همسر میلیونر اهل دبی روزی 1 میلیون پوند پول خرج می کند!  + مخارج همسر میلیونر اهل دبی

همسر میلیونر اهل دبی روزی 1 میلیون پوند پول خرج می کند! 

همسر میلیونر اهل دبی روزی 1 میلیون پوند پول خرج می کند! او می گوید: من همسر یک میلیونر اهل دبی هستم – مردم باور نمی کنند این هفته چقدر خرج کردم. لیندا آندراد که با شوهر میلیونرش ریکی آندراد در دبی زندگی می کند. وی ادعا می کند که تنها در این هفته بیش از یک میلیون پوند پول خرج کرده است. این زن خانه دار مرتباً هدف ترول های آنلاین است.

 

زنی که با یک میلیونر دبی ازدواج کرده است فاش کرده است که تنها در این هفته بیش از یک میلیون پوند هزینه کرده است. خانم لیندا آندراد که با همسرش ریکی آندراد در دبی زندگی می کند، ادعا می کند که در این هفته تقریباً 6000 پوند برای شکلات و نزدیک به 300000 پوند برای دیگر خریدهای خودش هزینه کرده است.

 

بیشتر بخوانید: عدم داشتن رابطه جنسی به خاطر جذابیت زیاد + عکس

 

مخارج همسر میلیونر اهل دبی

لیندا، که قبلاً فاش کرده بود که ترول‌ها او را جوینده طلا می‌نامند، در مورد عادت‌های خرج کردنش در تیک تاک صحبت می‌کردند. وقتی این زن گفت: «این هفته به عنوان همسر یک میلیونر چقدر درآمد داشتم.» سوژه کاربران در شبکه های اجتماعی شد. بسیار از افراد مشتاق هستند تا بدانند، زنانی که شوهر عرب دارند، چقدر در طول روز پول خرج می کنند.

همسر میلیونر اهل دبی روزی 1 میلیون پوند پول خرج می کند

این زن که خود را “خانه دار اصلی دبی” می نامد، ادعا می کند که مبلغ 1,411,008 دلار [1,158,959 پوند] سپرده داشته و 356,214 دلار [292,583 پوند] را برای خرید، از جمله دو کیف شانل فلش خرج کرده است. او همچنین گفت که شوهرش 229,141 دلار [198,101 پوند] به او پول نقد داده است که خرج وعده غذایی فانتزی و کوکتل می شود.

 

بیشتر بخوانید: کارولینا استرامر مگان فاکس ایتالیایی کیست؟

 

خرج کردن 200 هزار دلار برای سرگرمی!

پس از آن، او 7210 دلار را برای شکلات خرج کرد و سپس با جواهرات طلایی از سمت شوهرش پذیرایی شد که 201،200 دلار قیمت داشت. لیندا همچنین فاش کرد که شوهرش 52210 دلار «پول فقط برای سرگرم کردن همسرش» به او داد و سپس ادعا کرد که 216،789 دلار را در یک روز به طور کاملا تصادفی خرج کرده است.

مخارج همسر میلیونر اهل دبی

ادعاهای این زن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و 376600 بازدید را به خود اختصاص داد. بسیاری از کاربران بعد از دیدن کلیپ های لیندا مبهوت ماندند و به بخش نظرات رفتند تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. با این حال، همه به عادات خرج کردن لیندا مهربان نبودند، زیرا ترول ها او را به خاطر ثروتش مورد هدف قرار دادند.

 

بیشتر بخوانید: زن باکره 36 ساله فاش کرد که چرا باکره مانده است! + عکس

 

واکنش کاربران به ولخرجی ها لیندا آندراد

یک نفر نوشت: شاید به افراد کم شانس کمک کند. دومی همچنین پرسید: آیا برای کارگرانی که در دبی حدود 400 یورو در ماه درآمد دارند و با برنج زندگی می کنند احساس ناراحتی می کنی؟ شخص دیگری پرسید: مقصود این پست چیه؟ می خوای نشون بدی چد پول خرج می کنی؟ کاربر دیگری همچنین ادعا کرد که او (یک گرم کلاس هم ندارد).

 

این ویدئو پس از آن منتشر شد که لیندا قبلاً ناله می‌کرد که همسر یک میلیونر بودن «سخت» است. زیرا «همیشه باید خوب به نظر برسد» و می‌گوید شوهرش «بیش از حد او را می‌خرد». به هر حال، واکنش کاربران بسیار گسترده بود. زنانی که همسر اهل عربستان یا امارات متحده عربی دارند، معمولا از خرج های کلان و سرسام آور خود در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات