معرفی فیلترشکن سایفون + فیلترشکن سایفون دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

فیلترشکن سایفون یکی از قدرتمند ترین و بهترین فیلترشکن های رایگان است که سال های طولانی است که در بسیاری از کشور ها عرضه شده و برای کشور ایران نیز بهترین خدمات را ارائه داده است. زیرا طبق عقیده شرکت سازنده این فیلترشکن کشور ایران وسیع ترین فیلترینگ را دارا است و به غیر از آن نیز در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کشور در دنیا آن را دانلود و نصب کرده اند و از آن استفاده می کنند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا درباره فیلترشکن سایفون اطلاعات کامل تری را در اختیارتان قرار دهیم.

وی پی ان ایتالیا به صورت Ip ثابت و بدون مشکل و نحوه نصب آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

معرفی فیلترشکن سایفون

معرفی فیلترشکن سایفون

سایفون Psiphon یکی از محبوب ترین فیلترشکن ها و وی پی ان هایی است که در جهان استفاده می شود و میلیون ها نفر در سراسر کره زمین از این اپلیکیشن در حال استفاده اند. آن را به عنوان یکی از قوی ترین vpn و فیلترشکن ها می دانند. با توجه به اینکه شما در کدام یک از کشورها حضور دارید، می‌ توانید این فیلترشکن را بر روی گوشی و سیستم عامل خود داشته باشید و نیازی نیست دیگر نگرانی بابت اینکه این فیلترشکن برای ویندوز قابل نصب است نیز داشته باشید، زیرا این فیلترشکن بر روی سیستم عامل اندروید و ویندوز قابلیت نصب را دارد.

این vpn از لایه حفاظتی بالایی برخوردار است و بهترین ابزاری است که می‌ تواند به شما کمک کند تا به اینترنت دسترسی سریع تری داشته باشید. از این رو توصیه ما این است که حتما این فیلترشکن را از گوگل پلی دانلود کنید تا یک نسخه اصلی و معتبر از این اپلیکیشن در اختیار تان قرار بگیرد.

فیلترشکن سایفون دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

به خاطر سرعت بالا و خدمات بسیار خوبی که این فیلترشکن داشته احتمالاً چندین سرور در این فیلترشکن تعبیه شده است اما با توجه به اینکه ظاهر این وی پی ان بسیار آسان است، به هیچ وجه شما نمی توانید مشاهده کنید که هم اکنون این فیلترشکن به کدام یک از سرور های درون آن متصل شده است.

شیر بت

آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه فیلترشکن سایفون سرعت دارد؟

از آن جایی که فیلترشکن شیر بت دارای بالا ترین امتیاز می باشد و کاربر های زیادی از آن استفاده می کنند، باید خدمت تان بگوییم که سرعت بسیار بالایی دارد. پس به طور کلی در پاسخ به این سوال می توان گفت که حتی فیلترشکن شیر بت در برخی از دسترسی ها و سرور ها سرعت بالا تری نسبت به فیلترشکن سایفون دارد و گزینه بهتری برای فعالیت های تان برای رفع فیلترینگ محسوب می شود.

آیا فیلترشکن سایفون معتبر و مطمئن است؟

فیلترشکن سایفون تا حد زیادی معتبر است. اما نمی‌ توان آن را با امنیت بسیار بالایی دانست. زیرا امنیت این فیلترشکن زیاد توجه مردم را جلب نکرده و بسیاری از افراد آن را غیر قابل اعتماد می دانند. به همین دلیل است که توصیه می‌ کنیم این فیلترشکن را برای مدت طولانی بر روی گوشی خود به همراه نداشته باشید تا این چنین اطمینان داشته باشید که امنیت شما تامین شده است.

وی پی ان آمریکا آی پی ثابت (VPN USA) به همراه راهنمای نصب و راه اندازی در دسترس شما کاربران محترم است.

دانلود فیلتر شکن

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

هم اکنون در کشور ایران برای بهره گیری از اپلیکیشن هایی مانند واتساپ و اینستاگرام و تلگرام نیاز به فیلترشکن بسیار قدرتمند دارید. حتماً مورد نیاز شما یک فیلترشکن قوی خواهد بود که برای دسترسی به ان می توانید در سایت های معتبر جستجو کنید و به دانلود آن بپردازید. همچنین در نرم افزار گوگل پلی نسخه اصلی این وی پی ان در اختیارتان قرار گرفته است.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برای استفاده از این فیلترشکن نیاز به ساخت و ایجاد یک اکانت مخصوص به خودتان دارید و تنها کافی است که آن را برای سیستم‌ عامل خود وصل کنید تا برای تان فعال شود و بتوانید از تمام مزایای آن استفاده لازم را ببرید. تمام این موارد ذکر شده به عنوان ویژگی ها و مزایای این فیلترشکن می باشد که آن را بسیار محبوب ساخته است.

سایفون چه تفاوتی با سایر فیلترشکن‌ ها دارد؟

شبکه های خصوصی وی پی ان ها می توانند اطلاعات و داده ها را به صورت ایمن از طریق یک تونل دریافت و یا ارسال کنند. معمولا وی پی ان های برای شرایط عادی ایجاد می شوند و ممکن است بسیاری از آن ها حفاظتی از اطلاعات کاربران خود نکنند و هویت کاربر قابل شناسایی باشد، این موضوع می تواند باعث مسدود شدن ترافیک شود.

فیلترشکن سایفون بر خلاف فیلترشکن اسپید وی پی ان می تواند در برابر سانسور ها مقاومت کند و از پروتکل های مختلفی برای امنیت استفاده کند. این موضوع توانسته است این وی پی ان را کمی متفاوت تر از سایر فیلترشکن ها کند.

آیا استفاده از سایفون در تمامی کشورها قانونی است؟

آیا استفاده از سایفون در تمامی کشورها قانونی است؟

همانطور که می دانید برخی از دولت ها دسترسی کاربران به اینترنت و نرم افزار های اینترنتی محدود می کنند. سایفون به راحتی می تواند از این سانسور ها عبور کند و به همین دلیل استفاده از آن در برخی از این کشور ها ممنوع می باشد و حتی ممکن است جرم شناخته شود. در کشور ایران استفاده از انواع فیلترشکن ها مانند سایفون ممنوع است اما افراد برای انجام فعالیت های خود ناچار به استفاده از آن هستند.

در کشور کره شمالی نیز استفاده از این وی پی ان ممنوع است و افرادی که از این برنامه استفاده کنند مجرم شناخته می شوند و محکوم خواهند شد. در کشور روسیه نیز قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن وجود دارد و هر فردی که از این برنامه استفاده کند و از سانسور ها و مسدود سازی ها عبور کند باید جریمه ای به مبلغ 1100 دلار پرداخت کند.

آیا سایفون سرعت اینترنت کاربر را کاهش می‌ دهد؟

فیلترشکن سایفون در ابتدا سرعت بسیار خوبی در اتصال داشت اما به دلیل اینترنت های بسیار ضعیف، سرعت اتصال آن کمی کند تر از همیشه شده است. سرعت بالا یکی از مهم ترین دلایل انتخاب وی پی ان است اما هم اکنون سرعت بسیاری از وی پی ان ها کم شده است و این موضوع ربطی به خدمات وی پی ان ندارد و مربوط به اینترنت بسیار ضعیف می باشد.

سایفون سرور های بسیار زیادی دارد که در صورت کند بودن سرعت می توان سرور خود را عوض کرد و از سرعت بالا تری برای انجام فعالیت های خود استفاده کرد. چند ماه پیس نظر کاربران در مورد سایفون بسیار مثبت بود و همه از سرعت آن بسیار راضی بودند اما اخیرا کاربران گزارش هایی در مورد سرعت پایین آن ارسال کرده اند و درخواست رفع این مشکل را داشته اند.

البته در هنگام اتصال به سرور ها نیز کاربران دچار مشکلات زیادی شده اند و باید زمان بسیار را برای این موضوع صرف کنند. اما در کنار تمام این مشکلات، سرور های شخصی و مختلف باعث شده اند که کاربران در هنگام اتصال به برخی از آن ها از سرعت بسیار خوبی بهره مند شوند و بتوانند در کوتاه ترین زمان کار های خود را در اینترنت نا محدود انجام دهند. این فیلترشکن می تواند به خوبی به برنامه های مسدود شده وارد شوند و سایت های فیلتر شده را باز کنند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن سایفون نیاز به وارد کردن سرور است؟

این فیلترشکن به طور خودکار به بهترین سرور نصب می شود و نیازی نیست که شما سرور مورد نیاز این vpn را به آن بدهید و منتظر باشید به این فیلترشکن متصل شوید. از این رو نصب و اتصال این اپلیکیشن بسیار آسان بوده است و افرادی که آن را بر روی سیستم عامل خود نصب نموده اند، اعلام کرده اند که بدون نیاز به هیچ سروری که کاربران به آن اضافه کنند نصب می شود.

آیا فیلترشکن سایفون اطلاعات کاربران را جمع‌آوری یا ذخیره می‌ کند؟

باید توجه داشته باشید که این وی پی ان هم مانند بسیاری از نرم افزار ها نقاط ضعفی دارد مانند این که تاریخچه سرچ کاربر در دستگاه ذخیره خواهد شد و سایفون در این موضوع دخالتی ندارد و ممکن است کل ترافیک داده توسط سایفون تونل نشود. به همین دلیل اگر نیاز زیادی به ناشناس ماندن و مخفی بودن هویت و اطلاعات خود دارید می توانید از وی پی ان های دیگری استفاده نمایید. اما برنامه سایفون فقط اطلاعات کلی کاربران را ذخیره می کند و هیچ دسترسی به جزئیات ندارد.

این وی پی ان رایگان است؟

این وی پی ان با اینکه از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است کاملا رایگان است. اما شما را مجبور و وادار به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمی کند. البته تمام فیلترشکن ها دارای نسخه پولی نیز هستند و شما می توانید با اراده خود برای دریافت خدمات بیشتر از نسخه پولی آن نیز استفاده کنید.

آیا فیلترشکن سایفون از کیفیت خوبی برای استریم ویدئو برخوردار است؟

آیا فیلترشکن سایفون از کیفیت خوبی برای استریم ویدئو برخوردار است؟

در گذشته از وی پی ان سایفون برای استریم ویدئو ها استفاده می شد. اما امروزه استفاده از این وی پی ان در این مورد، به زمان بیش تری نیاز دارد و ممکن است که گاهی قطع و وصل شود. با خرید فیلترشکن به همراه اشتراک پریمیوم می توان از خدمات و امکانات ویژه این وی پی ان بهره مند شد و می توان با سرعت و کیفیت بهتری ویدئو های استریم را تماشا و بارگذاری کرد.

آیا فیلترشکن سایفون دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

از فیلترشکن سایفون می توان به رایگان استفاده نموده و برای ارائه خدمات کافی نیاز به هیچگونه پرداخت مبلغ اضافه نداشت اما به هر حال تمام فیلترشکن ها برای داشتن و کسب درآمد ویژه‌ ای به در اختیار گذاشتن اشتراک پریمیوم پرداخته اند و کاربران این فیلترشکن می توانند از امکانات و خدمات بیشتری استفاده کنند‌.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن سایفون چیست؟

یکی از خبر های خوشی که می توان به کاربران این vpn داد تا آنها بتوانند فیلترینگ شدید ایران را از بین ببرند و مانند تمام افراد در سراسر جهان فضای مجازی و حضور در آن لذت ببرند، این است که این vpn قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید و ویندوز را دارد. شما می توانید نه تنها آن را بر روی پلتفرم اندروید خود داشته باشید. بلکه می توانید آن را بر روی پلتفرم ویندوز خود نصب نمایید و از این فیلترشکن نهایت استفاده را ببرید.

چگونه می‌ توان سایفون را روی دستگاه‌ های مختلف نصب کرد؟

چگونه می‌ توان سایفون را روی دستگاه‌ های مختلف نصب کرد؟

فیلترشکن سایفون، یکی از قدیمی ترین وی پی ان هایی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کردند. این وی پی ان در ایران نیز طرفداران زیادی داشت و تمایل زیادی برای دانلود و نصب این برنامه وجود داشت. روش های مختلفی برای دانلود و نصب این برنامه بر روی دستگاه وجود دارد. آسان ترین و سریع ترین راه برای نصب این برنامه، استفاده از مرورگر گوگل است و می توان نام این برنامه را در قسمت جست و جو نوشته و سرچ نمایید.

این وی پی ان را با توجه به سیستم عامل دستگاه می توان آن را نصب کرد. در روش دیگر می توان به گوگل پلی مراجعه کرد و این برنامه را دریافت و بر روی دستگاه خود نصب کرد. با توجه به این که برای سیستم عامل های آیفون، وی پی ان های زیادی طراحی نشده است اما می توان سایفون را برای این سیستم عامل از اپ استور دریافت کرد و بهتر است بدانید که این برنامه بر روی ویندوز هم قابل نصب می باشد.

پس از نصب کردن این برنامه ، آن را باز کرده و بر روی دایره قرمز رنگ که در وسط صفحه قرار دارد کلیک نمایید. این برنامه به طور خود کار می تواند به بهترین سرور متصل شود اما انتخاب سرور به صورت دستی نیز وجود دارد و می توان سرور کشور مورد نظر خود را انتخاب کرده و به آن متصل شوید. با سبز شدن دایره وسط، می توان از اتصال آن مطلع شد.

چگونه می‌ توان با تیم پشتیبانی سایفون تماس گرفت؟

وی پی ان سایفون که تولید شرکت سایفون است، دارای قسمتی به نام پشتیانی در برنامه است. کاربران در صورت برخورد با مشکل و برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی و مطرح کردن سوال خود می توانند به این قسمت وارد شوند و مشکل خود را بنویسند. این سوالات برای این تیم ایمیل می شود و در اسرع وقت پاسخ کاربر را خواهند داد.

در قسمت پشتیبانی چند سوال متداول به صورت آماده وجود دارد، مانند این که چرا پیغام ( خطا در برقراری ارتباط ) را مرتب دریافت می‌ کنم؟ و یا این که چرا اتصال سایفون گاهی قطع می‌ شود؟ و چندین سوال مشابه که با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن ها می توان چندین پاسخ را دریافت کرد و با انجام راهکار های ارائه شده می توان این مشکلات را برطرف کرد.

آپدیت این وی پی ان

چگونه می‌ توان به آپدیت های فیلترشکن سایفون دسترسی پیدا کرد؟

برنامه سایفون مانند بسیاری از برنامه های دیگر، در مدت زمان مشخصی به روز رسانی و آپدیت می شود و تمامی مشکلات نسخه قبل در این آپدیت رفع می شود. افرادی که از این برنامه استفاده می کنند، پس از مدتی با اعلانی ازطرف برنامه رو به رو می شوند که مربوط به آپدیت آن می باشد و می توانند با کلیک کردن بر روی آن، برنامه سایفون را به روز رسانی کنند.

اما از طریق گوگل پلی و اپ استور های مختلف نیز می توان به آپدیت این برنامه دسترسی پیدا کرد. در روش دیگر هم می توان نام این برنامه را در قسمت سرچ مرورگر گوگل نوشته و جست و جو نمایید و به راحتی به آپدیت این برنامه دسترسی داشته باشید. اگر سایفون بر روی ویندوز نصب شده باشد، برنامه سایفون تمامی آپدیت ها را انجام می دهد و بر روی ویندوز به صورت مجدد نصب می کند.

سایفون چگونه می‌تواند دور زدن فیلترینگ را تضمین کند؟

فیلترشکن سایفون از سال 2006 دسترسی بسیاری از مردم را به اینترنت آزاد فراهم کرده است و در نسخه های سایفون1، سایفون2 و سایفون3 طراحی و تولید شد. فیلترینگ می توانند در نقاط مختلفی از اینترنت آزاد انجام شوند مانند دروازه بین المللی، زیر ساخت ها مانند مدارس و یا برخی ازشرکت ها، ISP ها و یا حتی در گوشی و یا کامپیوتر کاربران اتفاق بیفتد.

سایفون یک گروه فناوری است که تمامی این فیلتر ها را دور می زند. سایفون از طریق اشکالات و ضعف های سانسور ها و فیلتر ها می تواند آن ها را دور بزند. ابزار هایی که در سایفون استفاده می شود می تواند ترافیک وب را پنهان کند و یا آن را منحرف کند و به راحتی از سیستم های فیلترینگ عبور کند. هر روزه ابزار ها و تکنیک های فیلترینگ پیشرفته تر می شوند و با به روز رسانی کردن سایفون، ابزار های دور زدن فیلترینگ نیز به روز تر و جدید تر می شوند و به راحتی می توانند کاربر را به اینترنت نامحدود و آزاد متصل کنند.

به زبان ساده تر می توان گفت که سایفون وظیفه دارد که کاربر را به اینترنت آزاد و میزبان مورد نظر متصل کند و در صورتی که مشکلی در ارتباط با این میزبان به وجود بیاید، کاربر را به سایر میزبان ها متصل می کند. اما برای این اتصالات نیاز به امضای دیجیتال و گواهی نیاز است و برنامه سایفون تعداد زیادی گواهی معتبر دارد و می تواند با امنیت کامل کاربر را به اینترنت متصل کند.

سایفون از فناوری های VPN و SSH و HTTP Proxy هم زمان استفاده می کند و اگر یک مسیر مسدود باشد می تواند از فناوری دیگر مانند SSH و … استفاده کند، این برنامه روش های مختلفی را برای اتصال به اینترنت آزاد در اختیار کاربر قرار می دهد.

سوالات متداول

  1. فیلترشکن سایفون چه مزایایی دارد؟

    فیلترشکن سایفون بسیار راحت اتصال پیدا می کند و بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است.

  2. فیلترشکن سایفون برای کدام یک از سیستم عامل ها کاربرد دارد؟

    فیلترشکن سایفون برای اندروید و ویندوز کاربرد دارد.

  3. فیلترشکن سایفون را از چه طریقی می توان نصب نمود؟

    فیلترشکن سایفون را از طریق مراجعه به گوگل پلی می توان نصب نمود‌.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات