معرفی فیلترشکن vpnify + فیلترشکن vpnify دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

فیلترشکن vpnify یکی از بهترین فیلترشکن ها و برنامه نامحدود و رایگان است که با سرعت بالا و بسیار امن می باشد و از این رو کاربران می توانند با خیال راحت به شبکه های عمومی و سایت ها دسترسی داشته باشند.

  • شما کاربران محترم به راحتی می توانید اطلاعات خود را نسبت به فیلترشکن MiniFox یا همان روباه کوچولو کامل کنید.
معرفی فیلترشکن vpnify

معرفی فیلترشکن vpnify

در حال حاضر با توجه به این که سرعت اینترنت ایران بسیار ضعیف شده است و اکثر برنامه ها و سایت ها فیلتر شده اند، به همین دلیل کاربران اینترنتی برای دسترسی به برنامه ها و سایت های مورد نظر خود با سرعت بالا به نرم افزار هایی مانند فیلترشکن روی آورده اند. به همین دلیل در حال حاضر فیلتر شکن های بی شماری به کارایی های مختلف ارائه شده اند که یکی از آن ها وی پی ان vpnify نام دارد.

در رابطه با این وی پی ان بهتر است بدانید که یک برنامه نامحدود و صد درصد رایگان است که به کاربران اجازه می‌ دهد تا با سرعت و ایمنی بالا با خیال آسوده به تمام شبکه های عمومی و سایت های پربازدید که مسدود شده اند، دسترسی داشته باشند. با خرید فیلترشکن vpnfiy بی نیاز نسبت به تمام فیلترشکن ها خواهید شد.

فیلترشکن vpnify دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

مدتی قبل در کشور ایران طرحی تصویب شد که با توجه به این طرح، اکثر برنامه های محبوب همچون اینستاگرام، توییتر، واتساپ و … و سایت‌ های پربازدید و حتی برخی از بازی های آنلاین مسدود و فیلتر شدند. حال این موضوع را هم باید افزود باتوجه به این که استفاده از این برنامه ها و سایت ها در بین مردم ایران بسیار رایج است، به همین دلیل اکثر مردم از نرم افزار هایی مانند فیلترشکن استفاده می کنند تا به این گونه بتوانند به برنامه ها و سایت های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

حال همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، در حال حاضر وی پی ان های متعددی همچون vpnify منتشر شده اند که اکثر آن ها دارای سرور های متعددی هستند که کاربران با اتصال به یکی از این سرور ها می توانند یک اینترنت پرسرعت را تجربه کنند. این موضوع را هم باید افزود که vpnify دارای یک لیست بلند بالا از سرور های چندین کشور مختلف در سراسر جهان همچون کانادا، فرانسه، استرالیا، هند، ژاپن و … است که کاربران با اتصال به یکی از این سرور ها می توانند به راحتی به اینترنت وصل شوند و به دور زدن فیلترینگ بپردازند.

آیا فیلترشکن vpnify معتبر و مطمئن است؟

در هنگام دانلود وی پی ان یکی از نکات مهمی که کاربران به آن توجه می‌ کنند، معتبر بودن وی پی ان مورد نظرشان است. حال یکی از دلایلی که vpnify محبوب پرطرفدار شده است معتبر بودن آن می باشد. در این باره بهتر است بدانید که این وی پی ان vpnify از DNS امن و رمزگذاری شده برای جلوگیری از سو استفاده برخوردار است و هم چنین دارای اتصالات محافظت شده در برابر نشت DNS و IP می باشد. هم چنین لاگ و یا وقایع گزارش های ترافیکی را ذخیره نمی کند.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

با توجه به این که وی پی ان vpnify از سرعت و ایمنی بالایی برخوردار است، به همین دلیل خیلی از افراد تمایل دارند به دانلود VPN نامحدود توسط vpnify بپردازند و سوالی که برای آن ها به وجود می آید، این است که چگونه می توانند به دانلود vpnify از گوگل با لینک مستقیم اقدام کنند؟ در این باره باره بهتر است بدانید روش های متعددی برای دانلود این وی پی ان در دسترس می باشد. اما با این حال بهترین روش مراجعه به سایت گوگل است.

نحوه عیب‌ یابی مشکلات رایج در vpnify            

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در بین کاربران ایرانی مطرح است نیز فیلترشکن می باشد. استفاده از فیلترشکن ها در کشور ایران بسیار رایج می باشد. یکی از جذاب ترین آن ها که دارای قطعی کمتر می باشد نیز فیلترشکن vpnify است. این فیلترشکن یکی از بهترین ها برای استفاده مردم می باشد. در سال های اخیر با توجه به این که بیشتر شبکه های مجازی و هم چنین سایت ها در ایران فیلتر شده است. از این رو کاربران زیادی از وی پی ان استفاده می کنند. اما این وی پی ان ها همیشه به درستی کار نمی کند. در واقع ممکن است گاها این فیلترشکن هم قطع شود و یا این که دچار مشکلاتی شود. به همین دلیل می خواهیم در مورد عیب‌ یابی vpnify برای شما اطلاعاتی ارائه کنیم.

جالب است بدانید که این فیلترشکن یک نرم افزار آزاد و متن باز است که ارتباطات ناشناس را برای کاربران فراهم می کند. اما مشکل وصل نشدن مرورگر این فیلترشکن چه می تواند باشد؟ از این رو بهتر است برای این کار از پل کمک بگیرید پل یا همان bridge یک سرویس واسط برای کامل کردن connection ها باعث اتصال کاربر و سرور اصلی که نمی توانند باهم ارتباط برقرار کنند، می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که دقیقا نقش همان پل در دنیای واقعی را دارد. به همین دلیل است که باید مشکل پل را در این نرم افزار حل کنید تا بتوانید وارد سایت ها و شبکه های مجازی مختلف شوید. از این رو می توان گفت که بیشتر مشکلات vpnifyبه همان پل وابسته است.

بررسی امنیت vpnify در مقابل دیگر فیلترشکن‌ ها

یکی از سوالاتی که برای کاربران بسیار مهم است و می خواهیم در مورد آن به شما اطلاعاتی ارائه دهیم بررسی vpnify برای ویندوز و دیگر سیستم عامل ها می باشد. برای کاربران بسیار مهم است که از یک فیلترشکنی استفاده کنند که دارای امنیت بالایی می باشد. به همین دلیل است که می توان گفت این فیلترشکن یکی از امن ترین سامانه ارتباطی جهان و بهترین نرم افزار برای ناشناس ماندن در فضاهای سایبری می باشد. در خصوص این ادعا باید بگوییم که تا به امروز هیچ سازمان و نهاد امنیتی قادر به شکافتن کدهای این نرم افزار نبوده است. البته ممکن است در آینده نیز شناسایی شود.

اما تا به امروز هیچ نهاد و ارگانی نتوانسته کدهای آن را شناسایی کند. به همین دلیل است که می توان گفت دارای امنیت بسیار بالایی است. پس اگر به دنبال یک فیلترشکن هستید که بتوانید با خیال آسوده از آن در جاهای مختلف استفاده کنید نیز می توانیم بگوییم که این فیلترشکن یکی از مطمئن ترین و با امن ترین وی پی ان ها می باشد. از این رو تا به امروز نیز امنیت vpnify بسیار واضح و شفاف است و کاربران می توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل است که کاربران بسیاری به دنبال دانلود این برنامه هستند.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای اکثر کاربرانی که تمایل دارند تا به دانلود فیلتر شکن VPN Vpnify بپردازند، به وجود می آید، این است که آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟ در این باره بهتر است بدانید برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ثبت نام و یا ساخت اکانت نمی باشد و استفاده از این وی پی ان بسیار راحت و آسان است. کاربران تنها کافیست نرم افزار مربوطه را بر روی سیستم عامل خود نصب و بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنند تا به این گونه به راحتی به یکی از سرور های پرسرعت آن کانکت شوند.

سرعت فیلترشکن vpnify چگونه است؟

با توجه به این که سرعت اینترنت ایران بسیار ضعیف است، به همین دلیل یکی از نکاتی که کاربران اینترنتی در هنگام دانلود یک وی پی ان به آن توجه می کنند، سرعت آن می باشد. به طور معمول کاربران وی پی انی را انتخاب می کنند که از سرعت بالایی برخوردار باشد.

حال بهتر است بدانید وی پی ان vpnify از آن دسته از وی پی ان هایی است که از سرعت بالا و قابل قبولی برخوردار است و کاربران می‌ توانند با کانکت شدن به یکی از سرور های این وی پی ان سرعت فوق‌ العاده سریعی را برای استفاده از سایت ها و برنامه های فیلتر شده تجربه کنند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن vpnify نیاز به وارد کردن سرور است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این وی پی ان دارای یک لیست بلند بالایی از سرور های مختلف می باشد که کاربران با اتصال به یکی از این سرور ها می توانند یک اینترنت پرسرعت را تجربه کنند. حال این موضوع را هم باید افزود برای استفاده از این وی پی ان نیازی به وارد کردن سرور vpnify نمی باشد.

زمانی که شما بر روی گزینه خودکار کلیک نمایید، به پرسرعت ترین و امن ترین سرور منطقه وصل خواهید شد. هم چنین اگر گزینه دستی را انتخاب نمایید هم می توانید به سرور مورد نظر خود متصل شوید و پس از آن به دور زدن فیلترینگ بپردازید و به تمام سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

استفاده از این vpn رایگان است؟

این روز ها اکثر کاربران اینترنتی برای این که بتواند هزینه‌ های اینترنت را به حداقل برسانند، تمایل دارند تا به دانلود و استفاده از وی پی ان های رایگان بپردازند. به همین دلیل تا به امروز وی پی ان های متعددی به صورت رایگان منتشر شده اند.

حال این موضوع را هم باید افزود که وی پی ان vpnify از آن دسته از وی‌ پی‌ ان هایی است که به صورت کاملاً رایگان ارائه شده است و شما با دانلود مستقیم vpnify و نصب آن بر روی گوشی خود می توانید به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از این وی پی ان برای دور زدن فیلترینگ استفاده نمایید.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن vpnify چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در ابتدا وی پی ان vpnify تنها برای سیستم‌ عامل اندروید ساخته و ارائه شد. اما با توجه به این که از امکانات و ویژگی‌ های بسیار خوبی برخوردار است، به همین دلیل در حال حاضر این وی پی ان برای اکثر سیستم عامل ها در دسترس می باشد.

آیا فیلترشکن vpnify دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

اگر به سایت رسمی vpnify مراجعه نمایید، می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با این وی پی ان مانند این که آیا دارای اشتراکی پریمیوم هست و یا خیر را به دست آورید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن vpnify چگونه است؟

در حال حاضر وی پی ان های متعددی با کارایی های مختلف ساخته و ارائه شده اند. حال این موضوع را هم باید افزود که اکثر وی پی ان ها از نصب و راه اندازی آسان و بسیار ساده ای برخوردارند که این موضوع شامل وی پی ان vpnify هم می باشد.

vpnify نسبت به کدام فیلترشکن ها بهتر است؟

از آن جایی که کاربران ایرانی مجبور هستند که هر روزه از فیلترشکن های مختلفی استفاده کنند به همین دلیل است که در سال های اخیر سازمان هایی که این فیلترشکن ها را در اختیار کاربران قرار می دهند هر روز آن ها را باید آپدیت کنند و با عیب های کمتری در اختیار کاربران قرار دهند. به همین دلیل در این بخش قصد داریم برای شما مقایسه vpnify با دیگر فیلترشکن‌ ها را انجام دهیم. در واقع تعدادی از دیگر فیلترشکن ها را در این قسمت برای شما معرفی می کنیم و با این فیلترشکن قدر مقایسه می کنیم. تا بهتر متوجه شوید که کدام یک از این فیلترشکن ها مناسب تر می باشد. پس اگر شما هم می خواهید بهترین فیلترشکن را نصب کنید به شما توصیه می کنیم که ادامه این قسمت را مطالعه کنید.

  • فیلترشکن سیسکو: یکی دیگر از فیلترشکن هایی که کاربران استفاده می کنند به نام سیسکو می باشد. این فیلترشکن هم دارای کاربران بسیاری می باشد. به همین دلیل می توان گفت که از امنیت و قدرت بالایی برخوردار است. اما اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم که تیم تخصصی ما هر دو فیلترشکن را با هم در شرایط مختلف مقایسه کردند متوجه شدند که vpnify بهتر می باشد. یکی از دلایل برتری این فیلتر شکن امنیت بالایی است که دارد. در قسمت قبلی برای شما در مورد ایمن و مطمئن بودن آن صحبت کردیم. مورد دیگری که می توان به آن اشاره داشت این است که دارای قطعی کمتری می باشد.  همان طور که می دانید برای کاربران بسیار مهم است که به سرعت متصل شود و دارای قطعی کمتر باشد. از این رو می توان گفت که تور در این مورد عملکرد بهتری دارد و کاربران از آن رضایت بالاتری دارند.
  • فیلترشکن تور: از دیگر فیلترشکن های محبوب بین کاربران نیز فیلترشکن تور می باشد. افراد زیادی را می بینید که از طریق این فیلترشکن به شبکه های مجازی فیلتر در ایران متصل می شوند. اما اگر بخواهیم نیز این دو فیلترشکن را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که هم چنین در اتصال به سایت ها و شبکه های مختلف vpnify دارای سرعت بالاتری دارد و به راحتی می توان آن را نصب کرد. در واقع می توان گفت که مجموع این موارد باعث شده است که کاربران این فیلترشکن آن را به تور ترجیح دهند و از آن استفاده کنند. از این رو می توانید از راهنمای استفاده از این فیلترشکن استفاده کنید.
  • فیلترشکن سایفون: یکی دیگر از بهترین فیلترشکن هایی که کاربران از آن استفاده می کنند فیلترشکن سایفون است. این فیلترشکن نیز محبوبیت بالایی بین کاربران دارد. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم دو فیلترشکن را با هم مقایسه کنیم. از این رو باید بگوییم که احتمال قطعی سایفون نسبت به این فیلترشکن بیشتر می باشد. هم چنین سرعت این فیلترشکن بالاتر است به همین دلیل است که کاربران ترجیح می دهند از این فیلترشکن استفاده کنند.

این وی پی ان روی همه سیستم ها جواب می دهد؟

از موارد دیگری که برای کاربران دارای اهمیت می باشد و می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم این است که آیا دانلود vpnify برای همه سیستم ها امکان پذیر است؟ زیرا کاربران از سیستم عامل های مختلفی استفاده می کنند. گروهی از کاربران از اندروید، گروهی دیگر از آیفون و حتی تعدادی نیز از ویندوز استفاده می کنند. به همین دلیل نیاز دارند از وی پی انی استفاده کنند که در همه سیستم عامل ها کار می کند. از این رو باید بگوییم که vpnify برای iOS امکان پذیر می باشد. یعنی افرادی که از گوشی ها و سیستم آیفون استفاده می کنند، می توانند به راحتی از این فیلترشکن در سیستم خود استفاده کنند.

جالب است بدانید که دانلود vpnify برای اندروید هم امکان پذیر می باشد. در واقع اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید به راحتی می توانید این فیلترشکن را متناسب با اندروید دانلود کنید و سپس از آن استفاده کنید. هم چنین همان طور که در قسمت های قبلی برای شما بیان کردیم، این نرم افزاد دارای نسخه ویندوز هم می باشد. کاربران زیادی با کامپیوتر و یا لپ تاپ های شخصی کار می کنند و می خواهند یک فیلترشکن مناسب روی لپ تاپ خود داشته باشند. به همین دلیل است که می توانند به راحتی از این وی پی ان استفاده کنند.

این فیلترشکن برای گیمینگ مناسب است؟

امروزه بازی های مختلف در دنیای مجازی وجود دارد که کاربران بسیاری به دنبال انجام آن ها هستند تا اوقات فراغت خود را سپری کنند. به همین دلیل است که می توان گفت این مورد نیز برای کاربران اهمیت دارد تا از فیلترشکن قدرتمندی استفاده کنند که برای گیمینگ مناسب باشد. به همین دلیل است که در این قسمت در مورد این موضوع برای شما صحبت می کنیم. جالب است بدانید که دور زدن فیلترینگ با vpnify نسبت به دیگر فیلترشکن ها بسیار راحت تر است.

در واقع این فیلترشکن از قدرت بالاتری برخوردار می باشد. به همین دلیل است که می توان گفت به راحتی کاربران می توانند در بازی های خود از این فیلترشکن استفاده کنند. هم چنین سرعت vpnify بسیار بالا است. به همین دلیل در حین بازی با سرعت پایین و یا قطعی آن رو به رو نمی شود. اگر یک گیمر حرفه ای هستید می توانید با خیال آسوده و به راحتی نصب این فیلترشکن عالی را انجام دهید و از آن برای بازی های خود استفاده کنید.

آیا فیلترشکن vpnify برای ورود به سایت های شرط بندی مناسب است؟

سایت های شرط بندی امروزه دارای طرفداران بسیاری در ایران و هم چنین در کل دنیا دارند. این سایت ها دارای بازی های بسیار مهیجی می باشند که کاربران می توانند هم از آن ها لذت ببرند و هم این که درآمد کسب کنند. به همین دلیل است که می توان گفت یکی از پرطرفدارترین سایت های بازی به حساب می آیند. اما همان طور که می دانید این سایت ها در ایران فیلتر هستند و کاربران برای ورود به این سایت ها نیز مجبور هستند که وی پی ان استفاده کنند.

از این رو می توان گفت که این فیلترشکن یکی از مناسب ترین وی پی ان ها برای ورود به سایت های بت است که کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. پس اگر شما هم می خواهید از سایت های بت استفاده کنید و از بازی های آن بهرمند شوید به شما توصیه می کنیم که از این وی پی ان استفاده کنید. زیرا بسیار مهم است که هنگام بازی قطع نشوید. به همین دلیل این فیلترشکن در مقایسه با دیگر فیلترشکن‌ ها می توان گفت که این وی پی ان دارای قطعی بسیار کمتری می باشد.

آیا این وی پی ان نسخه فیک هم دارد؟

در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم که بله این وی پی ان دارای نسخه فیک هم می باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که از مارکت های معتبر آن را دانلود و سپس نصب کنید. هم چنین در سایت های با اعتبار بالا لینک دانلود آن را استفاده کنید. زیرا به دلیل این که فیک این وی پی ان هم ساخته شده است. از این رو فیک آن نیز دارای امنیت نمی باشد. هم چنین از سرعت پایین تری بهرمند است و کاربران از این رو با مشکل رو به رو می شوند.

این وی پی ان بعد از مدتی از دسترس خارج می شود؟

یکی دیگر از مسائل مهم برای کاربران پس از نصب vpnify این موضوع است که آیا ممکن است که این وی پی ان پس از مدتی از دسترس خارج شود. در این مورد باید بگوییم که تا امروز چنین اتفاقی نیوفتاده است. به صورتی که این وی پی ان به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران قرار دارد. از این رو به دلیل امنیت بالای آن احتمال قطع همیشگی آن بسیار کم است. هم چنین برای استفاده بهتر می توانید از راهنمای استفاده ازvpnify  را بخوانید تا بتوانید بهتر از امکانات آن بهرمند شوید.

این وی پی ان قطع و وصلی دارد؟

در تنظیمات vpnifyباید به این نکته توجه داشته باشید که آیا این وی پی ان آی پی ان قطعی و وصلی دارد یا ندارد. از این رو باید بگوییم که آی پی این وی پی ان بسیار قدرتمند است. به همین دلیل است که از امنیت بالاتری بهرمند می باشد. هم چنین تا به امروز هیچ نهادی نتوانسته آن را رمزگشایی کند.

از این رو به همین دلیل است که امنیت این فیلترشکن بسیار بالا است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و رضایت دارند. از این رو قطعی و وصلی این فیلترشکن نیز در مقایسه با دیگر وی پی ان ها بسیار کم است و کاربران نیز با این موضوع مشکلی ندارند. به همین دلیل است که میزان رضایت کاربران از این وی پی ان بسیار بالا می باشد.

نسخه های قدیمی vpnify هنوز کار می کنند؟

برای کاربران ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا نسخه های قدیمی فیلترشکن vpnify  را می توان نصب کرد و از آن استفاده کرد. در این مورد باید بگوییم که بله نسخه های قدیمی تر قابل دانلود هستند. اما دقت کنید که در نسخه های جدیدتر سرعت و امنیت بالاتری برای کاربران وجود دارد. هم چنین احتمال قطعی و وصلی آن بسیار اندک است. به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم که از نسخه های جدیدتر استفاده کنید.

سوالات متداول

  1. فیلترشکن vpnify چگونه است؟

    یک برنامه نامحدود است که با سرعت بالا و بسیار امن می باشد و کاربران می توانند با استفاده از آن به شبکه های عمومی و سایت ها دسترسی داشته باشند.

  2. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن vpnify پرداخت؟

    برای دانلود این وی پی ان کافی است تا به سایت های مربوطه که در گوگل موجود هستند مراجعه نمایید.

  3. آیا استفاده از فیلترشکن vpnify رایگان است؟

    وی پی ان vpnify به صورت کاملاً رایگان ارائه شده است و کاربران تنها با نصب نرم افزار آن بر روی گوشی خود می توانند بدون پرداخت هزینه به استفاده از آن بپردازند.

5/5 – (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل