پیدا شدن آلت تناسلی بزرگ در ظرف غذای یک زن «+عکس بی سانسور» + خوردن آلت تناسلی مردانه به عنوان یک غذا در چین «+عکس بدون سانسور»

دریک رستوران اسیایی یک آلت تناسلی مردانه دیده شده اسـت کـه گویا غذای اصلی انها بوده اسـت در ادامه با پیدا شدن آلت تناسلی بزرگ در ظرف غذای یک زن «+عکس بی سانسور» هاتم بت را دنبال کنید. 

 

پیدا شدن آلت تناسلی بزرگ در ظرف غذای یک زن «+عکس بی سانسور»

پیدا شدن بقایای انسانی در غذا قطعا میتواند کابوسی فراموش نشدنی باشد .زن بیچاره در هنگام خوردن غذا ؛ در بین غذایش آلت تناسلی یک مرد را پیدا کرد !! بـه گزارش سماتک یک زن جوان هنگامی کـه برای خانه ي خود یک میان وعده خرید ؛ هنگامی کـه آخرین لقمه هاي‌ غذا را می‌خورد متوجه وجود یک آلت تناسلی مرد در غذا شد !

خوردن آلت تناسلی مردانه به عنوان یک غذا در چین «+عکس بدون سانسور»

زن شگفت زده فریاد زد من یک آلت تناسلی انسان در غذایم دارم ! او بلافاصله تصاویر این اتفاق عجیب را در اینترنت بـه اشتراک گذاشت کـه بازدید بسیار بالایی داشت!

 

این زن بلافاصله بـه پلیس تماس گرفت و ماجرا را بیان کرد.در حالی که خانواده ي وی بـه شوخی می‌گفتند این آلت تناسلی را جلوی سگ بیندازد تا بخورد ؛ برادر این زن پیشنهاد کرد از این آلت جهت مشخص شدن این‌که آلت تناسلی متعلق بـه حیوان و یا انسان اسـت آزمایش انجام پذیرد !

 

خوردن آلت تناسلی مردانه به عنوان یک غذا در چین «+عکس بدون سانسور»

این زن بـه رسانه هاي‌ محلی گفت: فورا آن را بـه آزمایشگاه بردم ؛ اما پس از انجام آزمایشات تکنسین آزمایشگاه اینچنین گفت: بـه دلیل این‌که آلت تناسلی کاملا پخته شده اسـت نمی‌توان تشخیص داد کـه این آلت تناسلی انسان اسـت یا حیوان !!باید طی پروسه هاي‌ اداری و از طریق دکتری قانونی آزمایشات بیشتری روی این تکه گوشت انجام شود و اینکار زمان میبرد!! پلیس در حال بررسی این پرونده اسـت!

 


بیشتر بخوانید: بعد از خود ارضایی بهترین لذت جنسی با خود چیست؟ «لذت ثانویه خفن»


 

غذا هاي عجیب چین بسیار مشهور هستند و تنها افراد کمی می‌توانند ان ها را امتحان کنند. چینی ها غذاهایی دارند کـه خوردن آن ها برای همه ی آسان نیست و بسیار عجیب و دور از انتظار هستند.

 

اگر برای نخستین بار بـه رستورانی در چین میروید، حتماً در اینترنت درباره ان جا جست و جو کنید زیرا بعضی از غذا هاي عجیب چین از موجوداتی تشکیل شده اند کـه حتی تصور خوردن ان ها حال شـما را بد می کند! در ادامه بر چند مورد از این غذاها اشاره میکنیم:

 

عکس هایی از الت جنسی مردانه در غذا

حشرات سرخ شده یکی از غذا هاي عجیب چین هستند کـه بـه هیچ وجه با ذائقه ایرانیان سازگار نیستند. با این وجود برخی از افراد ماجراجو و کنجکاو، مایل هستند کـه طعم این غذا را امتحان کنند. در چین افراد بسیاری وجود دارند کـه از حشرات تغذیه میکنند و بـه این سبک غذاها عادت کرده اند.

اما شـما بـه عنوان یک گردشگر باید درنظر داشته باشید کـه بـه هم خوردن عادت غذایی می ‌تواند تاثیر منفی بر سلامت انسان داشته باشد و ممکن اسـت منجر بـه مشکلات گوارشی گوناگون شود. پس حواس تان باشد کـه بـه خاطر کنجکاوی، هرگز سلامت خودرا بـه خطر نیندازید.

 


بیشتر بخوانید: زنی که به همسرش شیر میدهد !! «+عکس»


 

غذاهای عجیب مردم دنیا

خفاش هم یکیدیگر از غذا هاي عجیب چین می باشد کـه ان را بـه صورت کبابی یا سوپ خفاش سرو میکنند. بـه هیچ وجه خوردن این غذاها را بـه شـما پیشنهاد نمیکنیم زیرا می‌توانند ناقل انواع بیماری مختلف و خطرناک باشند. یکی از محبوب ترین غذا هاي خیابانی چینی ها کباب و سوپ خفاش اسـت کـه بهتر اسـت هرگز ان ها را امتحان نکنید!


بیشتر بخوانید: چگونه زنان میتوانند اندازه آلت مردان را تجسم کنند؟ «+عکس»


خوردن آلت تناسلی مردانه به عنوان یک غذا در چین «+عکس بدون سانسور»

شاید باور کردن این موضوع برایتان دشوار باشد اما یکی از غذا هاي عجیب چین کـه طرفداران بسیاری هم دارد، موجودات زنده هستند. بسیاری از مردم چین عادت دارند کـه موجوداتی مانند هشت پا یا میگو را بـه صورت زنده بخورند کـه اینکار اصلا درست نیست! اینکار بسیار خطرناک اسـت و بسیاری از افراد هنگام خوردن هشت پا زنده دچار خفگی شده اند. مکنده‌هاي‌ بسیار قوی کـه روی دست هاي‌ هشت پا وجوددارد می‌تواند منجر بـه مرگ انسانها شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل