واقعیت های ترسناک از عمل های زیبایی واژن زنان  + تزریق چربی در واژن چیست ؟‌

پروتز و عمل زیبایی زنان برای واژن بسیار جراحی و حقایق ترسناکی اسـت و می‌تواند ترسناک هم باشد در ادامه با حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان «+عکس و جزئیات» هاتم بت را دنبال کنید. 

 

واقعیت های ترسناک از عمل های زیبایی واژن زنان 

از جمله عمل‌هاي‌ زیبایی پرطرفدار اینروزها، عمل‌هاي‌ زیبایی واژن اسـت. تزریق چربی نیز یکی از همین عمل‌هاست کـه علاوه بر جوان سازی، برای رفع تیرگی ؛ رفع چروک، برجسته کردن و … واژن نیز کاربرد دارد. دراین مطلب درباره تزریق چربی بـه واژن بـه طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان «+عکس و جزئیات»

افرادی کـه احساس می کنند ارگاسم شان کم شده و یا از بین رفته اسـت.

افرادی تمایلی بـه استفاده از سایر روش‌ها برای جوانسازی واژن ندارند.

افرادی کـه تمایل دارند بدون جراحی سایز واژنشان التیام پیدا کند.

افرادی کـه نسبت بـه مواد موجود در ژل حساسیت دارند.

افرادی کـه خواهان ایمنی بیشتری هستند زیرا ایمنی تزریق چربی بـه واژن بیشتر اسـت.

 

ناحیه اهداء کننده چربی «شکم، پهلو و ران» ابتدا ضد عفونی می شود. سپس بعد از اعمال بی حسی موضعی، از طریق ایجاد سوراخ‌هاي‌ کوچکی کـه دراین نواحی ایجاد میکنند و با استفاده از سرنگ‌هاي‌ مخصوص، چربی از زیر پوست خارج میشود.

 

بیشتر بخوانید: لباس لختی کیم کارداشیان و دخترش در شب کریسمس «+عکس»

 

دراین مرحله چربی‌هاي‌ برداشت شده از مرحله قبل جداسازی و استریل می شوند. دراین مرحله چربی‌ها چندین بار توسط سرم شست و شو داده میشوند تا خون و بافت‌هاي‌ دیگر از چربی‌ها جداسازی شود. برخی از متخصصین برای جداسازی بهتر بافت‌هاي‌ دیگر از چربی، از سانتریفیوژ استفاده میکنند. در آخر بعد از جدا سازی، چربی‌هاي‌ جداسازی شده برای تزریق بـه داخل سرنگ کشیده می شوند.

 

تزریق چربی در واژن چیست ؟‌

دراین مرحله ناحیه تزریق ضد عفونی شده و با استفاده از بی حسی موضعی بـه صورت کامل بی حس می شود. در نهایت، عمل تزریق با استفاده از یک سرنگ کـه بـه سر آن کانول وصل شده اسـت انجام می شود.

باید از گن استفاده کرد تا چربی کاملا جذب شود

رانندگی نکنید

از کمپرس هاي‌ یخ و آب سرد برای کاهش تورم واژن استفاده کنید

قرص هاي‌ استامینوفن بخورید برای کاهش درد

از تحریک ناحیه تزریق بپرهیزید

بـه مدت ۷روز دوش آب گرم نگیرید ودر وان ننشینید

عدم برقراری رابطه جنسی تا زمان تعیین شده توسط دکتر

عدم مصرف غذا هاي پر نمک و چرب بـه مدت یک هفته

داروهای تجویز شده را بـه صورت منظم مصرف کنید

 

مزایا عمل زیبایی واژن زنان

بزرگ‌تر کردن واژن

طبیعی بودن روش

روشن شدن تیرگی اطراف واژن

عدم نیاز بـه بیهوشی

تغییر شکل واژن بـه فرم مورد نظر

اصلاح عدم تقارن دو طرف واژن

سفت شدن واژن

تنگ کردن واژن

افزایش لذت جنسی

همه ی چیز درباره عمل زیبایی واژن با تزریق چربی بـه ناحیه تناسلی زنانچربی یک ماده طبیعی اسـت کـه ازبدن خود فرد استخراج شده تا در دیگر نواحی تزریق شود؛ بنابر این بـه دلیل طبیعی بودن عوارض خاصی برجای نمیگذارد.

پروتز واژن زنان 

عوارض تزریق چربی بـه واژن کـه ممکن اسـت بعد از تزریق چربی ایجاد شود، درد، بی حسی، تورم و التهاب موقت اسـت. این مشکلات نیز بعد از مدتی از بین خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز در حمام به بلاگر معروف تیک تاکی «+عکس»

 

معایب ژل واژن

در تزریق چربی از بافت بدن فرد استفاده می شود و بـه خاطر طبیعی بودن مواد استفاده شده، بسیاری از افراد ترجیح میدهند از این روش استفاده کنند.

یک الی دو هفته بعد از تزریق چربی، درصدی از چربی تزریق شده از بین می رود و باقی مانده آن بـه تدریج با ورزش و فعالیت‌هاي‌ کاهش وزن از بین خواهد رفت.

 

ماندگاری چربی بـه صورت دقیق در ناحیه تزریق شده قابل تعیین نیست. چربی ذاتا در نواحی کـه تحرک کمتری دارد نسبت بـه نواحی دیگر ماندگاری بالاتری دارد.

 

۵۰% چربی تزریق شده طی چند ماه از بین میرود.

نهایتا تزریق چربی بعد از دو سال باید مجددا تکرار شود.

تزریق ژل نسبت بـه تزریق چربی سریع تر اسـت و ماندگاری بالایی دارد.

فاکتورهای تاثیرگذار بر میزان موفقیت تزریق چربی بـه واژن

 

موفقیت تزریق چربی بـه واژن یا دیگر نواحی بدن، بستگی بـه تکنیک‌هاي‌ مورد استفاده و تبحر دکتر دارد. درصورت عدم تجربه کافی دکتر دراین حوزه، نتایج ماندگاری نخواهید داشت. علاوه بر آن، انتخاب محل تزریق برای حفظ تقارن و تناسب و همچنین نوع مراقبت‌هاي‌ بیمار بعد از تزریق نیز اهمیت زیادی دارد.

 

حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان «+عکس و جزئیات»

هزینه تزریق چربی بـه واژن چقدر اسـت؟ این سوالیست کـه بسیاری از افراد در گام نخست می‌پرسند. بـه صورت دقیق نمی توان هزینه‌ي تزریق چربی بـه واژن را اعلام کرد. تخصص دکتر، حجم تزریق و تعداد دفعات مراجعه برای تزریق، مهم ترین پارامتر‌هاي‌ تاثیرگذار بر هزینه تزریق چربی بـه واژن هستند.

 

بیشتر بخوانید: در هتل سکس کنید!!! «خفن ترین تجربه رابطه زناشویی»

 

عمل زیبا سازی واژن و پروتژ واژن این روز ها بسیار پرطرفدار اسـت و می‌تواند جذاب باشد این عمل زیبایی جزو خطرات خاص خودرا دارد ما پیشنهاد می‌دهیم حتماً قبل از آن مشورت و پیگیری داشته باشید . حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان «+عکس و جزئیات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل