+ نیکا فلاحی کیست؟

نیکا فلاحی اینفلوئنسر و یوتیوبر اهل ایران است که این روزها با توجه به فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می‌ دهد، توانسته به شهرت فراوانی برسد و طرفداران زیادی را نیز به دست آورده است.

با تنها یک کلیک ساده روی “ورود به وب سایت” به لیست برترین سایت شرط بندی ایرانی که دارای بونوس های ویژه هستند؛ هدایت خواهید شد.

 

نیکا فلاحی کیست

نیکا فلاحی کیست؟

در عصر مدرن و با پیشرفت در تکنولوژی این روز ها شاهد برنامه های اجتماعی متعددی همچون اینستاگرام هستیم که خیلی از مردم در طول روز زمان زیادی را صرف فعالیت در این شبکه های مجازی می کنند. حال اگر در اینستاگرام فعالیت می‌ کنید حتماً تا به اکنون با اصطلاحاتی همچون اینفلوئنسر، بلاگر، واینر و …. آشنا شده اید. برخی از افرادی که فعالیت گسترده ای در اینستاگرام انجام می دهند و به ساخت کلیپ، دابسمش و یا ساخت ولاگ می‌ پردازند و توانسته اند طرفداران و مخاطبان زیادی را در اینستاگرام به دست آورند، به عنوان اینفلوئنسر، بلاگر و یا واینر شناخته می‌ شوند که یکی از این افراد نیکا فلاحی نام دارد که یک جوان با استعداد در ساخت کلیپ و دابسمش است. او با توجه به فعالیت گسترده ای که در اینستاگرام انجام می دهد سر و صدای زیادی را به وجود آورده و در حال حاضر میلیون‌ ها دنبال کننده دارد. حال می خواهیم در ادامه به سن نیکا فلاحی و قد نیکا فلاحی و به صورت کلی به بیوگرافی نیکا فلاحی بپردازیم، از این رو پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

نیکا فلاحی متولد 6 تیر 1381 در تهران است. بهتر است بدانید نیکا در یک خانواده چهاره نفره در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است. اما با این حال از سمت پدر و مادری اصالتا لر بختیاری می باشد و یک برادر بزرگتر از خود به نام (پوریا) دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در ابتدا خانواده نیکا مخالف جدی کار او بودند و تمایلی نداشتند تا دخترشان در فضای مجازی به صورت پابلیک فعالیت کند. اما بعد از این که بازخورد فوق‌ العاده فعالیت او را در فضای مجازی دیدند دیگر حرفی نزدند و حتی بعد از مدتی به حمایت نیکا پرداختند.

نیکا فلاحی که دانشجوی انصرافی رشته سینما از دانشگاه سوره می باشد، در ابتدا به صورت مبتدی از سن پانزده سالگی و به صورت حرفه‌ ای از سن هفده سالگی و از سال 1398 شروع به کلیپ سازی در اینستاگرام کرده است و در همان سال های اولیه فعالیتش توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. حال این موضوع را هم باید افزود که او در ابتدا با حضور در کلیپ های طنز برخی از اینفلوئنسر ها فعالیت خود را شروع کرد و پس از آن به همراه اکیپش که شامل عسل ایزدیان، رضا برزگر، دیانا رحیمی، ارسلان کاشی، عباس اقدام و محمد روشن فکر می شود کلیپ های متعددی را با موضوعات مختلف می ساخت و در شبکه های مجازی خود منتشر می‌ کرد که این موضوع باعث شد تا کلیپ های او از بازدید بسیار بالایی برخوردار شوند و به این گونه نیکا توانست در مدت زمان کوتاهی افراد زیادی را به سمت پیج خود جذب کند و به شهرت و معروفیت زیادی رسید.

بهتر است بدانید نیکا در این دوره از فعالیتش به همراه سایر بلاگر ها، معمولا در پارک ها به ساخت کلیپ می‌ پرداخت و این کلیپ ها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌ کرد. هم چنین در کنار آن دابسمش های متعددی با آهنگ های خوانندگان معروف را نیز می ساخت و در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌ کرد و توانست پس از مدت کوتاهی به شهرت زیادی برسد و دنبال کنندگان زیادی را نیز در فضای مجازی بدست آورد. در حال حاضر نیکا به یکی از اینفلوئنسر های معروف و سرشناس تبدیل شده است که مخاطبان زیادی هم در برنامه های مجازی دارد.

بیوگرافی صبا پارسیان به همراه قد، وزن و عکس های جنجالی او را در دسترس شما قرار داده ایم!

نیکا فلاحی چگونه به شهرت رسید؟

خیلی از افراد به ویژه کسانی که به تازگی با نیکا فلاحی آشنا شده اند، تمایل دارند تا بدانند که نیکا فلاحی چگونه به این میزان از شهرت رسیده است؟ همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم نیکا در ابتدا فعالیت خود را با ساخت کلیپ های پارکی در کنار سایر بلاگر ها شروع کرد و در کنار آن دابسمش های متعددی را نیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌ کرد و هم چنین در کنار فعالیت هایش، حاشیه‌ هایی را هم به وجود می‌ آورد که این موضوع باعث شد تا او در مدت زمان کوتاهی به شهرت و معروفیت زیادی برسد. البته ناگفته نماند که عمده شهرت و معروفیت نیکا مربوط به زمانی است که او برای همیشه از ایران به ترکیه مهاجرت کرد.

زمانی که نیکا تصمیم گرفت برای پیشرفت در حرفه اش و فعالیت های آزادانه در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی از ایران مهاجرت کند توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد و پس از ساکن شدن در شهر استانبول و شروع فعالیت های جدیدش با سبک متفاوت و استفاده از لباس ها و اکسسوری های جنجالی توانست به اوج شهرت خود برسد و دنبال کنندگان زیادی را نیز به دست آورد و در حال حاضر به یکی از بلاگر های معروف اهل ایران تبدیل شده است که مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد.

کلیپ های این تیک تاکر را در کجا مشاهده کنیم؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، نیکا با ساخت کلیپ های خود و انتشار آن ها در فضای مجازی توانست به این میزان از شهرت و معروفیت برسد. البته ناگفته نماند که نیکا استعداد بسیار خوبی در ساخت کلیپ های مختلف و دابسمش های جذاب و دیدنی دارد و با توجه به این که کلیپ های او در فضای مجازی توسط کاربران هم منتشر می‌ شد، به همین دلیل او توانست در مدت زمان کوتاهی مخاطبان زیادی را به دست آورد. حال خیلی از افراد تمایل دارند تا مشاهده کلیپ های این چهره معروف بپردازند. در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که نیکا در تمام برنامه های اجتماعی که مورد استقبال مردم قرار گرفته است فعالیت می‌ کند و کلیپ های خود را در تمام برنامه های اجتماعی منتشر می کند، به همین دلیل اگر به یکی از برنامه های اجتماعی او مراجعه نمایید می توانید به راحتی و در کمترین زمان به مشاهده کلیپ های نیکا با کیفیت بسیار بالا بپردازید.

هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر برنامه های مجازی نیکا، اگر به اینترنت مراجعه کنید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و کلیپ های این تیک تاکر معروف برای شما نمایش خواهد یافت که می توانید به مشاهده این کلیپ ها و یا حتی دانلود آن ها بپردازید. عکس های نیکا فلاحی

عکس های نیکا فلاحی را در کجا مشاهده کنیم؟

با توجه به این که در حال حاضر نیکا فلاحی به یکی از چهره های معروف دنیای مجازی تبدیل شده است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا به مشاهده عکس های نیکا بپردازند، چرا که از مشاهده عکس های اینفلوئنسر مورد علاقه خود لذت می برند. هم چنین خیلی از افراد دیگر نیز تمایلی دارند تا به مشاهده عکس های نیکا بپردازند و به این گونه بیشتر با او و سبک فعالیت هایش آشنا شوند. بهتر است بدانید باتوجه به این که تا به اکنون عکس های متعددی از نیکا در لوکیشن های مختلف منتشر شده است، به همین دلیل جستجو و مشاهده عکس های او راحت و آسان می باشد. حال اگر شما به صفحات مجازی نیکا همچون اینستاگرام او مراجعه کنید می توانید عکس های مختلفی از این چهره معروف را در لوکیشن های مختلف و با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید، چرا که نیکا هر چند وقت یکبار عکس های جذابی از خود را برای فالوورانش در صفحه شخصی خود منتشر می‌ کند.

هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر اینستاگرام نیکا، اگر به اینترنت مراجعه نمایید و عباراتی همچون جدیدترین تصاویر نیکا فلاحی بلاگر ایرانی را جستجو کنید هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و عکس های مختلفی از این بلاگر برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین در اینترنت می توانید به جستجو و مشاهده عکس های وایرال شده او همچون عکس نیکا فلاحی قبل عمل، عکس مادر نیکا فلاحی، نیکا فلاحی در ترکیه و … نیز بپردازید.

پیج اینستاگرام نیکا فلاحی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که با توجه به آپشن هایی که در اختیار کاربران خود قرار داده است، این روز ها به شدت محبوب و پرطرفدار شده است. حال برخی از کاربران اینستاگرام با توجه به فعالیت هایی که در این شبکه انجام می‌ دهند و ساخت کلیپ، دابسمش، ولاگ و … توانسته اند در اینستاگرام به شهرت خوبی برسند و به عنوان اینفلوئنسر، بلاگر و یا واینر شناخته می شوند که یکی از این افراد نیکا فلاحی نام دارد. حال بهتر است بدانید که او در دسامبر 2018 یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرده است و از آن زمان به بعد نیکا فلاحی اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و از طریق این صفحه توانسته به شهرت بسیار زیادی برسد و در کنار آن یک منبع درآمد عالی نیز برای خود به وجود آورده است.

او به صورت روتین عکس ها، کلیپ ها و هم چنین دابسمش های متعددی از خود را از طریق استوری و پست در صفحه اینستاگرام اش منتشر می‌ کند که تمام پست ها و استوری های او مورد استقبال فالوورانش نیز قرار گرفته اند. حال اگر می خواهید تا آدرس پیج اینستاگرام این نیکا فلاحی را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم تا عبارت (nika.falahi) را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج نیکا فلاحی برای شما نمایش یابد. در حال حاضر نیکا در اینستاگرام بیش از 4.2 میلیون فالوور دارد که این موضوع نشان دهنده میزان محبوبیت او در بین کاربران اینستاگرام است که هر روز به تعداد فالووران او نیز افزوده می‌ شود. حال شما با دنبال کردن پیج نیکا می توانید از فعالیت هایی که او انجام می دهد مطلع شوید و به مشاهده پست ها و استوری های او بپردازید.

درآمد نیکا فلاحی چقدر است؟

این روزها، اینفلوئنسر ها به افراد معروفی تبدیل شده اند که مخاطبان بسیار زیادی هم دارند و اخباری در رابطه با این که این دسته از افراد از درآمد بسیار بالایی هم برخوردارند، منتشر شده است. به همین دلیل خیلی از مخاطبان نیکا فلاحی تمایل دارند تا در رابطه با میزان درآمد این اینفلوئنسر معروف اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در ابتدا بهتر است بدانید که نیکا فلاحی همانند سایر اینفلوئنسر ها تمایلی ندارد تا در رابطه با میزان درآمدش با مخاطبان خود صحبت کند و از این رو اطلاعاتی در رابطه با میزان درآمد او در دسترس نمی باشد. اما با این حال بهتر است بدانید با توجه به این که او فعالیت گسترده ای در فضای مجازی انجام می‌ دهد، به همین دلیل توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود دارد و به ثروت هنگفتی نیز رسیده است.

بهتر است که بدانید نیکا از طریق ویدیوهایی که در چنل یوتیوب خود آپلود می کند و با توجه به تعداد بازدید ویدیو هایش توانسته درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می‌ کند. هم چنین او از طریق تبلیغات و اسپانسرینگ در اینستاگرام نیز درآمدزایی می‌ کند، خیلی از منابع بیان کرده اند که نیکا برای هر تبلیغاتی که در اینستاگرام خود انجام می‌ دهد، میلیون‌ ها تومان به عنوان دستمزد دریافت می‌ کند. در حال حاضر او به یکی از اینفلوئنسرهای معروف و ثروتمند ایرانی تبدیل شده است که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است.

آدرس یوتیوب نیکا فلاحی چیست؟

آدرس یوتیوب نیکا فلاحی چیست؟

پس از این که نیکا فلاحی اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرد و توانست در این شبکه اجتماعی دنبال کنندگان فراوانی را به دست آورد و به شهرت خوبی رسید. فعالیت خود را در یوتیوب هم شروع کرد. یوتیوب یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب و کاربردی است که در حال حاضر مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه بلاگرها و سلبریتی‌ های مجازی قرار گرفته است.

حال گفتنی است که نیکا مدتی قبل یک چنل در یوتیوب برای خود راه‌ اندازی کرد. پس از آن آدرس چنل یوتیوب خود را از طریق اینستاگرام با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و از آن ها درخواست کرد تا چنل یوتیوب او را هم دنبال کنند. حال اگر تمایل دارید تا آدرس چنل نیکا فلاحی یوتیوب او را پیدا کنید. پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ یوتیوب مراجعه نمایید و نام نیکا فلاحی را به انگلیسی جستجو کنید. هم چنین با مراجعه به قسمت بایو اینستاگرام نیکا هم می‌ توانید لینک چنل یوتیوب او را مشاهده نمایید.

در حال حاضر نیکا فعالیت گسترده‌ ای در یوتیوب انجام می‌ دهد و هر چند وقت یکبار ویدیوهای خود همچون ولاگ، چالش‌، بازی‌ و غیره را در چنل یوتیوب خود آپلود می کند. این روزها نیکا از طریق یوتیوب و بازدید ویدیوهای خود توانسته یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می‌ کند.

این تیک تاکر چه حاشیه هایی داشته است؟

به طور معمول حاشیه در پیرامون افراد معروف و سرشناس که مخاطبان زیادی هم دارند مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که این روزها نیکا به یکی از اینفلوئنسرها و تیک تاکرهای معروف و سرشناس تبدیل شده است که مخاطبان بسیار زیادی هم دارد، به همین دلیل خواسته و یا ناخواسته هر از گاهی در حاشیه هایی قرار می‌ گیرد و یا این که حاشیه‌ هایی را برای خود به وجود می‌ آورد که تمام حواشی پیرامون او توسط کاربران و مخاطبانش دنبال می شوند.

بهتر است بدانید که خیلی از کاربران بر این باورند که نیکا با توجه با حاشیه هایی که برای خود به وجود می‌ آورد و یا حاشیه هایی که در آن ها قرار می گیرد، توانسته به این میزان از شهرت و معروفیت برسد. با این حال از مهم ترین حاشیه هایی که تا به اکنون در پیرامون این تیک تاکر معروف مشاهده شده است می‌ توان به موضوعاتی همچون: روابط نیکا، ازدواج نیکا با امیر روز، انتشار عکس های نیکا فلاحی و همسرش، مهاجرت نیکا به خارج از کشور، شایعاتی در رابطه با بازگشت او به ایران، منبع درامد نیکا، درگیری هایی که او تا به اکنون با برخی از بلاگرها و اینفلوئنسر های دیگر همچون دیانا، رکسانا و … داشته است اشاره کرد.

نیکا فلاحی و همسرش

این روزها در پیرامون روابط شخصی نیکا فلاحی بلاگر مشهور ایرانی حاشیه‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. یکی از این حواشی مربوط به ازدواج و همسر نیکا فلاحی است. در این باره بهتر است بدانید که این بلاگر معروف که این روزها به عنوان یوتیوبر هم شناخته می‌ شود تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می‌ باشد. گفتنی است که شایعات پیرامون ازدواج و همسر نیکا به دلیل انتشار ویدیو ساختگی عروسی این بلاگر در فضای مجازی بوده است.

آدرس پیج تیک تاک نیکا فلاحی چیست؟

آدرس پیج تیک تاک نیکا فلاحی چیست؟

پس از این که نیکا فلاحی در اینستاگرام توانست به شهرت و محبوبیت زیادی برسد و مخاطبان زیادی را به دست آورد، فعالیت خود را در سایر برنامه های اجتماعی نیز شروع کرد. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی است او فعالیت خود را در تیک تاک یکی از برنامه‌ های اجتماعی محبوب و پرطرفدار شروع کرده است و در پیج خود کلیپ های بسیار جذابی با موضوعات مختلف منتشر می‌ کند. حال اگر تمایل دارید تا پیج تیک تاک نیکا فلاحی را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت سرچ این برنامه مراجعه نمایید و نام نیکا فلاحی را به انگلیسی جستجو کنید تا پیج تیک تاک او برای شما نمایش یابد.

نیکا فلاحی کجا زندگی می کند؟

در حال حاضر خیلی از اینفلوئنسر های ایرانی برای پیشرفت در حرفه شان و فعالیت آزادانه در اینستاگرام از ایران به کشور های خارجی به ویژه ترکیه مهاجرت کرده اند. حال بهتر است بدانید که نیکا فلاحی نیز با این که در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده است و حتی فعالیت خود را در تهران شروع کرده است، اما مدتی است که از تهران مهاجرت کرده است و در حال حاضر ساکن استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه می باشد. بهتر است بدانید او در رابطه با مهاجرت خود بیان کرده است که یکسری شرایط و محدودیت هایی در ایران برای فعالیتش در فضای مجازی وجود داشته است که بر روح و روانش تاثیر گذاشته و از این رو استرس زیادی را تحمل می‌ کرده است و به همین دلیل تصمیم گرفته تا با مهاجرت بتواند زندگی آرامی داشته باشد و به صورت دلخواه و آزادانه به فعالیت‌ های خود در فضای مجازی بپردازد. در حال حاضر نیکا ساکن استانبول می باشد در این شهر به فعالیت های خود می پردازد.

بیوگرافی داوود هزینه (داوود غفاری) به همراه بررسی ثروت بالای او نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

معروف ترین چالش های نیکا فلاحی کدامند؟

نیکا علاوه بر این که به ساخت کلیپ، دابسمش و ولاگ می‌ پردازد، مدتی است که به ساخت چالش های جذاب و مهیج نیز می‌ پردازد که تمام چالش های او با استقبال بسیار خوب مخاطبانش هم رو به رو شده اند. حال از بین چالش های نیکا از معروف ترین آن ها می‌ توان به چالش دوربین مخفی، چالش جرات و حقیقت و … اشاره کرد. اگر تمایل دارید تا به مشاهده تمام چالش های نیکا بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به شبکه‌ های مجازی او به ویژه یوتیوب نیکا فلاحی با مراجعه نمایید تا به این گونه بتوانید تمام چالش های نیکا را با کیفیت بالا و به طور کامل مشاهده کنید.

چگونه کلیپ های این تیک تاکر را دانلود کنیم؟

خیلی از افراد به ویژه طرفداران و مخاطبان نیکا تمایل دارند به دانلود کلیپ های او بپردازند. در این باره بهتر است بدانید که نیکا معمولاً کلیپ های خود را با کیفیت بسیار بالا در کانال تلگرامش برای مخاطبان خود منتشر می‌ کند و به همین دلیل اگر به کانال تلگرام او مراجعه نمایید، می توانید هر کدام از کلیپ های این تیک تاکر معروف را با کیفیت بسیار بالا مشاهده و یا دانلود نمایید. هم چنین علاوه بر کانال تلگرام نیکا، اگر شما به اینترنت مراجعه کنید و عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید هم با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و کلیپ های این تیک تاکر برای شما نمایش خواهد یافت که می توانید به مشاهده این کلیپ ها و یا دانلود آن ها بپردازید.  رابطه نیکا فلاحی

نیکا فلاحی با امیر روز رابطه دارد؟

خیلی از مخاطبان نیکا تمایل دارند تا در رابطه با زندگی شخصی او اطلاعات بیشتری را به دست آورند و به همین دلیل سوالی که برای اکثر آن ها به وجود می آید، این است که رل نیکا فلاحی کیست؟ و یا این که می خواهند به بیوگرافی نیکا فلاحی و همسرش بپردازند. در ابتدا بهتر است این اینفلوئنسر معروف تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد و طبق صحبت‌ هایش فعلاً قصد ازدواج ندارد. البته ناگفته نماند که او مدت زمان نسبتا طولانی است که با امیر روز یکی از تیک تاکر های معروف اهل ایران در رابطه می باشد و حتی آن ها با یکدیگر در یک خانه زندگی می کند. جالب است که بدانید مدتی قبل نیکا یک کلیپ از عروسی خود با امیر روز را در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد، اما پس از چند روز در یکی از استوری های خود بیان کرد که این کلیپ دروغ سیزده بوده است و حقیقت ندارد. با این حال پس از انتشار این کلیپ حاشیه های زیادی برای این دو چهره معروف به وجود آمد.

ازدواج نیکا فلاحی حقیقت دارد؟

ازدواج نیکا فلاحی حقیقت دارد؟

نیکا علاقه بسیار زیادی به حاشیه سازی دارد، چرا که با حاشیه‌ سازی توجهات زیادی را به سمت خود جلب می‌ کند. حال مدتی قبل انتشار تصاویر و فیلم عروسی نیکا فلاحی با امیر روز بسیار حاشیه ساز شد. در این باره بهتر است بدانید مدتی قبل نیکا به یکباره از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام بیان کرد که قرار است با دوست پسر خود یعنی امیر روز ازدواج کند. او دلیل عجله‌ اش برای ازدواج با امیر روز را این گونه بیان کرد که در حال حاضر هر دو خانواده در استانبول هستند. به همین دلیل این بهترین موقعیت برای ازدواج آن ها می باشد.

پس از آن نیکا در طول روز استوری‌ های متعددی در حال خرید وسایل عروسی و لباس عروسش منتشر می‌ کرد و تمام فعالیت‌ هایش را با کاربران و مخاطبان خود به اشتراک می گذاشت. حال پس از چندین روز خرید و تکاپوهای نیکا برای برگزاری مجلس عروسی‌ اش به یکباره او یک پست در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که این پست حواشی زیادی را به وجود آورد. نیکا یک ویدیو از مراسم ازدواجش با امیر روز را در اینستاگرام منتشر کرد اما این ویدیو کامل نبود. پس از آن نیکا یک لینک از طریق استوری خود با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و بیان کرد که در صورت تمایل برای اطلاع از واقعیت جریان بهتر است که به مشاهده این لینک بپردازند.

گفتنی است این لینک یک ویدیو در چنل یوتیوب نیکا بوده است که با مشاهده آن کاربران متوجه شدند که ویدیو عروسی نیکا و امیر روز ساختگی بوده است. پس از آن این بلاگر معروف از طریق استوری در اینستاگرام خود بیان کرد این ویدیو برای دروغ 13 ساخته و منتشر شده و واقعیت ندارد.

ماجرای سریال نیکا چیست؟

نیکا مدت زمان نسبتاً طولانی است که به عنوان بلاگر مشغول به فعالیت است. حال او با توجه به علاقه بسیار زیادی که به بازیگری دارد. به همین دلیل علاوه بر ساخت کلیپ های کوتاه و دابسمش تا به اکنون به همراه بلاگرهای دیگر و یا دوستانش به ساخت سریال‌ هایی چند قسمتی نیز پرداخته است.

بهتر است بدانید نیکا از استعداد خوبی در بازیگری نیز برخوردار است به همین دلیل تا به اکنون در نقش‌ های خود به خوبی ظاهر شده است. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده مینی سریال‌ های این بلاگر معروف و فیلم نیکا فلاحی جدید و یا حتی دابسمش نیکا فلاحی بپردازید. پیشنهاد می کنیم تا به چنل یوتیوب و یا اینستاگرام نیکا مراجعه نمایید. گفتنی است که فیلم نیکا فلاحی دیدئو جدید هم منتشر شده است که می توانید به مشاهده آن بپردازید.

سگ نیکا فلاحی کوکو

نیکا فلاحی علاقه بسیار زیادی به حیوانات خانگی دارد. این موضوع باعث شده است تا پس از مستقل شدنش در استانبول به نگهداری از یک سگ و یک گربه بپردازد. حال بهتر است بدانید که سگ این بلاگر معروف کوکو نام دارد و از نژاد چاو چاو می‌ باشد. هم چنین گربه او نیز به نام دکمه از نژاد مو کوتاه بریتانیایی است. گفتنی است که مدتی قبل نیکا یک صفحه شخصی برای سگ و گربه‌ اش در اینستاگرام راه اندازی کرده است و در حال حاضر تصاویر حیوانات خود را در آن منتشر می کند.

نیکا فلاحی و امیر روز جدا شده اند؟

از زمانی که نیکا فلاحی به خارج از کشور مهاجرت کرده است به علنی کردن روابط شخصی خود می‌ پردازد. بهتر است بدانید نیکا پس از ساکن شدنش در استانبول با یکی از بلاگرهای مشهور به نام امیر روز وارد رابطه عاشقانه شد. حال ناگفته نماند که در پیرامون روابط عاشقانه این دو بلاگر فراز و نشیب‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. چرا که آن ها هر چند وقت یکبار از یکدیگر جدا می‌ شوند و پس از مدتی دوباره به یکدیگر باز می گردند.

حال با این که مدتی قبل امیر روز و نیکا با یکدیگر آشتی کردند و حتی به یک مسافرت چند روزه رفتند. اما پس از مدتی به یکباره نیکا بیان کرد که دوباره از امیر روز جدا شده است و در حال حاضر تنها دوست صمیمی اوست. حال برخی از منابع در این باره بیان کردند که در پشت پرده نیکا و امیر روز با یکدیگر در رابطه هستند. آن ها تنها برای جذب فالوور خبر جدایی‌ شان را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

نیکا فلاحی در ایران چه شغلی داشت؟

با توجه به این که در حال حاضر نیکا به عنوان بلاگر و یوتیوبر شناخته می‌ شود. به همین دلیل خیلی از افراد کنجکاو هستند تا بدانند که او در ایران به چه کاری مشغول بوده است. بهتر است بدانید که نیکا فلاحی در ایران نیز به کار بلاگری مشغول بوده است. نیکا سال ها قبل با چندین نفر دیگر به ساخت ویدیو در پارک‌ ها می‌ پرداختند و با انتشار ویدیوهای پارکی خود در اینستاگرام توانسته بودند به شهرت خوبی برسند. پس از آن نیکا برای ثابت نگه داشتن شهرت خود و افزایش مخاطبانش به ساخت کلیپ‌ های مختلف و دابسمش می پرداخت.

البته ناگفته نماند با توجه به این که نیکا برای فعالیتش در اینستاگرام با محدودیت‌ های بسیار زیادی رو به رو شد. به همین دلیل برای پیشرفت در حرفه‌ اش و فعالیت به صورت آزادانه تصمیم گرفت تا به خارج از کشور مهاجرت کند. پس از آن نیکا ایران را به مقصد ترکیه کرد و در حال حاضر نیکا فلاحی در ترکیه اینستاگرام را به مرکز فعالیت خود قرار داده است. گفتنی است که فعالیت نیکا در اینستاگرام نسبت به قبل بیشتر هم شده است. به هر حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده تصاویر نیکا زمانی که در ایران مشغول به فعالیت بوده است و یا تصاویر نیکا فلاحی قبل عمل که در ایران حضور داشته و غیره بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید.

 

بررسی سفر نیکا فلاحی

بررسی سفر نیکا فلاحی

با توجه به این که نیکا مدتی است به ساخت ولاگ می پردازد و ولاگ های خود را در چنل یوتیوب اش آپلود می‌ کند. به همین دلیل بیشتر از قبل به مسافرت می رود. او هر چند وقت یکبار به برخی از شهرهای ترکیه سفر می‌ کند و ولاگ‌ هایی را از سفر خود ضبط و در چنل یوتیوبش منتشر می کند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده ولاگ های سفر این بلاگر مشهور بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم تا با چنل یوتیوب او مراجعه نمایید.

صمیمی ترین دوست های این بلاگر چه کسانی هستند؟

نیکا طبق گفته‌ هایش از روابط اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است به همین دلیل تا به اکنون دوستان بسیار زیادی داشته است. البته ناگفته نماند که دوستان این بلاگر پس از مهاجرتش به استانبول بسیار محدود شده اند. اما با این حال از صمیمی‌ ترین دوستان نیکا می‌ توان به افرادی همچون: دیانا رحیمی، امیر روز، ارسلان، سارا و هم چنین مهدیس اشاره کرد.

آیا نیکا می تواند به ایران بازگردد؟

نیکا فلاحی می‌ تواند به ایران بازگردد اما با توجه به تصاویر و کلیپ‌ های بدون حجابی که تا به اکنون در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. از این رو در صورت بازگشت به ایران به احتمال زیاد دیگر نمی‌ تواند در فضای مجازی فعالیت کند. به همین دلیل به نظر نمی‌ رسد که این بلاگر معروف قصد بازگشت به ایران را داشته باشد.  

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات