معرفی لباسی که نمیتوان تعرض جنسی کرد + عجیب ترین پوشش لباس ها در دنیا

همانطور کـه می‌دانید صنعت مد لباس هرروز عجیب تر میشود و همانگونه کـه می دانید تجاوز هم یکی از بدترین اتفاقات میباشد کـه لباسی در انگلیس مد شده کـه شـما بـه هیچ عنوان نمیتونید دسترسی بـه بدن داشته باشید در ادامه با با این لباس تجاوز نمیتونید بکنید! «عجیب ترین لباس زنان دنیا» هاتم بت را دنبال کنید 

 

معرفی لباسی که نمیتوان تعرض جنسی کرد

‘ساره مابل’ زن انگلیسی، بـه دنبال شدت یافتن مشکل تعرض بـه زنان در سراسر جهان و مطرح شدن نوع پوشش زنان بـه عنوان علت در دسترس آزار و اذیت قرار گرفتن انها، پوششی طراحی کرده کـه اندام زنان را بـه طور کامل پوشانده و از آن ها در مقابل تعرض حمایت می‌کند.

با این لباس نمیتونید تجاوز بکنید! «عجیب ترین لباس زنان دنیا»

ساره گفته اسـت کـه پس از مطرح شدن نوع پوشش زنان بـه عنوان علت در دسترس اذیت و آزار قرار گرفتن آن ها، این فکر بـه ذهنش رسیده کـه با این پوشش واکنش مردم جوامع مختلف را بسنجد.

 

بیشتر بخوانید: تعرض جنسی پرستار مرد به جسد سردخانه های زن «+عکس »

 

عجیب ترین پوشش لباس ها در دنیا

وی افزود: واکنش مردم در کشور های مختلف جهان بـه این پوشش بسیار قابل توجه اسـت، بـه عنوان مثال مردم در لندن خیلی بـه شکل غیرعادی این پوشش توجه نمیکنند، اما برای آمریکایی ها بسیار جالب توجه اسـت و بادقت بـه ان می نگرند.

 

ساره تاکید می‌کند کـه این شیوه تعامل با این موضوع، اشتباه اسـت و نباید بـه زنان آموزش داده شود کـه چگونه خودرا از تعرض مصون نگه دارند.

معرفی لباسی که نمیتوان تعرض جنسی کرد

 

با این لباس نمیتونید تجاوز بکنید! 

بلکه باید با فرهنگ سازی مناسب زمینه از بین رفتن این پدیده فراهم شود.ساره مابل درخانواده اي انگلیسی ودر کنار مادری مسلمان و پدری غیرمسلمان بزرگ شده اسـت.

 

مد چیست ؟

اغلب، مد یا فشن بـه عنوان یک صنعت جهانی درنظر گرفته میشود با موضوع پیش‌بینی این کـه ما چه چیزی میپوشیم، چگونه در مقابل دیگران ظاهر میشویم و سبک استایل‌مان چگونه اسـت .

عجیب ترین پوشش لباس ها در دنیا

اما مد فقط یک تجارت نیست. بلکه یک نوع پدیده‌ي فرهنگی و اجتماعی اسـت کـه برگرفته از میل انسان‌ها بـه امتحان کردن چیزهای جدید اسـت. مد یا فشن چیزی اسـت کـه ما بـه طور روزانه با ان سروکار داریم.

 

حتی افرادی کـه می گویند برایشان مهم نیست چه لباسی بپوشند و کدام رنگ‌ها رابا هم ست کنند، هرروز صبح لباس‌هایي را انتخاب می کنند کـه بیانگر احساس و نکات زیادی در مورد ان‌هاست.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای گرینوود به تجاوز و تهدید مرگ دوست دخترش «عکس ۱۸+»

 

عجیب ترین لباس زنان دنیا

یک ویژگی مشخص و قابل توجه در دنیای مد و فشن، تغییر اسـت. ما دائما در حال آشنا شدن با ایده‌هاي‌ جدید درباره‌ي سبک موسیقی، فیلم، انواع لباس‌ها و نحوه‌ي پوشیدن ان‌ها و… هستیم.

 

برای مثال عینک ری‌بن بعد از فیلم Men In Black در میان مردم بسیار محبوب شد یا در دهه‌ي ۱۹۵۰ اکثر نوجوانان مانند الویس پریسلی لباس میپوشیدند. همه ی‌ي این موارد مثالی از مد و فشن در زندگی ما هستند.

عکس جدید

 

بیشتر بخوانید: سکس زوری تاکسیران شهوتی به دختری ۱۹ ساله «+جزئیات»

 

لباس هاي‌ تجاوز بسیار مد شده اسـت و اینبار این هنرمند انگلیسی برای حمایت از تعرضان جنسی این لباس را تهیه کرده اسـت کـه بسیار عجیب اسـت. با این لباس نمیتونید تجاوز بکنید! «عجیب ترین لباس زنان دنیا»

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات