معرفی فیلترشکن freevpn + فیلترشکن freevpn دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

فیلترشکن freevpn یکی از فیلترشکن هایی است که به سرعت کانکت می شود. همان طور که می دانید فیلترشکن واژه همگانی و عمومی برای نرم افزار هایی است، که از طریق آن ها می توان محدودیت ها را دور زد و vpn هم نوعی از آن ها است. در شرایط کنونی اگر شما هم داخل ایران باشید حتما به فیلترشکن نیاز پیدا می کنید، زیرا با فیلتر کردن اینترنت قطعا نیاز دارید تا برای رفع این فیلترهای به وجود آمده، چندین فیلترشکن خوب برای خود داشته باشید تا بتوانید یک سرچ معمولی در سایت ها داشته باشید و یا در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. در ادامه برای شما فیلترشکن freevpn را معرفی خواهیم کرد.

  • اگر برای دسترسی به سایت شرط بندی به دنبال فیلترشکن هستید؛ می توانید آخرین آدرس معتبر ترین سایت ایرانی را بدون فیلتر در دسترس شما قرار داده ایم.
معرفی فیلترشکن freevpn

معرفی فیلترشکن freevpn

اگر همچنان دنبال وی پی ان بسیار قوی و نامحدود می باشید و یا یک وی پی ان کاملا رایگان برای اندروید، یکی از گزینه های شما freevpn خواهد بود. البته ناگفته نماند که دانلود این وی پی ان برای سیستم عامل اندروید از سایت های نامعتبر ممکن است به دستگاه شما آسیب جدی بزند، اما دانلود آن از سایت های معتبر برای دور زدن فیلترینگ و تحریم هایی که برای مردم داخل ایران وجود دارد، امروزه ضروری است.

شما هم اکنون برای باز کردن سایت ها به وی پی ان قوی نیاز دارید زیرا زمانی که وارد سایت ها می شوید به دلیل محدودیت، اتصال شما حتما قطع می شود، و یا این که خدمات خاصی ارائه داده نمی شود. اما شما هنگامی که به یک وی پی ان سریع و امن متصل می شوید، و سایتی را باز می کنید در واقعیت یک سرور فرعی بین سیستم شما و سایت، به عنوان واسطه عمل می کند. در نتیجه آن سایت با توجه به آن سروری که وصل شده اید شما را یک کاربر ایرانی نشان نمی دهد و امکان استفاده از سایت را به شما می دهد.

  • توجه داشته باشید که خیلی ها از این فیلترشکن به عنوان بهترین فیلترشکن فعال برای ایران یاد می کنند!

فیلترشکن freevpn دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

شما اگر این وی پی ان را داشته باشید فرقی نمی کند نسخه جدید را داشته باشید یا نسخه قدیمی آن را، شما می توانید سرور های بسیار زیاد و متفاوت را انتخاب کنید، و به اینترنت دسترسی پیدا کنید. این وی پی ان هم رایگان است هم به صورت نا محدود ارائه خدمات می دهد. همچنین این وی پی ان دارای سرور های بسیاری از آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا است. شما می توانید به هر کدام از سرور های free که خواسته باشید وصل شوید و از اینترنت نامحدود بهره ببرید. در حال حاضر این فیلترشکن در حدود ۴۰ سرور متخلف دارد و انتخاب و اتصال را برای کاربران خود بسیار راحت و آسان کرده است.

آیا فیلترشکن freevpn معتبر و مطمئن است؟

این که فیلترشکن freevpn معتبر و دارای امنیت بالایی است یا خیر، ما نمی توانیم با قاطعیت به شما بگوییم امن است یا خیر. اما شما اگر گوگل پلی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی بتوانید این فیلترشکن را جست و جو کنید، می توانید در قسمت امنیت و سازندگان برنامه به طور کلی دسترسی به همه عوامل این برنامه داشته باشید و خودتان با در نظر گرفتن همه شرایط، آن را دانلود کنید.

این وی پی ان که افراد زیادی در سرتا سر دنیا آن را دانلود کرده اند، ممکن است سیستم شما و یا تبلت شما را آسیب پذیر نکند، ولی بهتر است قبل از دانلود نسخه جدید این فیلترشکن، در مورد امنیت آن کمی تا حدودی بررسی و جست و جو کنید، و همین طور می توانید نظرات کاربران اینترنتی را هم مطالعه کنید. اگر شما نیاز به سرعت بالایی دارید نظرات کسانی که داخل ایران هستند را بهتر است بخوانید، و اگر امنیت این برنامه برای شما مهم تر است پیشنهاد ما این است که کامنت های کاربران خارجی را مطالعه کنید. اما با توجه به آمار و ارقام که کاربران به این فیلتر شکن در گوگل پلی امتیاز داده اند به نظر می رسد این وی پی ان برای دستگاه های شما آسیبی به همراه نداشته باشد.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

فیلتر شکن freevpn یکی از وی پی ان هایی است که تعداد زیادی از افراد می خواهند آن را داشته باشند یا آن را دانلود کنند، اگر برای دور زدن تحریم و دسترسی به اینترنت برای انجام کار باشد عیبی ندارد، اما اگر برای دسترسی به سایت های مخرب و غیر مجاز صورت بگیرد این عمل غیر قانونی است و پیگرد قانونی دارد. شما می توانید لینک دانلود freevpn را از سایت های معتبر و قانونی و امن بردارید تا نسخه های غیر قانونی و فیک و آلوده به بدافزار وارد سیستم شما نشود و سیستم و یا گوشی شما را ویروسی و یا هک نکند.

همچنین دانلود این وی پی ان از طریق گوگل پلی هم قابل دانلود است مگر اینکه بدلیل فیلترینگ نتوانید به گوگل پلی دسترسی داشته باشید و امکان دانلود اپلیکیشن برای شما امکان پذیر نباشد. اگر شما تا کنون این وی پی ان را نداشته اید پیشنهاد ما به شما این است که حتما این فیلترشکن را دانلود و براحتی به شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

freevpn صد درصد بدون حد و مرز است و بدون هیچ ثبت نامی برای شما کاربران طراحی شده است، این وی پی ان کاملا ساده و دسترسی بسیار سریع دارد. بر اساس اطلاعات این برنامه امکان نشان دادن IP شما وجود ندارد و کاربران کاملا ناشناس خواهند بود، و این اطمینان را به کاربران خود داده است تا کاربران بدون ترس و واهمه از ردیابی شدن، به صورت کاملا امن وب را مرور کنند.

سرعت فیلترشکن freevpn چگونه است؟

فیلترشکن freevpn یک فیلترشکن قوی، رایگان و پرسرعت برای رفع مسدودسازی و بازگردانی دسترسی فرد به اینترنت جهانی می باشد. این وی پی ان را لازم است شما از سایت های معتبر دانلود کنید تا از ورود بد افزار و کد های مخرب به دستگاه و یا گوشی شما جلوگیری کند. این وی پی ان از حریم خصوصی افراد محافظت می کند به شرط آن که حتما نسخه اصلی آن را دانلود کنید. freevpn سرعت خوبی برای دور زدن تحریم ها و متصل شدن شما دارد و برای بازدید از پیج های مختلف بسیار مناسب است. با این فیلترشکن می توانید به همه سایت های فیلترشده در بیش تر از ۴۰ کشور دسترسی داشته باشید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن freevpn نیاز به وارد کردن سرور است؟

اگر شما هم خواهان استفاده از وی پی ان باشید ابتدا باید آن را دانلود کرده، و بعد از آن باید به یکی از سرور هایی که در آن موجود است متصل شوید تا کانکت نهایی رخ دهد. در شرایط فعلی هر فرد که در ایران زندگی می کند به ناچار باید فیلترشکن های مختلف را داشته باشد و به یکی از آن ها متصل شود، تا بتواند از وبسایت ها و همین طور در شبکه های مجازی فعالیت داشته باشد، و یا کسب و کار اینترنتی خود را ادامه دهد، که در غیر این صورت نمی تواند زیرا اینترنت ایران محدود و فیلترینگ شدید برای آن به وجود آمده است، که کار را برای همگان سخت و دشوار کرده است.

روزانه ساعت ها از وقت گران بهای افراد صرف پیدا کردن سرور مناسب برای اتصال به اینترنت می شود، اما شما با داشتن فیلترشکن خوب و مطمئن همانند freevpn می توانید بسیار راحت و آسان به سرور های متخلف وصل شوید و انتخاب برای شما بسیار راحت است، در این وی پی ان زمان اتصال هر کدام از سرور ها بسیار کم در حد ۵ ثانیه است، بنابراین اگر شما بعد از گذشت ۵ ثانیه به سرور وصل نشدید براحتی می توانید سرور دیگر را برای اتصال خود امتحان کنید.

این وی پی ان رایگان است؟

فیلترشکن freevpn یک فیلترشکن کاملا رایگان است، که می توانید از طریق دستگاه های تلفن همراه خود در هر کجا و با اتصال به اینترنت آن را داشته باشید. این وی پی ان به کاربران خود پهنای باند بی حد و مرز می دهد که می توانید از آن برای تماشای فیلم مورد علاقه خود، دسترسی به تمام سایت های مورد نیاز و بدون هیچ محدودیتی متصل شوید.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن freevpn چیست؟

این نکته را اکثر افراد می دانند که بیشتر برنامه های موجود در گوگل پلی یا اپ استور اختصاصی برای سیستم عامل گوشی همراه ساخته شده اند. اما اگر حتی نسخه اصلی برای لپ تاپ موجود نباشد، باز هم شما می توانید هر کدام از برنامه ها را در لپ تاپ خود هم نصب کنید. برای این کار شما می توانید از شبیه ساز های برنامه استفاده کنید. به این ترتیب اگر نسخه اصلی و کامل freevpn برای ویندوز در دسترس نباشد، شما می توانید با کمک گرفتن از شبیه ساز از این وی پی در کامپیوتر خود با ویندوز ۷، ۸، ۱۰ داشته باشید و از آن استفاده کنید. بنابراین فرقی نمی کند که ویندوز ۷ داشته باشید یا ۱۰، شما با نصب یک الی دو شبیه ساز در کامپیوتر خود می توانید براحتی freevpn را در ویندوز خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

آیا فیلترشکن freevpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

این فیلترشکن نیز همانند باقی فیلترشکن ها امکان خریداری و تبدیل اکانت به پریمیوم را دارد. کاربرانی که اشتراک پریمیوم خریداری کرده اند می توانند سرعت اتصال خود را افزایش دهند، بنابراین می توان با داشتن اشتراک پریمیوم برای بازی کردن و یا استریم زدن هم استفاده کرد و اگر مشکل داشت، می توانید از پشتیبانی کمک بگیرید، ولی شما با یک بار خروج از اکانت و ورود مجدد می توانید مشکل را برطرف کنید.

در اکانت پریمیوم شما می توانید از سرور های وی آی پی هم استفاده کنید، که قدرت اتصال آن ها بسیار بیشتر از سرور های رایگان آن است. همچنین امکان قطع شدن و یا از کار افتادن سرور ها در اکانت پریمیوم بسیار کم است، که اگر چنانچه این اتفاق رخ داد می توانید براحتی سرور خود را عوض کنید و به اینترنت نامحدود متصل شوید.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

همان طور که آگاهی دارید تلگرام از چند وقت قبل فیلتر شده بود و از آن زمان مردم ایران آشنایی با فیلترشکن پیدا کردند، اما امسال با فیلترشدن واتساپ، اینستاگرام مردم بیشتری با وی پی ان آشنایی پیدا کردند و همچنین این فیلترینگ شدید بر روی کسب و کار ها اثرات بد و مخرب گذاشته است. از طرف دیگر اپلیکیشن های داخلی امنیت و کیفیت و ظرفیت مورد نیاز برای از بین بردن خواسته های مردم را ندارد. به همین ترتیب مردم برای بازگشت به همه اپلیکیشن های معتبر جهانی نیاز به فیلترشکن پیدا کردند.

به دلیل فیلترینگ شدید در بعضی موارد برای نصب و یا بروزرسانی یک فیلترشکن باید به یک فیلترشکن دیگر متصل شد تا بتوان اقدام لازم را انجام داد. برای اپدیت freevpn شما نیاز دارید تا به فیلترشکن دیگری متصل شوید و به گوگل پلی مراجعه و نسخه امن و بروز آن را دانلود کنید. البته اگر امکان دسترسی به پلی استور نداشتید می توانید آن را از سایت های معتبر بروزرسانی کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل