پراهلاد فریدمن کیست؟ + بیشترین برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

پراهلاد فریدمن یکی از 10 پوکر باز برتر حرفه ای در دنیا است که مدت ها است که در این عرصه حضور دارد که از همان دوران نوجوانی فعالیت های خود را در عرصه پوکر آغاز نمود و از همان نوجوانی مسیر فعالیت های خود را مشخص نمود. این پوکر باز یکی از ثروتمندان این عرصه است و افرادی که به این بازی علاقه مند اند، از این فرد الگو برداری کرده اند. از همین رو توصیه می کنیم که در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا به خصوصیات و ویژگی های این پوکر باز بپردازیم و اطلاعات بیشتری از او در اختیارتان بگذاریم.

پراهلاد فریدمن کیست؟

پراهلاد فریدمن کیست؟

پراهلاد فریدمن نام یکی از پوکر بازان حرفه ای فعال در کشور آمریکایی می باشد همان طور که اشاره شد وی یکی از بهترین پوکر باز ها می باشد؛ که در عرصه موسیقی رپ نیز فعالیت می کند و همچنین در روز 20ام ماه می سال 1978 متولد شده است. او اهل شهر لس آنجلس و کالیفرنیا است. او همچنین یکی از چهره های بسیار مشهور و شناخته شده در دنیای بازی پوکر آنلاین می باشد و همین باعث شد تا او بتواند دانسته ها و اطلاعات خود را در اختیار افراد علاقه مند نیز قرار دهد و از این طریق هم به کسب درآمد بپردازد. فریدمن با لقب Spirit Rock در سایت هایی چون Full Tilt Poker فعالیت دارد و لقب او Mahatma نیز می باشد.

بیشترین برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

در آگوست سال 2009 بود که این بازیکن به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرد و موفق شد که در یکی از مهم ترین رویداد های آن سال چون «افسانه های پوکر» و مسابقات تور جهانی پوکر به قهرمانی دست پیدا کند. او در این مسابقه هم در حدود ۱ میلیون دلار جایزه به دست آورد. پراهلاد فریدمن در این تورنمنت موفق به کسب کوین شافل شد و همچنین موفق شد یکی از بهترین بازیکنان بازی های پوکر را شکست دهد.

Prahlad Friedman

عکس پراهلاد فریدمن را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس های این سلبریتی و کسب اطلاعات بیشتر درباره او، پیشنهاد می کنیم که به دنبال آیدی اینستاگرامی او باشید تا این چنین به منبع کاملی از عکس های او دست پیدا کنید زیرا تا کنون آدرس پیج اینستاگرام او به طور دقیق اعلام نشده و این بدان معنا است که او پیجی در اینستاگرام ایجاد نکرده و فعالیت های خود را تنها در زندگی واقعی خود به پیش برده و اصلا علاقه ای به حضور در اینستاگرام نشان نداده است.

ماجرای تقلب پراهلاد فریدمن چه بود؟

مدتی قبل خبری در رابطه با تقلب پراهلاد فریدمن منتشر شد. در طول رسوایی ‌های تقلب بزرگ در UB.com و Absolute Poker، فریدمن مقدار قابل توجهی از پول خود را در بازی با حریفانی که می‌توانستند کارت‌ های او را ببینند، از دست داد. پس از فاش شدن این رسوایی، بازیکنان فریب خورده بازپرداخت شدند و پراهلاد فریدمن جریمه ای زیاد پرداخت کرد.

پیج اینستاگرام پراهلاد فریدمن چیست؟

او هیچ پیجی در اینستاگرام ایجاد نکرده و گمان می شود که او علاقه ای به فعالیت در فضای مجازی نشان نداده است. برای دنبال کردن او در فضای مجازی توصیه می کنیم که اگر در یوتیوب در حال فعالیت است، به دنبال کردن او در این شبکه مجازی بپردازید.

تا کنون چه مصاحبه ای با پراهلاد فریدمن انجام شده است؟

خوب است بدانید که تمام اطلاعاتی که از این بازیکن در دست آمده، به خاطر مصاحبه هایی است که تا این لحظه با او به انجام رسیده است. این بازیکن مشهور، تا کنون زندگی بسیار پر فراز و نشیبی داشته و مصاحبه های زیادی برای کسب جزئیات بیشتر با او به انجام رسیده است. در طول مسابقات و همچنین پس از پیروزی هایی که در کارنامه کاری او به دست رسیده، مصاحبه‌ های متعددی به انجام رسیده است.

پراهلاد فریدمن در چه رشته ای مدرک تحصیلی خود را اخذ نموده است؟

با توجه به اینکه این بازیکن پوکر در دانشگاه چندان تحصیل نکرده و تحصیلات دانشگاهی خاصی به دست نیاورده است، افراد بسیاری کنجکاو شدند بدانند که او تا چه مقطعی از زندگی خود به تحصیل پرداخته و چرا تحصیلات خود را ادامه نداده است و در مصاحبه های بسیاری از او خواستار توضیح شدند. طبق گفته های او، این بازیکن در دانشگاه تحصیلی نداشته و به اخذ مدرک دانشگاهی نپرداخته است از همین رو ترجیح داده کسب درآمد خود را در بازی های پوکر داشته باشد و در همین زمینه به کسب در تجربه و مهارت بپردازد.

بازیکنان پوکر یکی از افرادی هستند که تنها به بازی و کسب مهارت در رشته‌ های مختلفی از پوکر مانند اوماها و هولدم نا محدود مشغول بوده و به کسب تجربه در آن پرداخته اند. از همین رو وقت و انرژی کافی ندارد که صرف تحصیل در دانشگاه و یا کسب مهارت در رشته های دیگر نمایند. پس طبیعی است که این بازیکنان در کنار بازی های پوکر به فعالیت و کسب درآمد در زمینه های دیگر نیز بپردازند تا درآمدشان رو به کاهش نگذارد. به عنوان مثال این بازیکن مدت‌ ها پیش تصمیم گرفت که به تدریس نکات و استراتژی مهم بپردازد و از این طریق کسب درآمد داشته باشد.

ویژگی های پراهلاد فریدمن در بازی پوکر

ویژگی هایی که این بازیکن در بازی پوکر دارد، آرام بودن او می باشد. او فرد بسیار آرام و منطقی است و تا حد ممکن سعی می‌ کند بدون مکالمه در این بازی به پیروزی برسد. او همچنین فرد بسیار بلوف زنی است که با بلوف هایی که می زند، ترس و وحشت را در دل حریف خود ایجاد می کند.

Prahlad Friedman

این پوکر باز چه حاشیه هایی داشته است؟

او مدت بسیار زیادی جزو 5 پوکر باز برتر آمریکا بود و اتا کنون، حواشی چندان زیادی درباره او به گوش نرسیده است و به خاطر آنکه او در فضای مجازی نیز حضور ندارد، حواشی چندان زیادی برای او به وجود نیامده و گمان می کنیم که او یکی از افراد بسیار کم حاشیه عرصه پوکر شناخته شده که همه سعی و تلاش خود را صرف کسب شهرت و موفقیت در این عرصه نموده است.

همسر این پوکر باز کیست؟

تا کنون هیچ گونه اطلاعات دقیقی درباره اینکه این بازیکن با چه کسانی در رابطه بوده و چه زمانی تصمیم دارد ازدواج کند و یا حتی اینکه آیا او تا به این لحظه ازدواج کرده است یا خیر، به دست نیامده است و همین باعث می شود که طرفداران او اطلاعات چندان زیادی از این بازیکن پوکر در دست نداشته باشند و بخواهند که درباره زندگی شخصی و خانواده اش اطلاعاتی به دست آورند. به همین منظور زمانی که از او در مصاحبه ها سوالاتی به عمل آمد و درباره زندگی شخصیش توضیح داد، اعلام نمود که هنوز ازدواج نکرده و تصمیم ندارد که تا زمانی که فعالیت هایش به ثبات نرسیده به ازدواج فکر کند.

پراهلاد فریدمن چه رتبه ای در بازی های پوکر دارد؟

یکی از نکاتی که باید به آن توجه نمود این است که این بازیکن در تمام بازی های خود رتبه ثابتی نداشته و رتبه های اخذ شده توسط او ثابت نبوده است و دائماً فراز و نشیب های زیادی را در بازی پوکر طی کرده است. او هم اکنون نیز به طور میانگین رتبه ۱۰۰ را در میان بازیکنان پوکر اخذ نموده است و با توجه به اینکه به دنبال سرمایه برای شرکت در بازی های پوکر بوده، نمی توانسته به طور ثابت تنها تمرکز خود را صرف بازی های پوکر نماید. از همین رو نتوانسته در مدت زمان کوتاهی به پیروزی دست یابد.

درآمد پراهلاد فریدمن چقدر است؟

این بازیکن بسیار مشهور تاکنون در تورنمنت‌ های بسیاری شرکت کرده و در این تورنمنت ها درآمد بسیار زیادی به دست آورده است. این بازیکن زمانی که به شهرت رسید، تورنمنت های بسیار سختی را انتخاب می کرد و جوایزی که از این تورنمنت ها به او می رسید، جوایز بسیار ارزشمندی شناخته می شدند.

این پوکر باز کجا زندگی می کند؟

این پوکر هم اکنون ساکن کشور آمریکا و لس آنجلس واقع در کالیفرنیا می باشد و همین نشان دهنده آن است که او علاقه ای به سفر در دنیا برای شرکت در تورنمنت ها نداشته و تنها در کشور آمریکا حضور دارد و در کالیفرنیا فعالیت های خود را به پیش برده است.

پراهلاد فریدمن تا کنون در چه تورنومنت هایی شرکت کرده است؟

با توجه به تورنمنت هایی که او در آن شرکت نموده و در تنها به پیروزی دست یافته، می توان به جرات گفت که او زندگی بسیار سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذرانده است. او در تورنمنت های سایت  Full Tilt Poker، به پیروزی دست یافته و جوایز بسیار ارزشمندی را اخذ نموده است. این بازیکن معمولا در بازی های آنلاین 25-50 دلاری و 50-100 دلاری هولدم نامحدود و اوماهای محدود شرکت می کند.

Prahlad Friedman

اصلیت این پوکر باز کجایی است؟

پراهلاد فریدمن پوکرباز معروف آمریکایی است که هم اکنون در لوس آنجلس به فعالیت پرداخته و زندگی خود را در عرصه پوکر در همین نقطه از جهان پیش برده است. با توجه بیوگرافی پراهلاد فریدمن که توسط خودش در مصاحبه ها شرح داده شده است، مشخص شده اصلیت او متعلق به لس آنجلس می باشد و اصالت تمام خانواده او نیز متعلق به کشور آمریکا بوده است. درباره اصالت پراهلاد فریدمن ویکی پدیا اطلاعاتی منتشر نکرده است و تنها طی مصاحبه هایی که با او به انجام رسانده است، توسط خود او اعلام شده که او و خانواده اش آمریکایی و اهل لوس آنجلس می باشند.

بدترین باخت پراهلاد

پراهلاد فریدمن نیز همانند بسیاری از پوکر بازهای دیگر، در کنار بردهایش با شکست نیز موجه شده است. فریدمن همیشه سعس کرده است روحیه خود را در طول بازی های سخت تر و پیچیده تر حفظ کند. او به مجله Bluff گفت که این تجربه به او کمک کرد تعادل لازم را در بازی ها کسب کند. شما با مراجعه به سایت های معتبر پوکر می توانید از نتایج و باخت های وی مطلع شوید.

سوالات متداول

  1. پراهلاد فریدمن کیست؟

    او یکی از پومر بازان مشهور کالیفرنیا می باشد.

  2. اصالت پراهلاد فریدمن چیست؟

    اصالت او و خانواده اش آمریکایی می باشد.

  3. پراهلاد فریدمن در چه عرصه ای فعالیت می کند؟

    او در عرصه مسابقات پوکر فعالیت می کند.

  4. پراهلاد فریدمن ساکن کدام کشور است؟

    او ساکن کشور آمریکا فعالیت می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل