منظور از فول هاوس در پوکر چیست؟ + فول هاوس چه رتبه ای در میان دست های پوکر دارد؟

در بازی پوکر حالت‌ های متفاوتی وجود دارد که یکی از آن ها فول هاوس نام دارد که با استفاده از این حالت بازیکن می تواند احتمال برنده شدنش را افزایش دهد.

  • با تنها یک کلیک ساده روی “ورود به وب سایت” آدرس بهترین سایت بازی انفجار ایرانی ارائه دهنده انواع بونوس در اختیار شما خواهد بود.
منظور از فول هاوس در پوکر چیست؟

منظور از فول هاوس در پوکر چیست؟

بازی پوکر یکی از بازی محبوب و جذاب به شمار می‌ رود که در اکثر کازینو های دنیا برگزار می‌ شود. حال این بازی دارای حالت های مختلفی است که یکی آن ها فول‌هاوس به انگلیسی (Full House) نام دارد. اگر تابه اکنون این اصطلاح را نشنیده‌ اید قرار است در ادامه با بازی با فول هاوس در پوکر اطلاعاتی را قرار دهیم. فول-هاوس یک دست پنج‌ کارته می باشد که از پیر و تری‌ آف‌ کایند تشکیل می‌ شود. این دست با این که از فلاش قوی‌ تر است اما به فور-آف-کایند می‌ بازد. افراد با استفاده از این حالت می‌ توانند موقعیت خوبی را به دست آورند و حتی بازی را برنده شود.

انتخاب پوزیشن ها در میز پوکر چرا باید مهم و مورد اهمیت باشد؟

فول هاوس چه رتبه ای در میان دست های پوکر دارد؟

در رابطه با رتبه بندی دست های پوکر بهتر است بدانید که 10 دست وجود دارد که از بقیه دست ها بالا تر هستند. حال رویال فلاش اولین و قوی ترین دست به شمار می رود. استریت فلاش دست برتر بعدی می باشد. هم چنین پس از آن دست کاره و فول هاوس دست های برتر می باشند. ردیف، فلاش، تری آف ا کایند و دو جفت، یک جفت و های کارد نام دیگر دست ها می باشد. حال افراد با توجه به این موضوع متوجه خواهند شد که این حالت می تواند بر حالت های بسیاری برنده شود.

تعداد کارت ها در دست فول هاوس در پوکر چقدر است؟

لازم به ذکر است که بازیکن در پوکر می تواند در هر بازی تعداد مختلفی کارت در دسترس داشته باشد. اما برای به وجود آوردن دست فول-هاوس فقط داشتن پنج کارت کافی می باشد. حال اگر می خواهید تا بدانید کدام آس در پوکر بالاترین امتیاز را دارد می‌ توانید به سایت های آموزشی موجود در اینترنت مراجعه نمایید.

آموش فول هاوس در پوکر

بازیکنان پوکر می‌ توانند به راحتی با کارت هایی که در اختیار دارند دست فول‌هاوس را برای خود به وجود آورند. در این حالت چندین راه حل وجود دارد. یک بازیکن ممکن است دو کارت نه داشته باشد و بر روی فلاپ در بین کارت ها عدد نه باشد و یا ممکن است دو کارت یکسان متوالی بر روی فلاپ به وجود آید. حال بعدی یک بازیکن ممکن است که پاکت پیر را در اختیار داشته باشد و یا کارت های مختلفی داشته باشد. اگر بازیکن دارای پاکت پیر و یا کارت های جفت باشد، دو راه وجود دارد. بازی با فول- هاوس در پوکر بسیار آسان و راحت می باشد.

چگونه با داشتن دست فول هاوس Full House برنده شویم؟

برنده شدن به کمک Full House به نوع بازی بستگی دارد. به طور مثال ممکن است یک بازیکن بخواهد بازی را از همان ابتدا با قدرت شروع کند و یک بازیکن بخواهد بازی را آرام و به تدریج قدرت پیش ببرد. به هر حال بازیکن باید بداند که چند بازیکن بر سر میز بازی وجود دارد و چند بازیکن ممکن است دست های بالا تر از او را داشته باشند و پس از آن به انجام بازی بپردازد.

قوانین بازی فول هاوس

این دست از بازی چه قوانینی دارد؟

در این دست هر کدام از بازیکنانی که سه کارت مشابه بالا تری داشته باشد، قوی تر خواهد بود. حال توجه داشته باشید یک بازیکن هنگامی می تواند بر دست های (full house) مشابه برنده شود که کارت های پیر بالا تری داشته باشد. این موضوع را هم باید افزود که قوانین و اصطلاحات بازی پوکر در برخی از سایت ها مربوطه در اینترنت موجود هستند که شما با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید با مطالعه این قوانین و اصطلاحات آن بیشتر با بازی پوکر آشنا شوید و احتمال برنده شدنتان را نیز در هنگام مسابقات افزایش دهید.

سوالات متداول

  1. فول هاوس در بازی پوکر چیست؟

    فول‌هاوس یکی از دست های بازی پوکر است که با استفاده از این دست بازیکن می تواند احتمال برنده شدنش را افزایش دهد.

  2. در بین دو عدد فول هاوس در بازی، کدام برنده می شود؟

    فول هاوسی که دارای 3 کارت مشابه بالا تری باشد، برنده می شود.

  3. فول هاوس چندمین حالت قوی در بین سایر حالت های دست می باشد؟

    مقایسه دست‌ ها در پوکر فول هاوس چهارمین حالت قوی در بین حالت های دست می باشد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات