معرفی فیلترشکن پروتون وی پی ان + فیلترشکن پروتون وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

فیلترشکن پروتون وی پی ان یک VPN سوئیسی با سرعت بالا است که از حریم خصوصی شما محافظت می کند. VPN یا به عبارتی فیلتر رمزگذاری یکی از کلمات مبهمی بود که در گوشه های تاریک وب زمزمه می شد، اکنون همه از آن برای محافظت از ترافیک وب خود استفاده می کنند. در ادامه این مطلب بیشتر به معرفی این وی پی ان خواهیم پرداخت.

  • اگر برای دسترسی به سایت شرط بندی به دنبال فیلترشکن هستید؛ می توانید آخرین آدرس معتبر ترین سایت ایرانی را بدون فیلتر در دسترس شما قرار داده ایم.
معرفی فیلترشکن پروتون وی پی ان

معرفی فیلترشکن پروتون وی پی ان

Proton VPN یک رقیب واقعی برای بزرگترین VPN است. Proton VPN تقریباً همه چیز را انجام می دهد و آن را خیلی خوب به پایان می رساند. سرعت های باور نکردنی را ارائه می دهد، دارای ویژگی های حریم خصوصی و امنیتی پیشرفته است، برای رفع انسداد بیش تر سایت ها عالی است، و حتی یک طرح رایگان عالی برای دانلود ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که خیلی ها از این فیلترشکن به عنوان بهترین فیلترشکن فعال برای ایران یاد می کنند!

فیلترشکن پروتون وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

مزیت بزرگ این VPN تعداد سرورهای موجود در سراسر جهان است. کاربران پرداخت کننده به بیش از ۱۸۰۰ سرور در ۶۴ کشور دسترسی دارند. می توانید انتخاب کنید که Proton VPN به طور خودکار شما را به اولین سرور موجود متصل کند یا می توانید آن را به صورت دستی انتخاب کنید. هنوز بیش از ۱۰۰ سرور جداگانه برای مشترکین رایگان وجود دارد.

اگر بیش از یک دستگاه دارید، پروتون به شما اجازه می دهد تا از VPN خود در حداکثر ۱۰ دستگاه به طور همزمان استفاده کنید. همه کاربران بدون توجه به برنامه ای که انتخاب می کنند، پهنای باند نامحدودی دریافت می کنند. این بدان معنا است که می‌ توانید از پروتون تا زمانی که می‌ خواهید و هر چند وقت یک‌ بار که می‌ خواهید استفاده کنید، و هرگز کاهش سرعت را تجربه نخواهید کرد. زیرا محدودیت داده‌ های ماهانه شما برآورده شده است. همه کاربران بدون توجه به برنامه ای که انتخاب می کنند، پهنای باند نامحدودی دریافت می کنند.

آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

در آخرین دور آزمایشم، بررسی کردم که Proton VPN چقدر ردیاب ها را شناسایی و مسدود می کند. با استفاده از NetSuite، که یک بدافزار قابل اعتماد و مسدود کننده است، Proton VPN تعداد زیادی تبلیغات را ردیابی و متوقف می کند. من وب سایت خود پروتون را بررسی کردم تا ببینم آیا خود شرکت از ردیاب استفاده می کند یا خیر، و با خوشحالی من هیچ ردیابی را مورد استفاده در وب سایت یا برنامه اندروید پیدا نکردم. Proton VPN دارای پایگاهی در سوئیس است که به طور خودکار خدمات را در مقایسه با اکثر رقبا بهبود می بخشد. این کشور به دلیل قوانین بسیار سختگیرانه حفظ حریم خصوصی شناخته شده است، تحت صلاحیت ایالات متحده یا اتحادیه اروپا نیست، و عضو شبکه نظارت ۱۴ چشم نیست. بیانیه No-log پروتون VPN جامع است و در عمل منعکس شده است.

تنها اطلاعات ذخیره شده آخرین مهر زمانی شما است که دفعه بعد که متصل می شوید بلا فاصله حذف می شود. با استفاده از NetSuite، یک بدافزار قابل اعتماد و مسدودکننده تبلیغات، Proton VPN تعداد زیادی ردیاب را متوقف می کند.

یکی از جالب ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی هایی که Proton VPN ارائه می دهد، چیزی است که آن را Secure Core می نامد. این اساساً به این معنی است که وقتی به یکی از سرورهای Secure Core Proton متصل می شوید، ابتدا اتصال شما از طریق یکی از امن ترین سرورهای Proton VPN هدایت می شود. از پناهگاه های سرور زیرزمینی در سوئیس و سوئد گرفته تا پایگاه های نظامی قدیمی در ایسلند، این سرورها بسیار امن هستند و تقریباً در برابر نظارت مصون هستند. بنابراین اگر واقعاً می خواهید فعالیت خود را ردیابی کنید، این یک ویژگی اضافه شده خوب است. Proton VPN همچنین یک سوئیچ kill داخلی برای محافظت از IP شما در صورت قطع اتصال ارائه می دهد. هیچ گزینه ای برای فعال کردن خودکار VPN هنگام اتصال به یک شبکه Wi-Fi عمومی وجود ندارد، اما می توانید Proton VPN را طوری تنظیم کنید که وقتی رایانه خود را روشن می کنید به طور خودکار یک اتصال را باز کند.

شبکه سرور پروتون VPN بیش از ۱۸۰۰ سرور در ۶۴ کشور جهان دارد. شما در سراسر جهان گسترش خوبی دارید و این سرورها در همه پلتفرم ها در دسترس هستند. دوستداران حریم خصوصی خوشحال خواهند شد توجه داشته باشند که Proton VPN Tor را از طریق VPN ارائه می دهد که اتصال شما را با شبکه Tor ناشناس ادغام می کند. با یک کلیک، تمام داده ها از طریق شبکه Tor هدایت می شوند، که به کاربران یک لایه اضافی از حریم خصوصی و همچنین دسترسی به سایت های Cipolla می دهد. به غیر از NordVPN، نمی توانم بسیاری از VPN هایی را که این ویژگی را به عنوان یک ویژگی داخلی ارائه می دهند نام ببرم.

ر نهایت، در ژانویه ۲۰۲۰، Proton VPN به طور مستقل توسط SEC Consult ممیزی شد. نتایج چشمگیر بود، تنها ۱۱ مشکل در همه برنامه ها یافت شد که هیچ کدام خطر بالایی نداشتند. اگرچه ممکن است هشدار دهنده به نظر برسد، اما این ممیزی ها فوق العاده دقیق هستند و به توسعه دهندگان اجازه می دهند تا آسیب پذیری ها را در صورت شناسایی برطرف کنند، و به لطف این واقعیت که برنامه ها همه منبع باز هستند، هر علاقه مندی می تواند تغییرات انجام شده را بررسی کند. در مجموع، من به طور جدی تحت تاثیر حریم خصوصی و امنیت Proton VPN هستم، از پرداخت های نقدی گرفته تا حسابرسی، و اگر به دنبال یک VPN برای حفظ امنیت آنلاین خود هستید، می توانم بگویم که به راحتی یکی از امن ترین ها است.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

دانلود و استفاده از این فیلترشکن اخیرا در کشور ما به وفور دیده می شود. با دانلود Proton VPN از طریق پلتفرم هایی مانند Play Store و نصب فیلترشکن پروتون و استفاده از آن، از ردیابی شدن توسط اپراتورهای اینترنتی خود محافظت کنید. ما مطمئن هستیم که شما آن را دوست خواهید داشت. تمام این نسخه ها را در اینترنت می توانید پیدا کنید:

  • پروتون وی پی ن برای ویندوز
  • دانلود پروتون VPN برای اندروید
  • دانلود Proton VPN برای اندروید با لینک مستقیم
  • دانلود ProtonVPN برای کامپیوتر ویندوز ۱۰
  • دانلود Proton VPN با لینک مستقیم

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

اگر شما موفق به دانلود این فیلترشکن محبوب شدید، برای استفاده و متصل شدن از طریق آن باید حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری با این VPN به لطف طراحی زیبای آن آسان است که با جستجوی گوگل می توانید آن را مشاهده کنید. البته با توجه به این نکته که شما برای دانلود و ایجاد حساب کاربری روی این فیلترشکن، باید به فیلترشکن دیگری متصل شوید تا بتوانید این فیلترشکن را دانلود و نصب کنید.

سرعت فیلترشکن پروتون وی پی ان چگونه است؟

پروتون سریعترین VPN نیست که من آزمایش کرده ام. در واقع بین آخرین آزمایش، سرعت پروتون ها به شدت کاهش می یابد. با این حال، هنوز در رده بهترین خدمات VPN قرار دارد، بنابراین سرعت آن بر عملکرد یا کیفیت کلی آن تأثیر نمی گذارد. برای شروع تست سرعت، ابتدا از دو مکان به سریعترین سرور متصل شدم، هر دو با استفاده از خطوط ۱ گیگابیت بر ثانیه یک خانه در ایالات متحده و یک مرکز داده در بریتانیا. پس از آن، عملکرد را با SpeedTest.net (هم از وب‌ سایت و هم از برنامه خط فرمان)، SpeedOf.me ،nPerf و سایر سرویس‌ های معیار بررسی کردم.

من با استفاده از پروتکل WireGuard و OpenVPN متصل می شوم. هر تست پنج بار تکرار می شود و در جلسات صبح و عصر به طور مفصل انجام می شود. این داده ها برای به دست آوردن و مقایسه سرعت میانه تجزیه و تحلیل شدند. پروتون برای اکثر سرویس های VPN خوب متوسط ​​است، بنابراین سرعت آن بر عملکرد یا عملکرد کلی آن تأثیر نمی گذارد. Proton VPN هنگام اتصال با WireGuard به حداکثر ۵۱۰ مگابیت در ثانیه می رسد. این کندتر از آخرین آزمایش من است که پروتون را با حداکثر سرعت ۶۷۰ مگابایت بر ثانیه نشان داد. در دور نهایی تجزیه و تحلیل، تنها Hide.me و Mullvad Proton VPN را شکست دادند. این بار ۱۶ سرویس VPN سریع از جمله Surfshark ،TorGuard و Norton Secure VPN وارد شدند که همگی به حدود ۹۵۰ مگابیت در ثانیه رسیدند.

برای تست OpenVPN، پروتون تا حدودی شکست خورد. سرعت به ۲۱۰ مگابیت در ثانیه رسید که نسبت به ۴۴۰ مگابیت در ثانیه کاهش یافت. تنها سه رقیب دیگر – IPVanish ،PureVPN و Surfshark – به آرامی در حال پیشرفت هستند. با این حال، شاید ناامید کننده ترین چیز در یافته های من زمان پروتون برای چت بود. معمولا کمتر از ۴ ثانیه طول می کشد تا VPN متصل شود. ۱۰ دقیقه زمان برد تا این که من به سرور پروتون متصل شدم.

آیا برای استفاده از فیلترشکن پروتون وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

شما برای استفاده از این فیلترشکن نیازی به وارد کردن سرور خاصی ندارید، زیرا تمام سرویس های VPN رایگان پروتون تعداد سرورهای موجود را به ۱۰۰ یا بیش تر افزایش می دهند. با این حساب شما می توانید براحتی به فیلترشکن متصل شوید و به کار های خود رسیدگی کنید. همچنین این موضوع برای تمامی فیلترشکن ها صدق نمی کند، و تنها برای بعضی از فیلترشکن ها همانند پروتون، شما نیازی به وارد کردن سرور ندارید.

این وی پی ان رایگان است؟

Proton VPN برخی از بهترین گزینه های رایگان هر ارائه دهنده را دارد. به صورت رایگان، می‌ توانید یک سرویس بدون آگهی بدون ثبت اطلاعات و بدون محدودیت پهنای باند دریافت کنید. همچنین بیش از ۱۰۰ سرور برای اتصال دارید که در اکثر برنامه های رایگان نادر است. تمام نسخه های پولی Proton VPN به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی ها را می دهد. این شامل هزاران سرور در سراسر جهان است و خدمات پخش تلویزیونی عظیمی را باز می کند.

همچنین می توانید از این سرویس در ۱۰ دستگاه مختلف به طور همزمان استفاده کنید. برای یک ماه ثبت نام کنید و ۹.۹۹ دلار می پردازید و آن را به یک سال تمدید می کنید و به ۵.۹۹ دلار در ماه کاهش می یابد. بزرگترین پس انداز با یک برنامه دو ساله( در یک برگه جدید باز می شود)، که هزینه آن ۴.۹۹ دلار در ماه است. همچنین ارزان‌ تر از همیشه است و در حالی که مانند سایر ارائه‌ دهندگان نیست، پروتون گاهی تخفیف‌ ها و معاملات اضافی ارائه می‌ دهد. اگر می خواهید به همه چیز در مجموعه پروتون(Proton Mail ،Calendar و Drive) دسترسی کامل داشته باشید، قیمت ها از ۹.۹۹ دلار در ماه شروع می شود( در یک برگه جدید باز می شود). اگر از افزونه ها استفاده کنید خوب است و بسیار ارزان تر از طرح “ایده” قدیمی است، اما من انتظار دارم که اکثر مردم یک اشتراک VPN داشته باشند و با آن کار کنند.

توجه به این نکته مهم است که هنگام ثبت نام برای Proton VPN می توانید کاملاً ناشناس بمانید. این پلتفرم از آدرس های ایمیل Proton Mail پشتیبانی می کند و پرداخت به بیت کوین را می پذیرد. اگر می خواهید تا حد امکان ناشناس باشید، این حرکت بزرگی است. در نهایت، Proton VPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد، که اگر می خواهید نسخه پولی را بدون تعهد کامل امتحان کنید عالی است.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن پروتون وی پی ان چیست؟

Proton VPN APK در تمام دستگاه های شما از جمله رایانه شخصی، مک، تلفن هوشمند و روتر در دسترس است. برای حفظ حریم خصوصی شما در خانه، تلفن در جاده یا محل کار در دفتر، یک اتصال اینترنتی امن که می توانید به آن تکیه کنید ضروری است. Proton VPN دارای برنامه های بومی برای Windows ،Mac ،Linux ،Chromebook ،Android ،Android TV و iOS/iPadOS است.

آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

این فیلترشکن نیز همانند اکثر فیلترشکن های دیگر دارای اشتراک پریمیوم می باشد. اگر شما ۱۰۰٪ متعهد به خرید ProtonVPN نیستید، می توانید ابتدا سرویس رایگان آن را امتحان کنید تا ببینید چگونه کار می کند. با این گزینه تمام ویژگی‌ ها، از جمله باز کردن قفل پخش تلویزیونی را دریافت نخواهید کرد، اما خوب است در مورد این سرویس و امنیت آن بدانید. اکانت پرمیوم پروتون vpn رایگان نیز وجود دارد.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

پروتون وی پی ان همانند سایر فیلترشکن ها قابلیت آپدیت دارد و اگر شما می خواهید فیلترشکن خود را بروزرسانی کنید، می توانید از برنامه هایی مانند اپ استور یا گوگل استور برای یافتن نسخه های جدیدی که وارد بازار می شوند استفاده کنید. باتوجه به فیلتر شدن اپ استور و گوگل پلی کار شما برای بروزرسانی برنامه ها قطعا سخت تر خواهد بود.

سوالات متداول

آیا می توانم از نسخه رایگان فیلترشکن پروتون وی پی ان استفاده کنم؟

بله، این رفع انسداد دارای نسخه رایگان با ترافیک نامحدود است، اما تعداد دستگاه های قابل استفاده همزمان به صورت رایگان محدود است. همچنین در این نسخه تنها ۳ سرور در ایالات متحده آمریکا، هلند و ژاپن وجود دارد.

آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان با روترها کار می کند؟

فیلترشکن پروتون وی پی ان مصرف محدودی دارد، بنابراین می توان از آن به عنوان روتر استفاده کرد، فقط آن را به صورت دستی پیکربندی کنید.

آیا استفاده از فیلترشکن پروتون وی پی ان ایمن است؟

این فیلتر شکن کاملا ایمن است. تاریخچه مرور شما را ثبت نمی کند، هیچ داده یا اطلاعات مهمی را ذخیره نمی کند و کاملا خصوصی است. داده ها رمزگذاری شده است، حتی اگر بخواهید در مقطعی امنیت را افزایش دهید، می توانید به سرور Secure Core متصل شوید و یکی از قوی ترین پروتکل ها را انتخاب کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل