هر آنچه درباره همسر مسی، آنتونلا روکوزو باید بدانید + هر آنچه درباره همسر مسی، آنتونلا روکوزو باید بدانید

هر آنچه درباره همسر مسی، آنتونلا روکوزو باید بدانید

در یکشنبه شب بـه یاد ماندنی، 18 دسامبر، پیروزی آرژانتین در جام جهانی 2022 در قطر ؛ لذت و رضایت زیادی را در سراسر ورزشگاه ودر سراسر جهان بـه ارمغان آورد. ستاره آن ها، لیونل مسی، تیم رابا پیروزی 4-2 در ضربات پنالتی پس از تساوی هیجان انگیز 3-3 مقابل فرانسه کـه با هت تریک کیلیان امباپه همراه بود، رهبری کرد.

 

این یک شب پر تنش و جذب برای همه ی درگیران بودو مسابقات را بـه ایده آل ترین شکل بـه اتمام رساند. در طول مسابقات، همسر مسی ؛ آنتونلا روکوزو، درکنار فرزندانش دیده شد کـه همگی پیراهن آرژانتین را پوشیده بودند.

آنتونلا روکوزو یک مدل و تاجر 34 ساله آرژانتینی اسـت کـه شهرت او ناشی از ازدواج با فوتبالیست معروف لیونل مسی اسـت. او اهل روزاریو، سومین شهر بزرگ آرژانتین اسـت ودر همان ناحیه مسی بزرگ شده اسـت. گفته می‌شود کـه این دو عزیز دوران کودکی بوده اند و توسط دوست مسی، لوکاس اسکاگلیا، کـه اتفاقا پسر عموی روکوزو نیز هست ودر تیم جوانان نیوولز اولد بویز درکنار مسی بازی میکرد، معرفی شده اند.

 

درسال 2009؛ لیونل مسی و آنتونلا روکوزو در گفت و گو اي رابطه خودرا قبل از این کـه ان را رسمی کنند با شرکت در کارناوال در سیتگز پس از دربی بارسلونا و اسپانیول تایید کردند. این دو درسال 2017 دریک عروسی باشکوه در زادگاهشان روزاریو ازدواج کردند کـه توسط رسانه ها “عروسی قرن آرژانتین” نامگذاری شد.

هر آنچه درباره همسر مسی، آنتونلا روکوزو باید بدانید

مهمانان انها جرارد پیکه و شکیرا هم تیمی سابق مسی بودند. این زوج اکنون سه پسر دارند، تیاگو متولد 2012؛ متئو متولد 2015 و چیرو متولد 2018؛ کـه ظاهرا همه ی از علاقه مندان بـه فوتبال هستند. گفته می‌شود تیاگو، بزرگترین انها، راه پدرش را دنبال می‌کند، زیرا در حال حاضر با تیم جوانان پاری سن ژرمن تمرین میکند.

روکوزو لیسانس خودرا در علوم انسانی و اجتماعی گرفت و پس از ان تصمیم گرفت با اخذ مدرک کارشناسی ارشد دندانپزشکی تحصیلات خودرا ادامه دهد. با این حال، در دوران حضورش در بارسلونا بـه شریک زندگی خود لیونل مسی نزدیک باشید، او از آرژانتین نقل مکان کرد و از ان زمان بـه یک مدل معروف تبدیل شده اسـت. پروفایل اینستاگرام او بیش از 26 میلیون دنبال کننده دارد.

 

روکوزو در قدردانی از لیونل مسی، با بـه اشتراک گذاشتن پستی صمیمانه، شادی خودرا از سهم او در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 ابراز کرد. او پیام خودرا با این جمله باز کرد: “من حتی نمیدانم چگونه شروع کنم” و بـه دنبال ان نگرش الهام بخش مسی برای تسلیم نشدن و جنگیدن تا پایان را تحسین کرد. او با این جمله بـه اتمام رسید: «بالاخره انجام شد. تو قهرمان جهان هستی ما میدانیم کـه تو این همه ی سال چه چیزی را تحمل کردی، اکنون چه کارهایی را توانستی انجام دهی!!! برو آرژانتین.»

 

او و لیونل پس از یک تراژدی دوباره با هم ارتباط برقرار کردند

درسال 2005؛ بهترین دوست روکوزو، اورسولا نوتز، دریک تصادف رانندگی درگذشت. بـه گزارش پارا تی آرژانتین، پس از این کـه مسی متوجه این خبر شد، از اسپانیا بـه آرژانتین بازگشت تا بـه عروس آینده‌اش دلداری دهد .درسال 2019؛ روکوزو در مجموعه‌اي از استوری‌هاي‌ اینستاگرام بـه دوست فقید خود ادای احترام کرد تا آگاهی را در مورد تصادفات رانندگی در روزاریو افزایش دهد.

 

او بـه اسپانیایی نوشت: “غیبت ها در زندگی روزمره، در تولدها، سالگردها، در مهمانی ها احساس میشود. غیبت ها آزاردهنده هستند.” “وقتی می فهمیم کـه دیگر بـه ان صدایی کـه ما را همراهی میکند گوش نخواهیم داد، غیبت ها متحول می‌شوند، میتوانیم درد را بـه عمل تبدیل کنیم، اما میدانیم کـه هرگز مثل قبل نخواهیم بود. نبودن ها ما را راهنمایی می‌کنند. نبودن ها آسیب می‌زنند، اما انها نیز هستند. ما را دوباره راه اندازی کن.”

او در دانشگاه آرژانتین تحصیل کرد

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو در مراسم جشن توپ طلای فیفا 2013 در کنگره هاوس در 13 ژانویه 2014 در زوریخ سوئیس وارد شدند.بـه گزارش Vanity Fair España ؛ روکوزو بـه دانشگاه آرژانتین رفت. او مدرک لیسانس خودرا در رشته علوم انسانی و اجتماعی از دانشگاه ملی روزاریو گرفت و تحصیلات تکمیلی را در رشته دندانپزشکی آغاز کرد. با این حال، او تصمیم گرفت برای نزدیک شدن بـه مسی از ادامه تحصیل انصراف دهد.

 

او و مسی در سال 2017 ازدواج کردند

نامزدی این فوتبالیست و مدل « عروسی قرن » بود. هم تیمی هاي‌ مسی بـه همراه شکیرا و شریک وقتش جرارد پیکه دراین مراسم حضور داشتند . عروسی در 30 ژوئن 2017 دریک کازینو در زادگاه این زوج برگزار شد.

 

اینستاگرام آنتونلا روکوزو

در نوامبر 2016؛ روکوزو اعلام کرد کـه با طراح ریکی سارکانی قرارداد مدلینگ امضا کرده اسـت. بـه گزارش مارکا ؛ درسال 2017؛ روکوزو و دوستش سوفیا بالبی، همسر بازیکن فوتبال لوئیس سوارز، بوتیک بارسلونا را برای برند کفش آرژانتینی Sarkany افتتاح کردند . او همچنین با چندین برند و شرکت تناسب اندام از جمله آدیداس و استلا مک کارتنی کار کرده اسـت .

 

او در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد

اگر چه او حساب توییتر یا فیس بوک ندارد، اما روکوزو بیش از 35 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد . او مرتباً عکس هاي‌ خانواده اش را منتشر میکند و همچنین حرفه مدلینگ خودرا تبلیغ می‌کند.

 

او سه فرزند با مسی دارد

درسال 2012؛ این زوج صاحب نخستین پسر خود، تیاگو شدند . پسر دوم آن ها، متئو ؛ درسال 2015 و پسر سوم انها، چیرو، درسال 2018 بـه دنیا آمدند.مسی در مورد پدر بودن بـه بارسلونا گفت: “شـما رشد می‌کنید و یاد می‌گیرید.” “شـما در تمام جنبه هاي‌ زندگی، در داخل و خارج از زمین، تجربه گرد آوری میکنید. اما بـه عنوان یک انسان، داشتن سه فرزند دیدگاه من را نسبت بـه زندگی، طرز تفکرم تغییر داد و بـه رشد من نیز کمک کرد.”

 

او افزود: “باوجود این کـه در خانه با سه بچه لحظات کمی وجوددارد، اما سعی میکنیم از هر ثانیه با آن ها لذت ببریم، چه تماشای تلویزیون، چه بازی یا هر چیز دیگری. دوست داریم در خانه بمانیم و از این لحظات لذت ببریم.”

او قهرمانی مسی در جام جهانی فوتبال 2022 را تماشا کرد

در دسامبر 2022؛ آرژانتین در فینال جام جهانی فرانسه را شکست داد. روکوزو، تیاگو، متئو و چیرو – کـه پیراهن عدد 10 را بـه تن داشتند – بـه مسی برای در آغوش گرفتن و عکس‌هاي‌ جشن پس از پیروزی او در زمین پیوستند .

 

روکوزو در اینستاگرام نوشت: “من حتی نمی‌دانم چگونه شروع کنم.” “چه افتخار بزرگی برای شـما احساس می‌کنیم @leomessi از این کـه بـه ما آموختید هرگز تسلیم نشویم، کـه باید تا آخر با ان مبارزه کنیم، بالاخره انجام شد، شـما یک قهرمان جهان هستید، ما می‌دانیم کـه سال‌ها چه رنج هایي کشیدید. چی می‌خواستی بـه این برسی!!!”

 

او در مراسم جوایز ورزشی جهانی Laureus 2023 از مسی حمایت کرد

در می 2023؛ روکوزو با مسی در مراسم جوایز ورزشی جهانی Laureus 2023 در پاریس همراه شد. در ان شب، ستاره فوتبال جایزه Laureus World Sportsman و Laureus World Team of the Year را بـه دست آورد.روکوزو در اینستاگرام نوشت: “تبریک می گویم!! @leomessi شـما لیاقت این را دارید و خیلی چیزهای دیگر . “

 

او و مسی در جولای 2023 خانواده خود را به میامی نقل مکان کردند

در تابستان 2023؛ روکوزو و مسی زمانی کـه خانواده خودرا جمع کردند و بـه میامی نقل مکان کردند، پس از پیوستن این بازیکن فوتبال بـه تیم شهر در لیگ برتر فوتبال مستقر در ایالات متحده، تغییری اساسی ایجاد کردند.بـه نظر می رسید کـه خانواده پنج نفره بـه خوبی دراین منطقه مستقر شده‌اند، زیرا مسی مجموعه‌اي عکس از او و روکوزو در حال استراحت با بچه‌هایشان در حالی کـه کنار استخر نشسته بودند منتشر کرد .

 

چند روزبعد، روکوزو درکنار همسرش جشن گرفت و دیوید بکهام – مالک تیم جدید مسی در MLS – ستاره فوتبال را بـه جمعی کـه فروخته بودند معرفی کرد . مسی مجموعه‌اي از عکس‌هاي‌ این شب را در اینستاگرام منتشر کرد کـه روکوزو با افتخار دوباره در استوری اینستاگرامش بـه اشتراک گذاشت.

 

ویکتوریا بکهام همچنین در کپشن اینستاگرام خود از شب بـه روکوزو و مسی در شهر خيرمقدم گفت. “بـه میامی @leomessi @antonelaroccuzzo خوش آمدید!!بوسهای زیاد!!” او نوشت.بلافاصله پس از نقل مکان، روکوزو و مسی در حال لذت بردن از یک شب در میامی با دیوید و ویکتوریا دیده شدند . از این چهار نفر هنگام رسیدن بـه نقطه محلی گکو عکس گرفته شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل