پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و اشتوتگارت + آنالیزآمار بازی بین دو تیم منچسترسیتی و اینتر میلان

– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– آمار بازی های لیگ قهرمانان
– پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و اشتوتگارت
– پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و لایپزیش

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا فصل 2024-25 این هفته استارت می خورند. این رقابت ها با فرمت جدیدی برگزار خواهند شد. و مرحله گروهی جای خود را به یک مرحله لیگ جدید داده است. در ادامه نگاهی به مسابقات حساس و همچنین بازارهای جذاب شرط‌بندی خواهیم داشت.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و اشتوتگارت

اولین بازی انتخابی این هفته ما برای آنالیز و بررسی وهمچنین پیش بینی، مسابقه جذاب بین دو تیم رئال مادرید و اشتوتگارت می باشد. قهرمان فصل گذشته یعنی رئال مادرید، یکی از تیم‌های برجسته در شب افتتاحیه این بازی ها می باشد و انتظار می‌ رود که شروعی قدرتمند در مقابل تیم آلمانی اشتوتگارت داشته باشد.

تیم اشتوتگارت فصل گذشته را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند و بالاتر از بایرن مونیخ در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و برای اولین بار از فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ توانست جواز حضور در این لیگ را کسب کند.

تیم اشتوتگارت برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا، نمی‌ توانست با رقیبی سخت‌ تر از رئال مادرید، قهرمان ۱۵ دوره اروپا، مواجه شود. رئال درتابستان کیلیان امباپه را به ترکیب خود اضافه کرده است. با این حال، کارلو آنچلوتی همچنان به دنبال یافتن بهترین ترکیب برای هماهنگ کردن ستاره‌های بزرگ تیمش است.

شرایط برای سباستین هونس، سرمربی اشتوتگارت، نیز مشابه است. او بازیکنانی همچون هیروکی ایتو، والدیمار آنتون و سرهو گوراسی را از دست داد، اما با جذب ارمدین دمیروویچ و امضای قرارداد دائمی با دنیز اونداو، تا حدودی توانسته ترکیب خود را تقویت کند.

ناگفته نماند تیم رئال مادرید هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و در این چند بازی که در لیگ انجام داده نتوانسته تیمی را با اختلاف شکست دهد.

پیش بینی من برای این بازی تعداد گل های بازی زیر ۳.۵ با ضریب ۱.۹۴ جذاب به نظر میرسد. همچنین پیش بینی تساوی بازی در نیمه اول با ضریب ۲.۹۰ کمی وسوسه کننده می باشد.

بیشتر بخوانید : آنالیز و بررسی لیگ برتر جزیره

آنالیزآمار بازی بین دو تیم منچسترسیتی و اینتر میلان

چهارشنبه، تکرار فینال ۲۰۲۳ رقم خواهد خورد، جایی که منچسترسیتی میزبان اینترناسیونال است. تیم منچسترسیتی آن بازی را با نتیجه ۱-۰ در استانبول برد. شرط‌بندی و پیش بینی روی تکرار اینکه اینتر در این بازی موفق به گلزنی نشود، با ضریب ۲.۵۲ در دسترس است.

تیم اینزاگی فصل قبل در بازی های سری آ عملکرد درخشانی داشت و توانست مقتدرانه قهرمانی را کسب کند. و اما بر خلاف پیش بینی ما اینترمیلان در لیگ قهرمان در مرحله یک هشتم در مقابل اتلتیکومادرید شکست و از این رقابت ها کنار رفت.

تیم منچسترسیتی در مقابل تیم آنجلوتی در مرحله یک چهارم شکست خورد و نتوانست از عنوان قهرمانیش دفاع کند. در عوض تیم پپ گواردیولا توانست قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و با تقویت تیم خود به استقبال فرمت جدید این مسابقات برود.

ضریب برد تیم منچستر برای این مسابقه ۱.۵۵ در نظر گرفته شده است امل پیش بینی ما برای این بازی این است که خیلی نزدیک به هم باشد و تساوی د رنیمه اول با ضریب ۱.۶۲ می تواند انتخاب عاقلانه ای باشد.

شرط بندی روی بازی دو تیم اتلتیکومادرید و لایپزیش

روز پنجشنبه مسابقات زیادی قراره انجام بشه اما به نظرم هیچکدام به اندازه بازی اتلتیکو و لایپزیگ نمی تواند هیجان انگیز باشد.

تیم اتلتیکومادرید قبلنا به خاطر سبک بازیش، به یک تیم تدافعی شناخته شده بود اما در یکی دو سال گذشته قضیه فرق کرده و در فصل قبل لیگ قهرمانان با زدن ۱۷ گل بعد از منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفت.

اتلتیکومادرید پس از اینکه اینتررا شکست داد در یک بازی پراز شور و هیجان و به قول خودمان در یک بازی دراماتیک در مقابل بورسیادورتموند با نتیجه ۵-۴ باخت.

در طرف مقابل تیم لایپزیگ شروع قدرتمندی داشتته و توانسته در حد انتظارات ظاهر شود و در یک بازی حساس و حیاتی توانست قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا را با نتیجه ۳- ۲ شکست دهد.

پیش بینی ما برای این بازی این است که چون هر دو تیم به دنبال کنترل بازی و نیم نگاهی به حمله خواهند داشت تساوی با ضریب ۳.۸۵ می تواند انتخاب خوبی باشد

پیش بینی بازی بین دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال

دیدار رفت بین آرسنال و بایرن مونیخ نیز پر از هیجان و حساسیت بود و آرسنال خیلی زود توانست گل اول را بزند و این بایرن مونیخ بود که با بازی خوب خود موفق شد نتیجه را برگرداند و در دقایق پایانی بازی آرسنال گل تساوی را به ثمر رساند و از اینکه نتوانسته بود از مزیت میزبانی استفاده کند خیلی نارحت بودند.

آمار جالب بازی اینجا بود که بایرن مونیخ تنها دو شوت به سما دروازه داشت و توانست دو گل به آرسنال بزند که هر دو گل بازیرن مونیخ نتیجه اشتباه مدافعین آرسنال بود.

حمایت از تیم بایرن مونیخ با توجه با مزیت میزبانی می تواند منطقی باشد.

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل