نکات جالب درمورد استریپ کلاب  + 1. استریپر شدن مهارت خاصی نمی خواهد

نکات جالب درمورد استریپ کلاب 

در این پست، با برخی نکات جالب درمورد استریپ کلاب و استریپ دنسرها آشنا می شویم. من فکر می کنم که زنان بسیار زیبا هستند، می خواستم یاد بگیرم که چگونه رقص دور میله با پا را انجام دهم و در نزدیکی بسیاری از کلوپ های استریپ زندگی می کنم. کاری که قرار بود آن شب انجام دهم کاملاً مشخص بود. نه تنها ایده رقصیدن برای شریک زندگی را داشتم، بلکه از کارگران جنسی چیزهای زیادی آموختم.

 

دیگر فکر نکنید که هر استریپر یک بلوند قد بلند و لاغر با سینه های تزریقی است. مطمئنا، من یک یا دو دختر را مانند آن دیدم، اما چیزی که در یک استریپ کلاب مهمتر می باشد تنوع زنان است. من در یک شب جمعه به آنجا رفتم، و آن شب بیست رقصنده با چهره های مختلف را دیدم. از دیدن دخترانی با هر رنگ، با هر اندازه و با هر سنی شگفت زده شدم.

 

یکی از آنها، زنی حدود چهل ساله بود و بدنش هنوز هم خیره کننده به نظر می رسید. به نظر می رسد که همه سینه های بزرگ را دوست ندارند زیرا یکی از آنها سینه های کوچکی داشت و واقعاً محبوب بود. یکی دیگر سلولیت داشت و آنقدر زیبا بود که باعث شد احساس بهتری نسبت به خودم داشته باشم. و به همین دلیل است که زنان در کلوپ استریپ بهتر از مدل های مجلات به نظر می رسند.

 

1. استریپر شدن مهارت خاصی نمی خواهد

من نمی گویم که دختران در استریپ کلاب فقط باید زیبا باشند تا پول در بیاورند. اما کسانی که می دانند چگونه اسپلیت انجام دهند، می توانند به اندازه کسانی که روی صحنه راه می روند، درآمد کسب کنند. حضور در صحنه، زمان تبلیغ خود است. و همیشه نیازی نیست که رقصنده‌ها وقتی می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و قابل دسترس باشند، مشتری را تحت تأثیر قرار دهند.

نکات جالب درمورد استریپ کلاب 

از یک رقصنده راهنمایی خواستم و او به من گفت که تنها کاری که باید انجام دهید این است که تنبل به نظر برسید و این کار را به آرامی انجام دهید. مطمئناً گفتن آن آسان تر از انجام آن است، اما تنها چیزی که یک رقصنده به آن نیاز دارد جریان درست است. او می تواند به راحتی هر کسی را که می خواهد اغوا کند. بنابراین دختران جدید در باشگاه نیز شانس کسب درآمد خوب را دارند.

 

بیشتر بخوانید: باشگاه زنان لخت یا استریپ کلاب چیست ؟ همه چیز درباره Strip Club

 

2. استریپ دنس برای دختران

اولین باری که به یک استریپ کلاب رفتم، رقصنده مدام به من نگاه می کرد و طوری لبخند می زد که انگار فقط برای من می رقصد. من خواستم رقص روی دوش داشته باشم و او به من گفت که با یک دختر بیشتر احساس راحتی می کند تا با یک پسر. فکر می‌کردم محبوب‌تر می‌شوم، اما بعد، در یک باشگاه دیگر، استریپرها حتی به من نگاه نکردند.

 

حتی یکی از رقصنده‌ها گفت که او هرگز برای دختران نمی‌رقصد. در آن باشگاه، زنان حتی نمی توانند یک رقص خصوصی داشته باشند، بلکه فقط پشت میز می رقصند. من شنیده ام که به این دلیل است که دختران به تجاوز جنسی به رقصنده های برهنه گرایش دارند زیرا فکر می کنند که می توانند هر کاری بخواهند انجام دهند زیرا آنها نیز زن هستند و همچنین هزینه کمتری می پردازند.

 

بیشتر بخوانید: لاس وگاس استریپ یا نوار لاس وگاس کجاست؟

 

3. استریپ باعث دوست داشتن بدن می شود

با وجود اینکه فکر می‌کنم زنان زرق و برق دار هستند، اما علاقه‌ای به آنچه بین پاهایشان بود نداشتم. من همیشه آلت جنسی زن را به عنوان چیزی کثیف می دیدم که باید آن را پنهان کنند. احتمالاً به همین دلیل است که من حتی با جنس خودم راحت نبودم. اما وقتی یک یا در واقع بیست دنسر را روی صحنه دیدم، شگفت زده شدم.

نکات جالب درمورد استریپ کلاب و استریپ دنسرها

بدن زن در نهایت مورد توجه درستی قرار گرفت که شایسته آن بود. من فقط زنی نبودم که به او می گفتند برای خوب بودن باید متواضع باشد. بلکه در موقعیت مردی قرار گرفتم که به جای خواسته شدن، این شانس را داشت که آرزو کند. تحسین کردن زنان برهنه در یک استریپ کلاب باعث شد که تمام بخش های آناتومی زنانه را دوست داشته باشم، آنچنان که قبلاً هرگز نداشتم.

 

بیشتر بخوانید: بازی استریپ بلک جک یا بلک جک لختی چیست؟ Strip Blackjack

 

4. در استریپ کلاب مورد توجه قرار می گیرید

اولین باری که به یک استریپ کلاب رفتم، با پسری بودم که با او قرار ملاقات داشتم، بنابراین به نوعی محافظت می‌شدم. اما وقتی کسی را پیدا نکردم که با من همراه شود، مجبور شدم خودم به استریپ کلاب استریپ بروم. احساس می کردم به من نگاه می کنند، اما نه به اندازه ای که باعث شود احساس ناراحتی کنم. اما بعد، من روی صحنه رفتم که بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد.

 

ناگهان توجه هر پسری را به خود جلب کردم. آنها دیگر به رقصنده ها نگاه نمی کردند اما کنار من نشستند و در گوشم زمزمه کردند که من از هر دختر دیگری در باشگاه زیباتر هستم. حتی با وجود اینکه هیچ آرایشی نداشتم و موهایم را اصلاح نکرده بودم. پسر دیگری از من پرسید که آیا من هم به مردان علاقه مند هستم یا برای دختران حضور دارم.

 

بیشتر بخوانید: شستن ماشین با لباس زیر و واکنش همسایه ها به زن بی حیا ! + عکس

 

5. نحوه انجام رقص دور میله

بنابراین، پس از همه، من آنجا بودم تا یاد بگیرم که چگونه رقص میله را انجام دهم. اولین رقصنده برای من خیلی خوب بود. از او پرسیدم آیا تا به حال در کلاس شرکت کرده است و او به من گفت که ده سال است که می رقصد. او ترفندهای چشمگیر زیادی انجام داد، واقعاً صادق بود و حتی هنگام رفتن، گونه من را بوسید. سپس، تصمیم گرفتم به یک رقصنده جوان تر که بیشتر شبیه من بود، پول بدهم.

نکات جالب درمورد استریپ کلاب و استریپ دنسرها

این یکی مثل یک هنرمند سیرک شعبده بازی نمی کرد، اما می دانست چگونه توجه من را جلب کند. او همچنین به من نکاتی در مورد رقص روی میله داد: باید وانمود کنید که یک مار هستید که می خواهد شریک زندگی خود را اغوا کند. نزدیک شدن به کسی و نفس کشیدن روی گردن او نیز ایده خوبی است. رقصنده دیگری نیز به من گفت که مهمترین چیز این است که در چشم مشتری ها نگاه کنیم.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت سلما هایک در روز بیکینی

 

6. حضور در صحنه واقعا سخت است

بیایید به بدترین قسمت شب برسیم. اولین بار بود که روی صحنه توجه رقصنده زن را جلب می کردم. او از من پرسید که آیا می‌خواهم به او ملحق شوم و چون خدا فراموش کرده بود که هنگام خلقت من را خجالتی کند، بلافاصله گفتم بله. من در کلاس های رقص میله شرکت کردم بنابراین فکر کردم که راحت باشم.

 

اما بعد، متوجه شدم که وقتی میله آنقدر به مشتری نزدیک است که اگر یک چرخشی انجام دهید، یک لگد به صورت او می زنید، کاملاً متفاوت بود. و من قبلا هرگز با دختر دیگری نرقصیده بودم، بنابراین مطمئناً داشتن یک شریک برای من عجیب بود. سعی کرد لباسم را در بیاورد، اما من نمی‌خواستم بیشتر از سینه‌هایم را نشان دهم، زیرا آن پایین را نتراشیده بودم.

 

رفتن به یک استریپ کلاب به عنوان یک مشتری زن یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با تعصبات علیه کارگران جنسی است. خواهید دید که آنها ممکن است لباس های زیادی نپوشند، اما همچنان سر بر روی شانه های خود دارند. و اگر نتوانید کار آنها را انجام دهید، نمی توانید قضاوت شان کنید. اگر روزی خواستید روی صحنه بروید، به دختران، توجهی که شایسته شان است را بدهید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل