من بزرگترین سینه ها را در آمریکا دارم  + دردسرهای سینه های بزرگ از زبان فاکسی مناژری

من بزرگترین سینه ها را در آمریکا دارم 

زن آمریکایی ادعا می کند: من بزرگترین سینه ها را در آمریکا دارم و سینه های من همیشه در خیابان به مردم می خورد! پروتزهای سینه فاکسی مناژری هر کدام حاوی 10060 سی سی سیلیکون هستند. این حجم بالا آنها را فراتر از محدوده سایز سینه بند معمولی می برد – که مشکلات زیادی را در بیرون از منزل ایجاد می کند. البته، این زن عجیب می‌گوید که سینه‌ی بزرگش مشکلات کمی دارد.

 

هر روز اخبار عجیب از آدم های عجیب در گوشه و کنار جهان می شنویم. افرادی که با جراحی های زیبایی مختلف خودشان را از حالت عادی خارج می کنند. برخی از آنها به دنبال توجه و برخی هم به دنبال شهرت و ثبت رکورد هستند. یکی از این افراد که توجه هزاران نفر را به خود جلب کرده خانم فاکسی مناژری اهل آمریکا است که رتبه دوم بزرگترین سینه های جهان را دارد.

 

فاکسی مناژری، به یک صندلی اضافی برای جا دادن سینه های خود در هواپیما نیاز دارد. او توضیح داد: “من یک صندلی را می خرم، اما آن را نزدیک پنجره می گیرم و به نوعی خود را به سمت پنجره هل می دهم. و امیدوارم که فرد کناری من اهمیتی به سینه هایی که روی پاهایش افتاده نداشته باشد.” و این تنها اتفاق ناگوار برای همراهان او نبوده است.

 

بیشتر بخوانید: زنی که بزرگترین سینه های فنلاند دارد و می تواند یک لیوان روی آنها بگذارد!

 

دردسرهای سینه های بزرگ از زبان فاکسی مناژری

فاکسی یک بار چیزی را که آن را “سقوط با ماشین” می نامد به یک مسافر خوش شانس داد. او گفت: من متوجه نشدم. ایستادم و برگشتم و با سینه هایم به صورت مردی برخورد کردم. گفتم “اوه خدای من خیلی متاسفم” و آن مرد هم یک ثانیه بعد گفت: “ممنونم”. بنابراین من هم گفتم: قابلی نداشت! فاکسی همچنین، اعتراف می‌کند به جراحی پلاستیک «معتاد» است.

من بزرگترین سینه ها را در آمریکا دارم 

این چهره به پادکست OnlyStans گفت که ایمپلنت‌های سینه‌های او هر کدام حاوی 10060 سی‌سی سیلیکون هستند. این حجم بالا، او را فراتر از محدودیت‌های سایز سینه‌بند معمولی سوق می‌دهد. خانم مناژری توضیح می دهد: من از حالت عادی خارج شدم. رتبه دوم سینه های بزرگ در جهان و رتبه اول سینه های بزرگ در ایالات متحده آمریکا را دارم.

 

بیشتر بخوانید: زنی با بزرگ ترین سینه ها در اتریش + عکس

 

خانه ام را فروختم تا سینه های خودم را بزرگ کنم

او کاتالوگ گیج‌کننده‌ای از روش‌های جراحی را در وب‌سایت خود فهرست می‌کند. این کاتالوگ با تقویت سینه‌های طبیعی D-Cup شروع شد، چیزی که او با فروش خانه‌اش پس از طلاق تأمین مالی کرد. فاکسی ادامه داد: من به طور طبیعی یک سینه های سایز C/D داشتم و در عرض تنها سه ماه از آن به ایمپلنت های 375 سی سی و سپس به کاشت های 1000 سی سی رسیدم.

بزرگترین سینه های آمریکا

بعد از آن، عمل جراحی صورت، لیپوساکشن، و سه لیفت باسن برزیلی و سه عمل بزرگ کردن لب انجام شد. البته یک کار دیگر فاکسی به فاجعه منجر شد، او به یاد می آورد: این کار شامل پر کردن بیش از حد ایمپلنت های 800 سی سی به 2000 سی سی بود. ثابت شد که این مقدار یکباره سی سی بیش از حد است و باعث شد من یک پارگی سه و نیم اینچی در یکی از سینه هایم داشته باشم.

 

بیشتر بخوانید: معضلات سینه های بزرگ دختر جوان و جذاب آمریکایی! + عکس

 

جراحان زیبایی دیگر جواب تلفن مرا ندادند

در ابتدا مطب جراح به من گفت که پماد بزنم و منتظر بمانم تا سوراخ بسته شود. اما در نهایت آنها به طور کلی به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌های من پاسخ ندادند. دکترها من را با یک تونل در سینه‌ام تنها گذاشتند که عفونت را وارد بدنم می‌کرد. اما فاکسی او با کمک یک جراح دیگر موفق شد این مشکل را حل کند و از آن زمان به اصلاح بدن خود ادامه داد.

بزرگترین سینه های جهان

خانم مناژری افزود: هرچه بیشتر بتوانم به شکل جسیکا رابیت تبدیل شوم، خوشحال تر می شدم. ولی انگار همه اینها کافی نبوده است. زیرا فاکسی امیدوار است در چند سال آینده تحت عمل های جراحی بیشتری قرار گیرد. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های جذاب دیگر در این حوزه، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات