معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان + نورد وی پی ان دانلود آسانی دارد؟

در کشورهای مختلف محدودیت‌ هایی برای استفاده از شبکه های مجازی وجود دارد. به همین علت بسیاری از افراد با توجه به استفاده از فیلترشکن های مختلف می توانند این محدودیت ها را کنار بگذارند. از این رو به شما می گوییم که دانلود NordVPN با لینک مستقیم از طریق گوگل امکان پذیر است که می توانید با حجم های مختلفی این اپلیکیشن کاربردی را دانلود کنید. در هنگام دانلود باید به سازگاری فیلترشکن نورد وی پی ان با سیستم خود هم توجه کنید.

این اپلیکیشن توانسته با داشتن ویژگی های مختلفی مانند حفاظت از اطلاعات افراد و سرعت بالا در هنگام اتصال از محبوبیت بسیاری برخوردار باشد و تبدیل به بهترین فیلترشکن در حوضه امنیت شود. افراد می توانند برای دسترسی راحت تر به این اپلیکیشن و متصل شدن سریعتر از اکانت های خصوصی استفاده کنند.

معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

معرفی فیلترشکن نورد وی پی ان

برخی از فیلترشکن ها دارای ویژگی های خاصی هستند که این ویژگی ها باعث افزایش محبوبیت آن ها در میان مردم شده است. فیلترشکن نورد وی پی ان به عنوان یکی از اپلیکیشن‌ هایی شناخته می‌ شود که در مدت زمان اخیر مورد استفاده قرار گرفته و توانسته با داشتن سرعت بالا و نیاز نداشتن به ساخت اکانت از استقبال برخوردار شود. همچنین نورد به عنوان یک فیلترشکن برای شرط بندی هم به خاطر امنیت بالایش مورد استفاده است.

نورد وی پی ان دانلود آسانی دارد؟

دانلود این برنامه بسیار آسان است و به راحتی و از طریق سایت اصلی آن به آدرس nordvpn.com قابل انجام است. نکته قابل توجه در مورد این سایت هم فیلتر نبودن آن است که کار را برای کاربران داخل ایران راحت کرده است.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

دانلود NordVPN برای ویندوز 10 و دانلود NordVPN برای اندروید و… همگی به صورت عنوان هایی شناخته می‌ شوند که افراد می‌ توانند با جستجو کردن هر کدام از این عنوان ها در گوگل این اپلیکیشن را دریافت کنند. علاوه بر استفاده از گوگل راه های دیگری برای دانلود فیلترشکن نورد وی پی ان وجود دارد که یکی از آن ها مراجعه به گوگل پلی است که در حال حاضر در کشور ایران گوگل پلی دارای تحریم می باشد و افراد باید با استفاده از فیلترشکن به این فروشگاه نرم افزار مراجعه کنند.

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان در ایران

بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان در ایران

NordVPN ویژگی های ایده آل و متفاوتی دارد که آن را برای استفاده کاربران ایرانی بسیار مناسب کرده است، در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت. 

تنوع و تعداد بالای سرورها

این وی پی ان در 59 کشور دنیا دارای چیزی بیشتر از 5 هزار سرور فعال است و این تعداد بالای سرور موجب می شود تا امکان قطعی در آن به حداقل برسد. این ویژگی همچنین می تواند امکان اتصال به سرورهایی با سرعت بالاتر را هم فراهم کند.

آی پی ثابت

یکی از مهم ترین ویژگی های این وی پی ان داشتن آی پی ثابت با خرید NordVPN است. این ویژگی به خصوص برای کسانی که ترید می کنند و نیاز دارند تا هر بار با یک آی پی ثابت به صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود وارد شوند، دارای اهمیت زیادی است.

امنیت

ویژگی دیگری که در مورد یک وی پی ان اهمیت زیادی دارد، امنیت آن است. فیلترشکن نورد وی پی ان به دلیل پروتکل های رمزگذاری ویژه ای که دارد، می تواند بسیار امن و قابل اعتماد باشد. NordVPN با تغییر آی پی شما از ردیابی موقیت مکانی شما توسط شخص ثالث جلوگیری می کند و به این ترتیب از حریم شخصی شما محافظت می کند.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

یکی از مسائلی که در ارتباط با فیلترشکن های مختلف در نظر گرفته می‌ شود معتبر بودن آن ها است و اعتبار هر کدام از این اپلیکیشن‌ ها به این موضوع بستگی دارد که آیا می‌ توانند از اطلاعات افراد حفاظت کنند. این وی پی ان با توجه به رمز گذاری اطلاعات و داده افراد توانسته از آن ها حفاظت کند و در هنگامی که افراد در حال استفاده از این اپلیکیشن می باشند اطلاعات آن ها را پنهان کند. فیلترشکن لنترن نیز می تواند بسیار امن و معتبر باشد برای دریافت آن روی لینک کلیک کنید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

فیلترشکن های مختلف به گونه ای طراحی شده اند که برای برخی از آن ها باید افراد در هنگام ورود به اکانتی را با استفاده از شماره و یا ایمیل خود بسازند اما برای برخی دیگر افراد می‌ توانند بدون ساختن اکانت به آن ها دسترسی داشته باشند. در نسخه های قدیمی برای این اپلیکیشن نیازی به ساخت اکانت نبود افراد می‌ توانستند به راحتی در هنگام نصب آن از این نرم افزار استفاده کنند.

سرعت فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه است؟

این فیلترشکن برای برخی از افراد به خوبی در ساعت های مختلف متصل می‌ شود اما برای برخی دیگر از افراد از اتصال خوبی برخوردار نیست به همین علت امکان دارد که افراد از اکانت های خصوصی و تنها با یک سرور برای خود استفاده کنند. یکی از عواملی که می‌ تواند بر سرعت این اپلیکیشن تاثیر گذار باشد سرعت اینترنت می باشد که افراد باید به این موضوع توجه داشته باشند.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان قابل اجرا هستند؟

آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه نورد وی پی ان سرعت دارد؟

بله، فیلترشکن شیر بت دارای آِ پی هایی ثابت به همراه بالا ترین سرعت اتصال می باشد که این موضوع باعث می شود تا روز به روز بر تعداد افرادی که از این فیلترشکن استفاده می کنند، افزوده شود. از این رو دقت داشته باشید که اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از نورد وی پی ان را نداشتید، فیلترشکن شیر بت بهترین جایگزین برای تان معرفی می شود.

استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان بر روی سیستم عامل های مختلف

با خرید اشتراک این وی پی ان امکان استفاده از آن در 6 دستگاه به شما داده می شود و خوشحال می شوید اگر بدانید که شما می توانید نورد وی پی ان را حتی بر روی اندروید تی وی Android TV هم استفاده کنید. این وی پی ان تقریبا برای تمام سیستم عامل های موجود در کامپیوتر و گوشی های موبایل برنامه ای قابل اجرا ارائه کرده است.

استفاده بر روی ویندوز

این وی پی ان یک انتخاب مناسب برای استفاده بر روی کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز است. چرا که این فیلترشکن برای ویندوز سرور هایی با سرعت بسیار بالا دارد.

استفاده بر روی اندروید

علاوه بر برنامه نورد وی پی ان برای استفاده بر روی دستکتاپ، نسخه هایی از این برنامه برای استفاده بر روی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید هم موجود است.

استفاده بر روی مک و IOS

دستگاه دیگری که می توان از این وی پی ان بر روی آن استفاده کرد، گوشی های آیفون و آیپدها هستند. فیلترشکن نورد وی پی ان دارای برنامه هایی قابل نصب و اجرا بر روی سیستم عامل آی او اس و مک می باشد و به راحتی می توانید این فیلترشکن برای مک را در هر دستگاهی استفاده کنید.

استفاده بر روی لینوکس

سیستم عامل لینوکس هم یکی دیگر از سیستم عامل های موجود بر روی کامپیوتر و لپ تاپ است که اتفاقا محبوبیت زیادی هم دارد. اگر شما هم از این سیستم عامل استفاده می کنید و به دنبال یک وی پی ان هستید، می توانید از فیلترشکن نورد وی پی ان استفاده کنید. 

آیا برای استفاده از فیلترشکن نورد وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

فیلترشکن های مختلف به گونه ای طراحی شده اند که برای برخی از آن ها افراد باید خودشان سرور را وارد کنند و با استفاده از اطلاعاتی که در ارتباط با سرعت آن ها وجود دارد این سرور ها را برای متصل شدن انتخاب کنند. گونه دیگری از این وی پی ان ها به این صورت است که به صورت خود به خودی این اپلیکیشن به سرورهای مختلف متصل می شود و اتصال آن به سروری است که دارای بهترین سرعت می باشد. این اپلیکیشن توانسته این قابلیت داشته باشد که هر کدام از افراد که می خواهند خودشان سروری را وارد کنند و یا به صورت خودکار به آن متصل شوند.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن نورد وی پی ان قابل اجرا هستند؟

همانطور که گفتیم این وی پی ان چیزی در حدود 5 هزار سرور در کل دنیا و در قاره های مختلف دارد. تعداد کشورهایی که نورد وی پی ان در آن ها سرور دارد هم به 60 کشور می رسد و به این ترتیب می توان گفت که این وی پی ان در هر نقطه ای از دنیا سرور دارد. در ویندوز و macOS، لیست سرور را در سمت چپ صفحه نقشه خواهید دید. در اندروید، آیفون و آیپد، می‌ توانید لیست سرورها را با کشیدن انگشت به سمت بالا روی نقشه نمایش دهید.

دانمارک

گفته می شود پرسرعت ترین سرورهای این وی پی ان در کشور دانمارک مستقر است. هر چند انتخاب بهترین سرور های نورد vpn در هر لحظه به نیازهای شما هم بستگی دارد، مثلا اینکه می خواهید فایل هایی را به اشتراک بگذارید یا در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.

آمریکا

سرورهای این فیلترشکن برای لینوکس در حدود 15 منطقه و شهر در آمریکا گسترده شده است و برای کسانی که می خواهند از آی پی این کشور به برخی سایت ها وارد شوند، بسیار ایده آل است.

سنگاپور

از آنجا که سرعت اتصال وی پی ان تا حد زیادی به فاصله شما تا سرور بستگی دارد، بهتر است کشورهایی را انتخاب کنید که به مکان واقعی شما نزدیک هستند. به عنوان مثال سرورهایی که در مالزی، ژاپن و سنگاپور و چند منطقه دیگر در آسیا مستقر شده اند، برای استفاده کاربران ایرانی مناسب هستند.

فیلترشکن اکسپرس وی پی ان نیز گزینه ای عالی می باشد و با تمام پلتفرم ها کارایی دارد.

ساخت سرور های فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

برای ساخت سرورهای این فیترشکن می توانید از چند روش مرسوم استفاده کنید که آموزش هایی نیز برای این کار موجود است. یکی از روش ها که با استفاده از کامپیوتر شخصی شما و بر روی ویندوز و یا بر روی سیستم عامل آی او اس انجام می شود، که چندان توصیه نمی شود. در این روش باید سیستم کامپیوتر شما بدون وقفه روشن باشد و حتی یک دقیقه هم خاموشی نداشته بشد. روش دیگر که بسیار ساده و محبوب است اجرا و نصب برنامه OpenVpn است.

نورد وی پی ان در ایران به مشکل خورده است؟

نورد وی پی ان در ایران به مشکل خورده است؟

مدتی پیش این وی پی ان برای تلگرام و اینستاگرام برای کاربران ایرانی در زمان اتصال با خطاهایی مانند Failed to connect مواجه شده بود و حتی کاربرانی که با پرداخت هزینه اکانت خود را تهیه کرده بودند، هم به مشکل خوردند. یکی از مشکلات دیگر این وی پی ان این بود که با فعالسازی آن، اینترنت به طور کلی قطع می شد. البته این مشکلات که برای استفاده کنندگان از نورد وی پی ان رایگان هم وجود داشت به راحتی قابل حل بود.

این وی پی ان رایگان است؟

نورد vpn رایگان در اختیار افراد قرار گرفته و هر کدام از افراد با مراجعه به گوگل و گوگل پلی می توانند این اپلیکیشن را رایگان و بدون پرداخت هزینه ای برای خود دانلود کنند. در کنار این که نصب این نرم افزار برای افراد مختلف رایگان می باشد. اما هر کدام از این افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند برای داشتن سرعت بالاتر و متصل شدن در زمان های مختلف می توانند از سرورهای خصوصی استفاده کنند که این سرور ها دارای هزینه ای هستند و باید آن ها را بپردازند.

خرید فیلترشکن نورد وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

برای خرید فیلترشکن نورد وی پی ان می توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید و پس از دیدن قیمت فیلترشکن نورد وی پی ان، طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. این وی پی ان چند طرح دارد که با امکانات و قیمت هایی متفاوت آن ها را ارائه می دهد.

آیا فیلترشکن نورد وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

هر کدام از اپلیکیشن‌ های مختلف دارای اشتراک پریمیوم هستند که در این اشتراک افراد می‌ توانند با پرداخت هزینه ای از ویژگی های مخصوصی از این اپلیکیشن ها استفاده کنند. فیلترشکن نورد وی پی ان توانسته اشتراک پریمیوم خود را با هزینه های خوبی در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد به گونه ای که افراد بسیاری می توانند با پرداخت این هزینه از این ویژگی ها استفاده کنند.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

نورد vpn با ip ثابت برای استفاده کنندگان می تواند از سرعت بالاتری برخوردار باشد به گونه ای که افراد بسیاری می خواهند که اقدام به خرید فیلترشکن نورد با آی پی ثابت برای خود کنند. برای این وی پی ان در مدت زمان های معینی آپدیت هایی طراحی می شود که هر کدام از این آپدیت ها با مراجعه به گوگل قابل نصب است.

سوالات متداول

  1. آیا فیلترشکن نورد وی پی ان مخصوص افراد ایرانی است؟

    فیلترشکن نورد وی پی ان نه تنها برای افراد ایرانی بلکه برای افراد دیگری هم در کشورهای خارجی استفاده می شود.

  2. فیلترشکن نورد وی پی ان از چه سالی منتشر شده است؟

    فیلترشکن نورد وی پی ان در سال‌ های اخیر منتشر شده که توانسته از استقبال بسیاری هم برخوردار شود.

  3. آیا فیلترشکن نورد وی پی ان دارای آی پی ثابت می باشد؟

    برای این اپلیکیشن آی پی ثابتی وجود دارد که افراد می‌ توانند آن را برای خود خریداری کنند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات