پیش بینی بازی بین دو تیم آلمریا و آلاوس + پیش بینی بازی بین دوتیم رئال سوسیداد و رئال وایکانو

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم رئال سوسیداد و رئال وایکانو
– پیش بینی بازی بین دوتیم اتلتیکومادرید و والنسیا

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم آلمریا و آلاوس

آلرمریا در این فصل خوب کار نکرده و در حال حاظر در قعر جدول رده بندی قرار دارد، اما در هفته های اخیر نشان از بهبودی وضعیتش مشاهده شده است که ممکن است بتواند برای بقا در لیگ بجنگد.

شش بازی اخیر این تیم را اگر نگاه دقیقی داشته باشیم متوجه این موضوع می شویم که در برابر تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا و رئال مادرید تنها با اختلاف یک گل باختند و در مقابل دو تیم بارسا و رئال توانستند دو بار گلزنی کنند. همچنین این تیم در برابر تیم خیرونا که مدعی اصلی قهرمانی است توانست به تساوی ۰-۰ برسد.

هر چند آلمریا نتوانسته نتایج مطلوب را کسب کند و تنها تیمی است که هیچ بردی کسب نکرده اما توان رقابت با تیم های خوب را دارد پس روز جمعه در مقابل آلاوس می تواند این تیم را با چالش روبه رو کند.

تیم آلاوس در ۲۱ بازی لیگ این فصل تنها ۱۹ گل زده و با توجه به پیشرفت اخیر این روزهای المریا می توان انتظار بازی کمی گلی را داشت.

انتخاب زیر ۲.۵ گل با ضریب ۱.۷ میتواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

پیش بینی بازی بین دوتیم رئال سوسیداد و رئال وایکانو

رئال سوسیداد در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و از ۱۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها تنها یک بازی را باخته است. این باخت بهم به دست رقیب سرسخت و دیرینه شان اتلتیک بیلبائو رقم خورد که باعث ناراحتی ایمانول آلگواسیل شده است.

خط دفاعی این تیم یکی از نقاط قوتش بوده و از ۱۰ بازی اخیرشان در ۸ بازی موفق به کلین شیت شده اند که این نشان میدهد شاید روز شنبه هم این اتفاق بیافتد. در طرف مقابل تیم رئال وایکانو در این فصل از ۲۱ بازی تنها ۱۸ گل زده اند که کمترین گل در میان تیم های لالیگا به حساب میاد.

رئال وایکانو از ۴ بازی اخیر خود در ۳ بازی موفق به زدن گل نشده اند و ممکن است در مقابل رئال سوسیداد هم نتوانند گلزنی کنند.

با توجه به آمار رویارویی این دو تیم و خط دفاعی قوی رئال سوسیداد انتخاب برد سوسیداد همراه کلین شیت با ضریب ۲.۵ محتمل به نظر میرسه.

پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و والنسیا

تیم سرحال این روزهای سیمونئه خیلی خوب بازی میکند و هفته گذشته با بردی که در جام حذفی مقابل رئال مادرید به دست اورد حسابی کیف کرده و با برد در مقابل گرانادا در روز دوشنبه این خوشحالی ها ادامه داشت به نظر می رسد در مقابل والنسیا هم تکرار شود.

تیم دیگو سیمئونه در 21 دیدار اخیر که در ورزشگاه خانگی خود انجام داده بدون شکست بوده و در 19بازی پیروز شده است. آن‌ها باید برای والنسیا، که تنها دو بار از 10 بازی آخر در خارج از خانه در لالیگا برنده شده، خیلی قدرتمند باشند.

البته شاید در مقابل والنسیا با مشکلاتی مواجه شود چون والنسیا در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته گلزنی کند و ممکن است در مقابل اتلتیکو هم گلزنی کند.

با توجه به اینکه از ۱۱ بازی اخیر این دو تیم در ۷ بازی هر دو تیم به گل رسیده اند انتخاب برد تیم اتلتیکو همراه با گلزنی هر دو تیم با ضریب ۳.۷۰ می تواند جذاب باشد.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل