معنی تابلوی پوکر سگ ها چیست ؟ + تابلو پوکر سگ ها به چه منظور است؟ «عجیب ترین تابلو قمار دنیا»

تابلو سگ هایي کـه دارن پوکر بازی میکنند جزو سمی ترین تابلو هاي‌ مرموز در دنیا بوده اسـت در ادامه با سوال تابلو پوکر سگ ها بـه چه منظور اسـت؟ «عجیب ترین تابلو قمار دنیا» هاتم بت را دنبال کنید .

 

معنی تابلوی پوکر سگ ها چیست ؟

یک اثر هنری معین یکی از مجموعه نقاشی‌هاي‌ بسیاری اسـت کـه توسط کاسیوس مارسلوس کولیج انجام شده اسـت. این هنرمند در 18 سپتامبر 1844 در آنتورپ، نیویورک بـه دنیا آمد. او مانند دوستان دیگرش بـه عنوان یک هنرمند آموزش رسمی ندید، اما توانایی، استعداد و استعداد طبیعی در هنرهای تجسمی داشت.

 

او قبلاً زیاد نقاشی میکشید و از توانایی خود در کشیدن نقاشی با استفاده از استعداد طبیعی خود پول زیادی بـه دست می آورد «کولیج، 2006». مقاله زیر تحلیلی اسـت از نقاشی بـه نام «سگ‌ها در حال بازی پوکر» اثر کولیج.

تابلو پوکر سگ ها به چه منظور است؟ «عجیب ترین تابلو قمار دنیا»

این اثر هنری هفت سگ را در حال بازی پوکر دریک اتاق آبی روشن بـه تصویر می کشد. نویسنده از هفت سگ بـه عنوان نماد مردان در جامعه بـه ویژه طبقه متوسط و مردان کارگر استفاده کرده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: 10 دانستنی بازی پوکر |‌ راهنمای برد همیشگی در پوکر

 

این نقاشی اسـت کـه سرگرمی زیادی را در حالی کـه سگ ها پوکر بازی می کنند نشان می دهد. نویسنده از این جهت طنزآمیز اسـت کـه از سگ ها برای نشان دادن مردان در نقاشی هایش استفاده کرده اسـت. استفاده از سگ ها در نقاشی از این جهت طنز اسـت کـه نویسنده بـه ان ها در حال انجام کارهای انسانی نشان داده و برای جلب توجه بیننده بـه تصویر استفاده شده اسـت. طنز نیز توسط نویسنده برای انتقاد و تمسخر مردانی کـه در جامعه بازی می کنند استفاده کرده اسـت.

 

این نقاشی همچنین دو سگ از هفت سگ را در حال کشیدن پیپ نشان می دهد. سگ سومی با چوب سیگار در دهانش دیده می شود. کولیج سگ ها را در حال سیگار کشیدن نقاشی کرد تا جذابیت بینندگان را برای تصاویر افزایش دهد.

 

نویسنده ممکن اسـت سگ ها را در حال سیگار کشیدن برای اهداف تجاری نقاشی کرده باشد. با توجه بـه این کـه تصویر در دنیای مدرن اسـت می‌توان از ان برای تبلیغ یک مارک سیگار یا یک مارک پیپ از یک شرکت مشهور استفاده کرد.

 

تابلو پوکر سگ ها به چه منظور است؟ «عجیب ترین تابلو قمار دنیا»

ایده استفاده از سیگار کشیدن سگ ها نیز میتواند مورد استفاده قرار گیرد تا محصول برای مدت طولانی در ذهن مردان باقی بماند ودر نتیجه فروش را افزایش دهد. علاوه بر سیگار کشیدن، سگ ها از شیشه هاي‌ شفاف با سه بطری نوشیدنی در بین دو سگ در پشت در حال نوشیدن هستند. از این ها میتوان برای نشان دادن این کـه سگ ها نشان دهنده افرادی از طبقه متوسط هستند کـه پس از یک روز کاری پولی برای خرج کردن یک یا دو نوشیدنی دارند «اندرو، 2007».

نگاه دقیق تر بـه تصویر نشان می دهد کـه سگ ها در حال گفتگو در حال بازی پوکر هستند. سگ سمت راست دیده می شود کـه بـه دیوار تکیه داده و لبخند می‌زند کـه حال و هوای سرزنده اي را در کل اتاق ایجاد می‌کند. همچنین جالب توجه این واقعیت اسـت کـه سگ ها از نژادهای مختلف هستند. سگ هایي کـه در جلو مینشینند برخلاف سگ هایي کـه در عقب مینشینند از نظر اندازه کوچک تر هستند

 

معنی سگ های قهوه و خاکستری در تابلوی پوکر سگ ها

بـه نظر می‌رسد سگ قهوه اي و خاکستری کـه در جلو نشسته اسـت در حال گفتگو هستند همانگونه کـه سگ خاکستری بـه سگ قهوه اي نگاه می‌کند. ممکن اسـت نویسنده از نژادهای مختلف سگ برای نشان دادن نابرابری کـه در جامعه وجوددارد استفاده کرده باشد زیرا همه ی ما نمی‌توانیم برابر باشیم. این تصویر در زمانی ترسیم شد کـه آمریکا با جدایی‌هاي‌ زیادی مواجه بود.

 

بنابر این نقاش با استفاده از نژادهای مختلف سگ، پایان تفکیک و این کـه همه ی مردم از حقوق اولیه یکسانی برخوردار هستند رابا موفقیت نشان داد. همچنین می‌توان دید کـه سگ خاکستری کارت هاي‌ خودرا بـه سگ قهوه اي نشان می دهد.

 

این نشان می دهد کـه توطئه اي برای تقلب و سرقت از بقیه وجوددارد زیرا نشان دادن کارت هاي‌ بازی در طول بازی مجاز نیست. همان طور کـه سگ خاکستری مشغول نشان دادن کارت هاي‌ خود بـه سگ قهوه اي پشت اسـت، بـه دنبال این اسـت کـه آیا سگ هاي‌ دیگر اعمال وی را میبینند یا خیر.

 

نگاه دقیق تر بـه سگ ها نشان می دهد کـه از هر هفت سگ، پنج سگ بـه گردن خود زنجیر دارند. این از این جهت نمادین اسـت کـه خویشتنداری را نشان می دهد. سگ هاي‌ کوچک جلویی زنجیر پهن تری نسبت بـه سگ هاي‌ دیگر دارند. این نشان می دهد کـه باید از هر کاری کـه انجام می دهد خودداری کرد، بـه خصوص در جایی کـه پول در بین اسـت.

 

بیشتر بخوانید: 10 دانستنی بازی پوکر |‌ راهنمای برد همیشگی در پوکر

 

تحلیل تابلو پوکر سگ ها

از تحلیل بالا در مورد درد سگ‌هایي کـه پوکر بازی میکنند، من خودم را در دیدگاه کولیج از نقاشی قرار میدهم. با گذشت زمان و رویداد و پیشرفت تکنولوژی، درک ما از نقاشی تغییر میکند. نقاشی کولیج بر بسیاری از نقاشان دیگر تأثیر گذاشت.

 

تحقیقاتی کـه روی نقاشیم انجام دادم نشان داد کـه یک شرکت از ان بـه عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای سیگار برگ استفاده شده اسـت. همچنین برای تبلیغ یک مارک آبجو استفاده شد، زیرا نشان می دهد کـه سگ ها از آبجو از سه بطری قهوه اي لذت می‌برند «شومر، 2008».

 

این نشان داد کـه یک نقاشی می‌تواند مکالمه بین افراد را در تلاش برای کشف معنای ان برانگیزد. کسانی کـه بـه نقاشی نگاه می کنند وادار میشوند بفهمند کـه هنرمند واقعاً چه منظوری داشته اسـت. این نقاشی موضوع حدس و گمان اسـت. از آنجایی کـه این نقاشی بـه عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می شود، تحلیل من نشان میدهد کـه طبقه‌اي از مردان ثروتمند را بـه تصویر میکشد کـه با بازی پوکر بـه هم پیوستند.

 

از این تابلو برای تبلیغ یکی از جنجالی ترین کالاهای جامعه یعنی سیگار و آبجو استفاده می شود. بنابر این میزان انحطاط اخلاقی در جامعه را نشان می دهد و

 

تابلو پوکر سگ ها به چه منظور است؟ 

معانی دیگری در مورد این کـه چرا کولیج مجموعه پوکر سگ ها را نقاشی کرد، وجوددارد کـه بـه طنز او نیز اشاره دارد. نویسندگان، مارتین جی. اسمیت و پاتریک جی. کیگر، پیشنهاد می کنند کـه کولیج طبقه بالا جامعه را مسخره میکرد. کتاب انها، Poplorica: A Popular History of Fads, Mavericks, Inventions, and Lore that Shaped Modern America «2004» شامل گزاره هایي اسـت کـه نقاشی کولیج بـه نحوه عملکرد طبقه بالا و همچنین زندگی در بین ثروتشان اشاره میکند.

 

در مورد فراماسونری معانی دیگری نیز وجود داشته اسـت. کولیج در واقع بخشی از لژ ماسونی در آنتورپ بود کـه در ان متولد شد. پیشنهاد شده اسـت کـه هنرمند شامل ارجاعات ماسونی اسـت کـه فقط برای سایر اعضا قابل درک اسـت. این در تابلوی او سوار بر بز مشهود اسـت.

 

بیشتر بخوانید: استریت در پوکر چیست؟ | بررسی پولساز ترین دست های بازی پوکر

 

نقوش مختلفی در سوار بر بز وجوددارد کـه نشان‌ دهنده آغاز فراماسونری اسـت کـه شامل سوار شدن بر بز اسـت، علاوه بر این، چشم‌ بندها، طناب دور گردن سنت برنارد، لباسی کـه سگ در جلو می‌ پوشد، و سایر نمادها همگی نشان‌ دهنده بخشی از محافل ماسونی و تشریفات هستند.

 

توله‌ هاي‌ کولیج بـه ستاره‌ هاي‌ فرهنگ پاپ قرن بیستم تبدیل شده‌ اند و همانگونه کـه قبلاً اشاره کردیم، جذابیت انها ظاهراً جانشین خود هنرمند شده اسـت. انها در سریال هاي‌ تلویزیونی، فیلم، تئاتر، تبلیغات تلویزیونی، بازی هاي‌ کارتی، جلد آلبوم هاي‌ موسیقی، بازی هاي‌ ویدئویی و همچنین کتاب ها ظاهر شده اند.

 

در موسیقی، در آلبوم I Wanna Thank Me «2019» اسنوپ داگ، ستاره مشهور رپ، بـه سگ هاي‌ مشهور نیز اشاره شده اسـت. جلد آلبوم محیطی مشابه نقاشی دوست در نیاز را بـه تصویر می کشد .

 

 

بیشتر بخوانید: کرش رویال چیست؟ | آشنایی با پولساز ترین بازی انفجار جدید

 

ورود به سایت معتبر پوکر

اما فقط انسانها و نه سگ ها. اسنوپ داگ همچنین سگ هاي‌ کولیج را در آهنگ ویدیوی خود برای آهنگش، بـه نام “ What’s my name?” نشان داد حالا کـه صحبت از پوکر شد برای ورود بـه بهترین تورمنت پوکر کافیست کـه بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل