ویناک کیست؟ + کلاب هاوس ویناک

قصد داریم تا درباره یکی از خوانندگان رپ فارسی که بسیار جدید نیز می باشد و نام او ویناک است؛ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر تمایل دارید تا با سبک زندگی او آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویناک کیست؟

ویناک کیست؟

نخستین سوال در برخورد با یک شخصیت موسیقیایی درک معنی لقب و نام واقعی خود اوست این مسئله در خصوص خوانندگان مشهور بسیار راحت و سهل الوصول تر است؛ ولی در خصوص تازه وارد ها و افراد گمنام تر و کمتر مشهور قضیه خیلی فرق می کند. ویناک یک رپر است به اصطلاح شخصی که رپ می خواند. وی هنوز نتوانسته مانند اعضای نسل یک و دوم رپ فارس پای خود را در دل مخاطب محکم کند ولی از افراد معروف نسل و طیف کاری خود یعنی رپر های نسل چهار است.

با این حال به دلیل کمتر پرداختن رسانه ها به او و آثارش نام وی برای بسیاری از افراد دنبال کننده رپ فارسی و حواشی آن گمنام است. ولی اخیرا وی توانسته با ایجاد جنجال های پیرامون و دادن دیس بک هایی به رپر هایی که از نسل شماره یک رپ فارس هستند اندکی پیرامون خود حواشی ایجاد کند و نامش را در گوش مخاطب بیاندازد.

کلاب هاوس ویناک

کلاب هاوس ویناک

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی است که هنرمندان زیادی در آن حضور دارند و فعالیت های گوناگون انجام می دهند. ویناک نیز در این برنامه اکانتی با نام خودش ساخته است که همیشه فعال نیست و حضور کمی در آن دارد. او بیشتر در برنامه اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می کند و همچون چهره های شناخته شده دیگر سعی می کند تا از طریق این برنامه ها با مردم ارتباط برقرار کند. کلاب هاوس ویناک اعتبار زیادی دارد اما به طور کلی فعال نمی باشد. چون همان طور که گفتیم در برنامه های دیگر فعالیت های بیشتری دارد.

معروف ترین آهنگ های ویناک کدامند؟

با اندکی بررسی می توان از بین 20 آهنگ معروف و شنیده شده از ویناک به چند کلید واژه مهم رسید که نمایانگر معروف ترین آهنگ های این رپر هستند. با گذشت زمان و توسعه سطح محتوا و فرم بندی کار و بهتر شدن کیفیت صدا میزان طرفداران یک رپر افزایش پیدا می کند. ویناک نیز از این قاعده خارج نیست و عوامل بالا موجب شنیده تر شدن آثار جدید تر این خواننده شده است.

اگه دوست داری منو

یکی از معروف ترین موسیقی های ویناک “اگه دوست داری منو” است که در سال 1397 اجرا و پخش شده است. به عبارتی این موزیک سنگ زیر بنای کاری این رپر را ایجاد کرده است.

One Mood

در گام بعدی آهنگ “One Mood” که در سال 2018 منتشر شده است. که این موزیک توانست طرف دار های بیشتری را برای او جذب کند.

Ghorbaghe

Ghorbaghe

آهنگ Ghorbaghe که در سال 2021 منتشر شده است که مبدا بسیاری از حواشی و شهرت های اخیر پیرامون این رپر ساکن ترکیه ولی ایرانی بوده است.

موستانگ

در نهایت در آخرین جایگاه باقی مانده آهنگ موستانگ که یکی از شنیده شده ترین های او است قرار می گیرد. نکته جالب در مورد این آهنگ که در سال 2020 ساخته و منتشر شده است این است به شکل فیت با Piltan Emshahi بوده است.

شباهت صدای ویناک با آرتا

شباهت صدای ویناک با آرتا

این روز ها تعداد خواننده های فعال به قدری زیاد شده است که همه ممکن است جزئیات زیادی از همه این افراد در دسترس ما نباشد و یا گاهی برای تشخیص این افراد دچار اشتباه شویم. چون سبک خیلی از این افراد شبیه به هم می باشد. ممکن است حتی صدای برخی از آن ها تا حدودی شبیه به هم باشد که این موضوع در حال حاضر مربوط به شباهت کمی از صدای ویناک با آرتا می باشد که هر دو آن ها طرفداران زیادی دارند و تا حد زیادی مورد توجه عموم می باشند.

این یک موضوعی است که اخیرا در مورد ویناک و صدای او مورد بحث قرار گرفته است. صدای این دو خواننده رپ تا حدی شبیه به هم می باشد اما نمی توان گفت که صدای آن ها قابل تشخیص نمی باشد و کاملا مشابه هستند هر کدام از آن ها خصوصیاتی دارند که باعث می شود نسبت به هم متمایز باشند.

عکس های ویناک را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های ویناک را در کجا مشاهده کنیم؟

عموما فضای رپ از وبلاگ ها و سایت ها به کف بستر های ارتباط جمعی مانند توییتر و اینستاگرام کشیده شده است و هر رپری برای کسب سود مالی در کنار انجام رسالت ذهنی خود نیازمند حضور در این بستر ها است. برخی از پیج ها به شکل کاملا تخصصی به بررسی حواشی پیرامون رپ فارسی و رپکن ها و دعوای مرسوم کاری و شخصی در جریان بین گروه ها و باند های رپی و … است. در کنار این مسئله پوشش اخبار و تصاویر رپکن هایی مانند ویناک نیز در حال انجام شدن است. ورای این مسئله پیج اینستاگرامی خود او نیز منبع مهمی برای پیگیری عکس ها و اخبار پیرامون او است.

پیج اینستاگرام ویناک چیست؟

همان طور که گفتیم سلیقه مردم در مقیاس کلان از ریشه با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل برخی افراد که از نظر عده‌ ای خیلی مشهور هستن در نظر جمعی دیگر گمنام اند. این قاعده به شکل معکوس نیز معتبر است با این فرضا شاید برای تان تعجب آور باشد که رسانه شخصی ویناک در بستر اینستاگرام دارای بیش از 200 هزار دنبال کننده است. حتی فن پیج های متعددی نیز در حال کار بصری به انضمام محتوای موسیقیایی خود او برای او هستند می توانید با استفاده از نام کاربری vinakofficial به راحتی به دیدن پیج اینستاگرام ویناک رفته و از آخرین اقدامات این رپکن مطلع شوید.

درآمد ویناک چقدر است؟

درآمد ویناک چقدر است؟

درآمد افراد فعال در حوزه رپ بستگی میزان شهرت و علاقه طرفداران به یک رپکن دارد. افرادی که تازه وارد یا کمتر شناخته شده هستند و یا در حال گذراندن مسیر پیشرفت روی ریل های توسعه هستند درآمد زیادی ممکن است به نسبت افراد بزرگ این هنر نداشته باشند؛ ولی منابع درآمدی مانند یوتیوب و ساندکلود و اسپاتیفای و یافتن اسپانسر و … می تواند کمک زیادی به انتفاع مالی این هنرمندان کمک کند رقم دقیقی از میزان درآمد ویناک در هیچ کجا یافت نشده است.

آیا ویناک تا کنون کنسرتی برگزار کرده است؟

همان طور که می دانید تا سال 1398 تنها رپر مجاز و دارای مجوز فعالیت یاس بوده است که آن هم به دلیل سخت گیری ها و اختلاف سلیقه های بعضی مسئولین و … نتوانسته است در کشور خودش بر روی صحنه برود. با توجه به این واقعیت که برخی هنوز از اعتبار دادن به این موسیقی خود داری می کنند؛ پس نمی توان انتظار برگزاری کنسرت در داخل ایران از کسی داشت .

یوتیوب ویناک فعال است؟

یوتیوب ویناک فعال است؟

یوتیوب یکی از بهترین برنامه های حال حاضر می باشد که بستر خوبی برای پیشرفت افراد فراهم کرده است تا کسانی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند بتوانند به راحتی در این برنامه محتویات تخصصی مربوط به کار خود را منتشر کنند و در نتیجه بازدید زیادی بگیرند. یوتیوب جنبه های مختلفی دارد که یکی از مهم ترین جنبه های آن بخش حرفه ای و کاری آن می باشد و بخش دیگر این برنامه مربوط می شود به کلیپ های سرگرم کننده که بازدید های بیشتری دارند.

ویناک یکی از افرادی است که به تازگی در یوتیوب کانال ایجاد کرده است و در این برنامه شروع به فعالیت کرده است. او آهنگ ها و کلیپ های کوتاه خودش را در این کانال به اشتراک می گذارد و در حال حاضر نسبت به قبل فعالیت های بیشتری دارد چون سعی دارد تعداد دنبال کننده ها و طرفداران‌ خودش را بیشتر از قبل کند و منطقی است که برای این کار از منابع معتبر و شناخته شده که اعتبار زیادی در بین مردم جهان دارد استفاده می کند تا نتیجه بهتری برای او داشته باشد و بازدید آهنگ های او افزایش پیدا کند.

دوست دختر ویناک کیست؟

دوست دختر ویناک کیست؟

در حال حاضر ویناک به خواندن آهنگ های جدید و ساخت کار های جدید می پردازد و فعالیت های زیادی را در این رابطه انجام می دهد و به همین دلیل است که دوست دختر ندارد و به صورت تک نفره زندگی می کند. او اخیرا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و بخش های زیادی از زندگی شخصی او برای مردم جالب می باشد و ممکن است مورد بحث قرار گیرد. این خواننده فعلا قصد وارد شدن به رابطه عاطفی ندارد و بیشتر متمرکز فعالیت های تخصصی خودش می باشد چون در حال پیشرفت می باشد.

ویناک چه حاشیه هایی داشته است؟

حواشی حول محور این رپکن در دو محور متمرکز شده است که محور اول به درگیری فیزیکی شدید بین او و علی جیدال بر می گردد و آرتا دیگر رپکن جوان نیز در این درگیری با ویناک هم دست بوده است. در همین مورد این دو رپکن با یک دیگر تبادل دیس و دیس بک داشته اند.

محور دوم درگیری ها و حواشی به ماجرای فحاشی ویناک به رپکن اسطوره ای یعنی رضا پیشرو و سیناب بر می گردد که پس از چندی با پخش دیس ترک سیناب و مجهول و کیارپ و ریبار مسئله خاتمه یافته است. دیگر از سمت هیچ یک تبادل آتشی صورت نگرفته است؛ تاریخ وقوع حواشی اول به 2020 و 2021 و حاشیه دوم به 2022 بر می گردد.

ویناک با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

ویناک با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

ویناک در دوسال اخیر بسیار از قبل فعال تر شده است و شاید دلیل این فعالیت را بتوان در توسعه صمیمیت بین خود و افرادی چون سپهر خلسه، کوروش وانتونز و آرتا و … دانست. بسیاری از صمیمیت ها نیز به واسطه حضور او در ترکیه پر رنگ تر شده است. این رفاقت در مواردی منجر به همکاری مشترک و فیت هایی نیز شده است.

اولین آهنگ ویناک چه نام داشت؟

مطابق بررسی ها نخستین آهنگ منتشر شده به شکل عمومی و شنیده شده از این رپر متعلق به سال 2017 است؛ Age Dusdari Mano یا اگه منو دوس داری نام دارد این موسیقی با محتوایی در خصوص رها کردن و رفتن است و مدت زمان 2:46 ثانیه است.

همچنین ممکن است که آهنگ هایی دیگر نیز قبل از این موسیقی منتشر شده باشد. ولی به دلیل استقبال ضعیف مردم در هیج مخزن و بایگانی سایتی آرشیو نشده باشد.

موزیک ویدیو های ویناک را در کجا مشاهده کنیم؟

موزیک ویدیو های ویناک را در کجا مشاهده کنیم؟

در خصوص موزیک ویدئو ها نیز باید در وهله اول به کانال های رسمی این رپکن در بستر های یوتیوب و اینستاگرام باید رجوع کرد. در این حوزه صفحاتی مانند رادیو جوان و سایر پیج ها و صفحات و سایت های پوشش دهنده اخبار رپی نیز بسیار کمک کننده و مفید هستند؛ حتی در صورت نبودن برخی پارامتر های نامتعارف این موزیک ویدئو ها از طریق آپارات نیز قابل دسترسی هستند.

درآمد vinak از کجاست؟

درآمد vinak از کجاست؟

همه خواننده ها از یک راه مشخص درآمد زایی می کنند و در نتیجه به موفقیت های بزرگ تر دسترسی پیدا می کنند. خواننده هایی که کنسرت بزرگ تر می کنند معمولا بخش زیادی از درآمد خود را از همین راه به دست می آورند چون پول زیادی توسط مردم پرداخت می شود که برای آن ها سود آور است. اما باید توجه داشت که خواننده هایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند و هنوز موفق به برگزاری شان نمی باشند معمولا فقط با آهنگ سازی و کسب درآمد از شعر و آهنگ خود می توانند فعالیت های زندگی خود را انجام دهند.

ویناک نیز هنوز کنسرتی برگزاري نکرده است و درآمد خودش را از فروختن آهنگ ها و یا انتشار آن ها در سایت های معتبر به دست می آورد و در حال حاضر سعی می کند تا فعالیت بیشتری داشته باشد و بتواند پول بیشتری در این راه به دست آورد. او یکی از کسانی است که تازه شروع به کار کرده اما چون فعالیت های هنری زیادی انجام می دهد موفقیت های زیادی کسب کرده است و به شهرت کافی دست پیدا کرده است. او در حیطه شغلی خودش درآمد نسبتا خوبی دارد و یکی از افراد مستقل و شناخته شده می باشد.

آیا این خواننده در ایران است؟

آیا این خواننده در ایران است؟

ویناک یکی از رپر هایی می باشد که در حال حاضر مجوز ندارد و داخل کشور فعالیت می کند. او ساکن شهر تهران می باشد و تمامی فعالیت های خودش را در این شهر انجام می دهد. در رابطه با این موضوع که آیا ویناک ایران می باشد می توان به طور قطعی اعلام کنیم که این خواننده هنوز هم در کشور ایران فعالیت خوانندگی خودش را انجام می دهد. اما شاید به زودی مهاجرت کند و در کشور های خارجی فعالیت کند. او هیچ خبر رسمی از محل دقیق زندگی خودش منتشرشده نمی کند اما مشخص می باشد که هنوز مهاجرت نکرده است.

فیت ویناک و یانگ صادن

فیت ویناک و یانگ صادن

او اخیرا فعالیت های بیشتری دارد و همان طور که گفتیم چون یکی از چهره های جدید می باشد سعی دارد تا دنبال کننده های بیشتری را جذب کند و از این رو با خواننده های معروف دیگری فعالیت های مشترک انجام می دهد. یکی از معروف ترین و جدید ترین فیت مشترک او با یانگ صادن می باشد. او سعی دارد تا بیشتر با خواننده های رپر آهنگ مشترک منتشر کند تا شاید از این طریق بیشتر دیده شود و رشد بیشتری در این زمینه داشته باشد. برای مشاهده آهنگ ها و آرشیو کاری این چهره کافی است نام او را جستجو کنید.

سوالات متداول

  1. سبک فعالیتی ویناک چیست؟

    وی به شکل تخصصی در حوزه رپ فارسی فعالیت دارد و تا کنون حدود بیست آهنگ از او منتشر شده است.

  2. ماجرای فحاشی او به رضا پیشرو چه بوده است؟

    وی در سال 1400 در یک پیام اقدام به فحاشی به رضا پیشرو کرد که این اقدام او موجب بروز تنش در رپ فارس در آن روز ها شد.

  3. آیا وی عضو گروه کتک زننده جیدال بوده است؟

    وی در ضرب و شتم مستیم نقشی نداشته است.

  4. ویناک ساکن کدام کشور است؟

    این چهره ساکن کشور ترکیه است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات