معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان + فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

یکی از مشکلات بزرگ این روزها در برخی کشورها فیلتر بودن برخی از سایت ها می باشد. این امر مشکلات بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد می کند. یکی از اپلیکیشن های موثر در این امر فیلترشکن آرگو وی پی ان است. این اپلیکیشن پیشرفته یک فیلترشکن بسیار قوی و محبوب بوده و مورد توجه بیشتر کاربران قرار گرفته است.

  • اگر برای دسترسی به سایت شرط بندی به دنبال فیلترشکن هستید؛ می توانید آخرین آدرس معتبر ترین سایت ایرانی را بدون فیلتر در دسترس شما قرار داده ایم.
معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان

معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن برخی از اپلیکیشن ها بسیاری از افراد کسب و کار های خود را در فضای مجازی آغاز کردند. وجود محدودیت های اینترنتی در این روز ها باعث شده است تا صاحبان کسب و کار های فضای مجازی دچار مشکل شوند. طراحان و کارشناسان در صدد ایجاد راه حل برای این مشکلات توانستند، وی پی ان و پروکسی طراحی نموده و در اختیار کاربران قرار دهند.

آرگو وی پی ان ابزاری جدید برای دور زدن سانسور اینترنت است که توسط تیم FiItershekanha طراحی و توسعه یافته است. آرگو وی پی ان چندین ویژگی خوب دارد که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن در بین کاربران شده است. آرگو وی پی ان دارای فالکوند است که می توانید در آرگو وی پی ان ثبت نام کرده و نام دامنه خود را به آن اضافه کنید تا از وی پی ان ارگو برای دور زدن سانسور اینترنت در کشور استفاده نمایید. از مهم ترین ویژگی های آرگو وی پی ان امنیت آن و رعایت حریم خصوصی کابر است. پس از اتصال به آرگو وی پی ان اتصال کاربران از طریق AES_GCM-128OR Cha Cha20-PoIy1305 رمزگذاری می شود. انتخاب رمز به طور خودکار بر اساس معماری پردازنده گوشی هوشمند شما انجام می شود. بالاترین سرعت اینترنت برای دسترسی به خدمات آنلاین در اختیار شما قرار گیرد.

  • توجه داشته باشید که خیلی ها از این فیلترشکن به عنوان بهترین فیلترشکن فعال برای ایران یاد می کنند!

فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

با نصب ArgoVPN بر روی گوشی هوشمند خود دیگر نگرانی برای عدم اتصال به سایت های فیلتر شده را نخواهید داشت. در این روزها برخی از کشورها دارای محدودیت هایی شده اند که دسترسی به سایت های بسیار زیادی را دچار مشکل کرده است. فیلترشکن آرگو وی پی ان یکی از بزرگ ترین اپلیکیشن های حال حاضر است که با دسترسی به سرور های کشور های زیادی دسترسی به سایت های منتخب را بسیار آسان کرده است. آرگو وی پی ان علاوه بر گوشی بر روی دستگاه کامپیوتر کاربران هم نصب می شود. بسیار سریع به سرورهای سازنده خود متصل می کند. با این اتصال یک اتصال رمز گذاری شده همراه با لینک های قابل اعتماد را در اختیار کاربران می گذارد و کاربران بدون هیچ نگرانی و محدودیتی می توانند از اینترنت استفاده کنند. فعال سازی این اپلیکیشن روش های بسیار ساده ای دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

برای خیلی از کاربران فضای مجازی جای سوال است که آیا دانلود نسخه قدیمی ArgoVPN معتبر و مطمئن است. برای بررسی این سوال به برخی از سایت های معتبر و بزرگ گوگل مراجعه کرده و به صحبت های بسیار جالبی بر خورده ایم. در یکی از ویدئوهای بررسی فیلترشکن های این روزها عنوان شده است که به دو دلیل فیلترشکن آرگو وی پی ان مطمئن نمی باشد. این مشکل داستان هایی را پشت سر دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. یکی از دلایلی که در یکی از سایت های بزرگ عنوان شده، این است که فیلمی با کیفیت ۴۸۰ پی را که فقط ۵۵۰ مگابایت اینترنت مصرف می کند، با روشن کردن آرگو وی پی ان بیش از یک گیگ اینترنت محاسبه شده، مصرف می شود. بنابراین یعنی در هر دقیقه ۵ مگابایت برای آپلود سرور انتخاب شده مصرف می شود که این امر باعث به خطر انداختن حریم شخصی کابر می شود. از دیگر مشکلات عنوان شده درباره امنیت آرگو وی پی ان این است که همزمان که دستگاه بوت می شود، این اپلیکیشن هم بوت می شود و اغلب نرم افزارها به این صورت هستند. اما با استفاده از گوشی های هوشمند و یا برنامه هایی مرتبط به این کار می شود که این قابلیت را غیر فعال کرد. گفته می شود آرگو وی پی ان حتی اگر بوت آن را هم غیر فعال کنید، به محض فعال شدن اینترنت دوباره به صورت خودکار قابلیت بوت را فعال می کند که این امر هم باعث به خطر انداختن برخی از حریم های شخصی گوشی شما می شود. اما وجود سرعت بسیار بالای این اپلیکیشن جهانی باعث شده است تا مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و هیچ کس به این گفته ها توجه ای نداشته باشد.

معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

در این روزها به خاطر محدودیت های ایجاد شده دسترسی به اینترنت برای کاربران ایرانی بسیار دشوار شده است‌. بیشتر افراد و به خصوص صاحبان کسب و کار های اینترنتی به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند آن را دور بزنند. بسیاری از کاربران حرفه ای برای کسب و کارهای اینترنتی خود از سرویس های خاص از جمله سرور مجازی که بعضی نیاز به صرف هزینه زیاد و نیاز به بالا بردن امنیت دارد، بسیار استفاده می کنند. اما این برای بسیاری از افراد عادی که به تازگی استارت آپ های نوپا راه اندازه کرده اند، جای سوال است که چگونه این مشکل حل می شود. جواب این سوال کاربران بسیار آسان است. همان طور که کاربران می دانند روی اصطلاح فیلترشکن حساسیت وجود دارد. دور جدید فیلترینگ اینترنت کشور به سبب مصلحت هایی که وجود دارد، باعث شده است که خیلی از افراد دنبال بهترین فیلترشکن قوی و وی پی ان برای دور زدن اینترنت ملی باشند. آرگو وی پی ان یک فیلترشکن رایگان برای سیستم عامل اندروید است که توسط شرکت فناوری FiItershekanha طراحی و توسعه داده شده است‌. برای دانلود آرگو VPN برای اندروید چندیدن راه بسیار آسان وجود دارد که آسان ترین راه دانلود نصب از اپلیکیشن گوگل پلی است. با نوشتن نام آرگو وی پی ان در قسمت جست ‌وجوی این اپلیکیشن، دانلود آن به راحتی در دسترس کار بران قرار می گیرد. همچنین از دیگر روش های دانلود Argo VPN جست‌وجو در گوگل و دانلود از طریق لینک مستقیم قرار داده شده در سایت های بزرگ گوگل است.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برای استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان برخی از افراد دچار مشکل شده اند که چگونه از اپلیکیشن استفاده کنند. آرگو وی پی ان یک برنامه وی پی ان است که به افراد امکان می دهد از هر وب سایتی دیدن کنند و از هر برنامه یا بازی بدون محدودیت های منطقه ای استفاده کنند. بدون شک این اپلیکیشن عالی برای دسترسی به محتوایی است که در مکان فعلی برخی از افراد مسدود شده است. روش کار آرگو وی پی ان بسیار ساده و شبیه به سایر فیلترشکن های دیگر است و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که سروری را در کشوری که می خواهید از طریق آن متصل شوید انتخاب کنید. پس از آن می توانید بدون هیچ محدودیتی وارد اینترنت و سایت های مورد نظر خود شوید. برای پاسخ به این سوال که آیا نیاز به ساخت اکانت می باشد؟ باید گفت که خیر برای استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان نیازی به ساخت و ایجاد اکانت نخواهید داشت. آرگو وی پی ان از آن دسته فیلترشکن هایی است که به شما امکان می دهد تنظیمات DNS خود را تغییر دهید.

سرعت فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه است؟

سرعت فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه است؟

برای آرگو وی پی ان هیچ محدودیتی برای ترافیک یا سرعت وجود ندارد. با این حال گاهی اوقات ممکن است، حداکثر سرعت اتصال کاربران در هنگام استفاده از وی پی ان کاهش یابد. چرا که در صورت داشتن اتصال اینترنتی بسیار سریع سرور ممکن است با ترافیک اینترنتی برای شما مشکل پیش بیاید. برخی از افراد دانلود Argo VPN با لینک مستقیم فارسروید را یکی از آسان ترین روش های دانلود می دانند. در نظرسنجی برخی از سایت های نیز این امر را بیان کرده اند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

اتصال خودکار به پر سرعت ترین سرورها، یکی از بزرگ ترین و بهترین دلیل های محبوبیت این فیلترشکن است. از مهم ترین مزایای اپلیکیشن آرگو وی پی ان می توان به سرعت بالا و امنیت آن اشاره کرد. مشکل اصلی و مداوم تمام کاربران قطع و وصل مداوم آن بوده که موجب کلافگی کاربران بسیار زیادی شده است. با وجود سرورهای زیاد در این اپلیکیشن این موضع بسیار راحت می باشد. بنابراین در اپلیکیشن آرگو وی پی ان می توان به جرات گفت که این مشکل وجود ندارد. در فیلتر شکن آی گو وی پی ان امکاناتی وجود دارد که به کاربران کمک می کند در کارهای روزمره که دارای محدودیت های اینترنتی شده است به راحتی دسترسی پیدا کرده و کارهای خود را انجام دهید. با فعال سازی آن شما می توانید توسط سرورهایی که بر روی ترافیک های شبکه ای قرار می گیرد، از امکانات یک کشور دیگر به فضای اینترنت از دست خارج شده دسترسی پیدا کنید.

این وی پی ان رایگان است؟

آرگو وی پی ان یک ابزار وی پی ان رایگان برای سیستم عامل اندروید است. توسط شرکت بزرگ و محبوب فیلترشکن طراحی شده است. این فیلترشکن دارای یک فایروال داخلی است که به افراد این امکان را می دهد که وب سایت ها تا زمانی که به سرور های آن متصل اند، مسدود شوند. رایگان بودن این اپلیکیشن عالی باعث شده است تا طرفداران هر چه بیشتر برای نصب و استفاده از آن علاقه مند شوند. علاوه بر رایگان بودن آرگو وی پی ان این اپلیکیشن دارای یک مخزن عمومی است که در آن کاربران می توانند، وب سایت های فیشینگ و بد افزار را در حین اتصال مسدود کنند. این مخزن به گونه ای است که مرتب به روز می شود و به کاربران در بهبود امنیت اینترنت بسیار کمک می کند‌.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان چیست؟

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان چیست؟

آرگو وی پی ان یک ابزار بزرگ و جدید است که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در حال حاضر آرگو وی پی ان در گوگل پلی عرضه می شود و از این اپلیکیشن قابل دانلود است. دانلود این فیلترشکن که به صورت رایگان است و بر روی تمام سیستم عامل های اندروید نصب می شود، برنامه آی گو در حال حاضر تنها برای گوشی های اندروید طراحی شده است. آسان ترین روش دانلود این اپلیکیشن دانلود Argo VPN از مایکت است که با مراجعه به این سایت و کلید بر روی لینک مستقیم می توانید از دانلود این برنامه بهره مند شوید.

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

فیلترشکن آرگو وی پی ان یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین اپلیکیشن های جهانی این روزها دارای محدودیت های اینترنتی است که با امکانات بسیار زیادی که دارد دسترسی هرچه راحت تر کاربران را آسان کرده است. فیلترشکن آرگو وی پی ان در پی تلاش های بسیار زیاد طراحان شرکت بزرگ فیلترشکن ها کاملا رایگان است و دارای هیچ گونه اشتراک پریمیوم نمی باشد. نسخه آنلاین این نرم افزار گفته می شود که دارای چنین اشتراکی است. پریمیوم نام سرویس پولی ماهانه است که برخی قابلیت های اضافی را برای مشترکین خود به ارمغان می آورد. در اصل کاربرانی که از اپلیکیشن های دارای اشتراک پریمیوم استفاده می کنند، باید به صورت آنلاین ثبت نام و عضویت ماهانه آن اپلیکیشن را دریافت کنند. سرویس اشتراکی پریمیوم قابلیت های اضافه تری نسبت به دیگر اشتراک ها دارد و برخی از محدودیت های اپلیکیشن های رایگان را از میان برمی دارد که متاسفانه این فیلترشکن از آن استفاده نمی کند.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

با دانلود Argo VPN از بازار برخی از افراد امکان آپدیت این نرم افزار را به دست نیاورده اند. چرا که بازار یک اپلیکیشن ملی و دارای محدودیت است. طراحان شرکت اپلیکیشن ها با توسعه و افزایش امکانات روزافزون مشغول به ساخت بهترین امکانات برای دسترسی کاربران به اینترنت را فراهم کرده است. راحت ترین روش برای آپدیت این اپلیکیشن مراجعه به گوگل پلی است که امکانات ویژه این اپلیکیشن را به علاوه به روزترین آپدیت های حال حاضر در اختیار افراد می گذارد.

سوالات متداول

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان در ایران هم قابل استفاده است؟

این اپلیکیشن در سرتاسر جهان که دارای محدودیت اینترنتی اند، قابل استفاده است.

از مهم ترین ویژگی های آرگو وی پی ان چه ویژگی است؟

این اپلیکیشن رایگان است و امکان نصب بر روی تمام گوشی های اندروید را برای کابران فراهم کرده است.

آموزش نصب فیلترشکن آرگو وی پی ان را در کجا می توان مشاهده کرد؟

آموزش های بسیار زیادی در گوگل یوتیوب و کانال های تلگرامی وجود دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات