نگاهی به لیست سلبریتی های حکومتی + نرگس آبیار

در این مطلب قصد داریم برخی از سلبریتی های حکومتی را به شما معرفی کنیم. مردم با توجه به حمایتی که سلبریتی ها از آن ها در مواقع مهم کرده اند، سلبریتی های ایرانی را به دو دسته حکومتی و مردمی تقسیم کرده اند که در این مطلب به تعدادی از سلبریتی های حکومت اشاره می کنیم.

نگاهی به لیست سلبریتی های حکومتی

نگاهی به لیست سلبریتی های حکومتی

در ابتدا بهتر است بدانید که افرادی که مخالف جمهوری اسلامی هستند، به تعدادی از سلبریتی های ایرانی که از حکومت حمایت و پشتیبانی می کنند، عنوان سلبریتی حکومتی را داده اند. در ادامه تعدادی از این افراد را معرفی کرده و توضیحاتی را بیان می کنیم.

نرگس آبیار

نرگس آبیار، کارگردان و نویسنده و فیلم نامه نویس می باشد که در تاریخ ۶ اسفند ماه، در سال ۱۳۵۰ به دنیا آمده است. او تحصیلات خود را در رشته ادبیات فارسی ادامه داده است و از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون فیلم های بسیاری را تولید کرده است. آبیار علاقه زیادی به رهبر ایران دارد و تا کنون چندین بار او را ملاقات کرده است، به همین دلیل به او یک سلبریتی حکومتی می گویند.

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند یکی از معروف ترین بازیگران ایرانی است که در تاریخ مرداد ماه در سال ۱۳۲۳ متولد شده است. او تا کنون در فیلم های بسیاری حضور داشته و عناوین و افتخارات مختلفی را به دست آورده است. او بارها و به صورت های مختلفی با برخی از فعالیت های زنان مخالفت کرده است و در مورد برخی از مسائل اجتماعی، صحبت های دولت را تایید کرده است و از مردم حمایت نکرده است. او علاقه زیادی به سید علی خامنه ای دارد و در سال ۱۴۰۲ با او ملاقات کرده است و این موارد باعث شده است که لقب سلبریتی حکومتی را به او بدهند.

رامبد جوان

رامبد جوان از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام یک کارگردان، بازیگر و مجری است که در تاریخ ۱ دی ماه در سال ۱۳۵۰ به دنیا آمده است. گفته می شود که رامبد یک سلبریتی حکومتی است چرا که بارها دیده شده است که او صحبت های ضد و نقیضی گفته است، مثلا او جوانان را به ماندن در ایران تشویق می کند اما برای به دنیا آمدن فرزند خود به کانادا رفته است تا بتواند اقامت آن کشور را به دست آورد و البته او برنامه های بسیاری برای عادی سازی سیاست های نظام تهیه کرده است، رامبد تا کنون فعالیت های زیادی در این مورد داشته است. جالب است بدانید که ازدواج سلبریتی های حکومتی یکی از موارد مورد توجه مردم است و رامبد و همسرش یک زوج حکومتی هستند.

الهام چرخنده

الهام چرخنده یکی از پر حاشیه ترین افراد حکومتی است که مستند ساز و بازیگر می باشد. چرخنده تا کنون فعالیت های بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی داشته است و سید علی خامنه ای را نائب امام زمان می داند. به دلیل فعالیت های بسیار این بازیگر در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ اسلامی و رواج دادن حجاب، مجلس شورای جمهوری اسلامی از او تقدیر و تشکر کرده است.

مهران رجبی

رجبی یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون ۶۲ سال سن دارد. او بارها مخالفت خود را با مردم اعلام کرده است. او چند روز پس از کشته شدن مهسا امینی، از نیروی انتظامی تشکر کرد و بارها در مورد اعتراضات مردمی، حرف های نا امید کننده زده بود و حکومت و اقدامات آن را تایید کرده بود. این سلبریتی حکومتی، زمانی که بسیاری از هنرمندان در حمایت از مردم، از صدا و سیما خارج شده بودند، مجری گری بسیاری از برنامه را قبول کرد و سعی در عادی سازی شرایط داشت. می توان برنامه های سلبریتی های حکومتی را از شبکه های صدا و سیما مشاهده کرد.

مهدی ترابی

مهدی ترابی یکی از فوتبالیست های کشور است که ۲۹ سال سن دارد. مهدی ترابی در رقابت پرسپولیس و تیم پیکان، پس از این که موفق به گل زنی شده بود پیراهن خود را بالا زد و بر روی لباس خود نوشته بود که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است و در سال ۱۴۰۱ تمامی بازیکنان برای همدردی با کشته شدگان خیزش۱۴۰۱ مچ بند مشکی بسته بودند، اما ترابی این کار را انجام نداد و این موارد باعث شد که او به عنوان یک سلبریتی حکومتی معرفی شود.

سلبریتی های حکومتی در کدام شهرها ساکنند؟

سلبریتی های حکومتی متولد شهرهای مختلف ایران هستند و معمولا در شهر تهران سکونت دارند. مثلا مهدی ترابی از سلبریتی های کرج است و هم اکنون در تهران سکونت دارد. مهران رجبی و رامبد جوان هم متولد تهران هستند و در همین شهر زندگی می کنند.

الهام چرخنده متولد کاشان است و اکنون در شهر تهران حضور دارد، برای اطلاعات بیش تر از محل زندگی این افراد می توان بیوگرافی آن ها را مطالعه کرد. البته برخی از این اشخاص از ایران رفته اند که برای اطلاعات بیش تر می توان عبارت، مهاجرت سلبریتی های حکومتی را در اینترنت جست و جو کرد.

درآمد سلبریتی های حکومتی چقدر می باشد؟

سلبریتی های حکومتی معمولا نسبت به سایر سلبریتی ها، درآمد بالا تری دارند چرا که پروژه های بیش تری به آن ها پیشنهاد می شود. مثلا با کناره گیری بسیاری از مجری های تلویزیون، برخی از سلبریتی های حکومتی روی کار آمده و برنامه های بسیاری را بر عهده گرفتند و پول بسیار خوبی به دست آوردند.

برخی از منابع هم بیان کرده اند که آن ها برای تبلیغات هم جهت با نظام جمهوری اسلامی، مبالغ بسیار خوبی را دریافت می کنند. با تماشا کردن تصاویر خانه های سلبریتی های حکومتی و ماشین سلبریتی های حکومتی می توان از میزان درآمد آن ها مطلع شد.

نگاهی به فعالیت سلبریتی های حکومتی در فضای مجازی

سلبریتی های حکومتی فعالیت زیادی در فضای مجازی دارند. آن ها تلاش می کنند که جایگاه حکومت و نظام را در بین مردم بالا ببرند و افراد بیش تری را به این حکومت علاقه مند کنند. این افراد در هر جریانی حضور دارند و رفتارها و تصمیمات نظام را تایید می کنند و سعی در سرکوب کردن فعالیت های خود جوش مردمی دارند. می توانید به اینستاگرام مراجعه کنید و پیج این افراد را دنبال کنید تا بتوانید از رفتارهای حکومتی آن ها با خبر شوید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل