پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و ناپولی + پیش بینی بازی بین دو تیم گالاتاسرای و منچستریونایتد

– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– پیش نمایش نیمه نهایی
– پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و ناپولی
– پیش بینی بازی بین دو تیم گالاتاسرای و منچستریونایتد

پیش بینی های این هفته لیگ قهرمانان را با تحلیل و آنالیزی که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار میدهد بهبود بببخشید.

لیگ قهرمان اروپا وارد هفته پنجم خودش شد و ما سعی میکنیم آمار و اطلاعات تیم های حاظر رو در اختیار شما قرار دهیم.

پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و ناپولی

تیم رئال مادرید وضعیت بسیار خوبی در گروه خودش دارد و امتیاز های خوبی جمع کرده است و اطمینان خاطر دارد که صعودش از گروه تقریبا قطعی شده است.

مردان کارلوآنجلوتی از ۴ اخیر خود در لیگ قهرمان ۴ پیروزی کسب کرده اند و رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را دارند. حالا باید منتظر دیدار حساس بین دو تیم رئال مادرید و ناپولی قهرمان فصل گذشته ایتالیا باشیم.

با توجه به آمادگی بسیار بالای مردان آنجلوتی دراین فصل و در طرف مقابل مشکلات تیم ناپولی می توان حدس زد که کدام تیم پیروز میشود.

با بررسی آپشن ها و ضرایبی که سایت های شرط بندی برای این بازی در نظر گرفته اند انتخاب هندیکپ ۷۵+ برای تیم ناپولی با ضریب ۱.۹ بسیار جذاب به نظر میرسد.

مدیران تیم ناپولی مربی تازه به کارگرفته خودشون یعنی رودی گارسیا را اخراج کردند، این مربی ۱۶ بازی هدایت این تیم را برعهده داشت و نتوانست نمره قبولی کسب کند. والتر مازاری حدودا یک دهه پیش هدایت این تیم را به مدت ۴ سال برعهده داشت و دوباره به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.

دیدار رفت دو تیم با نتییجه ۳-۲ به سود رئال مادرید پایان یافت. اما در این بازی تیم آنجلوتی با مصدومیت چنیدن بازیکن با چالش بزرگی روبه رو شده است. مصدومین تیم رئال برای این بازی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، ادواردو کاماوینگا، آورلیان چوآمنی، و وینیسیوس جونیور می باشند.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم گالاتاسرای و منچستریونایتد

بازی بین دو تیم منچستریونایتد و گالاتاسرای در زمین خانگی گالاتاسرای بسیار حساس و حیاتی می باشد جون هر دو تیم نیاز مبرم به برد دارند و این برد در صعود این دو تیم به مرحله یک شانزدهم نقش مهمی ایفا می کند. در حال حاظر وضعیت دو تیم در جدول جالب نیست.

تیم ترکیه ای با ۴ امتیاز و و تفاضل گل نسبت به کپن هاگن در رده سوم قرار دارد و تیم انگلیسی به ۳ امتیاز در رده چهارم جای گرفته است.

دیدار رفت دو تیم بازی خوب و حساسی بود و این تیم گالاتاسرای بود که پس از عقب افتادن توانست کامبک بزند و با نتیجه ۳-۲ پیروز میدان شود.

شرایط دو تیم جوری هستش که هر دو تیم برای کسب برد به میدان خواهند آمد چون بازی بعدی تیم گالاتاسرای در ورزشگاه خانگی کپن هاگن هست و بازی بعدی منچستر در مقابل بایرن مونیخ آلمان در آلمان می باشد بنابراین بازی پرگلی در انتظار ما هست و انتخاب بالای ۲.۵ گل با ضریب ۱.۷ گزینه مطمئنی می تواند باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم براگا و یونیون برلین

تیم فوتبال برلین در فصل گذشته بوندسلیگا عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد اما شرایط این تیم آلمانی در فصل جدید امسال کاملا متفاوت شده و اصلا از درخشش پارسال خبری نیست و در بوندسلیگای آلمان از ۱۲ بازی که انجام داده تنها ۷ امتیاز کسب کرده و در رده ۱۷ جدول جای دارد. در رقابت های لیگ قهرمانان نیز از ۴ بازی یک تساوی کسب کرده و یک امتیاز دارد و دررده پایین جدول قرار دارد.

براگا در حالی به مصاف این تیم میرود که از ۱۴ بازی اخیر خودش نتواسته بردی کسب کند و در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

در بازی رفت بین دو تیم تیم براگا توانست در ورزششگاه خانگی برلین را ششکست دهد و به نظر میرسد این هفته نیزبرای شکست این تیم مشکل خاصی نداشته باشد بنابراین انتخاب برد تیم براگا با ضریب ۲.۲۳ بسیار محتمل می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم بارسلونا و پورتو

بارسلونا در زمان نامناسبی دچار نوسان شده است چون صعود خود را تقریبا قطعی کرده بود اما با باختی که در مقابل شاختار کسب کرد فعلا با پورتو هم امتیاز شده است. پورتو تیم سرحال و جنگده ای است و قطعا بارسلونا را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

بارسلونا در بازی اخیر خود در لالیگا برابر رایوکانو به تساوی ۱-۱ رضایت داد. تیم بارسلونا در ۶ دیدار اخیر خود تنها در یک بازی توانستند کلین شیت کنند در حالی که تیم پورتو در۶ دیدار اخیر خود حداقل دو گل زده همچنین پورتو در ۴ دیدار اخیر خارج از خانه خود پیروز بوده است.

با این حال تنها دو تیم منچستر سیتی (۱۳.۳) و بایرن مونیخ (۸.۹) از بارسلونا (۷.۷) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار بهتری داشته اند. پس قطعا تیم میزبان قدرت زدن یک گل را دارد و ما گزینه هر دو تیم گل میزنند را به شما پیشنهاد میکنیم.

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل