پارتی چهار روزه در جزیره جنسی با 100 زن و مواد مخدر  + مهمانی جنسی در دبی، آمریکا و کلمبیا

پارتی چهار روزه در جزیره جنسی با 100 زن و مواد مخدر 

پارتی چهار روزه در جزیره جنسی با 100 زن و مواد مخدر به مناسبت روز جهانی پدر به اجرا درآمده است. مهمانی جنجالی جزیره جنسی دوباره بازگشته است و رویدادهای روز پدر را تبلیغ می کند که در آن پدران می توانند “رابطه جنسی نامحدود” با انتخاب 50 زن داشته باشند. ماموریت آنها ایجاد احساس پادشاهی برای پدران است.

برای هدیه روز پدر گیر کرده اید؟ خب این داستان احتمالاً برای شما نیست – مگر اینکه بخواهید پدر خود به یک تعطیلات جنسی بدنام ببرید. اگر چنین است، ممکن است بخواهید کارت اعتباری خود را بیرون بیاورید، و هزینه تعطیلات رویایی پدرتان را بدهید. زمانی که ما با شما صحبت می کنیم هزاران مرد برای رفتن به جایی که “تخیلات جنسی به حقیقت می پیوندند”، صف کشیده اند.

مهمانی جنسی در دبی، آمریکا و کلمبیا

تجربه بحث برانگیز Sex Island در حال بازگشت است و سازمان دهنده آن، Good Girl Company، میزبان سه رویداد “آخر هفته روز پدر” در دبی، لاس وگاس و “جزیره جنسی” در سواحل کارتاخنا در کلمبیا در ماه ژوئن است. سکس پارتی با مواد مخدر حتی توجه مردان مشهور را به خود جلب کرده است.

پارتی چهار روزه در جزیره جنسی با 100 زن و مواد مخدر 

البته منتقدان آن را “وحشتناک و منزجر کننده” نامیده‌اند و برگزارکنندگان، که ادعا می‌کنند کاملا قانونی است، در وب‌سایت بیان می‌کنند: «ما خدمات و محصولاتی از حمل‌ونقل با هلیکوپتر، کنسرت‌های هولوگرافیک، زیباترین و جذاب‌ترین زنان را ارائه می‌کنیم. رابطه جنسی نامحدود، محیط دوستدار مواد مخدر، الکل رایگان، شگفتی های جنسی و همه اینها در استراحتگاه ما ارائه می شود.

بهشت روی زمین

آن‌ها به آن برچسب «بهشت روی زمین» می‌زنند و به پسران اجازه داده می‌شود «سکس نامحدود با دو دختر در روز» داشته باشند. علاقه مندان به رابطه جنسی می توانند چتربازی برهنه و مسابقات اتومبیل رانی عجیب و غریب انجام دهند. همچنین می توانند در عین حال از آزمایش HIV و STD پس از داشتن “رابطه جنسی نامحدود بدون کاندوم” نیز استفاده کنند.

قبل از مهمانی های آینده، جزیره جنسی ویدیویی منتشر کرد که البته نباید در خانه یا در محل کار تماشا کنید (به من اعتماد کنید). ماجرا با مردی در صحرا شروع می‌شود که چادری را باز می‌کند و تنها زنانی با حجاب را می‌بیند که عبارت «جزیره جنسی» روی آن‌ها نوشته شده است. آنها سپس لباس زیر زنانه سکسی شان را در می آورند و…

قایق تفریحی پر از دختران زیبا

باید بگوییم که Good Girl Company اکنون ادعا می کند که این یک تعطیلات “دوستانه برای زوج ها” است و همسران و دوست دختران نیز از آن استقبال می کنند. با این حال، یکی از جوان‌هایی که به همسرش گفته بود به یک «سفر کاری» می‌رود، به سان فاش کرد: «قایق تفریحی پر از زنان زیبای لاتین بود که می‌رقصیدند و می‌نوشیدند. وقتی سوار شدیم به ما نوشیدنی دادند و مردم شروع به لخت شدن کردند.

هر مرد باید دو دختر را انتخاب می کرد که در تمام طول سفر با آنها همراه باشد. فقط 15 دقیقه از سفر گذشته بود که من با آنها روی تخت بودم. و یک پسر 16 ساله ادعا کرد که باکرگی خود را در جزیره جنسی از دست داده است. او گفت: “این باور نکردنی بود، آنقدر شگفت انگیز که من فقط با فکر کردن به آن می خواهم گریه کنم.

من برای اولین بار رابطه جنسی داشتم، برای اولین بار الکل خوردم و برای اولین بار مواد مخدر مصرف کردم. هر مهمان مجاز بود دو دختر را انتخاب کند که تمام تعطیلات را با آنها بگذراند. یکی از دختران آندریا نام داشت و من عاشق او شدم. هزینه سفر لاس وگاس 4500 دلار است و “100 زن زیبا” از شما در استراحتگاه استقبال می کنند.

از دختران جزیره جنسی لذت ببرید

در هر سفر 50 مهمان وجود دارد و در بیانیه ای در وب سایت آمده است: ماموریت دختران این است که شما را راضی کنند و به شما احساس پادشاهی بدهند. اگر فانتزی خاصی دارید، به ما یا دخترها اطلاع دهید تا خیالات شما را به واقعیت تبدیل کنیم. از محیطی نفس گیر با دختران خود در تنها جزیره سکس لذت ببرید.

اگر فکر می کنید همه چیز زندگی فقط رابطه جنسی و مواد مخدر است، شرکت Good Girl به داشتن غذاهای غیرقابل مقاومت افتخار می کند. آنها می گویند “غذاهای 5 ستاره” توسط سرآشپزهای حرفه ای تهیه می شود و مردان گرسنه می توانند بهترین غذا را برای صبحانه، ناهار و شام داشته باشند. پس با در نظر گرفتن همه اینها، می توانید با 4500 دلار به تور جنسی کمپانی دختران خوب بروید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل