده اسـت و ویژگی هاي‌ موجود پتانسیل خوبی برای برنده شدن ارائه میدهد.

 

بیشتر بخوانید: جک پات اسلات چیست؟ |‌ بررسی انواع جک پات ها با 200 میلیون سود روزانه

 

ورود به سایت معتبر

اگر لوکی خدای مورد علاقه شـما در اساطیر نورس نیست، میتوانیم ۱۲ بولت تندر یا ۲۱ راه رعد و برق ثور را بـه شـما پیشنهاد کنیم.Loki’s Riches جایگاهی اسـت کـه در ان می توانید بیش از 25 نماد Loki را بـه دست آورید تا حداکثر برد 10000 برابر شرط را بـه دست آورید برای ورود بـه سایت معتبر انواع بازی هاي‌ اسلات کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل