معنی تاتو تیرکمان برای زنان و مردان + طرح خام + معنی تاتو تیر و کمان

معنی تاتو تیرکمان برای زنان و مردان + طرح خام

تاتو زدن در دنیا حدود 5000 سال قدمت دارد و همیشه پر طرفدار بوده است از گذشته تا کنون نقش زدن اشکال مختلف که معانی خاصی داشتند کاری مرسوم بوده است و بعضی از طرح های تاتو از سال ها پیش محبوبیت و معنی خود را حفظ نموده اند یکی از این طرح ها طرح تیر و کمان می باشد اگر می خواهید با معانی این طرح تاتو بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

 

فهرست مطالب

معنی تاتو تیر کمان

معانی مختلف تاتو تیر کمان

معنی تاتو تیر کمان در تاریخ بشر و فرهنگ های مختلف

تاتو تیرکمان برای مردان

تاتو تیر کمان برای زنان

تاتو تیر کمان نشانه ای از درگیری

تاتو تیر کمان بر روی انگشت

تاتو تیر تفنگ

 

معنی تاتو تیر و کمان

از گذشته تا کنون تیر و کمان نشانه ای از شجاعت و آزادی و ماجراجویی بوده است در تاریخ زندگی بشر تیر به عنوان نشانه ای ازتوانمندی شکار و جنگجویی بوده است  و در بعضی از فرهنگ ها نیز به معنی نقشه یابی گنج بوده و مسیری را نشان می داده است در فرهنگ امروزی نیز این طرح تتو معانی مختلفی دارد و به معنی ابدیت و بی انتها بودن مقاومت ، آزادی خواهی و … است

معانی مختلف طرح تاتو تیر کمان

تیر شکسته: تیر شکسته به معنی این است که فرد در گذشته اشتباهاتی کرده است و اکنون اشتباهات خود را جبران نموده است و به صلح درونی رسیده است .

تیر به همراه الماس: الماس یکی از سخت ترین و با ارزش ترین مواد روی زمین شناخته می شود و تیری که همراه الماس است به معنای قدرتی شکست ناپذیر و ارزشمند است .

تیر رو به پایین: تیر رو به پایین نمادی از تسلیم شدن و به صلح رسیدن است .

پر های پیکان: این طرح که روی لباس نظامیان نیز دیده می شود به معنی آرادی خواهی و رسیدن به پیروزی می باشد .

تیر تنها: نشانه ای از محافظت از خود و محافظت از آسیب است .

تیر قطب نما: این طرح به معنی انتخاب راه های درست در زندگی و مسیری پر از استقامت است که برای فرد زندگی جدیدی را به همراه دارد.

معنی تاتو تیر کمام در تاریخ بشرو فرهنگ های مختلف

در گذشته تاتو تیر کمان در کشور ژاپن و چین نشان دهنده این بود که فرد یک شکارچی و جنگجوی خوب است و معمولا پسران قبیله این تاتو را بر روی بدن خود داشتند در فرهنگ یونانی تاتو تیر و کمان معنی دردساز بودن را داشت ودر هند این تاتو به معنی درد بدبختی بود زیرا هندو ها حیوان پرست بودند و تیر هایی که حیوانات را می کشتند را عامل بدبختی می دانستند .

تاتو تیر کمان برای مردان

تاتو تیر کمان در گذشته منحصرا مردانه بود و یکی از نشانه های مردانگی محسوب می شد و معمولا افراد این تاتو را بر روی بازو ها و دست های خود تاتو می کردند .

تاتو تیر کمان برای زنان

با گذشت زمان تاتو تیر کمان معانی زیادی پیدا کرد و زنان نیز از این طرح استفاده نمودند در زنان این طرح به معنی وفاداردی و عاشق شدن بود که به تیری که به قلب آن ها اصابت کرده بود تمثیل می شد .

تاتو تیر و کمان نشانه ای از درگیری

شکل قرار گیری تیر در کمان می تواند معنی زیادی داشته باشد اگر طرح تاتو تیر کمان به شکل یک تیر آماده در کمان باشد می تواند نشانه درگیری و تنش در زندگی باشد و یا این معنی را بدهد که فرد مانند یک تیر آماده برای هر مشکلی در زندگی است .

تاتو تیر بر روی انگشت

بسیاری از افراد دوست دارند تاتو های خود را به نمایش بگذارند و جایی تاتو بزنند که در معرض دید باشد تاتو تیر یکی از تاتو هایی است که امروزه طرح کوچک و مینیمال آن بسیار ترند شده است واغلب بهترین مکان برای این طرح انگشتان دست ها می باشد .

 

طرح خام تیرکمان برای تاتو

تاتو تیر تفنگ

با پیشرفت روز افزون هنر تاتو زدن طرح های زیادی با معانی مختلف روی بدن با یکدیگر ترکیب می شوند و معنی جدید خلق می کنند یکی از این طرح های ترکیبی ترکیب دو طرح تیر و تفنگ است ترکیب این دو طرح این معنی را به وجود می آورد که فرد همیشه آماده محافظت از خود و دیگران است.

 

سوالات متداول

  • معنی تاتو تیرکمان چیست ؟

این طرح تاتو معانی مختلفی دارد  اما اصلی ترین معنی آن آزادی و قدرت و حفاظت است .

  • طرح تاتو تیرکمان در گذشته به چه معنی بوده است ؟

این طرح در گذشته به معنی شکارچی بودن و جنگاوری بوده است .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

معنی تتو نقطه ویرگول برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو طرح پروانه برای زنان و مردان + طرح خام

معنی تاتو (خالکوبی) گل رز سیاه برای مردان و زنان و نمونه طرح

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل