پوریا یلی کیست؟ + آدرس پیج اینستاگرام پوریا یلی چیست؟

پوریا یلی یکی از والیبالیست های ایرانی است که این روز ها طرفداران زیادی را نیز بدست آورده است.

پوریا یلی کیست؟

پوریا یلی کیست؟

در مورد بیوگرافی پوریا یلی می توان این گونه بیان کرد که او یکی از والیبالیست های سرشناس ایرانی است که برای تیم پیکان و تیم ملی والیبال مردان ایران بازی می‌ کند. برای خیلی از مردم سوالی که به وجود می آید، این است که پوریا چند سال دارد؟ در رابطه با سن پوریا باید بگوییم که او متولد ۱ بهمن سال ۱۳۷۷ در شهر قوچان است. وزن او ۸۱ کیلو گرم و قد پوریا ۲/۰۹ سانتی متر می باشد. با مراجعه به ویکی پدیا پوریا می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با او بدست آورید.

آدرس پیج اینستاگرام پوریا یلی چیست؟

امروزه پوریا یلی اینستا را به یک پل ارتباطی قوی بین خود و طرفدارانش تبدیل کرده است، حال اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل به پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام پوریا یلی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به قسمت جستجو این برنامه مراجعه نمایید. هم چنین برای پیدا کردن آدرس یوتیوب پوریا نیز می‌ توانید همانند اینستاگرام به قسمت جستجوی یوتیوب مراجعه کنید. با مراجعه به یوتیوب او می توانید مصاحبه پوریا را نیز مشاهده نمایید.

حاشیه های پوریا یلی

همان طور که می‌ دانید حاشیه در پیرامون افراد سرشناس و مشهور که طرفداران و مخاطبان زیادی دارند همانند بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و … مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که در حال حاضر پوریا یلی به یکی از والیبالیست‌ های مشهور تبدیل شده است که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که برخی از حواشی پیرامون این والیبالیست باعث به وجود آمدن دردسر های زیادی نیز برای او شده است.

حال ناگفته نماند که معمولاً حواشی پیرامون این والیبالیست مشهور مربوط به فعالیت‌ های او در حرفه‌ اش و هم چنین روابط شخصی او می‌ باشد. با این حال این موضوع را هم باید افزود که یلی تا به اکنون به هیچ کدام از حواشی پیرامونش واکنشی نشان نداده و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

به نظر می‌ رسد که این بازیکن والیبال به حواشی پیرامونش اهمیتی نمی‌ دهد و در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی پیشرفت در حرفه‌ اش و موفقیت‌ های بیشتر در والیبال قرار داده است. مدتی نیز بیان می شد او اقدام به شرط بندی روی والیبال می کند؛ که البته او این موضوع را تکذیب کرد.

یوتیوب پوریا یلی

یوتیوب یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب و کاربردی است که در حال حاضر خیلی از چهره‌ های مشهور همچون بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و … در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌ کنند تا به این گونه بتوانند با مخاطبان و طرفدارانشان در ارتباط باشند. حال این موضوع را هم باید افزود که پوریا یلی نیز مدتی قبل در یوتیوب یک چنل برای خود راه‌ اندازی کرد و از آن زمان به بعد ویدیوهای خود را با کیفیت بالا در چنل یوتیوبش برای مخاطبان و طرفداران خود آپلود می‌ کند.

با توجه به این که پوریا یلی یکی از والیبالیست‌ های مشهور به شمار می‌ رود، به همین دلیل در حال حاضر در یوتیوب سابسکرایب‌ های بسیار زیادی دارد. بهتر است بدانید که به طور معمول این والیبالیست‌ مشهور در چنل یوتیوب خود ویدیوهای مسابقات خود را با کیفیت بسیار بالا آپلود می‌ کند تا به این گونه مخاطبان او که نتوانستند مسابقات او را تماشا کنند از طریق چنل یوتیوب پوریا به مشاهده مسابقات این والیبالیست با کیفیت بسیار بالا بپردازد.

حال شما برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب وی کافیست تا به قسمت سرچ یوتیوب مراجعه نمایید و نام او را جستجو کنید تا چنل یلی برای شما نمایش یابد. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب یلی و فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که او ویدیویی را در چنل یوتیوب خود آپلود کرد آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر پوریا از طریق یوتیوب توانسته یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند، چرا که شبکه یوتیوب از طریق بازدید ویدیو های کاربرانش به آن ها مبلغی را پرداخت می‌ کند و با توجه به این که تا به اکنون اکثر ویدیو های این والیبالیست از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده اند، به همین دلیل او توانسته از طریق بازدید ویدیو هایش در یوتیوب یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می کند.

عکس های پوریا یلی را در کجا ببینیم؟

این روز ها پوریا به یکی از معروف ترین بازیکنان تبدیل شده است که طرفداران زیادی نیز دارد، به همین دلیل خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا عکس پوریا را مشاهده کنند. اگر به شبکه‌ های مجازی او مراجعه نمایید، می‌ توانید عکس‌ های پوریا را مشاهده کنید. هم چنین اگر به اینترنت مراجعه نمایید نیز می‌ توانید عکس‌ های مختلفی از این بازیکن را مانند ماشین پوریا یلی را به راحتی جستجو کنید. هم چنین می توانید علاوه بر عکس اطلاعاتی در رابطه با پوریا یلی و همسرش، ارتفاع اسپک پوریا و یا حتی صابر کاظمی را بدست آورید و یا به مشاهده قسمت هایی از پوریا در خندوانه و پوریا در برنامه وقتشه بپردازید.

این والیبالیست هم اکنون بازی می کند؟

پوریا هم اکنون برای تیم پیکان بازی می کند و یکی از والیبالیست های خوب این تیم به شمار می رود.

درآمد این والیبالیست بالاست؟

برخی از منابع بیان کرده اند پوریا از والیبالیست های گران قیمت می باشد، البته در رابطه با درآمد این والیبالیست اطلاعاتی در اینترنت در دسترس نمی باشد.

پوریا یلی در کدام تیم است؟

او در والیبال توانسته به موفقیت های زیادی برسد و در حال حاضر در تیم پیکان بازی می کند.

پوریا یلی چرا به تیم ملی دعوت نشد؟

تیم ملی والیبال ایران اردوی خود را با دعوت از چندین بازیکن شروع کرد که متاسفانه از پوریا دعوت نشد. در مصاحبه پوریا که مدتی قبل با او انجام شده بود، این بازیکن در رابطه با این موضوع صحبت کرده است.

پوریا یلی در چه پستی بازی می کند؟

پوریا یلی بازیکن والیبال اهل ایران است که برای باشگاه ایفاسرام اردکان و تیم ملی والیبال مردان ایران در پست پشت خط زن بازی می کند. بهتر است بدانید که او در مسابقات والیبال قهرمانی زیر نوزده سال پسران جهان به همراه تیم ملی والیبال جوانان ایران به مقام قهرمانی جهان رسید. این والیبالیست مشهور بازی های درخشانی در این تورنمنت از خود به نمایش گذاشت و هم چنین یکی از نفرات تأثیر گذار تیم ملی جوانان کشورمان ایران در راه قهرمانی این مسابقات بوده است.

وی هم اکنون در پست پشت خط زن عضو تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان است و در مسابقه های لیگ ملت های جهان در بیشتر بازی ها به این عنوان یار ذخیره و جانشین برای تیم ملی بزرگسالان کشور ایران به میدان رفت و در این مسابقات بازی های نسبتاً خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او به صورت حرفه ای والیبال را از مرحله ابتدایی زیر نظر پدرش که خود نیز از مربیان این رشته است، شروع کرد و ضمن این که مادرش هم در همین رشته والیبال فعالیت دارد. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که پوریا استعدادش در والیبال را از پدر و مادرش به ارث برده است.

پس از آن تحت نظر علی حسن زاده، محمدرضا اسدزاده و حمید علیشاهی و رضا تابعی و هم چنین مهدی فعال در باشگاه های ورزشی والیبال را پی گرفت و در پست پشت خط زن با قد ۲ متر و ۱۰ سانتی متر مشغول به فعالیت شد.

آیا پوریا یلی ازدواج کرده است؟

پوریا یلی یکی از والیبالیست‌ های جوان و مشهور اهل ایران است که پس از این که عضو باشگاه پیکان تهران شد، توانست با بازی درخشانش توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و به شهرت و محبوبیت زیادی رسید و طرفداران فراوانی را هم به دست آورد. حال این روزها خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا علاوه بر زندگی حرفه‌ ای پوریا در مورد زندگی شخصی و روابط خصوصی او نیز اطلاعات بیشتری را به دست آورند. این موضوع باعث شده تا خیلی از آن ها کنجکاو شوند تا بدانند که آیا این والیبالیست‌ تا به اکنون ازدواج کرده و یا این که در حال حاضر مجرد است!

در این باره بهتر است بدانید که پوریا مدت زمان نسبتا طولانی با شخصی در رابطه بوده است که با توجه به علاقه و عشقی که بین آن ها به وجود آمده در نهایت تصمیم گرفتند تا با یکدیگر ازدواج کنند. به این گونه پوریا و همسرش در یک مراسم لاکچری و خصوصی در کنار خانواده و آشنایشان با یکدیگر ازدواج کردند. حال این موضوع را هم باید افزود که همسر این والیبالیست معروف میکاپ آرتیست است و در این زمینه به صورت حرفه‌ ای مشغول به فعالیت می‌ باشد و سالن زیبایی دارد.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده تصاویر همسر پوریا یلی بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به صفحه شخصی او در اینستاگرام مراجعه نمایید، چرا که پوریا تا به اکنون تصاویر متعددی از خود را در کنار همسرش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. به همین دلیل در صورت تمایل با مراجعه به اینستاگرام این بازیکن والیبال می‌ توانید به راحتی به مشاهده تصاویر همسر وی بپردازید.

مصاحبه با این والیبالیست

همان طور که می‌ دانید مصاحبه با افراد مشهور و سرشناس به ویژه ورزشکاران انجام می‌ شود. حال این موضوع را هم باید افزود که پوریا با توجه به این که یکی از والیبالیست‌ های مشهور و با استعداد ایران به شمار می‌ رود که تا به اکنون افتخارات و جوایز متعددی را در کارنامه حرفه‌ ای اش به ثبت رسانده است، به همین دلیل تا به اکنون با او توسط برنامه‌ ها و شبکه‌ های مختلف مصاحبه‌ های متعددی انجام شده است که تمام مصاحبه‌ های او مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه مخاطبان این والیبالیست قرار گرفته اند و آن ها با مشاهده مصاحبه‌ ها او بیشتر با بازیکن مورد علاقه خود آشنا شده اند.

حال ناگفته نماند که به طور معمول این والیبالیست مشهور در مصاحبه‌ های خود در مورد فعالیت‌ هایش در ورزش والیبال، فراز و نشیب‌ هایی که تا به اکنون در این حرفه تجربه کرده است، اهدافش برای آینده و … صحبت کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل دارید تا به مشاهده مصاحبه‌ های این والیبالیست معروف بپردازید و به این گونه بیشتر با او و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد آشنا شوید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید.

البته ناگفته نماند که علاوه بر اینترنت اگر به یکی از پلتفرم‌ های ویدیویی همچون یوتیوب و یا اینستاگرام مراجعه کنید هم می‌ توانید با یک جستجوی ساده به مشاهده ویدیو مصاحبه های این بازیکن والیبال بپردازید و به این گونه بیشتر با او و فعالیت هایی که انجام می دهد، آشنا شوید.

پوریا یلی چرا به تیم ملی دعوت نشد؟

مدتی قبل هیاهوی بسیار زیادی در بین طرفداران و مخاطبان این والیبالیست به وجود آمد که چرا او به تیم ملی دعوت نشده است؟ حال زمانی که این هیاهو به اوج خود رسیدند پوریا یلی در یکی از مصاحبه‌ های خود در این باره این گونه بیان کرد: این مسئله را قبول دارم که دعوت نشدنم به تیم ملی عدم آمادگی کامل خودم بوده است، با این حال امسال تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی خواهم کرد.

پوریا یلی در گفت‌ و گوی خود اظهار داشت: پس از پایان فصل حدودا یک ماهی استراحت داشتم، اما دوباره تمرینات انفرادی ام را آغاز کردم تا برای فصل جدید آماده شوم. درست است که در خراسان بازی نمی‌ کنم، اما همیشه برای والیبال استان خراسان و به ویژه شهر قوچان آرزوی موفقیت دارم.

صحبت‌ های این والیبالیست در رابطه با عدم حضورش در تیم ملی و تلاش او برای حضورش در تیم ملی برای سال آینده باعث دلگرمی طرفداران و مخاطبان او گردید و آن ها امیدوارند تا سال آینده این والیبالیست را در تیم ملی ببینند.

سوالات متداول

  1. پوریا یلی کیست؟

    او یکی از والیبالیست های معروف اهل ایران است.

  2. قد پوریا چند سانتی متر است؟

    قد او ۲/۰۹ سانتی متر است.

  3. چگونه می توان عکس های این والیبالیست را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده عکس های او می توانید به اینترنت مراجعه کنید.

  4. او متولد چه سالی است؟

    متولد یک بهمن ۱۳۷۷ است.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل