معرفی فیلترشکن outline + آیا فیلترشکن outline به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

این روزها استفاده از فیلترشکن outline در بین کاربران اینترنتی بسیار رایج و متداول شده است، چرا که از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. از این فیلترشکن به عنوان یک فیلترشکن برای شرط بندی هم استفاده می شود؛ شما می توانید آن را در مقاله به راحتی و با لینک مستقیم دانلود کنید.

معروف ترین وی پی ان ارمنستان با سرورهای رایگان و بدون مشکل در اختیار شما کاربران محترم و عزیز می باشد.

معرفی فیلترشکن outline

معرفی فیلترشکن outline

قرار است به بررسی نرم افزار Outline بپردازیم و اطلاعات جالبی در رابطه با این وی پی ان قرار دهیم. وی پی ان Outline یک وی پی ان سازمان یافته است که کاربران با استفاده از این وی پی ان می توانند با سرعت بالا و امنیت مناسب به اینترنت وصل شوند و تمام محدودیت های اینترنتی که کشورمان برای کاربران اینترنتی در ایران در نظر گرفته است را دور بزنند و از برنامه ها و سایت مورد نظر خود استفاده کنند.

از دلایلی که این روز ها این وی پی ان مورد استقبال کاربران اینترنتی قرار گرفته است و به عنوان بهترین فیلترشکن معرفی می شود، می توان به: کدگذاری قدرتمند برای حفاظت ارتباطات در جریان، به روز رسانی خودکار، سرعت بالا، سازگاری این وی پی ان با سرعت اینترنت در ایران، قابلیت پشتیبانی از صد کاربر تنها با پرداخت پنج دلار در ماه، امنیت بالا و … اشاره کرد.

شیر بت

آیا فیلترشکن outline به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

از آن جایی که فیلترشکن شیر بت یکی از بهترین گزینه ها در بین تمام فیلترشکن های ایرانی می باشد، ممکن است برای تان این سوال ایجاد شود که آیا این وی پی ان سرعتی به کیفیت سرعت شیر بت دارد؟ از این رو باید به شما بگوییم که فیلترشکن outline دارای سرعت بالایی می باشد، اما هنوز به سرعت شیر بت نرسیده است.

فیلترشکن outline دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

راه‌اندازی و نگهداری سرور های وی پی ان Outline توسط سازمان‌ های مختلف انجام می‌ شود و بر عهده‌ توسعه‌ دهنده‌ های Outline نیست. در حال حاضر توسعه‌ دهندگان وی پی ان های تجاری وظیفه دارند تا به طور منظم زیر ساخت‌ های خود را به‌ روز نگاه دارند.

از این رو نگرانی در مورد به‌ روز رسانی سرور فعال outline که توسط سازمان‌ و یا فرد خاصی راه‌ اندازی شده است وجود نخواهد داشت. چرا که سرور فیلترشکن outline به‌ طور خودکار با آخرین پیشرفت‌ های امنیتی و با تکنولوژی (Watchtower) به‌ روز رسانی می‌ شود. کاربر می تواند از سرور رایگان outlineoutline vpn با آخرین به روز رسانی به راحتی استفاده کند.

آیا فیلترشکن outline معتبر و مطمئن است؟

با این که در حال حاضر فیلترشکن های متعددی ارائه شده اند، اما یکی از دلایلی که هنوز خیلی از کاربران از فیلترشکن outline استفاده می‌ کنند، معتبر بودن outline می باشد. بهتر است که بدانید این فیلترشکن به هیچ عنوان اطلاعات شخصی کاربران را جمع‌ آوری و ذخیره نمی‌ کند. علاوه بر آن هیچ اطلاعاتی در مورد وب سایت‌ های بازدیده شده توسط کاربران و یا اطلاعاتِ اشخاص در ارتباط با کاربران را ذخیره نمی‌ کند که این موضوع باعث شده است این وی پی ان مورد استقبال خیلی از کاربران قرار بگیرد.

لیست وی پی ان های هنگ کنگ که بدون قطعی کار می کنند به راحتی در دسترس شما عزیزان و کاربران محترم ما قرار گرفته است.

دانلود وی پی ان

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

حال با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید به دانلود این فیلترشکن برای تلگرام و دیگر سیستم عامل های مختلف بپردازید و حتی اطلاعاتی در رابطه با کد سرور outline را در این سایت ها بدست آورید. هم چنین ناگفته نماند که اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، هم می توانید به دانلود فیلترشکن outline از بازار بپردازید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

وی‌ پی‌ ان Outline بسیار امن و مناسب برای عبور از فیلترینگ در سیستم‌ عامل‌ های مختلف می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود از آن جایی که این وی پی ان به صورت رایگان ارائه شده است، به همین دلیل نیاز به ساخت اکانت برای استفاده از آن وجود ندارد.

سرعت فیلترشکن outline چگونه است؟

در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی زمانی یک وی پی ان را انتخاب می‌ کنند که از سرعت بالایی برخوردار باشد. حال یکی از دلایلی که این روز ها وی پی ان outline مورد استقبال خیلی از کاربران اینترنتی قرار گرفته این است که از سرعت بالایی برخوردار می باشد. این موضوع را هم باید افزود که این وی پی ان به خوبی با سرعت اینترنت ایران سازگاری دارد.

فیلترشکن Outline اطلاعات شخصی کاربر را جمع آوری می کند

فیلترشکن Outline اطلاعات شخصی کاربر را جمع آوری می کند؟

هنگامی که از طریق Outline Manager به یک حساب کاربری در کلاود متصل می‌ شوید، Outline هیچ گونه اطلاعاتی که شما به سرویس‌ دهندگان کلاود ارائه می‌ دهید، از قبیل نام، ایمیل یا اطلاعات پرداختی را جمع‌ آوری نمی‌ کند. ولی فیلترشکن Outline دو نوع خاص از داده‌ ها را به صورت اتوماتیک جمع‌ آوری می‌ کند:

آدرس آی‌ پی‌ سرور

هنگام به‌ روز رسانی‌ های امنیتی سرور، آدرس آی‌ پی‌ آن ثبت می‌ شود. این آدرس می‌ تواند محل فعلی و ارائه‌ دهنده‌ خدمات را نشان بدهد، ولی نمی‌ توان با آن فرد مسئول یا کاربران متصل به آن سرور را شناسایی کرد.

داده‌ های فنی غیر شخصی

وقتی این فیلترشکن برای توییتر و یا هر فعالیت دیگری با یک خطای سیستمی مواجه می‌ شود یا شما از طریق اپلیکیشن بازخورد می‌ فرستید، مجموعه‌ ای از اطلاعات به توسعه‌ دهندگان ارسال می‌ شود. این داده‌ ها شامل شناسه منحصر به‌ فرد دستگاه Outline، کشور محل وقوع، زمان و تاریخ رویداد، متن خطاهای رخ داده، نوع و نسخه سیستم عامل، مدل دستگاه، مرورگر و معماری سیستم، نسخه‌ فعلی Outline می باشد.

آیا فیلترشکن outline کاربران خود را ناشناس نگه می دارد؟

فیلترشکن “Outline” وسیله‌ ای برای حفظ هویت در اینترنت نیست. هدف اصلی آن محافظت از حریم شخصی کاربر در برابر ناظرانی است که در شبکه‌ اینترنتی کشورش فعالیت می‌ کنند. علاوه بر این، گوشی‌ های هوشمند جدید مجهز به API‌ هایی هستند که به برنامه‌ ها این قابلیت را می‌ دهند تا موقعیت فیزیکی شما را، حتی اگر از پروکسی استفاده کنید، مشخص کنند.

اگر ارائه‌ دهنده‌ سرویس اینترنت شما بتواند ترافیک شما را مشاهده کند، می‌ تواند آدرس IP شما را نیز تشخیص دهد. این مسئله برای تمام VPN‌ ها وجود دارد. این داده‌ ها می‌ تواند برای محدود کردن دسترسی به یک سرور یا تحلیل الگوهای استفاده‌ اینترنتی شما استفاده شود.

زمان استفاده از Outline چه اطلاعاتی گزارش می شود؟

زمان استفاده از Outline چه اطلاعاتی گزارش می شود؟

سرورهای Outline در ساعت اتمام دسترسی، مقدار داده‌ های مبادله شده و کشور محل استفاده اعتبار ها را گزارش می‌ دهند. محتوای ارتباطات و اطلاعات مرتبط با شناسه شخصی به هیچ عنوان ثبت نمی‌ گردد، این اطلاعات بلافاصله و به صورت امن به گروه توسعه‌ دهندگان Outline ارسال می‌ شود.

پس از مدت ۶۰ روز، اطلاعات مربوط به مصرف در سطح کشور ثبت می‌ گردد. ترجیحات بازرسی اطلاعات می‌ تواند از قسمت تنظیمات Outline Manager تغییر یابد و این اطلاعات به منظور فهم بهتر روند مصرف و بهبود سرویس‌ ها استفاده می‌ شود.

آیا برای استفاده از فیلترشکن outline نیاز به وارد کردن سرور است؟

بهتر است برای خرید فیلترشکن outline بدانید که همچون سایر وی پی ان های دیگر دارای سرور های متعددی است و برای استفاده از outline نیاز به وارد کردن سرور می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود که در این وی پی ان دو نوع گزینه وجود دارد. اگر گزینه دستی را انتخاب کنید، می توانید به پیدا کردن سرور پرسرعت مورد نظر خود اقدام نمایید. هم چنین اگر گزینه خودکار را انتخاب کنید هم پرسرعت ترین و نزدیک ترین سرور برای شما پیدا خواهد شد.

استفاده از اوت لاین همه تهدید ها را خنثی می کند؟

هیچ ابزار امنیتی به تنهایی قادر نیست کلیه تهدید ها را از پیش روی کاربران بردارد. فیلترشکن Outline به شما دسترسی به یک اینترنت بدون محدودیت می‌ دهد و با رمزگذاری ترافیک، حریم شخصی شما را محکم‌ تر می‌ کند. ولی کاربر باز هم در مواجهه با تهدیداتی همچون بد افزار ها آسیب‌ پذیر است. توصیه می کنیم که با کارشناسان حوزه‌ امنیت همکاری کنید تا ابزار های مناسبی برای حفاظت به شما پیشنهاد دهند.

اقدامات امنیتی برای حفظ اطلاعات کاربر در زمان استفاده از Outline

اقدامات امنیتی برای حفظ اطلاعات کاربر در زمان استفاده از Outline

برای حفظ اطلاعات کاربران هنگام استفاده از سیستم توزیع Outline، کلیه ارتباطات شما با سرورها طبق استانداردهای امنیتی HSTS پردازش می‌ شوند. به این ترتیب، تنها راه اتصال مرورگرها یا برنامه‌ های کاربری به سرور، که مکان نگه‌ داری اطلاعات است، تنها از طریق HTTPS، یعنی، پروتکل امن انتقال اطلاعات، می‌ باشد. هر گونه اطلاعات ذخیره‌ شده در این محیط، مورد رمزنگاری قرار می‌ گیرد و با استفاده از فایروال و روش‌ های پیشرفته تشخیص نفوذ، از دسترسی‌ های غیرمجاز محافظت می‌ شود.

استفاده از این vpn رایگان است؟

با توجه به این که این روز ها اکثر برنامه ها و سایت ها در ایران فیلتر شده اند، به همین دلیل خیلی از کاربران اینترنتی تمایل دارند تا به استفاده از وی پی ان های رایگان برای دور زدن فیلترینگ بپردازند و هیچگونه هزینه ای را بابت استفاده از این نرم افزار ها پرداخت نکند. از این رو تا به امروز وی پی ان های متعددی به صورت رایگان ارائه شده اند که یکی از این وی پی ان ها outline می باشد.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن outline چیست؟

طراحان outline، این وی پی ان را به گونه‌ ای ساخته و ارائه کرده اند که از سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو پس از این که این وی پی ان به سایت های مختلف ارائه شد، مورد استقبال خیلی از کاربران اینترنتی قرار گرفت و تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. به همین دلیل طراحان این وی پی ان، نرم‌ افزار outline را برای سیستم عامل های مختلف ساخته اند و ارائه کرده اند.

آیا فیلترشکن outline دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با وی پی ان outline مانند این که آیا این وی پی دارای اشتراک پریمیوم هست و یا خیر، بدست آورید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت رسمی outline مراجعه نمایید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن outline

نصب و راه اندازی فیلترشکن outline چگونه است؟

این روز ها یکی از سوالاتی که برای کاربران به وجود می آید، این است که چگونه اوت لاین (Outline) را راه اندازی و نصب کنیم؟ زمانی که شما به سایت مربوطه برای دانلود نرم‌ افزار این وی پی ان مراجعه نمایید، به طور معمول در کنار لینک دانلود، توضیحاتی در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی این وی پی ان قرار داده شده است تا به این گونه کاربران با مشاهده این توضیحات بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان وی پی ان مورد نظر خود را نصب و اجرا کنند.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

بهتر است بدانید وی پی ان outline هر چند وقت یکبار آپدیت می شود. حال اگر از این وی پی ان استفاده می کنید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به آپدیت فیلترشکن outline گوگل بپردازید تا به این گونه از امکانات بیشتر و سرعت بالا تری از وی پی ان outline برخوردار شوید.

چرا برای استفاده از سیستم توزیع Outline اطلاعاتی نظیر ایمیل از کاربر درخواست می شود؟

سیستم Outline طراحی نشده است تا به طور خودکار سرور های قوی را پیدا کند و کاربر باید به صورت دستی بهترین سرور این برنامه را پیدا کند. بنابراین، پس‌ این برنامه نیازمند یک مکانیزم است تا به کاربران از تغییرات و بروزرسانی‌ های مرتبط با سرورها اطلاع دهد.

این ویژگی مختص سیستم Outline است. چون سرور های آن به طور عمومی قابل دسترس نیستند. اگر کاربر با یک مشکلی مواجه شود و نتواند به سرور وصل شود، می‌ تواند به ربات تلگرام مراجعه و سرور جدیدی درخواست کند، ولی ممکن است در آن زمان سرور جدیدی موجود نباشد. اگر ما قادر به ارتباط با کاربران نباشیم، ممکن است آن‌ ها بدون دسترسی به سرور جدید باقی بمانند.

در وضعیت معمولی، با درخواست یک سرور VPN جدید، سرور قبلی کاربر حذف می‌ شود. اما اگر کاربر می‌ خواهد در یک دستگاه دیگر از Outline استفاده کند، نیازی به یک سرور جدید نیست. فقط با استفاده از حساب کاربری تلگرام خود در دستگاه جدید، می‌ تواند سرور قبلی خود را دوباره بگیرد، با این ویژگی، کاربر تا زمانی که راضی است، نیازی به گرفتن یک سرور جدید برای دستگاه نخواهد داشت.

سوالات متداول

  1. دلیل استفاده از فیلترشکن outline چیست؟

    در حال حاضر با توجه به این که اکثر برنامه ها و سایت ها مسدود شده اند، به همین دلیل برخی از کاربران اینترنتی از وی پی ان outline برای دور زدن فیلترینگ و دسترسی به برنامه های مورد نظر خود استفاده می کنند.

  2. آیا می توان از فیلترشکن outline به صورت رایگان استفاده کرد؟

    این وی پی ان به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و کاربران می‌ توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای تنها با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود به استفاده از آن بپردازند.

  3. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن outline پرداخت؟

    برای دانلود این فیلترشکن کافیست نام فیلترشکن outline را در اینترنت جستجو کنید تا سایت های متعددی برای شما نمایش یابد.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات