موفقیت در پوکر + روانشناسی در پوکر را جدی بگیرید

موفقیت در پوکر

اگر شما هم جزو بازیکنان پوکر هستید و یا به این بازی علاقه مند هستید، بدون شک به دنبال موفقیت در پوکر می گردید تا بتوانید سود بیش تری را از آن خود کنید.

به همین دلیل ما 10 راز موفقیت در پوکر را برای شما جمع کرده ایم تا به کمک آن ها بتوانید موفقیت زیادی را در این زمینه کسب کنید.

روانشناسی در پوکر را جدی بگیرید

روانشناسی برای موفقیت در poker  بسیار مهم است زیرا اگر شما می خواهید حریفان خود را شکست دهید، باید بتوانید در ذهن آن ها نفوذ کنید.

این بدان معنا نیست که شما به مهارت ‌های خواندن ذهن نیاز دارید بلکه باید حدس بزنید که رقیب های شما به چه فکر می‌ کنند و به چه روشی عمل خواهند کرد.

هم چنین شما باید سعی کنید طوری رفتار کنید که افراد حاضر در بازی متوجه افکار شما نشوند.

زیرا بازیکنان حریف به طور کامل شما را زیر نظر دارند تا بتوانند یک نقطه ضعف پیدا کنند و شما را به کمک آن شکست دهند.

اما شما با استفاده از روانشناسی پوکر می توانید از آن ها پیشی بگیرید و بازی را به نفع خود به اتمام برسانید.

نقش احتمالات ریاضی در پوکر را دست کم نگیرید

دلیل این که ریاضی نقش بزرگی را در بازی پوکر بازی می کند این است که اکثر گزینه ها در بازی پوکر به نوعی تحلیل ریاضی هستند.

به عنوان مثال شما می ‌توانید با کمک احتمالات ریاضی مقدار هزینه را در برخی شرایط ارزیابی کنید و یا با بسنجید که آیا پول کافی در پات وجود دارد که ارزش کال کردن را داشته باشد؟

این بدان معنا نیست که برای موفقیت در پوکر، باید حتما در ریاضیات یک فرد حرفه ای باشید.

اما اگر مهارت های ریاضی داشته باشید، این امر به شما امکان می دهد که محاسبات را به سرعت در موقعیت های تحت فشار انجام دهید.

اما توجه داشته باشید که شما باید بدانید که چه زمانی و چه ارزیابی هایی را انجام دهید دا احتمال برد در بازی پوکر خود را بالا ببرید.

ریسک پذیری خود را کمتر کنید

بسیاری از بازیکنان علاقه ای به کاهش ریسک ندارند اما باید بدانید که این مورد یکی از نکات طلایی موفقیت در پوکر است که به شما کمک می کند تا برنده شوید.

اگر بدانید که پول زیادی را سرمایه گذاری نمی ‌کنید خیال شما راحت تر است و حتی اگر در ابتدا چیزی را از دست بدهید آسیب جدی نخواهید دید.

هم چنین شما بدون ریسک کردن می توانید بازی poker را بهتر یاد بگیرید.

علاوه بر آن هر بار که ریسک خود را افزایش می دهید، سطح مهارت شما نیز افزایش می یابد و شروع از سطح پایین تر به شما این امکان را می دهد که با بازیکنان ضعیف تری روبرو شوید.

در نتیجه در زمان یادگیری بازی، پول خود را در مقابل بازیکنان بهتر هدر نخواهید داد.

در سایت های معتبر بازی کنید 

در حال حاضر با توجه به گسترش علاقه به بازی جذاب پوکر و درآمد میلیون ها کاربر، هر روز بر تعداد بازیکنان این بازی مهیج افزوده می شود. بر این اساس هر روز شاهد افزایش تعداد سایت پوکر آنلاین هستیم. 

اما مهم ترین سوال این است که کدام طرف امنیت و اعتبار لازم را دارد و می توان به آن اعتماد کرد. سایت های بازی پوکر آنلاین واقعی چندین علامت دارند که کاربران می توانند فعالیت های خود را در آنها شروع کنند. 

یکی از نشانه های معتبر بودن سایت پوکر آنلاین، تعداد زیاد کاربران و تنوع میزهای بازی است. زیرا بازی در این سایت های شلوغ می تواند به بازیکنان حرفه ای کمک کند تا استراتژی خود را بر اساس نوع میز و حضور سایر بازیکنان تعیین کنند. 

از طرفی تعداد کاربران فعال نیز نشان می دهد که سایت مورد نظر جامعه فعالی از بازیکنان را دارا می باشد. یکی دیگر از نشانه های معتبر بودن بهترین سایت پوکر آنلاین، مجوز بین المللی، روش های مختلف برداشت و واریز، پشتیبانی 24 ساعته و … نیز است. 

بهترین سایت های پوکر آنلاین 

باید اطمینان حاصل کنید که سایتی که انتخاب می کنید دارای مجوزها و استانداردهای امنیتی لازم برای محافظت از اطلاعات شخصی و بانکی کاربران است. اعتبار سایت شرط بندی با ارائه خدمات ویژه، تنوع بازی ها و میزها، امکانات ویژه، پشتیبانی کاربران و امنیت اطلاعات بازیکنان افزایش می یابد. 

شما می توانید بهترین سایت ها برای پوکر آنلاین را از بررسی تعداد کاربران فعال و رضایت آنها در بین سایت های پیش بینی تشخیص دهید. البته یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد واریز و برداشت در وب سایت است و این موضوع می تواند اعتماد کاربران را جلب کند و همچنین از آنجایی که از طریق درگاه بانکی و بدون مشکل انجام می شود از امنیت نیز برخوردار است. در این نوع وب سایت ها می توانید بازی ستاره های پوکر ایرانی را ببینید، این بچه ها با بیش از ده ها میلیون دلار دور میز پوکر نشسته اند.  

برخی از سایت های بازی پوکر آنلاین مناسب هستند، بهتر است پس از ثبت نام در هر سایتی عضو کانال تلگرام شوید تا از رضایت کاربر از نظرش مطلع شوید. 

یکی از نکات مفید در یافتن سایت مناسب برای پوکر آنلاین، شناخت ویژگی های آن است و اصولاً برای شناسایی یک سایت خوب باید خودتان مشخصات آن را شناسایی کنید. 

 ببینید چه اصول و چهار چوب های مدنظر شما را رعایت نموده و کدام ها را رعایت نکرده اند. بنابراین دانستن ویژگی های مفید بهترین سایت پیش بینی برای بازی با پول واقعی برای شما لازم است که در مقالات دیگر به آن ها اشاره نموده ایم. برای تجربه یک بازی جذاب و پرهیجان نیز باید چنین ویژگی هایی را دانسته و شناسایی کنید. 

از بلوف زدن زیاد خودداری کنید

همان طور که بلوف زدن می تواند شما را به موفقیت در پوکر نزدیک تر کند و باعث سوددهی بیشتر در بازی poker شود، برعکس آن نیز می تواند اتفاق بیفتد.

زیرا بلوف‌ پوکر بیش از حد دست شما را برای بازیکنان حریف رو می کند و دیگر در موقعیت های سخت نمی توانید از این تکنیک برای موفقیت استفاده کنید.

بنابراین اگر واقعا مجبور هستید که بلوف بزنید باید بدانید چه زمانی بلوف بزنید. و یک بلوف موفق در پوکر داشته باشید. بدون شک یکی از مهم ترین مسائلی که در بازی پوکر با آن مواجه خواهید شد این است که چه زمانی بلوف بزنید.

زیرا وقتی همه چیز وقتی در زمان صحیح خود انجام شود بهترین نتیجه را خواهد داد.

به یاد داشته باشید که استراتژی بلوف زدن در پوکر برای بردن پات های بزرگ و سنگین استفاده می شود و یک بازیکن poker حرفه ای می داند که نباید در هر دستی از تکنیک بلوف زدن استفاده کند.

زیرا تنها راه برنده شدن در بازی پوکر بلوف زدن نیست.

با روحیه بد بازی نکنید

یکی از مهم ترین چیزهایی که برای موفقیت در پوکر باید به آن توجه کنید، روحیه شما قبل از انجام یک مسابقه است.

پس اگر حوصله ندارید، چیزی ذهنتان را مشغول کرده است، مشغول خانواده یا کار هستید و یا به هر دلیلی در روحیه خوبی قرار ندارید سعی کنید که بازی نکنید.

زیرا این بازی نیاز به تمرکز و روحیه بالایی برای موفقیت دارد تا بتوانید در راه اصلی و درست پیش بروید.

اما اگر تمرکز نداشته باشید، نمی توانید اطلاعات را به درستی بررسی کنید و یک بازی منطقی و درست داشته باشید.

هم چنین در صورت عدم داشتن روحیه خوب شما نمی توانید پشت میز poker بنشینید و انتظار پیروزی را داشته باشید زیرا حریفان شما منتظر هستند تا در صورت انجام کوچک ترین اشتباهی، بازی را به نفع خود تمام کنند.

پس دقت داشته باشید زمانی که از نظر ذهنی آماده نیستید، بازی را متوقف کنید و زمان خود را صرف کارهایی کنید که احساس بهتری در شما ایجاد می کند.

کارهای روزانه که نیازی به تمرکز ندارند مانند تماشای تلویزیون یا صرف شام با خانواده بدون شک حس بهتری در شما ایجاد می کند و روحیه شما را برای موفقیت بالاتر می برد.

مدیریت سرمایه را یاد بگیرید

بدون مدیریت سرمایه، بازی کردن غیرممکن است اما یادگیری نحوه مدیریت سرمایه به شما این فرصت را می دهد که در بازی با افراد حرفه ای بتوانید موفق عمل کنید.

مقدار سرمایه ای که برای بازی های نقدی یا تورنمنت پوکر در نظر می‌ گیرید باید بر اساس حجم کل موجودی شما تعیین و مدیریت شود. این مسعله از مهم ترین نکات یک استراتژی تورنمنت پوکر موفق می باشد.

اگر بازیکن مبتدی پوکر باشید و یک بازی با سرمایه بالا انجام دهید، ریسک زیادی را تحمل خواهید کرد که منطقی نیست اما بعد از اینکه حرفه ای شدید و پول کافی داشتید، می توانید این ریسک را انجام بدهید.

بازی مناسب خود را انتخاب کنید

معمولا بازیکنان پوکر علاقه دارند که در سبک تگزاس هولدم بازی کنند اما مهارت های آن ها ممکن است برای بازی های دیگر مانند اوماها پات محدود مناسب تر باشد.

پس بهتر است که همه بازی سبک های بازی پوکر را امتحان کنید تا بهترین و مناسب ترین سبک بازی پوکر را برای خود انتخاب کرده و موفقیت در پوکر را برای خود تضمین کنید.

باخت های احتمالی را در نظر بگیرید

از دست دادن پول یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در این زمینه باید با آن دست و پنجه نرم کنید .

زیرا همان طور که می دانید بازی هایی مانند poker می تواند شما را یک شبه از فرش به عرش برساند و از طرف دیگر می تواند شما را از بالاترین سطح به پایین ترین سطح برساند.

برنده شدن بسیار لذت بخش است و وقتی آن را بدست می آورید شکست را فراموش می کنید.

اما اگر این اتفاق برای شما بیفتد و شکست و باخت را فراموش کنید، از جایی آسیب می بینید که انتظارش را هم ندارید پس مراقب باشید که در پوکر نتیجه بازی مانند یک سکه دو رو دارد و برد یا باخت برای شما اتفاق می افتد.

پس در بازی poker باید انتظار شکست را هم داشته باشید و اگر این اتفاق افتاد، آن را به خوبی مدیریت کنید.

توجه داشته باشید که شما فقط می توانید ضرر احتمالی را کاهش دهید و نمی توانید آن را به صفر برسانید زیرا احتمال صفر بودن باخت در بازی پوکر غیرممکن است.

پس همیشه باید منتظر خطا و ضرر باشید و با روش های صحیح و اصولی درصد آن ها را کاهش دهید.

از تجربه افراد مورد اعتماد استفاده کنید

برای موفقیت در پوکر باید سعی کنید از افرادی که به آن ها اعتماد دارید و تجربه موفقیت در پوکر را دارند کمک بگیرید.

هم چنین شما می توانید از تجربه های افراد شکست خورده در بازی پوکر نیز نهایت استفاده را ببرید زیرا استفاده از تجربیات این افراد باعث می شود که شما اشتباهات آن ها را بفهمید و دیگر این اشتباهات پوکر را تکرار نکنید.

اما اگر در اطراف شما چنین افرادی وجود ندارند، اصلا نیازی به نگرانی نیست زیرا تنها کافی است که لپ تاپ یا تلفن شخصی خود را بردارید و در سایت پوکر معتبر، مقاله ها و غیره جواب سوالات خود را پیدا کنید.

پس توجه داشته باشید که بدون مطالعه وارد رقابت در بازی poker نشوید و حتما به طور کامل تحقیق کنید.

از بازی تهاجمی استفاده کنید

برای موفقیت در پوکر باید به یاد داشته باشید که با روش تهاجمی بازی کنید و به جای نمایش بازی های مختلف، سعی کنید با بهترین دست خود به صورت تهاجمی بازی کنید.

زیرا در چنین مواردی احتمال برنده شدن شما بیش تر خواهد شد پس ابتدا باید قوی ترین دست خود را بازی کنید.

اگر بازیکنی به دلیل دست های بدی که در اول بازی داشته است از ادامه این بازی دلسرد شده است، خوب است از این استراتژی استفاده کند تا بتواند خود را از این مشکل نجات دهد.

برای بازی تهاجمی شما باید خود را به عنوان یک بازیکن سرسخت به حریف خود معرفی کنید و با اجرای این روش می توانید حریف را غافلگیر کرده و درک آن ها را از بازی خود تغییر دهید.

بلوف زدن در poker نیز می تواند برای اجرای این تکنیک کارآمد باشد.

هم چنین اگر دست شما کمی بهتر از حریف باشد، با استفاده از استراتژی های تهاجمی می توانید حملات بهتری انجام دهید و در نهایت بازی را به نفع خود تغییر دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل