معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان + فیلترشکن نورد وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

دانلود فیلترشکن نورد وی پی ان از سایت های مختلف بسیار راحت و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این فیلترشکن امکانات بالایی را فراهم آورده و در این اوضاع فیلترینگ شدید برا باز کردن انواع سایت ها بسیار مناسب است.

  • اگر برای دسترسی به سایت شرط بندی به دنبال فیلترشکن هستید؛ می توانید آخرین آدرس معتبر ترین سایت ایرانی را بدون فیلتر در دسترس شما قرار داده ایم.
معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

نورد وی پی ان یکی از فیلترشکن های قوی در حال حاضر است. این فیلترشکن امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار داده است. دانلود نورد وی پی ن برای ویندوز نیز کار راحتی است و از طریق سایت های مختلف در اختیار افراد قرار داده اند.

اگر در سایتی مهم به دنبال اطلاعات لازم برای کار خود هستید. در جست و جوی بازی مورد علاقه تان به مشکل برخورد کرده اید. تمامی این موارد با استفاده از نورد وی پی ان برطرف خواهد شد. این فیلترشکن آی پی محل زندگی شما را مخفی می کند. نسخه شش این فیلترشکن در حال حاضر وارد بازار شده است و برای نسخه های اندروید جدید بسیار مناسب است. گزینه های زیادی برای بالا رفتن امنیت کاربران در این فیلترشکن ایجاد شده است. این فیلترشکن مربوط به کشور آمریکا است و سرورهای پر قدرت زیادی در آن استفاده شده است. هم اکنون قوی ترین فیلترشکن های موجود در ایران از کشور آمریکا بوده است و این فیلترشکن نیز از طریق شرکتی آمریکایی تولید و آپدیت می شود.

  • توجه داشته باشید که خیلی ها از این فیلترشکن به عنوان بهترین فیلترشکن فعال برای ایران یاد می کنند!

فیلترشکن نورد وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

زمانی که بدون فیلترشکن اینترنت خود را روشن می کنید، ip محل زندگی تان توسط دیتای کشور شناسایی می شود. همچنین خطر استفاده از سایت ها برای شما بالا می رود. با استفاده از نورد وی پی ان آی پی محل زندگی تان مخفی شده و امنیت گوشی تان بالا می رود.

این فیلترشکن در هنگام اتصال و استفاده شما را به ۵۴۰۰ سرور در جهان وصل می کند. امکان فوق العاده نورد وی پی ان برای اتصال به انواع سرور ها بسیار کار را راحت تر کرده است. نورد وی پی ان دارای سرور تمامی کشورهای دنیا به ویژه آمریکا می باشد‌. سرورهای این کشور بسیار قوی و پر سرعت می باشند. کشور آمریکا، فرانسه، انگلستان و … سرورهای فوق العاده ای را در اختیار کاربران گذاشته اند. این سرورها بسیار محافظت شده و پر قدرت هستند.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

در زمان روشن نبودن نورد وی پی ان، امکان دسترسی سایت های مخرب و هکرها به حساب های شما بسیار بالا می رود. همچنین اطلاعات مهم و مواردی که در زمینه کاری و حتی سرگرمی به آن ها نیاز دارید، بسیار سخت در دسترس قرار می گیرد. وی پی ان نورد امنیت اطلاعات بالایی دارد. با روشن کردن آن و وصل شدن به سرور مطمئن، می توان به راحتی به سایت های مختلف دسترسی داشت. همچین در نورد وی پی ان امکانی به نام kill وجود دارد. این گزینه برای حفاظت دیتای شما بعد از قطع فیلترشکن است. بنابراین برای جهت بالا بردن اطمینان و اعتماد استفاده از دیتا و مقابله در برابر هکرها این فیلترشکن بسیار معتبر و عالی است.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

راه های مختلفی برای دانلود فیلترشکن نورد وی پی ان وجود دارد. در گذشته که فیلترینگ شدید رخ نداده بود، گوگل پلی بهترین گزینه برای این کار بود. برای وارد شدن به گوگل پلی باید حساب کاربری در سیستم خود ایجاد کنید. هنگامی که وارد گوگل پلی شدید،

نام نورد وی پی ان را وارد کنید. جدیدترین نسخه فیلترشکن نورد وی پی ان در روی صفحه گوشی در محیط گوگل پلی ظاهر می شود. با انتخاب گزینه دانلود، فیلترشکن نورد وی پی ان را دانلود خواهید کرد. در گوگل پلی به طور خودکار اپلیکیشن مورد نظر در سیستم گوشی نصب می شود. اما این روزها گوگل پلی نیز فیلتر می باشد. بنابراین برای دانلود فیلترشکن نیاز به فیلترشکن دیگر می باشد. از طریق زاپیا و شریت می توان از دوستان خود فیلترشکن جدید را گرفت. بعد از این کار حتما به سرعت گوگل پلی را باز کرده و فیلترشکن مورد نظر را دانلود کنید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

دانلود NordVPN با لینک مستقیم نشان دهنده این امر است که دانلود وی پی ان نورد در ایران به راحتی صورت می گیرد. دانلود نورد وی پی ان از طریق گوگل پلی بسیار راحت می باشد. کافی است که نام این فیلرشکن را در آن وارد کنید.

برای وارد شدن به گوگل پلی باید برای خود اکانت اینترنتی ایجاد کنید و این امر تنها یک بار و برای دانلود تمامی اپلیکیشن های مورد نظر، می باشد. یکی دیگر از راه های استفاده و دانلود نورد وی پی ان استفاده از تلگرام است. کانال هایی در تلگرام موجود هستند که فیلترشکن های زیادی را قرار داده اند. برای دانلود فیلترشکن نورد وی پی ان کافی است وارد تلگرام و این کانال ها شوید. در قسمت جست و جو نام فیلترشکن نورد وی پی ان را وارد کنید.

سرعت فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه است؟

یکی از فیلترشکن های پر طرفدار و محبوب در روزهای شدید فیلترینگ در ایران، نورد وی پی ان است. دلیل این موضوع برای سرعت بالا و فوق العاده نورد وی پی ان بوده است. دانلود NordVPN برای اندروید مود را امتحان کنید و متوجه سرعت بالای نورد وی پی ان شوید.

سرعت بالا در وصل شدن به سرور مناسب برای کارهای ضروری بسیار واجب است. در این فیلترشکن سرورهای زیادی موجود است. بنابراین به سرعت به پر قدرت ترین سرور وصل شده و کاربران می توانند به کار خود رسیدگی کنند. در هنگام سرچ نورد وی پی ان، قبل از گزینه دانلود، توضیحاتی درباره آن وجود دارد. از این قسمت اطلاعاتی درباره سرعت بالای این فیلترشکن موجود است.

آیا برای استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که ۵۴۰۰ سرور در نورد وی پی ان موجود می باشد. امکان وارد کردن سرور در این فیلترشکن موجود است. اما نیاز به این کار نمی باشد، زیرا دانلود نسخه قدیمی نورد VPN را که انجام دادید، سرورهای زیادی در آن وجود دارد. با به روز شدن نورد وی پی ان تعداد سرورهای آن بالا می رود. بنابراین نیاز به وارد کردن سرور نمی باشد.

زیرا تمامی سرورهای موجود که رمز آن ها را دارید، در فیلترشکن نورد وی پی ان وجود دارد. ممکن است در هنگام وارد کردن سرور جدید، نورد وی پی ان ارور داده و آن را نپذیرید. در تمامی نقاط این کشور استفاده از سرورهای نورد وی پی ان امکان پذیر است. به دلیل اختلاف قدرت اینترنت در نقاط مختلف یک شهر، ممکن است تاخیری در وصل شدن فیلترشکن به وجود آید. بعد از وصل شدن به سرور پر قدرت در هر جایی که باشید، امکانات استفاده از سایت ها با این سرور امن و فراهم می شود.

این وی پی ان رایگان است؟

نورد vpn با ip ثابت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. تمامی فیلترشکن های اندروید در ایران رایگان در سایت ها برای دانلود موجود است. با شدیدتر شدن فیلترینگ، فیلترشکن هایی نیز وجود دارند که برای دانلود و نصب آن ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد. ولی نورد وی پی ان با تمامی امکاناتش رایگان است. کافی است اینترنت خود را شارژ کنید.

به اندازه کافی بسته اینترنتی برای دانلود آن داشته باشید. بعد از جست و جو در محیط های گفته شده، گزینه دانلود را بزنید. به صورت خودکار این فیلترشکن دانلود می شود. بنابراین تنها هزینه صرف شده برای دانلود نورد وی پی ان همان بسته اینترنتی خریداری شده است. البته اگه وی پی ان دیگری روشن کرده باشید و برای دانلود نورد وی پی ان به آن نیاز دارید، این وی پی ان هم بسته اینترنتی مصرف می کند. حتما قبل از، از کار افتادن فیلترشکن نصب بر روی گوشی تان، فیلترشکن های به روز شده و جدید را دانلود کنید تا بعد به مشکل نخورید.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن نورد وی پی ان چیست؟

نورد vpn رایگان را از طریق موبایل خود دانلود کنید. برای نصب این فیلترشکن نیاز به گوشی اندروید می باشد. البته نسخه های دیگری نیز از فیلترشکن نورد وی پی ان وجود دارد که برای سیستم های خانگی نیز استفاده می شود. با به روز رسانی شدن این فیلترشکن بهتر است که از گوشی با مدل اندروید بالاتر استفاده شود. برای مثال مدل و نسخه شش فیلترشکن نورد وی پی ان بهتر از مدل اندروید شش به بالاتر استفاده شود. برای مدل های پایین تر اندروید هم می توان از نسخه های به روز شده نورد وی پی ان استفاده کرد.

اما استفاده از نسخه های جدید برای مدل های گوشی و سیستم عامل پایین تر، محدودیت هایی نظیر سرعت را به وجود می آورد. اگر وی پی ان خود را به روزرسانی نکنید، ممکن است با مشکل جدی روبه رو شوید. در صورتی که فیلترینگ ها شدید شود، نیاز به سرورهای قوی تر و فیلترشکن های جدیدتر است. فیلترشکن های جدید نیز نیاز به مدل های بالاتر گوشی دارند. البته نورد های قدیمی هنوز هم کار کرده و نسبت به وی پی ان های دیگر دیرتر از رده خارج شده اند.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن نورد وی پی ان چیست؟

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

با خرید اشتراک پریمیوم هزینه های استفاده از اینترنت و اپلیکیشن های آنلاین، بسیار پایین آمده و برای افرادی که شغل اینترنتی دارند، بسیار مناسب است. فیلترشکن هایی که برای استفاده نیاز به شارژ ماهانه دارند، امکان خرید اشتراک پریمیوم را نیز برای کاربرانشان فراهم کرده اند. اما فیلترشکن های رایگان مانند نورد وی پی ان برای دانلود نیاز به هزینه ندارند.

همچنین در هنگام استفاده و روشن شدن اینترنت از بسته اینترنتی استفاده می کند. بنابراین زمانی که تصمیم به دانلود نورد وی پی ان دارید و همچنین دیگر فیلترشکن های رایگان، نیاز به خرید اشتراک پریمیوم ندارید. اشتراک های پریمیوم بسیار به صرفه و از سرعت بالایی برخوردار هستند. اما متاسفانه اشتراک پریمیوم حجم اینترنتی مورد نیاز برای فیلترشکن نورد وی پی ان را فراهم نمی آورد. برای استفاده از فیلترشکن حتما باید بسته اینترنتی داشته و قبل از رفتن به سایت های مورد نیاز آن را فعال و به سرور مناسب وصل کنید.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

دانلود نورد VPN برای اندروید را از سایت های مختلف انجام داده و از همین سایت ها نیز آن ها را آپدیت کنید. این موضوع در گذشته بسیار راحت تر بود. اما این روزها آپدیت وی پی ان نورد مانند دانلودش بسیار سخت شده است. آپدیت فیلترشکن نورد وی پی ان از طریق گوگل پلی امکان پذیر است. اما برای این کار ابتدا باید فیلترشکن دیگری را فعال کنید. فیلترشکن نورد وی پی ان به سرعت آپدیت شده و ضمن افزایش سرورها، امنیت و امکانات آن نیز بالا می رود.

نسخه جدید فیلترشکن نورد وی پی ان که مربوط به سال ۲۰۲۲ است، اخیرا در سایت ها و کانال های تلگرامی گذاشته شده است. برای استفاده از این نورد وی پی ان آپدیت شده، می توان از دوستان خود که موفق به دانلود آن شده اند، نیز کمک بخواهید. این فیلترشکن بر خلاف برخی دیگر از وی پی ان ها نیاز به دانلود توسط سیستم و گوشی خود فرد ندارند. بنابراین می توان از افراد دیگر نیز آن را از طریق اشتراک گذاری بگیرید. در بازار و سایت های ایرانی نمی توان آپدیت نورد وی پی ان را انجام داد. زیرا این اپلیکیشن ها تحت حمایت دولت ایران می باشند. تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و… فیلتر شده اند. برای استفاده از آن ها نیاز به فیلترشکن است. اما این فیلترشکن ها را هم در سایت های ایرانی نمی توان پیدا کرد.

سوالات متداول

آیا نسخه جدید فیلترشکن نورد وی پی ان وارد بازار شده است؟

نسخه ۶ فیلترشکن نورد وی پی ان در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد.

فیلترشکن نورد وی پی ان امکان وصل شدن به چند سرور را فراهم می آورد؟

با فیلترشکن نورد وی پی ان می توان به ۵۴۰۰ سرور هم زمان دسترسی داشت.

دانلود NordVPN برای ویندوز ۱۰ نیز امکان پذیر است؟

فیلترشکن نورد وی پی ان امکان نصب بر روی ویندوز را نیز فراهم کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات