مولتی تیبل در پوکر آنلاین + معایب و مزایا مولتی تیبل

فهرست مطالب

  • مولتی تیبل در پوکر آنلاین
  • معایب و مزایا مولتی تیبل
  • معرفی کشوت سیستم (Cashout System) در پوکر + مزایای استفاده
  • چه زمانی به سراغ میز سنگین پوکر یا highstakes برویم ؟
  • بر یک نوع بازی تمرکز کنید
  • از عوامل حواس پرتی پرهیز کنید

مولتی تیبل در پوکر آنلاین

مولتی تیبل یک روش برای بازی پوکر آنلاین است که در آن به صورت همزمان روی چندین میز بازی می کنید.

بسیاری از بازیکنان از استراتژی مولتی تیبل استفاده می کنند زیرا برای آن ها جذابیت بیشتری دارد و در صورت داشتن مهارت کافی در مدت زمان کوتاه تری به بردهای مورد نظر خود دست پیدا می کنند.

ایده اصلی بازی های Multi tabling این است که اگر بتوانید در یک میز برنده شوید احتمالا می توانید همزمان در دو، سه، چهار و یا چند میز نیز برنده شوید.

اکثر سایت ها قابلیت بازی پوکر در چندین میز را دارند و ابزارهایی ویژه برای این کار ارائه می دهند.

برای موفقیت در پوکر با این روش باید بتوانید میز ها را به شیوه ای قابل قبول سازماندهی کنید و دو راه اصلی برای انجام این کار وجود دارد.

روش اول محبوب ترین روش استراتژی مولتی تیبل در نظر گرفته می شود و وقتی همه پنجره ها را در کنار هم تایل می کنید می ‌توانید همه آن ها را در یک زمان به طور کامل ببینید که در کنار هم قرار گرفته اند.

اکثر سایت های پوکر قابلیت تغییر اندازه میز ها را دارند و شما می توانید آن ها را به اندازه اولیه بازگردانید.

اینکه چه تعداد میز را می توانید همزمان بدون روی هم افتادن ببینید به قدرت بینایی شما و البته اندازه صفحه نمایش بستگی دارد.

روش دوم برای بازیکنانی که همزمان در میز های زیادی بازی می کنند استفاده می شود.

در این روش هر پنجره بر روی پنجره های دیگر قرار می گیرد و همه آن ها در یک قسمت از صفحه نمایش خواهند بود.

بازیکنانی که از این حالت استفاده می کنند اکثرا تصمیمات استاندارد و ربات وار اخذ می کنند که بدون شک با تصمیماتی که بازیکنان کش گیم می گیرند بسیار متفاوت است.

معایب و مزایا مولتی تیبل

معایب و مزایا مولتی-تیبل

در این قسمت قصد داریم که شما را با مزایا و معایب استفاده از Multi tabling آشنا کنیم تا با آگاهی کافی از این روش استفاده کنید.

مزایا این روش عبارتند از:

  • اگر در حین بازی از انتظار کشیدن خسته می شوید مولتی تیبل  یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.
  • با افزایش تعداد دست ها، بیشتر بازی شما در پری فلاپ انجام می گیرد بنابراین شما می توانید دست ها و موقعیت های مناسب را با دقت بیشتری انتخاب کنید.
  • در این روش زمان بازی در حد زیادی کاهش می یابد.
  • اگر بازیکنی در پری فلاپ تصمیمات بهتری بگیرد شانس برنده شدن او افزایش می یابد و بیشتر بازی های Multi tabling قبل از فلاپ انجام می شود.
  • مولتی تیبل واریانس را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و باخت های بازیکن کاهش می یابد.

معایب استراتژی مولتی تیبل نیز شامل موارد زیر می باشد:

  • اگر قرار است بازیکنی به صورت مولتی تیبل  بازی کند بانکرول او باید کافی باشد بنابراین همیشه باید قبل استفاده از این روش باید مطمئن شوید که سرمایه کافی دارید.
  • در Multi tabling لیمیت های پایین تری وجود دارد.
  • اگر بازیکنی بتواند بردهای خود را با هوشمندی چند برابر کند، احساسات او بر اساس تیلت نیز می تواند همین کار را با باخت های او انجام دهد.
    بد بیت منجر به تصمیم های بد و تصمیم های بد منجر به بازی‌ بد و در نهایت نتایج بد می‌ شوند.
  • با استراتژی مولتی تیبل شما زمان کمتری برای ریکاوری خواهید داشت.

معرفی کشوت سیستم (Cashout System) در پوکر + مزایای استفاده

Cashout به معنای برداشت پول از بازی و انتقال آن به حساب است و یک سیستم ویژه برای برداشت پول با توجه به حجم بازی با استراتژی مولتی تیبل می باشد.

بنابراین هر چه تعداد دفعات بازی بیشتر باشد شما پول بیشتری دریافت می کنید که این کار با گرفتن درصدی از ورودی تورنمنت هایی که در آن بازی می کنید انجام می شود.

مزایای این روش عبارتند از:

  • یکی دیگر از مزایای کشوت این است که شما همیشه بابت تلاشی که انجام می دهید پول دریافت می کنید.
    بنابراین همیشه می ‌بینید که هنگام بازی کردن پول وارد حسابتان می‌ شود و حتی اگر اوضاع سر میز خوب پیش نرود می دانید که برای زمانی که گذاشته اید دستمزد دریافت می کنید.
  • کشوت بازیکن را مجبور می کند تا فعال باشند. همه ما لحظاتی را تجربه کرده ایم که شکست های پیاپی ما را با مشکل مواجه می کنند و در این شرایط نشستن پشت میز برای بازی بسیار سخت می شود.
    با این حال، دانستن اینکه بر اساس تعداد بازی‌هایی که انجام می‌ دهید دستمزد دریافت می‌ کنید می ‌تواند شما را به بازی امیدوارتر کند.
  • مهم ترین مزیت این روش پیدا کردن نظم است زیرا اغلب افراد بد بازی می کنند، باخت های پشت سر هم و بد بیت دارند و یا ترکیبی از هر دو هستند.
    این بازیکنان برای جبران شکست خود بدون هیچ گونه نظم و برنامه روی میزهای سنگین بازی می کنند.
    اما اغلب در مقابل بازیکنان ماهر قرار گرفته و به سرعت پول خود را در برابر آن ها از دست می دهند.

چه زمانی به سراغ میز سنگین پوکر یا highstakes برویم ؟

  • اولین نکته ای که باید توجه کنید این است که برای اینکه بتوانید واریانس یا فراز و نشیب های بازی با میز های سنگین تر را تحمل کنید باید بدانید که سرمایه شما چقدر است و تا چه اندازه می توانید این سرمایه را پر کنید.
  • یک بازیکن وقتی می خواهد به میزهای سنگین تری برود باید از نظر روحی احساس راحتی داشته باشد زیرا وقتی بازیکنان از اعداد و مبالغ روی میز ناراحت باشند این امر معمولا منجر به بازی بد می شود.
    بنابراین حتی اگر پول کافی در بانکرول دارید ولی احساس خوبی به میزی که می خواهید بازی کنید ندارید شروع این بازی اشتباه است.
  • اگر فقط با 4 ساعت بازی به کمک استراتژی مولتی تیبل  توانسته اید 180 دلار برنده شوید این بدان معنی نیست که دیگر شما یک بازیکن موفق و حرفه ای هستید.
    به طور کلی برای سنجش موفقیت خود در بازی باید مقیاس های بزرگی مانند 10000 تا 30000 دست را در نظر بگیرید تا بتوانید یک تصمیم خوب اتخاذ نمایید.
  • سوابق بازی خود را پیگیری کنید و ببینید در هر بازی چقدر پول برده یا از دست داده اید. اگر به صورت آنلاین پوکر بازی می کنید می توانید از نرم افزار ویژه برای ضبط بازی خود استفاده کنید.
    البته این نرم افزار ها فقط شما را از نظر مالی بررسی می کند و به شما این امکان را می دهد که تصمیم بگیرید چه زمانی باید به یک میز سنگین تر بروید.
  • در بازی کشوت درصد برد بر اساس بت های شما محاسبه می‌ شود و در بازی لیمیت می ‌توانید آن را به ازای هر ساعت بازی و به ازای هر 100 دست بازی در نو لیمیت محاسبه کنید.
    اگر بازیکن یک تورنمنت یا SNG هستید باید به ROI نگاه کنید و امیدوار باشید که نرخ برد و ROI مثبت باشد زیرا در غیر این صورت رفتن به میز سنگین ‌تر اشتباه خواهد بود.

بر یک نوع بازی تمرکز کنید

هنگام بازی با استراتژی مولتی تیبل شما باید از بازی در سبک های مختلف پوکر پرهیز نمایید و به صورت همزمان در بازی های اوماها، هولدم و پوکر رز فعالیت نکنید. از دیگر انواع بازی پوکر میتوان به بازی های زیر اشاره کرد :

بازی پوکر استاد 7 کارته

البته انجام همزمان تورنمنت پوکر و پوکر کش گیم نباید برای بازیکنان چندان مشکل ساز باشد.

اما اگر در چندین میز بازی می کنید به خصوص اگر از روش استکینگ بهره می برید معمولا بهتر است در یک نوع بازی فعالیت داشته باشید.

علاوه بر آن اگر میزان بلایند ها در میز یکسان باشد بسیار راحت تر است زیرا شما اندازه استاندارد ریز ها را می دانید و هر چه تصمیمات سخت کمتری بگیرید برای شما بهتر خواهد بود.

از عوامل حواس پرتی پرهیز کنید

اگر به صورت حرفه ای و جدی بازی می کنید مطمئنا می دانید که در طول بازی بسیار مهم است که در حین بازی حواس شما پرت نشود.

به خصوص اگر با استراتژی مولتی تیبل بازی می کنید شما وقت تماشای تلویزیون یا جست و جو در اینستاگرام را ندارید و تقریبا تمام وقت شما صرف تصمیم گیری می شود.

هم چنین شما زمانی برای چت کردن با بازیکنان دیگر ندارید و باید به یاد داشته باشید که تنها هدف شما از Multi tabling به حداکثر رساندن برد هاست.

به عبارت دیگر اگر عوامل حواس پرتی را حذف نکنید این امر می تواند ضررهای شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل