هادی چوپان کیست؟ + درآمد هادی چوپان از کجاست؟

هادی چوپان، ورزشکار و بدن‌ ساز حرفه‌ ای ملقب به گرگ پارسی، متولد 4 مهر 1366، در شهرستان بیضا، استان فارس است. او از سال 1379 ورزش پرورش اندام را شروع کرد و از سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی بدن‌ سازی ایران بود. وی چندین بار در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌ سازی و تناسب‌اندام شرکت کرد و موفق به کسب عناوین و افتخارات ملی و بین‌المللی زیادی شد.

همچنین وی یکی از محبوب ترین اکانت های اینستاگرام را در اختیار دارد. همه فالور های او علاقه مندان به بندسازی از سراسر جهان می باشند.

هادی چوپان کیست؟

هادی چوپان کیست؟

این بدنساز 35 ساله، 169 سانتی متر قد و 100 کیلوگرم وزن دارد. هادی در نوجوانی، برای امرار معاش و تامین‌ هزینه‌ های خود و خانواده، با برادر بزرگ‌ ترش حسن، مشغول به گچ‌ کاری بوده‌ است. برادرش مشوق اصلی او در آغاز مسیر حرفه‌ ای و کسب عناوینش بود. او در 13 سالگی، به تشویق برادرش بدنسازی را آغاز کرد و پس از سه سال فعالیت حرفه‌ ای، موفق به کسب عنوان جایگاه سوم کشور و قهرمانی استان فارس شد.

اولین مدال ملی‌ اش را در سال 1384 کسب کرد. هادی که به عنوان بهترین بدنساز معرفی می شود، شکست‌ های بسیاری هم داشته است اما این شکست‌ ها، هرگز باعث ناامیدی و منصرف شدن او از هدفش نشده است. بلکه او را برای رسیدن به اهدافش مصمم تر کرده است.

وی چندین عنوان قهرمانی و نایب‌ قهرمانی ملی و بین‌ المللی را در کارنامه دارد. جمشید اوجی به مدت 6 سال، وظیفه‌ ی مربیگری او را بر عهده داشته است. چوپان چند سال نیز بدون مربی تمرین کرده است. علی نعمتی به مدت 4 سال و بین سال‌ های 1392 تا 1396، مربی او بوده است.

درآمد هادی چوپان از کجاست؟

با توجه به این که ورزش بدنسازی یکی پرطرفدارترین ورزش های جهان و یکی از ورزش‌ های پر خرج به شمار می‌ رود که افرادی که به صورت حرفه‌ ای در این ورزش مشغول به فعالیت هستند؛ باید هزینه‌ های گزافی را برای تامین خورد و خوراکشان در نظر بگیرند. به همین دلیل خیلی از افراد کنجکاو هستند تا بدانند که منبع درآمد چوپان چیست و از کجا درآمدزایی می کند!

در این باره بهتر است بدانید که برخی از منابع بیان کردند که هادی با توجه به این که در حرفه گچ‌ کاری فعالیت می‌ کند از این طریق توانسته یک منبع درآمد برای خود به وجود آورد. هم چنین او در کنار آن مدتی است که یک باشگاه بدنسازی راه اندازی کرده است و از طریق گرداندن این باشگاه نیز درآمدزایی می‌ کند.

این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که در حال حاضر چوپان در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل این روزها او از طریق تبلیغات و اسپانسرینگ در اینستاگرام هم یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورده است.

هادی چوپان و همسرش

وی چند سال پیش ازدواج کرده است و سه فرزند به نام های محمدحافظ، نادیا و سورنا دارد. چوپان می گوید به هیچ وجه اجازه نمی دهد که فرزندانش سمت بدنسازی بروند. وی بسیار خانواده دوست است. اطلاعات و یا تصاویر زیادی از همسر او موجود نیست. اما او همیشه با احترام از همسرش یاد کرده و می گوید: اگر همسرم نبود، من فلج بودم.

هادی چوپان در مستر المپیا 2023

مسابقات مستر المپیا مهم‌ ترین و معتبر ترین مسابقات در رشته بدنسازی به شمار می رود که هر ساله با جمعی از حرفه‌ ای‌ ترین بدنسازهای قدیمی و ورزشکاران برگزار می‌ شود. حال ناگفته نماند که هادی چوپان نیز تا به اکنون در مستر المپیا شرکت کرده و در سال 2022 هم قهرمان شده است، مدتی است که برای مستر المپیا 2023 در حال آماده شدن است.

طبق تحقیقات به دست آمده بیان شده است که چوپان حدود 9 ماه است که برای مستر المپیا 2023 در حال آماده شدن است تا بتواند این بار هم افتخار آفرین شود. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل هادی چوپان برای حضور در مثل المپیا 2023 به آمریکا سفر کرد و مدتی را در آمریکا با مربی خود به صورت حرفه‌ ای مشغول به فعالیت شد.

جالب است که بدانید او در روزهای اخیر با یک هودی مشکی بلند در تمام کنفرانس‌ ها شرکت کرده است و به نظر می‌ رسد که چوپان تمایلی ندارد تا در چند روز باقی مانده از مستر المپیا از بدنش رونمایی کند. خیلی از افراد بر این باورند که او بدن خارق‌ العاده‌ ای را به وجود آورده و قرار است سورپرایز بزرگی در مستر المپیا داشته باشد.

هادی چوپان و کریس بامستد

اگر به رشته بدنسازی علاقمند هستید و یا این که فعالیت‌ های هادی چوپان را دنبال می‌ کنید به احتمال زیاد تا به اکنون نام کریس بامستد را شنیده و یا حتی تصاویری از او را در کنار چوپان مشاهده کرده‌ اید. بهتر است بدانید که کریس بامستد نیز یکی از بدنسازان حرفه ای است که توانسته در مستر المپیا 2022 به قهرمانی برسد و در کنار هادی چوپان افتخار آفرین شود.

حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که مربی چوپان و کریس بامستد مشترک است و آن ها در یک گروه مشغول به فعالیت هستند، به همین دلیل این موضوع باعث شده تا رفاقت خوبی بین هادی و کریس بامستد به وجود آید. تا جایی که تا به اکنون کلیپ‌ ها و تصاویر متعددی از آن ها در کنار یکدیگر در فضای مجازی منتشر شده است.

هادی چوپان و فیل هیث

فیل هیث برای هفتمین سال متوالی در سال 2017 قهرمان مستر المپیا شده است. حال بهتر است بدانید که فیل هیث در ویدیوی اخیرش در یوتیوب نظرات خود را در رابطه با رقابت مستر المپیا 2023 به اشتراک گذاشت.

هم چنین هیث با حمایت از هادی چوپان برای رسیدن به قهرمانی مستر المپیا 2023 بیان کرد: فکر می‌ کنم چوپان یک قهرمان تکراری باشد. من هم این کار را انجام داده‌ ام و دلیلش همین است! شما باید به ریشه هر کسی نگاه کنید. هر قهرمانی یک ریشه مشخصی دارد که نشان می‌ دهد آن ها چگونه توانسته‌ اند به قهرمان تبدیل شوند. شما به شخصی فکر می‌ کنید که در محیط ایران بزرگ شده است. این چیزها برای این بدنساز و کشورش معنای خاصی دارد.

اینستاگرام هادی چوپان

هادی چوپان نیز مانند بسیاری از سلبریتی‌ های دیگر، از شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام برای ارتباط با طرفدارانش و تبلیغ و اطلاع رسانی درمورد کار و حرفه‌اش استفاده می‌کند. پیج اینستاگرام هادی چوپان به آدرس: hadi_choopan حدود دو میلیون و دویست‌ هزار نفر دنبال کننده دارد. با مراجعه به پیجش، می توانید تصاویر و ویدیوهایش را تماشا کنید.

حضور در برنامه فرمول یک

هادی چوپان، با حضور در برنامه‌ فرمول یک با اجرای علی ضیا که از شبکه‌ یک پخش می شود، از سختی‌ ها و مشکلاتش در عرصه‌ ورزش و مسیر کاری‌ اش گفت. از مسیر سخت و پرفرازونشیبی که برای رسیدن به جایگاه امروزش پشت سر گذاشته است. از حمایت‌ نشدن‌ ها و دیده نشدن هایش در عرصه‌ ورزش توسط مسئولان و مقامات تا بی پولی و نداری‌ و نداشتن یک منبع درآمد ثابت را بیان نمود.

او از زندگی گذشته و دوران بچگی‌ اش صحبت کرد و گفت که تمام گذشته و بچگی‌ اش در سختی و عذاب و فقر بوده است و حتی پول خریدن کفش و یا شرکت در مسابقات را نداشته است و با لباس خاک و خلی در باشگاه حاضر می شده است‌. چوپان در پایان برنامه، از عشقش نسبت به ایران صحبت کرد و گفت که هرگز ایران را ترک نخواهد کرد و بدون ایران، نمی‌ تواند زندگی کند.

هادی چوپان باشگاه دارد؟

بهتر است بدانید در حال حاضر این بدنساز مشهور که یکی از بدنسازهای ایرانی می باشد، ساکن شهر زیبای شیراز است و در شیراز به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. حال ناگفته نماند که چوپان مدتی است که در شیراز یک باشگاه بدنسازی برای خود راه اندازی کرده است و مدیریت این باشگاه را بر عهده گرفته است. او از طریق گرداندن این باشگاه توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند.

رکورد زنی های اخیر این بدنساز

هادی چوپان از سال 79، فعالیت خود را در پرورش اندام شروع کرده است و از سال 1390 به صورت حرفه‌ ای‌ تری به این ورزش مشغول شده است. او در حال حاضر به یکی از معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین بدنسازان ایران تبدیل شده است که تا به اکنون در کارنامه حرفه‌ ای اش توانسته افتخارات و رکوردهای زیادی را جا به جا و به نام خود به ثبت برساند.

رکورد ها و افتخارات این بدنساز مشهور باعث شده تا او در میان مردم به ویژه علاقه‌ مندان به بدنسازی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود و طرفداران فراوانی را هم به دست آورد. حال از رکورد زنی‌ های اخیر این بدنساز مشهور می‌ توان به قهرمانی و کسب مدال طلا مستر المپیا 2022 و مرد سال ورزش ایران 1401 اشاره کرد.

این بدنساز گچ کاری می کرده است؟

هادی چوپان که این روزها به گرگ ایرانی معروف است، سال‌ هاست که به گچ‌ کاری مشغول می‌ باشد و از طریق آن توانسته مخارج زندگی و هم چنین حرفه‌ اش را به دست آورد. حال جالب است که بدانید برخی از افراد تصور می‌ کنند از زمانی که چوپان قهرمان شده و توانسته در حرفه بدنسازی افتخار آفرین شود، کار قبلی اش را کنار گذاشته است.

اما با این حال با توجه به این که او در ایران زندگی می‌ کند و هیچگونه حامی و پشتیبانی ندارد، به همین دلیل هنوز هم به کار گچ کاری مشغول است. هم چنین مدتی قبل کلیپی از این قهرمان بدنسازی در حال گچ‌ کاری ساختمان در فضای مجازی منتشر شد.

هادی چوپان و رانی کلمن

رانی کلمن اسطوره‌ بدنسازی جهان و قهرمان 8 دوره‌ مستر المپیا، پیش از مستر المپیای 2019 درمورد رشته‌ احتمالی انتخابی چوپان و جایگاهش گفت که احتمال می دهد چوپان دسته‌ی آزاد را انتخاب بکند و به راحتی میان پنج نفر برتر این دسته قرار بگیرد. لازم به ذکر است پیش بینی رانی کلمن‌ نیز درست از آب درآمد.

رقص هادی چوپان

او همراه با تیم بدنسازی ایووژن، در نمایشگاه بدنسازی هند شرکت کرد. او با اجرای رقص و آواز هندی در میان مردم هند، حاضران در نمایشگاه راه به هیجان آورد و آنان را به رقص واداشت.

مربی حرفه ای این بدنساز

هادی چوپان نیز از همان ابتدا مربی داشته است و با وجود مربی توانسته موفقیت‌ های بسیار زیادی را کسب کند. حال ناگفته نماند که از اواخر سال 1396، هنی رامبد مربی حرفه‌ ای این بدنساز مشهور می‌ باشد. در رابطه با هنی رامبد بهتر است بدانید که او کارشناس و مربی سرشناس پرورش اندام در جهان است. هنی رامبد پر افتخارترین مربی در تاریخ مسابقات مستر المپیا شناخته شده است.

او ملقب به خالق حرفه‌ ای‌ ها و مبدع روش تمرینی Fst-7 است. هم چنین در مستر المپیا 2022، دو تن از شاگردهای او توانستند مدال طلا و یکی از شاگردان او مدال برنز را کسب کردند و پس از آن هنی رامبد توانست توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و بسیار افتخار آفرین شد.

حال گفتنی است که خیلی از افراد بر این باورند که از زمانی که هنی رامبد مربی هادی چوپان شده است، این بدنساز توانسته در این حرفه پیشرفت بسزایی داشته باشد و افتخارات بیشتری را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت برساند.

خداحافظی هادی چوپان واقعیت دارد؟

وی در تاریخ 20 اسفند 1399، با انتشار پستی در صفحه‌ شخصی‌ اش در اینستاگرام، ضمن گلایه و انتقاد از شرایط ورزش بدنسازی در ایران و عدم توجه مسئولان به بدنسازی و پرورش اندام، خداحافظی خود را از دنیای قهرمانی اعلام کرد.

دعوای هادی چوپان

او به دلیل مشکلاتی که در ورزش بدنسازی و پرورش اندام وجود دارد، همیشه از مسولان و رئیس فدراسیون شاکی بود و انتقاد می کرد. وی بلافاصله پس از بازگشتش از مسابقات مستر المپیا، لب به گلایه گشود و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مسولان ذی ربط را مورد حمله‌ لفظی قرار داد که با واکنش تند رئیس فدراسیون بدنسازی همراه بود.

تمرینات این قهرمان بدنسازی ایران

در ویدیوهایی که از تمرین هادی چوپان به همراه مربی‌اش هنی رامبد منتشر شده است، تمرینات عضلات پشت پای او، به سبک تمرینی مخصوص هنی رامبد یعنی سیستم ” FST7 ” مشاهده می شود. او می گوید در روز 15 تن وزنه و 75 کیلو دمبل می زند. سیستم تمرینیFST-7، برای اولین بار توسط هنی رامبد، مربی ایرانی بنیان گذاری شد.

لحظه قهرمانی هادی چوپان

پنجاه و هشتمین دوره مستر المپیا در سال 2022 از تاریخ 15 الی 18 دسامبر در لاس وگاس، نوادا برگزار شد. حال ناگفته نماند که در این مستر المپیا چوپان بسیار افتخار آفرین شد. المپیا بلند آوازه ترین مسابقات بدنسازی جهان است و هیچ جایزه ای برای یک بدنساز بزرگ تر از کسب عنوان المپیا نیست!

حال این موضوع را هم باید افزود زمانی که هادی چوپان در مستر المپیا 2022 شرکت کرد و از بدن فوق العاده و عضلانی خود رونمایی کرد، توانست توجهات تمام کارشناسان و داوران به سمت خود جلب کند و خیلی از داوران به او رای دادند. زمانی که لیست برندگان مقام اول در رشته المپیا 2022 ارائه شد، هادی چوبان توانست مدال قهرمانی را از آن خود کند و نام او به عنوان قهرمان آورده شد.

لحظه‌ ای که نام چوپان خوانده شد و او مقام اول را کسب کرد، لحظه قهرمانی این بدنساز بسیار غرور آفرین بوده است. تا جایی که پس از آن یک کلیپ چند ثانیه ای از لحظه قهرمانی هادی چوپان توسط برخی از ادیتور ها ساخته و در فضای مجازی و همچون اینستاگرام آپلود شد. این ویدیو بسیار وایرال شد و هنوز هم توسط خیلی از پیج‌ ها منتشر می‌ شود.

شورت صورتی هادی چوپان

بهتر است بدانید زمانی که شخصی به شهرت و معروفیت می‌ رسد و مخاطبانی را به دست می‌ آورد، هر از گاهی خواسته و یا ناخواسته در حاشیه‌ هایی قرار می‌ گیرد که این موضوع شامل هادی چوپان نیز می‌ باشد. با توجه به این که در حال حاضر اکثر مردم ایران او را می‌ شناسند، به همین دلیل گاهی اوقات زمانی که هادی فعالیتی انجام می‌ دهد و یا پستی را در فضای مجازی منتشر می کند، حاشیه هایی در پیرامون او به وجود می‌ آید که یکی از این حواشی در رابطه با شورت صورتی چوپان بوده است.

در این باره بهتر است بدانید که چوپان در 23 اکتبر 2023، یک پست در اینستاگرام از خود منتشر کرد که در این پست یک شورت صورتی رنگ اکلیلی به پا داشت. او در این ویدیو با گرفتن ژست‌ های حرفه‌ ای و مخصوص به خود سعی داشت تا بدن فرم گرفته و عضلانی اش را به مردم و طرفدارانش نشان دهد. اما جالب است که بدانید اکثر مخاطبان وی و کسانی که این پست را مشاهده کردند بیشتر به شورت صورتی رنگ او توجه داشتند. این موضوع باعث شد تا حاشیه‌ هایی در پیرامون شورت این بدنساز ایرانی به وجود آید.

پس از آن خیلی از کاربران به شوخی کامنت‌ هایی را برای این پست نوشتند. هم چنین جالب است که بدانید این پست بیش از 33 هزار کامنت را دریافت کرد و بیش از 19.1 میلیون بازدید داشته است. حال اگر شما هم کنجکاو هستید تا به مشاهده این کلیپ جنجالی بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به صفحه اینستاگرام هادی چوپان مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. آیا هادی چوپان بختیاری است؟

    او در شهرستان بیضا استان فارس متولد شده است که معمولا بختیاری هستند.

  2. هادی چوپان چگونه امرار معاش می‌ کند؟

    او قبلا گچ کار بوده است و درحال حاضر، مدیریت یک باشگاه بدنسازی در شیراز را بر عهده دارد.

  3. هادی چوپان کجا زندگی می کند؟

    وی در حال حاضر، ساکن شیراز می باشد.

  4. هادی چوپان مقام چندم مستر المپیا را به دست آورد؟

    چوپان موفق به کسب مقام سوم مستر المپیا 2019 شد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل