پیش بینی بازی بین دو تیم آتلانتا و ناپولی + پیش بینی بازی بین دو تیم میلان و فیورنتینا

– پیش‌ بینی بازی‌های سری آ
– آمار و ارقام لیگ سری آ
– پیش‌ بینی بازی آتلانتا و ناپولی
– پیش‌ بینی بازی میلان و فیورنتینا

پیش از بازی‌ های این هفته سری آ، پیش‌ بینی‌های خود را بر اساس اطلاعات، آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل تیم‌ها، در سایت فوتبالی آپدیت و بهتر کنید.

بخوانید: معرفی کامل سایت شرط بندی وان ایکس بت

پیش بینی بازی بین دو تیم آتلانتا و ناپولی

تیم ناپولی در فصل گذشته نمایش خوبی داشت و توانست به قهرمانی سری آ دست یابد اما در این فصل با مشکلاتی روبه رو شده است و سعی می کند همان موفقیت پارسال را تکرار کند و پس از ۱۲ بازی نسبت به صدرنشین لیگ ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

وضعیت این تیم ممکن است در این بازی نیز تشدید شود چون در خانه آتلانتا بایستی بازی کنند و این روزها تیم آتلانتا بسیار خوب بازی می کند و منطقی به نظر میرسد که تیم مهمان برنده از زمین خارج شود.

تیم آتلانتا تنها شکستش در زمین خانگی خودش متحمل شده و قبل ازاین شکست از ۶ بازی پیاپی ۵ برد و یک تساوی در کارنامه داشتند همچنین در چهار بازی قبل از این شکست توانسته بودند کلین شیت کنند.

تیم مهمان در مقابل تیم های ورونا و سالرنیتانا به پیروزی رسیدند و یک پیروزی ۴-۰ در پایان سپتامبر در مقابل لچه کسب کردند و از آن زمان به بعد نتوانستند به پیروزی برسند.

هرچند تیم آتلانتا از استحکام بالایی در خط دفاع برخوردار می باشد اما این دلیلی برا عدم گلزنی تیم ناپولی نمیباشد.

پیشنهاد ما برای این بازی برد مساوی تیم میزبان می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم میلان و فیورنتینا

میلان این روزها با افت شدیدی مواجه شده و در ۴ بازی پیاپی در سری آ نتوانسته پیروزی کسب کند و در حال حاظر ۸ امتیاز اختلاف با تیم صدرنشین دارد. بازی فردا برای هر دو تیم می تواند نزدیک و حساس باشد.

تیم میلان از دو باختی که در مقابل اودینیزه و یونتوس داشته است کمی سردرگم و ناراحت به نظر میرسد، از طرفی دیگر از ۱۴ بازی خانگی که انجام دادند در ۱۱ بازی نتوانستند بیشتر از ۲ گل بزنند به نظر می رسد این بازی کم گل خواهد بود.

میلان با بازی خوبی که در مقابل پاریسن ژرمن انجام داد و توانست برنده شود روحیه و انرژی بگیرد و آنچنان هم وضعیت نگران کننده ای نداشته باشند.

پیشنهاد ما برای این بازی برد مساوی تیم میلان و همچنین مجموع گل کمتر از ۳.۵ می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم رم و اودینیزه

تیم رم بعد از شکستی که در اوایل سپتامبر در مقابل میلان داشت از آن بازی به بعد بسیار خوب عمل کرده است و هر چهار بازی را برنده بوده است. تیم خوزه مورینیو این دوره را با شکست ۷-۰ در مقابل امپولی استارت زد و بعد تیم های فروزینونه و مونزا و لچه را در هم کوبید.

در طرف مقابل تیم اودینیزه حال و روز خوبی ندارد و از ۱۲ بازی که انجام داده یک بازی را برنده بوده است و به نظر میرسد تیم رم در این بازی با مشکل خاصی مواجه نشود. تنها برد اودینیزه در مقابل تیم میلان بوده است.

از ۱۲ بازی که اودینیزه انجام داده ۹ بازی آنها کمتر از ۲ گل داشته که ممکن است این بازی نیز کم گل باشد. تیم رم نیز اکثر بازیهاش کمتر از ۳.۵ گل داشته و در فصل گذشته ۱۱ پیروزی خانگی شان این آمار صدق میکند.

پیشنهاد ما برای این بازی برد تیم رم و کمتر از ۳.۵ گل می باشد.


اختصاصی وب سایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل