همسر من با مردان دیگر رابطه جنسی دارد  + زنم به من خیانت می کند اما نمی توانم کاری کنم

همسر من با مردان دیگر رابطه جنسی دارد 

زن جوان می گوید: همسر من با مردان دیگر رابطه جنسی دارد و نمی توانم کاری کنم! درواقع دلیل بزرگی وجود دارد که من نمی توانم با او مخالفت کنم. یک مرد به حساب محبوب X (توئیتر سابق) @Fesshole رفت تا مشکل خود را به اشتراک بگذارد. او گفت که متقاعد شده است که همسرش به او خیانت می کند – اما احساس می کند که نمی تواند با او مقابله کند.

 

بسیاری از مردان همسر خود را ترک می کنند یا حداقل زمانی با آنها روبرو می شوند که می دانستند با مردان دیگر رابطه جنسی دارند. با این حال، یک جوان دلیل بزرگی را فاش کرده است که چرا احساس می کند نمی تواند پس از به اشتراک گذاشتن داستان خود به صورت آنلاین، کاری کند. همسر این مرد مدت هاست که با مردان دیگر می خوابد و به او خیانت می کند.

 

این مرد به حساب محبوب X (توئیتر سابق) @Fesshole رفت تا معضل خود را به اشتراک بگذارد – و مردم سریعاً وارد شدند و توصیه های خود را در مورد وضعیت ارائه کردند. باید بگوییم که این وب‌سایت مردم عمیق‌ترین و تاریک‌ترین اسرار خود را به‌طور ناشناس به اشتراک می‌گذارند تا افراد دیگر بتوانند در مورد مشکلی که در ذهنشان بوده به آنها کمک کنند.

 

بیشتر بخوانید: ترفند مچ گیری خیانت همسر با نگاه به نوک سینه های او + عکس

 

زنم به من خیانت می کند اما نمی توانم کاری کنم

باید بگوییم که کاربران و مردم مطمئناً مشتاق بودند به این مرد خیانت زده، کمک کنند که می گوید مطمئن است همسرش به او خیانت می کند. خب، این مرد در حساب کاربری خود نوشت: می‌دانم همسرم پسرهای دیگر را تور کرده و با آنها می خوابد. ولی نمی‌توانم چیزی به همسرم بگویم، زیرا بیکار هستم و در 3 سال گذشته با پول همسرم زندگی می‌کنم.

همسر من با مردان دیگر رابطه جنسی دارد 

پست این مرد جوان با 1.3 میلیون بازدید از آن زمان به بعد در فضای مجازی منتشر شد. و مردم مشتاق بودند تا با توصیه های خود به او کمک کنند. یک نفر از او خواست تا با همسرش صحبت کند و نوشت: آیا او هنوز با شما می‌خوابد؟ من اینطور استنباط می‌کنم که شما ممکن است افسرده باشید و از آن بخش از رابطه نیز کناره‌گیری کرده باشید.

 

و در این صورت باید در مورد احساسات خود با او صحبت کنید. حمایت از شما برای سالها نشانه خوبی است که او برای شما به عنوان یک شخص ارزش قائل است. درحالی که بسیاری دیگر از او خواستند طلاق بگیرد، همانطور که شخص دیگری اضافه کرد: شاغل بودن یا نبودن، به این معنی نیست که شما مستحق خیانت هستید یا باید آن را بپذیرید.

 

بیشتر بخوانید: اعتیاد به رابطه جنسی با دوست همسر برای مرد خیانت کار دردسرساز شد!

 

توصیه کاربران به مرد جوان که درگیر خیانت شد

بیشتر افراد توصیه کرده اند: درخواست طلاق بدهید و بروید و زندگی بهتری برای شما ایجاد کنید. تو با کسی که تو را به خاطر تو دوست دارد، برایت احساسی داشته باش رفیق! شخص دیگری به او گفت که اگر به طلاق فکر می کند “شواهد بیاورد” اما آنها اضافه کردند: “شما متاهل هستید و شواهدی دارید. یا می توانید تا حد امکان مدرک دریافت کنید. 50٪ حداقل مال شماست.

خیانت زن به شوهر

در مورد بچه ها، آنها اقدامات او را غیرمسئولانه تلقی می‌کند. دادگاه دارایی شما را تقسیم می‌کند. همچنین می‌توانید استدلال کنید که درصد دستمزد او در حالی که آن زندگی را گذرانده‌اید به شما می‌رسد، یا بی‌خانمان می‌شوید. بیشتر بخواهید، آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید. یک وکیل خوب بگیرید. اما اگر این مسیر را طی کردید، این توییت‌ها را متوقف کنید.

 

در حالی که دیگران به آن مرد گفتند که شغلی پیدا کن، همانطور که یکی گفت: شغل پیدا کن، هر شغلی، اول باید به خودت افتخار کنی، بعد با این وضعیت کنار بیای، سر بلند و خودت کافی. این پست پس از آن منتشر شد که هفته گذشته اعتراف دیگری در Fesshole در تیتر خبرها قرار گرفت. مردی که از همسرش جدا شد فاش کرد که یک نظافتچی برهنه استخدام کرده است.

 

بیشتر بخوانید: همسرم خیانتکار است اما به من می گوید شکاک هستم!

 

دلیل خیانت زنان متاهل چیست؟

دلایل مختلفی برای درخواست های شریک زندگی شما وجود دارد. به عنوان مثال، او ممکن است احساس کند که زندگی جنسی شما با هم نیاز به تقویت دارد، اما نمی داند چگونه این کار را اجرا کند – یا حتی چگونه یک گفتگوی مناسب در مورد آن شروع کند. یا ممکن است به نقطه‌ای از زندگی‌اش رسیده باشد که احساس می‌کند باید تمایلات جنسی خود را در جهتی جدید کشف کند.

دلیل خیانت زنان متاهل

اما با توجه به ترس ابراز شده او از رها شدن، این احتمال نیز وجود دارد که او در مورد توانایی خود برای ادامه جلب رضایت شما دچار بحران اعتماد به نفس شده باشد. یا آنچه را که فکر می‌کند گزینه‌های قابل قبولی ارائه می‌دهد. نگرانی های خود را در این مورد با ملایمت و آرامش به او بگویید. با یک سبک سوال غیرتهدید کننده مانند لطفاً به من کمک من تا این مساله را حل کنم، شروع کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات