معرفی فیلترشکن پروتون وی پی ان + ویژگی های فیلترشکن پروتون وی پی ان

فیلترشکن پروتون وی پی ان از بهترین فیلترشکن های دنیا می باشد، که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. با این فیلترشکن دیگر نباید نگران حفظ حریم خصوصی خود باشید. تمامی اطلاعات شما در این فیلترشکن به صورت محرمانه حفظ خواهد شد.

معرفی فیلترشکن پروتون وی پی ان

فیلترشکن پروتون وی پی ان پشت پروتون میل و توسط گروهی از دانشمندان Cern ساخته شده است. در این وی پی ان بزرگترین ایمیل رمز گذاری شده در جهان وجود دارد، که حریم خصوصی شما به راحتی در آن حفظ می شود.

این وی پی ان اینترنت امنی را در اختیار شما قرار می دهد. بدون نگرانی می توانید در تمامی صفحات فیلتر شده به جست و جو بپردازید. این وی‌ پی ان برنامه های پیشرفته امنیتی دارد، که وب سایت های مسدود شده و پلتفرم های رمز گذاری شده را به راحتی برای شما باز می کند.

این فیلترشکن از سال 2017 فعالیت خود را شروع کرده است و همیشه این شعار را سر لوحه کار خود قرار داده است: این وی پی ان حریم خصوصی کاربران را حفظ می کند و دنیای بدون سانسور را به آن ها هدیه می دهد. این فیلترشکن از لحاظ ساختاری شباهت بسیار زیادی به فیلترشکن vpn secure دارد که این فیلترشکن نیز یکی از بهترین ها محسوب می شود.

ویژگی های فیلترشکن پروتون وی پی ان

می دانیم که در حال حاضر فیلترشکن های بسیار زیادی با ویژگی های متفاوت، در اختیار کاربران قرار گرفته است، یکی از بهترین و پرسرعت‌ ترین وی پی ان ها، پروتون وی پی ان است که دارای ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده ای می باشد. در ادامه این متن قصد داریم چند مورد از ویژگی های این فیلترشکن را بررسی کنیم.

حفاظت از حریم خصوصی کاربران

این فیلترشکن یک سرویس VPN پشتیبانی شده می باشد که وظیفه آن ایجاد یک اینترنت است که در آن حریم خصوصی کاملا محافظت‌ شده می باشد. Proton VPN توسط دانشمندان CERN طراحی و ساخته شده است.

هدف از ساخت این آپشن، این بوده است که همه بتوانند از حق حریم خصوصی خود محافظت کنند. به همین دلیل است که این وی پی ان به عنوان بهترین فیلترشکن برای شرط بندی نیز معرفی می شود.

کلید کشتار

اگر در اتصال VPN برای کاربر مشکلی به وجود بیاید، یک سوئیچ kill VPN آدرس IP کاربر را ایمن نگه می دارد. علاوه بر آن اگر اتصال VPN شما خراب شود، سوئیچ kill یا همان کلید کشتار، مانع از اتصال دستگاه شما به اینترنت می شود تا زمانی که دستگاه شما دوباره به سرور VPN متصل شود.

Adblocker (NetShield)

NetShield با فیلتر کردن تصاویر، اسکریپت ها و سایر محتوا هایی که میزبان بدافزارها هستند، اتصال شما را سرعت می بخشد. همچنین مسدود کننده های تبلیغات از سیستم شما در برابر بدافزار ها محافظت می کند. NetShield که برای کاربران VPN Plus و Unlimited موجود است، می تواند تمام ردیاب ها و تبلیغات آنلاین را مسدود کند.

فیلترشکن پروتون وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

پروتون وی پی ان بیش از 1800 سرور در کشور های مختلف دارد. 64 کشور وجود دارند که از سرور های پرتون وی پی ان پشتیبانی می کنند. شما می توانید به راحتی کشور مورد نظر خود را برای وصل شدن، انتخاب‌ کنید. اگر این وی‌ پی ان را به صورت رایگان دانلود کرده باشید، 100 سرور در کشور های مختلف برای شما وجود دارند، که می توانید به یکی از آن ها وصل شوید.

به طور خودکا‌ر پروتون وی پی ان شما را به یکی از‌ سرور های جهانی وصل می کند، اما می توانید به صورت دستی هم سرور خود را انتخاب کنید. سرور خانگی پروتون وی‌ پی ان در کشور سوئیس می باشد. این کشور قوانین بسیار سفت و‌سختی در‌حفظ حریم خصوصی افراد دارد. پروتون وی‌ پی ان قوی ترین ردیاب‌ ها را مسدود می کند، تا شما اتصالی امن داشته باشید.

بهترین vpn های جایگزین برای پروتون وی پی ان چه مواردی هستند؟

همان طور که پیش از این هم ذکر شد، فیلترشکن پروتون وی پی ان یکی از بهترین و معتبر ترین فیلترشکن ها می باشد. در ادامه این متن چند مورد از بهترین وی پی ان ها که می توانند جایگزینی برای این وی می ان باشند را به شما معرفی کرده ایم.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت یکی از بهترین وی پی ان هایی می باشد که شما می توانید برای اتصال به هر نوع سایت و فضای مجازی که دارای فیلتر است از آن استفاده کنید. از آن جایی که این فیلترشکن دارای آی پی هایی ثابت می باشد امنیت بسیار بالایی دارد و با وجود سرعتی ایده آل در اتصال بهترین انتخاب در بین فیلترشکن های ایرانی می باشد.

ExpressVPN

این فیلترشکن از نظر امنیت و سهولت استفاده بی نظیر است و یک برنامه کاربردی VPN بصری را ارائه می دهد که دارای بسیاری از فناوری های پیشرفته می باشد. وی پی ان اکسپرس وی پی ان با حفظ حریم خصوصی، اجازه نفوذ اشخاص ثالث و ردیابی اعمال آنلاین شما را به دیگران نمی دهد.

TunnelBear

یک VPN محبوب و عالی است که به دلیل سهولت استفاده و ویژگی های امنیتی قوی شناخته شده است. به طوری که راه اندازی این VPN بسیار آسان است. شما می توانید به سادگی برنامه را دانلود کنید، یک کشور را انتخاب کنید و به سرور آن متصل شوید. فیلترشکن TunnelBear به کاربر اطمینان می ‌دهد که فعالیت اینترنتی او در هر شبکه ‌ای خصوصی و ایمن باقی می ‌ماند.

NordVPN

این وی پی ان یک سرویس VPN سریع و امن با طیف وسیعی از ویژگی های منحصر به فرد است. این وی پی ان یکی از امن ترین VPN های موجود است که با مسدود کننده تبلیغات و بدافزار و همچنین خدمات دوگانه VPN شناخته می شوند.

آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

پروتون وی پی ان یکی از معتبر ترین فیلترشکن های داخل ایران‌ می باشد. امنیت این وی پی ان بسیار‌ بالا است. مسلما تمامی وی پی ان ها ادعا می کنند که اطلاعات کاربر‌ را ذخیره نمی کنند، و‌ اطلاعات کاربران به طور کامل حفظ می شود.

زمانی که این فیلترشکن را نصب می کنید تمامی اطلاعات شما رمزگذاری می شوند و افراد دیگر به راحتی نمی توانند اطلاعات شما را به دست بیاورند. این وی پی ان به خاطر امنیت بسیار بالایی که دارد بیش از ده میلیون بار در سایت گوگل پلی دانلود شده است.

همانطور‌ که اشاره کرده ایم این وی پی ان سرور های رمز گذاری شده دارد، که دیسک هایی با امنیت بالا این اطلاعات را ذخیره کرده و از دسترس بد افزار ها پنهان می کنند. این وی پی ان برای کاربران خود محدودیت های جغرافیایی را به طور کامل دور زده و افراد را به سرور های مختلف در کشور های متفاوت وصل می کند.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

شما با هر سیستم عاملی که باشید به راحتی می توانید این وی پی ان را دانلود کنید. دانلود این وی پی ان بسیار راحت می باشد. فقط نیاز به ایجاد یک حساب کاربری دارد. البته نسخه رایگان این وی پی ان نیازی به ثبت نام ندارد، اما سرعت پایین تری دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از نسخه پولی این وی پی ان استفاده کنید، هم سرعت شما بالا می رود و حتی چندین دستگاه می توانند به حساب کاربری شما متصل بشوند.

دانلود فیلترشکن پروتون وی پی ان با لینک مستقیم چگونه ممکن می شود؟

شما می توانید با جست و جو کردن عبارت: فیلترشکن پروتون وی پی ان دانلود مستقیم، این وی پی ان را با کمک لینک های دانلود مستقیم دانلود کنید.

دانلود برنامه proton VPN از اپ های ایرانی هم ممکن است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم برخی از اپلیکیشن های ایرانی هم چون بازار قابلیت دانلود فیلترشکن پروتون وی پی ان را دارند و شما می توانید این فیلترشکن را از طریق آن ها تهیه کنید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

یکی از مراحلی که باید انجام دهید، ساخت اکانت است. سه طرح اختصاصی بر روی صفحه شما باز‌ می شود، که قیمت های متفاوتی دارد. برای ساخت این اکانت شما نیاز به یک ایمیل دارید که هویت شما را تایید کند. باید یک نام کاربری و‌ رمز عبور برای خود انتخاب کنید.

زمانی که ثبت نام کردید و هزینه اشتراک‌ خود را پرداخت کردید، یک صفحه با نقشه جهان برای شما باز می شود که به طور خودکار شما را به یک سرور اختصاصی وصل می کند. اگر به دنبال متصل شدن بدون ساخت اکانت هستید؛ فیلترشکن بیو بیو گزینه مناسبی برای شما می باشد.

معایب استفاده از فیلترشکن پروتون وی پی ان

فیلترشکن پروتون وی پی ان یکی از قوی ترین و بهترین فیلترشکن های موجود می باشد. با این حال پروتون وی پی ان گاهی اوقات ممکن است سرعت پایینی داشته باشد. این موضوع تنها عیب اتصال به این وی پی ان است که باز هم مقصر اینترنت ضعیف ایران می باشد.

سرعت فیلترشکن پروتون وی پی ان چگونه است؟

طبق آزمایشاتی که بر روی سرعت این وی‌ پی ان انجام دادیم، متوجه شده ایم که این وی‌ پی ان پر سرعت ترین وی پی ان در سطح جهان می باشد. اما در بین وی پی ان های رایگان یکی از پر سرعت ترین وی‌ پی ان ها می باشد. سرعت عاملی نبوده است که کیفیت این Vpn را پایین بیاورد. معمولا باید وی‌ پی ان ها در طی چهار ثانیه به شبکه جهانی اینترنت متصل بشوند.

اما پروتون وی پی ان طی ده ثانیه به شبکه جهانی و‌ یکی از سرور ها در کشور ایتالیا وصل شد. این زمان برای وی پی ان هایی که در ایران کار می کنند زمان بسیار خوبی است. شما در طی فقط ده ثانیه می توانید ارتباطی ایمن داشته باشید. این زمان سرعت برای نسخه رایگان وی پی ان است. اگر بخواهید نسخه پولی با آی پی اختصاصی و‌ سرور اختصاصی داشته باشید، مسلما سرعت اتصال شما بسیار بیشتر خواهد شد.

آیا برای استفاده از فیلترشکن پروتون وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

پروتون وی‌ پی ان در بیش از 64 کشور 1800 سرور فعال دارد. هیچ نیازی نیست که شما سرور جدید وارد کنید، این وی پی ان به راحتی شما را به هر سرور در هر کشوری که دوست دارید وصل می کند. زمانی که اشتراک از این‌ وی پی ان خریداری می کنید صفحه پروفایلی برای شما باز می شود، که اطلاعات کاملی را از سرور های خود در سراسر دنیا به شما نمایش می دهد.

در این اطلاعات سرعت و‌ کیفیت اتصال هر وی پی ان در یک نمودار نمایش داده است. این یک ترفند جدید است که فقط پروتون از آن استفاده می کند و فیلترشکن های دیگر تا کنون نتوانسته اند این امکانات را ایجاد کنند.

این وی پی ان رایگان است؟

این فیلترشکن را می توانید هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی دانلود کنید. در نسخه رایگان هیچ هزینه ای بابت ثبت نام پرداخت نخواهید کرد. این وی پی ان تبلیغاتی را برای شما نمایش می دهد که شما تا پایان تبلیغات نمی توانید به وی پی ان وصل شوید. این وی پی ان از طریق تبلیغات درآمد دارد. اگر دوست دارید سرعت بالا را در وصل شدن به وی پی ان تجربه کنید، ما به شما نسخه پولی این وی پی ان را پیشنهاد می کنیم.

خرید فیلترشکن پروتون وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

Proton VPN یکی از معدود فیلترشکن هایی است که خدمات VPN رایگان را بدون محدودیت، بدون گزارش و همچنین بدون تبلیغات متجاوز به حریم خصوصی ارائه می دهد. اگر می خواهید اشتراک پریمیوم آن را خریداری کنید می توانید به سایت آن مراجعه کنید. دقت داشته باشید که خرید فیلترشکن پروتون قیمت زیادی ندارد، اما خدمات بسیار ایده آلی را به شما ارائه می دهد.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن پروتون وی پی ان چیست؟

خوشبختانه این فیلترشکن به خاطر ساختار هایی که دارد، بر‌ روی تمامی سیستم عامل ها قابل دانلود است. نسخه رایگان این فیلترشکن نیازی به ثبت نام ندارد، اگر سیستم عامل شما اندروید است فقط با مراجعه به گوگل پلی به راحتی می توانید این فیلترشکن برای اندروید را دانلود کنید. این وی پی ان برای سیستم های ویندوز و مک به طور اختصاصی برنامه ای جداگانه دارد، که باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و این برنامه بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر شما اجرا می شود.

استفاده از فیلترشکن پروتون وی پی ان بر روی ویندوز چگونه ممکن می شود؟

Proton VPN برای ویندوز به طور خاص طراحی شده است تا امن، سریع و آسان برای استفاده کاربران باشد. شما می توانید از پروتون وی پی ان برای پخش برنامه های مورد علاقه خود، اشتراک گذاری فایل ها، دسترسی به محتوای فیلتر شده و محافظت از حریم خصوصی سیستم خود استفاده کنید.

برای استفاده از این فیلترشکن برای ویندوز کافیست ابتدا در این برنامه را از طریق سایت اصلی آن دانلود کنید. پیش از دانلود این برنامه لازم است که در سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از اینکه این برنامه را برای ویندوز دانلود کردید، برای شروع نصب، روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید.

استفاده از فیلترشکن پروتون وی پی ان برای IOS ممکن است؟

این فیلترشکن برای آیفون نیز قابلیت اجرا دارد. به طور کلی باید بدانید که پروتون وی پی ان یکی از قوی ترین و محبوب ترین فیلترشکن ها است که برای سیستم عامل های اندروید، ویندوز، لینوکس، مک و آیفون و… امکان استفاده دارد.

آموزش نصب فیلترشکن پروتون وی پی ان

در ابتدا باید این اپلیکیشن را از یک منبع معتبر و مطمئن دانلود کنید. به منظور دانلود این فیلترشکن برای مک و هر سیستم عامل دیگری شما می توانید به گوگل مراجعه کنید و دانلود فیلترشکن پروتون وی پی ان با لینک مستقیم را به راحتی انجام دهید و یا با کمک پلی استور این اپلیکیشن رابه صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

پس از اینکه فیلترشکن پروتون وی پی ان را دانلود کردید، برای نصب آن لازم نیست اعمال پیچیده ای انجام بدهید تنها کافیست بر روی گزینه نصب کلیک کنید. پس از آن می توانید این اپلیکیشن را در دستگاه خود اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه اتصال، به سرعت به یکی از بهترین سرور های این فیلترشکن متصل شوید.

آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اشتراک پرمیوم فیلترشکن پروتون وی پی ان برای افراد خاصی می باشد که دوست دارند از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشند. اشتراک پرمیوم این وی پی ان مزایا خاصی دارد، به طور مثال دیگر تبلیغات های رایگان برای شما نمایش داده نمی شوند. دیگر نیازی نیست نگران دانلود های خود باشید، شما حجم دانلود نامحدود خواهید داشت. مهم ترین بخش این اکانت محفوظ بودن تاریخچه جست و جو شما خواهد بود. تمامی اطلاعات سرچ شما رمز گذاری شده و کسی به آن ها دسترسی نخواهد داشت.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

فیلترشکن پروتون وی پی ان هر‌ روز در حال اضافه کردن ایده های جدید می باشد و به همین خاطر به راحتی امکان آپدیت برای آن وجود دارد. پروتون وی پی ان پشتیبانی آنلاین دارد و تمامی امکانات را درون خود جای داده است. این وی پی ان سوئیسی در جدید ترین آپدیت خود امکانی را به اپلیکیشن اضافه کرده است که بدون دردسر و‌ به راحتی افراد می توانند از فیلترینگ های شدید عبور کنند.

پینگ های مختلف فیلترشکن proton vpn

فیلترشکن پروتون برای کامپیوتر عملکر بسیار عالی دارد، شما می توانید فیلترشکن پروتون با لینک مستقیم را دانلود کرده و آن را در ویندوز اجرا کنید. این فیلترشکن برای لینوکس نیز قابلیت اجرا دارد و هر قدر پینگ پایین تری داشته باشد، تاخیر کمتری در اجرای امور آنلاین دارد به طور کلی فیلترشکن پروتون اندروید را به سرعت و سادگی از فیلترینگ رها می کند.

سوالات متداول

  1. آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان بر روی سیستم عامل آی او اس هم نصب می شود؟

    خوشبختانه فیلترشکن پروتون وی پی ان برای تمامی سایت ها نسخه های قابل دانلود دارد..

  2. آیا فیلترشکن پروتون وی پی ان داخل ایران قابل دانلود است؟

    شما می توانید فیلترشکن پروتون وی پی ان را از طریق سایت های ایرانی خریداری کرده و فیلترینگ به وجود آمده در ایران را دور بزنید.

  3. آیا پروتون وی پی ان د‌ر بین کاربران محبوبیت دارد؟

    این وی پی ان به خاطر امکانات خاصی که ارائه می دهد بین کاربران محبوبیت خاصی دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل