نکونام لایق احترام نبود | جواد سزاوار شعار حیا کن و رها کن هواداران استقلال

همانطور که پیش بینی می شد، استقلال با جواد نکونام در دربی راه به جائی نبرد و تیمی که مستحق پیروزی بود یعنی پرسپولیس و بازی بهتری به نمایش گذاشت پیروز شد.

نکونام لایق احترام نبود | جواد سزاوار شعار حیا کن و رها کن هواداران استقلال

نکونام لایق احترام نبود | جواد سزاوار شعار حیا کن و رها کن هواداران استقلال

پس از نمایش ضعیف استقلال در نیمه اول، پیش ینی می شد سبک بازی استقلال در نیمه دوم تغییر کند اما کادر فنی ضعیف این تیم که جز ارسال از کناره ها، پلن دیگری بری ارائه ندارند با ادامه روند احمقانه ای که در نیمه اول در پیش گرفته بودند، باز هم تحت تاثیر بازی بی نقص و تک ضرب پرسپولیسی ها قرار گرفتند که حتی اجازه نزدیک شدن به دروازه گوندوز را به آبی ها ندادند.

گاریدو در این دیدار به نکونام یاد داد که فوتبال ورزش هوچی گری و شلوغ کاری در کنار خط نیست. نکونام که از ابتدای بازی تیمش را برای نباختن و کسب مساوی روانه میدان کرده بود، در نهایت روی اشتباهات سریالی خط هافک، دفاع و دروازه یک پنالتی لحظه آخری به پرسپولیس تقدیم کرد تا محمدحسین کنعانی زادگان آن را به گل تبدیل کند.

پرسپولیس در این دیدار در تمام آیتم های یک مساقه فوتبال برتر از استقلال بود و اگر نکونام کمی عاقل باشد، بلافاصبه پس از این شکست مفتضحانه استعفا خواهد داد و در غیر این صورت هیئت مدیره استقلال می بایست حکم اخراج مربی کم دانش و کادر ضعیفش را کف دستش بگذارد تا بیش از این مایه شرمساری هواداران استقلال نشوند.

نکونام از سه بازی اخیر خود یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کرده که احتمالاً با این نتایج ضعیف، خبر حکم اخراج او زودتر از استعفایش منتشر می شود.

فکت های حاشیه ای این مسابقه که همگی به ضرر استقلال بودند و به لطف جواد نکونام در تاریخ ثبت شد:

شکست رکورد طولانی ترین دوره شکست ناپذیری در دربی که تا پیش از این در دست استقلال بود و حالا به پرسپولیس رسید.

ضعیف ترین عملکرد استقلال در دربی ها از حیث مالکیت توپ و موقعیت گل

پنالتی دادن رامین رضائیان بازیکن پیشین پرسپولیس بر روی سعید مهری بازیکن پیشین استقلال که به پرسپولیس پیوسته بود!

 

هواداران استقلال اکنون انتظاری جز برکناری فوری نکونام از سمتش به عنوان سرمربی استقلال ندارند. او با جنجال آفرینی و ایجاد حواشی خودساخته در دو سال اخیر زمینه سرافکندگی هواداران استقلال در دو سال گذشته شده و با این روند، تقریباً قهرمانی لیگ از دست رفته و امیدی هم به نمایش بهتری از استقلال در آسیا نمی رود. پس رای جلوگیری از آبروریزی بین المللی مقابل تیم های قوی آسیایی در لیگ نخبگن بهتر است، نکونام و کادرش برای همیشه نیمکت استقلال را ترک کنند. او فقط سه هفته وقت هواداران استقلال را هدر داد و اکنون ب 4 امتیاز از 3 بازی لیگ، فرصت سوزی بزرگی در رسیدن به رده های بالای جدول داشته است.

آقای نکونام با رفتن شما از استقلال، مطمئناً هیچکس دلش برایتان تنگ نخواهد شد پس تا همان اندک احترامی هم که نزد هواداران این تیم دارید، از دست نرفته، استعفا دهید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات