معرفی فیلترشکن هات اسپات شیلد + فیلترشکن هات اسپات شیلد دارای سرور کدام کشورها می باشد؟

فیلترشکن هات اسپات شیلد یکی از بهترین فیلترشکن ها است که کاربرد بسیار آسانی دارد. بر سرعت اینترنت شما اثری نمی گذارد و بیش از 55 سرور دارد. اکثر سرویس های پخش مانند: بی بی سی، Hulu، آمازون و…. بسیاری از ویدیو ها را در برخی از موارد مسدود کند.

این فیلترشکن جزو فیلترشکن هایی است که بدون هیچ قطعی ادامه می دهد و از این برنامه به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی استفاده می شود. همان طور که متوجه شدید در این مقاله قصد داریم درباره فیلتر شکن هات اسپات شیلد «hotspot shield vpn» بپردازیم از این که همراه ما هستید از شما سپاس گذاریم.

فیلترشکن cobra vpn (فیلترشکن مار) با لینک دانلود نیز در اختیار شما قرار گرفته است.

معرفی فیلترشکن هات اسپات شیلد

معرفی فیلترشکن هات اسپات شیلد

یکی از راه های دور زدن تحریم ها فیلترشکن هات اسپات است که علیه کاربران ایرانی تصویب شده است و می توان بسیاری از سایت ها، نرم افزار ها و بازی ها را دانلود کرد. کاربرد های دیگری این فیلترشکن نیز دارد که آن هم این است که هات اسپات ابزاری برای دسترسی به سایت های غیرمجاز است. هات اسپات یکی از معروف ترین و بهترین سرویس های وی پی ان است.

همان طور که خودتان در جریان هستید استفاده از فیلتر شکن ها و پروکسی مغایر با قوانین می باشد. دانلود هات اسپات شیلد برای اندروید لینک مستقیم برای بسیاری از سایت های ایرانی تحریم شده است و لینک دانلود آن حذف شده است. باید توجه کنید که فایل APK یا EXE آلوده به ویروس و بد افزار نباشد. باید فایلی که دانلود می کنید اعتبار و امنیت بالایی داشته باشد.

معرفی و دانلود فیلترشکن vpnify با سرورهای قوی و بدون قطعی از برترین فیلترشکن های سال 2023 در اختیار شما قرار گرفته است.

فیلترشکن هات اسپات شیلد دارای سرور کدام کشورها می باشد؟

فیلتر شکن هات اسپات شیلد از سرور های زیادی برخوردار است که در ساعات مشخصی برای شما به صورت خودکار فعال می شوند. این فیلتر شکن به طور خودکار برای شما سرور های متصل را انتخاب می کند. همین امر می تواند بهترین ویژگی این برنامه باشد.

آیا فیلترشکن هات اسپات شیلد معتبر و مطمئن است؟

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که شما باید در دانلود فیلترشکن یا وی پی ان دقت کنید سرعت آن نیست. شما باید به جای دانلود فیلترشکن بدون قطعی به مقوله امنیت و حریم خصوصی توجه کنید. افراد سازنده هات اسپات شیلد ادعا دارند که این برنامه حریم خصوصی کاربر را حفظ می کنند. گزارشی از فعالیت کاربر و سایت هایی که باز کرده است را ثبت نمی کند اما صحت این ادعا نیاز به بررسی دقیق تر دارد و پس از تحقیق برای دانلود هات اسپات شیلد اندروید اقدام کنید.

امروزه یک پژوهشگری به نام PAULOS YIBEL در حوزه امنیت سایبری است. او یک حفره امنیتی در این برنامه پیدا کرده است و به کاربران هشدار داده است. این اپلیکیشن می تواند موقعیت مکانی و آدرس IP کاربران را پیدا کند و در نتیجه این موضوع شما و داده هایتان را به خطر می اندازد. همچنین او اقدامات مختلفی برای اثبات این موضوع ارائه کرده است و توضیحاتی را برای کاربران قرار داده است. علاوه بر این کار او یک کد استثنایی POC را منتشر کرده است که می تواند به یک مهاجم ناشناخته امکان استخراج اطلاعات حساس و داده های مهم را از طریق هات اسپات دهد.

دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

سال های زیادی است که اسم فیلتر شکن هات اسپات شیلد در لیست برنامه های وی پی ان ایرانی قرار دارد. در واقع اگر به دنبال یک فیلترشکن قوی و رایگان هستید یکی از گزینه های مطرح فیلترشکن هات اسپات است. توجه داشته باشید که نیازی به دانلود نسخه کرک شده برای کامپیوتر یا اندروید نیست. این وی پی ان رایگان است. با پرداخت هزینه شما می توانید از سرورهای بهتر با سرعت بالاتر استفاده کنید و دیگر برای شما تبلیغاتی نشان داده نمی شود.

برای دانلود نسخه کامل دانلود فیلتر شکن هات اسپات شیلد برای کامپیوتر با لینک مستقیم اقدام کنید و به دنبال نسخه قدیمی آن نباشید. برخی از کاربران به دلیل مشکلات خاصی که در برخی از نسخه های جدید دارند برای دانلود قدیمی ترین ورژن آن اقدام می کنند. موضوع دیگر این است که این نسخه نیاز به تست و بررسی دارد.

دانلود فیلترشکن MiniFox یا همان روباه کوچولو به صورت رایگان تنها با یک کلیک بر روی لینک، در اختیار شما کاربران عزیز است.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

همان طور که می دانید یک فیلترشکن خوب از اطلاعات شما در برابر ISP مخفی می کند. در واقع ISP شرکت ارائه دهنده اینترنت است که باید اطلاعات شما از آن پنهان بماند زیرا این کار برای جاسوسان و تبلیغ دهندگانی در جست و جوی اطلاعات شما سخت می کند. فیلترشکن هات اسپات شیلد یک وی پی ان قوی است که با چندین لایه امنیتی که دارد شما می توانید در این لایه های امنیتی در دنیای مجازی وب گردی کنید.

این فیلترشکن در خودش بیش از 1000 سرور جای داده است و این به شما کلی انتخاب می دهد که بتوانید موقعیت خودتان را مخفی کنید. این فیلتر شکن جزو فیلتر شکن های رایگان می باشد. این وی پی ان دارای اشتراک رایگان است و به صورت روزانه در اختیار شما می گذارد و به شما 500 مگابایت حجم و فقط یک سرور آمریکایی می دهد.

این یک برتری نسبت به سایر فیلترشکن ها است که اشتراک رایگان دارد. این برنامه مانند Tunnelbear است که به صورت ماهیانه 500 مگابایت به کاربرانی اختصاص می دهد که اشتراک تهیه نکرده اند.

نسخه های قدیمی هات اسپات شیلد هنوز کار می کنند؟

نسخه های قدیمی هات اسپات شیلد هنوز کار می کنند؟

بهتر است بدانید که فیلترشکن هات اسپات شیلد هر چند وقت یکبار آپدیت می‌ شود و نسخه جدید آن ارائه می‌ شود تا به این گونه کاربران بتوانند با استفاده نسخه جدید راحت‌ تر، با امنیت بالا و با سرعت بیشتر به دور زدن فیلترینگ بپردازند و از پلتفرم‌ های مورد نظر خود استفاده کنند. حال در همین میان بهتر است بدانید که از نسخه‌ های قدیمی هات اسپات شیلد هم می‌ توان استفاده کرد. اما نسخه‌ های قدیمی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

به همین دلیل این احتمال وجود دارد کاربرانی که از نسخه‌ های قدیمی استفاده می‌ کنند با سرعت کمتری بتوانند از پلتفرم مورد نظر خود استفاده کنند و یا در هنگام استفاده از این وی پی ان با قطع و وصل شدن اینترنت مواجه شوند.

سرعت فیلترشکن هات اسپات شیلد چگونه است؟

یک ابزار vpn مثل هات اسپات شیلد برای اتصال کاربر به اینترنت از طریق سرورهای مدیریت شده به واسطه سازندگان آن برقرار می کند. نتیجه این کار هم آدرس ip کاربر و هم آدرس ip سروری سایتی که کاربر باز می کند و برای افراد ثالث مخفی می شود. با این روش گذر کردن کاربر از فیلترینگ و همین طور دور زدن تحریم های برقرار شده علیه کشور ممکن می شود.

روش های بسیار زیادی برای دور زدن این محدودیت ها وجود دارد که اندکی متفاوت است. دانلود هات اسپات شیلد برای ویندوز 7 و ویندوز های بالاتر امکان پذیر است و همچنین نسخه اندروید دارد. در سیستم عامل های مختلف می توانید از آن استفاده کنید و برای دانلود می توانید از طریق سایت های بزرگ در گوگل با لینک مستقیم آن را دانلود کنید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن هات اسپات شیلد نیاز به وارد کردن سرور است؟

همان طور که در این مقاله درباره فیلترشکن هات اسپات شیلد گفتیم. این فیلترشکن دارای سرور های زیادی است و این ویژگی را دارد که به طور خودکار پر سرعت ترین سرور ها را برای شما انتخاب کند. همچنین شما می توانید سرور مدنظر خودتان را انتخاب کنید و این اپلیکیشن را محبوب تر نشان دهد. افراد بسیار زیادی از این برنامه در گوشی و کامپیوترهای خود استفاده می کنند. شما می توانید برای دانلود این برنامه آن را در گوگل سرچ کنید و این اپلیکیشن را با لینک مستقیم دانلود کنید.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

سازنده این فیلترشکن علاوه بر ویژگی های خاصی که در قسمت بالا بیان کردیم یک ویژگی دیگر در این برنامه قرار داده اند. امکان آپدیت این وی پی از طریق فروشگاه پلی امکان پذیر است و کاربران می توانند ماهانه آن را آپدیت کنند.

این وی پی ان رایگان است؟

فیلترشکن هات اسپات شیلد یک نسخه کاملا رایگان و نامحدود است و ویژگی های پایه را دارد. با هات اسپات شیلد هویت آنلاین خود را پنهان و به برنامه ها و سایت های مسدود دسترسی پیدا کنید. در همین حال فعالیت های تلفن همراه خود را ناشناس، محرمانه و ایمن نگه دارید.

شما از محدودیت های جغرافیایی همه وب سایت ها و برنامه ها باز کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید. خرید فیلترشکن هات اسپات می تواند امنیت شما را تامین کند و این نسخه فعالیت های آنلاین کاملا خصوصی و ناشناس نگه می دارد.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن هات اسپات شیلد چیست؟

هات اسپات شیلد اندروید است و برای اندروید ساخته شده است. در خبر هایی که به تازگی منتشر شده است درباره آپدیت جدید این اپلیکیشن گفته می شود که مانند گوشی های هوشمند مانند آیفون قابل اجرا است. همچنین اضافه بر آن آیفون با نصب نسخه جدید می توانید برای کامیپوتر های جدید از این فیلتر شکن استفاده کنید. شما می توانید دانلود هات اسپات شیلد برای کامپیوتر سافت 98 یا فروشگاه پلی مراجعه کنید.

آیا فیلترشکن هات اسپات شیلد دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

هات اسپات شیلد پروتکل اختصاصی خود را با نام catapult hydra دارد این پروتکل نهایتا چند مدت دیگر به صورت کامل برای تمامی پلتفرم ها عرضه می شود. باید بگوییم که این شرکت یک پروتکل کد گذاری جدید نیازمند زمان و آزمایش های زیادی است.در این سیستم نقص های بسیاری دارد همچنین پروتکل های دیگری در این برنامه وجود دارد مانند: L2TP، PPTP، OPEN VPN می باشد. سیستم کد گذاری آن ها هم AES 256_BIT و AES 128_BIT می باشد.

نحوه عیب‌ یابی مشکلات رایج در هات اسپات شیلد

نحوه عیب‌ یابی مشکلات رایج در هات اسپات شیلد

در کشور ایران با توجه به قوانینی که وجود دارد این روزها اکثر پلتفرم‌ های اینترنتی، شبکه‌ های اجتماعی و بازی‌ های آنلاین تحریم و فیلتر هستند. حال کاربران برای دور زدن این تحریم‌ ها از نرم‌ افزارهایی همچون فیلترشکن استفاده می‌ کنند. حال در میان فیلترشکن‌ های متعددی که وجود دارد این روزها دور زدن فیلترینگ با هات اسپات شیلد (Hotspot Shield) بسیار رایج و متداول شده است. البته این موضوع را هم باید افزود که مدتی است استفاده از فیلترشکن هات اسپات شیلد با عیب ها و مشکلاتی نیز رو به رو شده است. به همین دلیل خیلی از کاربران در صدد عیب‌ یابی هات اسپات شیلد و برطرف کردن مشکلات هات اسپات شیلد هستند.

حال با توجه به مشکلاتی که برای این وی پی ان به وجود آمده است و خیلی از افراد در صدد برطرف کردن این مشکلات هستند. به همین دلیل چندی قبل سازندگان وی پی ان هات اسپات شیلد یک سایت راه‌ اندازی کردند و در اینترنت قرار دادند که کاربران با مراجعه به این سایت می توانند به راحتی از راهنمای استفاده از هات اسپات شیلد بهره مند شوند و مشکلاتی که برای وی پی ان آن ها به وجود آمده است را برطرف کنند. کاربران می‌ توانند با استفاده از این راهنما به تنظیمات هات اسپات شیلد مراجعه کنند و مشکلی که در هنگام استفاده از وی پی ان آن ها به وجود آمده است را برطرف کنند.

در راستای مطالب گفته شده این موضوع را هم باید افزود که برای دسترسی آسان شما دوستان عزیز به این سایت در این مقاله لینکی را قرار داده ایم که با کلیک بر روی این لینک می‌ توانید به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان به این سایت دسترسی داشته باشید. پس از آن مشکلاتی که برای وی پی ان شما به وجود آمده است را با استفاده از راهنمای این سایت و یا پشتیبانی به صورت کامل برطرف کنید.

بررسی امنیت هات اسپات شیلد در مقابل دیگر فیلترشکن‌ ها

بررسی امنیت هات اسپات شیلد در مقابل دیگر فیلترشکن‌ ها

همان طور که در قسمت قبل هم بیان کردیم این روزها کاربران برای این که بتوانند از پلتفرم‌ های اینترنتی، فضای مجازی و یا حتی بازی‌ های آنلاین استفاده کنند. به نرم‌ افزارهایی همچون فیلترشکن و یا همان وی پی ان روی آورده اند. از این رو در حال حاضر وی پی ان‌ های متعددی راه‌ اندازی شده‌ اند که هر کدام از این وی پی ان‌ ها دارای مزایایی هستند. حال در این میان با توجه به این که وی پی ان هات اسپات شیلد یکی از وی پی ان‌ های قدیمی و محبوب به شمار می‌ رود. به همین دلیل این روزها خیلی از کاربران به مقایسه هات اسپات شیلد با دیگر فیلترشکن‌ ها می‌ پردازند و یکی از این مقایسه‌ ها در خصوص امنیت هات اسپات شیلد در مقابل سایر فیلترشکن‌ ها می‌ باشد.

هات‌ اسپات شیلد یکی از معروف ترین ابزارهای دور زدن فیلترینگ در میان کاربران اینترنت است که تا مدت ها قبل از امنیت خوبی هم برخوردار بوده است. اما متاسفانه مدتی است که این وی پی ان متهم به جاسوسی از کاربران خود شده است. گفتنی است که در حال حاضر حریم خصوصی و امنیت در فضای وب یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های روز کارشناسان امنیت است و در این میان مرکز دموکراسی و فناوری (CDT) پس از انجام بررسی هایی که بر روی هات‌ اسپات شیلد انجام داده اند به شواهدی دست یافته اند که نشان می‌ دهد این نرم افزار با سوء استفاده از کاربران خود اقدام به جاسوسی از آن‌ ها می‌ کند.

بهتر است بدانید که در شکایتی که در خصوص این وی پی ان انجام شده است هات‌ اسپات شیلد در تمامی سرویس‌ های خود اطلاعات شخصی کاربران، نوع وبگردی، موقعیت جغرفیایی و موارد مشابه دیگر را جمع آوری کرده و در اختیار اشخاص ثالث قرار می‌ دهد. البته با این حال سازندگان این وی پی ان در خصوص این شکایات و صحبت‌ هایی که در مورد امنیت Hotspot Shield شده است بیان کرده اند که این وی پی ان از امنیت بالایی برخوردار است و نسخه فیک هات اسپات شیلد که توسط افراد سودجو ارائه شده ناامن است. به هر حال با توجه به این شواهد می توان بیان کرد که امنیت وی پی ان های دیگر نسبت به این وی پی ان بیشتر است.

هات اسپات شیلد نسبت به کدام فیلترشکن ها ارجحیت دارد؟

با پیشرفت در تکنولوژی و نیاز مردم این روزها استفاده از پلتفرم‌ های اینترنتی نسبت به گذشته بیشتر شده است. حال با توجه به قوانین کشور و تحریم‌ ها و فیلترینگ‌ هایی که بر روی پلتفرم‌ های اینترنتی اعمال شده است. به همین دلیل خیلی از کاربران درصدد استفاده از فیلترشکن برای دور زدن فیلترینگ هستند. حال این موضوع باعث شده است تا فیلترشکن‌ های متعددی با تنوع بالا و قابلیت‌ های مختلف ارائه شوند. حال گفتنی است که هات اسپات شیلد یکی از وی پی ان های خوب و کاربردی می باشد که استفاده از آن حتی نسبت به برخی از وی پی ان های دیگر ارجحیت دارد. حال از این وی پی ان ها نیز می توان به:

  • سایفون (Psiphon): سایفون یک پراکسی وب برای کمک به کاربران اینترنت می باشد تا از سیستم‌ های فیلترینگ محتوا که برای سانسور اینترنت توسط دولت استفاده می‌ شوند عبور کنند. حال با این که سایفون یک وی پی ان خوب و کاربردی است اما با این حال استفاده از هات اسپات شیلد نسبت به این فیلترشکن ارجحیت دارد.
  • لنترن (LANTERN): لنترن نوعی وی پی ان همتا به همتای متن‌ باز و رایگان می باشد که به منظور مبارزه با سانسور اینترنت و دستیابی کاربران به اینترنت آزاد ابداع شده‌ است. البته بهتر است بدانید که در حال حاضر استفاده از هات اسپات شیلد نسبت به لنترن نیز ارجحیت دارد.
  • فری گیت (Freegate): فری‌ گیت یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربران اینترنت اجازه می‌ دهد که به وبگاه‌ هایی که توسط دولت ها فیلتر شده‌ اند دسترسی پیدا کنند. البته ناگفته نماند با این که فری گیت بسیار خوب و کاربردی است اما با این حال استفاده از هات اسپات شیلد نسبت به فری گیت ارجحیت دارد.
این وی پی ان روی همه سیستم ها جواب می دهد؟

این وی پی ان روی همه سیستم ها جواب می دهد؟

هات‌ اسپات شیلد (Hotspot Shield) یک نرم‌ افزار کاربردی ساخته شده توسط AnchorFree, Inc می باشد که به کاربر اینترنتی اجازه اتصال به شبکه خصوصی مجازی را می‌ دهد. حال جالب است بدانید که برای اولین بار هات اسپات شیلد برای اندروید طراحی و ارائه شد. اما پس از مدتی با توجه به این که این نرم‌ افزار توانسته بود از همه جوانب نیاز کاربران اینترنت را برطرف کند. به همین دلیل مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفت و درخواست طراحی و ارائه این نرم افزار برای سایر سیستم‌ ها نیز افزایش یافت.

حال این موضوع باعث شد تا نرم‌ افزار Hotspot Shield برای سایر سیستم عامل‌ ها نیز طراحی و ارائه شود. به همین دلیل در حال حاضر علاوه بر اندروید هات اسپات شیلد برای ویندوز و هات اسپات شیلد برای iOS نیز در دسترس می باشد. هات‌ اسپات شیلد یک فیلترشکن مناسب برای عبور از فیلترینگ است که هم اکنون سیستم‌ عامل‌ های مختلفی را پشتیبانی می‌ کند.

این فیلترشکن برای گیم مناسب است؟

همان طور که در قسمت قبل هم بیان کردیم در حال حاضر حتی بر روی برخی از بازی‌ های آنلاین نیز فیلترینگ و تحریم‌ های اعمال می‌ شود. از این رو گیمرها و علاقه‌ مندان به بازی‌ های آنلاین برای استفاده از بازی مورد نظر خود باید از فیلترشکن استفاده کنند تا بتوانند تحریم‌ ها را دور بزنند و با سرعت بالا به فعالیت بپردازند.

حال با توجه به این که سرعت هات اسپات شیلد بسیار بالا است و برای انجام یک بازی آنلاین سرعت حائز اهمیت می‌ باشد. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که این فیلترشکن برای گیم هم مناسب می‌ باشد و این روزها خیلی از گیمرها ترجیح می‌ دهند تا از این فیلترشکن که از سرعت بالایی برخوردار است استفاده کنند.

آیا فیلترشکن هات اسپات شیلد برای ورود به سایت های شرط بندی مناسب است؟

بهتر است بدانید که در کشور ایران انجام هرگونه قمار و شرط بندی حرام و ممنوع می‌ باشد. به همین دلیل در حال حاضر هیچگونه قمارخانه و یا کازینویی در کشور ایران وجود ندارد. حال ناگفته نماند که این روزها حتی بر روی سایت‌ های شرط بندی نیز فیلترینگ و تحریم‌ هایی اعمال می‌ شود تا کاربران نتوانند از این سایت‌ های شرط‌ بندی استفاده کنند.

حال علاقه‌ مندان به شرط بندی آنلاین برای استفاده از این سایت‌ ها و دور زدن فیلترینگ می‌ بایست از نرم‌ افزارهایی همچون فیلترشکن استفاده کنند. گفتنی است که در میان فیلترشکن‌ هایی که این روزها مورد استقبال قماربازان قرار گرفته است فیلترشکن هات اسپات شیلد نیز بسیار محبوب شده است چرا که این فیلترشکن مناسب می‌ باشد و از سرعت بالایی برخوردار است و توانسته توجه خیلی از قماربازان حرفه‌ ای را به سمت خود جلب کند.

آیا این وی پی ان نسخه فیک هم دارد؟

گفتنی است با توجه به این که در حال حاضر فیلترشکن هات اسپات شیلد از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته است. به همین دلیل نسخه فیک این وی پی ان هم ارائه شده است. به همین دلیل کاربران می‌ بایست در هنگام دانلود و نصب این وی پی ان از اصلی بودن آن اطمینان حاصل نمایند تا با مشکلی رو به رو نشوند. حال در این خصوص می‌ توان این گونه بیان کرد که کاربران با مراجعه به صفحه رسمی سایت هات اسپات شیلد می‌ توانند با خیالی آسوده به دانلود هات اسپات شیلد و نصب هات اسپات شیلد بپردازند و هیچگونه مشکلی برای آن ها به وجود نخواهد آمد.

به طور کلی پیشنهاد می‌ کنیم تا به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه و یا حتی برخی از کانال‌ های فیک که به فروش این نرم‌ افزار می‌ پردازند قدام به خرید و یا حتی دانلود رایگان نسخه هات اسپات شیلد نکنید. چرا که این احتمال وجود دارد که این نرم‌ افزاری که توسط این سایت‌ ها و کانال‌ ها ارائه می‌ شوند فیک و جعلی باشند و شما با استفاده از این نرم‌ افزار با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شوید. حال در این مقاله لینک سایت رسمی هات اسپات شیلد را برای راحتی شما دوستان عزیز قرار داده ایم که با مراجعه به این سایت می‌ توانید با خیالی آسوده به خرید و دانلود این نرم افزار بپردازید.

این وی پی ان قطع و وصلی دارد؟

وی پی ان هات اسپات شیلد از سرعت بسیار خوبی برخوردار است و در هنگام استفاده از این وی پی ان قطع و وصلی وجود ندارد. حال اگر شما از این وی پی ان استفاده می‌ کنید و گاهی اوقات با مشکل قطع و وصل شدن این وی پی ان رو به رو می‌ شوید. پیشنهاد می‌ کنیم تا جدیدترین نسخه آن را دانلود و نصب کنید. چرا که به طور معمول مشکلات احتمالی که برای این وی پی ان به وجود می آید مانند قطع و وصل شدن هات اسپات شیلد با آپدیت این وی پی ان و نسخه جدید آن برطرف خواهد شد. به همین دلیل می‌ توانید با دانلود جدیدترین نسخه هات اسپات شیلد بدون هیچ گونه مشکلی از این وی پی ان استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. از برنامه بازار می توانیم فیلترشکن هات اسپات شیلد را دانلود کنیم؟

    خیر شما باید فیلترشکن هات اسپات شیلد را از فروشگاه پلی دانلود کنید.

  2. فیلترشکن هات اسپات شیلد برای رفع فیلتر اینستاگرام مناسب است؟

    فیلترشکن هات اسپات شیلد برای تمام سایت ها و برنامه های محدود شده قابل استفاده می باشد.

  3. برای دانلود فیلترشکن هات اسپات باید کجا مراجعه کنیم؟

    شما برای دانلود این برنامه می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات