پریانکا چوپرا کیست؟ + پریانکا چوپرا در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

پریانکا چوپرا یکی از بهترین های موسیقی، مدلینگ و از بازیگران هندی است که به تازگی نیز با ازدواجش غوغای بسیاری را برپا کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا در کنار یک دیگر به زندگینامه این شخص و بیوگرافی هنری او بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پریانکا چوپرا کیست؟

پریانکا چوپرا کیست؟

پریانکا چوپرا از بازیگران هندی زن است که به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و سرشناس‌ ترین سلبریتی‌ های هند ظاهر شده است. او که در جمشد پور، شهری کوچک در هندوستان، از پدر و مادری پزشک به دنیا آمد، تا سن 13 سالگی در شهر های مختلف هند تحصیل کرد و در آن زمان به ایالات متحده فرستاده شد. او در آمریکا، علاوه بر دانشگاه، برای فعالیت های رقص و آواز نیز داوطلب شد، اما تمایل داشت به جای یک بازیگر یا رقاص، مهندس یا روانشناس شود. او پس از بازگشت به میهن خود در مسابقه دوشیزه هندی فمینا شرکت کرد و به عنوان نماینده هند در مسابقه دوشیزه جهان انتخاب شد و در آنجا تاج “میس یونیورس 2000 را به خود اختصاص داد. اگرچه او کار خود را با یک فیلم تامیل Thamizan آغاز کرد، اما دیری نپایید که اولین حضور خود را در بالیوود به عنوان نقش دوم در فیلم قهرمان در سال 2003 انجام داد. او در کنار بازیگری، به عنوان یک خواننده بین‌ المللی نیز با آهنگ‌ هایی مانند در شهر من و عجیب‌ تر شناخته شده است.

پریانکا چوپرا در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

او به خاطر نقش پر زرق و برقی که در یکی از فیلم هایش به نام انداز مورد توجه قرار گرفت و همچنین جایزه فیلم‌ فیر را برای آن به‌ دست آورد. پس از آن، او در فیلم های موفق متعددی از جمله عیتراز، کریش، 7 خون معاف، مد و برفی بازی کرد. او در طول سال‌ ها به خاطر بازی‌ هایش در فیلم جوایز متعددی دریافت کرده است. وی هم چنین در سال 2004، در کمدی عاشقانه مجثه شادی کاروگی بازی کرد که موفقیت تجاری بزرگی به دست آورد. در همان سال، او هم چنین در فیلم هیجان انگیز Aitraaz نیز بازی کرد و اولین نقش خود را به عنوان یک آنتاگونیست به تصویر کشید و تحسین بسیاری از منتقدان را برای بازی خود دریافت کرد.

عکس های این بازیگر را در کجا مشاهده کنیم؟

مشاهده کردن عکس های پریانکا چوپرا که از زیبا ترین بازیگران هندی بسیار راحت است. کافیست تنها یکی از راه هایی که برای شما عزیزان ارائه می دهیم را انتخاب کنید. شما می توانید از طریق انواع اپلیکیشن های مربوط به تصاویر مانند پینترس، جست و جو تصاویر گوگل و یا اینستاگرام این شخص استفاده کرده و از این طریق بسیاری از عکس های او را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کرده و برای دوستان خود نیز از طریق اینستاگرام ارسال کنید.

پیج اینستاگرام این بازیگر چیست؟

پریانکا چوپرا در اینستاگرام دارای یک صفحه رسمی می باشد که شما می توانید با مراجعه به این صفحه از جدید ترین اخبار مربوط به این خواننده و بازیگر مطرح هندی مطلع شوید. برای این که به این صفحه مراجعه کنید می توانید در جست و جو گوگل عبارت پریانکا چوپرا اینستا را جست و جو کرده و یا در جست و جو اینستاگرام عبارت priyankachopra را جست و جو کرده و وارد صفحه این فرد که به همراه یک تیک آبی از دیگر صفحات متمایز می باشد شوید.

درآمد پریانکا چوپرا چقدر است؟

مجموع دارایی خالص پریانکا چوپرا حدود 30 میلیون دلار است. پریانکا چوپرا سالانه 18 کرور روپیه حقوق دریافت می کند. بیشتر درآمد های او از تییدیه های برند است که برای آن ها تقریبا روپیه حقوق دریافت می کند به بیانی دیگر 5 کرور به ازای هر تایید. او هم چنین در حال اجرای یک سریال تلویزیونی در هالیوود است که برای آن نیز مبلغی معادل روپیه دریافت می کند، به بیانی دیگر 2 کرور در هر قسمت. وی هم چنین، سرمایه گذاری زیادی در املاک و مستغلات انجام داده است. با چنین درآمد هنگفتی، پریانکا یکی از برترین افراد مشهوری است که بالاترین مالیات بر درآمد را به دولت پرداخت می کند. جدا از درآمد، پریانکا هرگز از نظر امور خیریه و امور اجتماعی عقب نیست.

پریانکا چوپرا چه حاشیه هایی داشته است؟

پریانکا تا به امروز در زندگی شخصی و هنری خود حواشی بسیاری را برای خود داشته است. اولین حاشیه او دیدار او با نخست وزیر هند بود که به دلیل نامناسب بودن لباسش نظر های منفی ای را برای خود جمع آوری کرد. موضوع بعدی اما بازی در سریالی بود که به مردمان کشور هند در آن توهین می شد. در این زمان ساکنین هند این فرد را خائن خواننده. آخرین حاشیه نیز به این زمان بر می گردد که پریانکا به همسرش ازدواج کرد در حالی ده سال از همسرش بزرگ تر بود و باعث شد سیل عظیمی از نظرات منفی به او روانده شوند.

پریانکا چوپرا تا کنون چه جوایزی دریافت کرده است؟

پریانکا جوایز زیادی را برای بازی در فیلم هایی مانند 7 خون معاف، عیتراز و غیره دریافت کرده است و همچنین برای فیلم مد که ظهور و افول یک سوپرمدل، این فیلم را به نمایش می گذارد، برنده جایزه ملی شده است. مادور باندارکار کارگردانی آن را بر عهده داشت. این بازیگر همواره در بسیاری از مصاحبه های خود به این موضوع اشاره دارد که تماما حمایت طرفداران او بوده است که توانسته تا به امروز اندازه در بین مردم مشهور باشد و این جوایز را دریافت کند.

اولین فیلم پریانکا چوپرا کدام بود؟

چوپرا در 20 سالگی اولین بازی خود را در سال 2002 در فیلم تامیژان انجام داد و در همان سال آن را با فیلم Jeet: Born to Win ادامه داد. وی توانست در همان ابتدا کار خود نشان دهد که تا چه اندازه در زمینه بازیگر در بالیوود دارای استعداد است و تا چه اندازه می تواند خود را به عنوان یکی از بهترین بازیگر ها در این زمینه نشان دهد. در ادامه نحوه دانلود این فیلم ها را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

فیلم های پریانکا چوپرا را از چگونه دانلود کنیم؟

برای این که فیلم های این بازیگر مطرح را دانلود کرده و مشاهده کردن آن ها لذت ببرید، می توانید از انواع سایت های معتبر و یا کانال های تلگرامی استفاده کنید. البته می توانید به صورت آنلاین نیز از طریق انواع سایت های معتبر مانند یوتیوب نیز آن ها را مشاهده کنید. شما می توانید از انواع سایت های فارسی در جهت دانلود این فیلم ها و هم چنین انواع سایت های انگلیسی استفاده کنید.

همسر پریانکا چوپرا کیست؟

همسر پریانکا چوپرا نیک جوناس می باشد که به مدت 3 سال است که با یک دیگر ازدواج کرده اند. نیک جوناس یکی از افراد گروه خوانندگی برادران جوناس می باشد و به عنوان یک خواننده مطرح و ترانه نویس معروف شناخته می شود. تفاوت سنی این دو شخص ده سال است که در ابتدا شایعه هایی مبنی بر این که به دلیل تفاوت سنی عروسی این دو شخص بهم می خورد بسیار ارائه می شد.

سوالات متداول

  1. آیا پریانکا چوپرا ویکی پدیا دارد؟

    این شخص دارای اینستاگرام به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

  2. بیوگرافی پریانکا چوپرا را از کجا مشاهده کنیم؟

    به راحتی می توانید از این مقاله و یا ویکی پدیا در این زمینه کمک بگیرید.

  3. همسر سابق پریانکا چوپرا چه نام دارد؟

    همسر فعلی این بازیگر نیک جوناس می باشد.

  4. چگونه عکس های پریانکا چوپرا قبل عمل زیبایی را ببینیم؟

    یه راحتی با جست و جو در تصاویر گوگل می توانید آن ها را مشاهده کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل