پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و رئال سوسیداد + پیش بینی بازی بین دوتیم اتلتیکومادرید و رئال بتیس

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال بتیس
– پیش بینی بازی بین دوتیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم سویا و رئال سوسیداد

تیم سویا امسال عملکرد سینوسی داشته و اصلا به ثبات نرسیده و در ابتدای سال ۲۰۲۴ سه شکست متوالی داشت و دچار افت شدیدی شد اما رفته رفته وضعیت خط دفاعیش بهتر شد.

سویا هنوز هم در نیمه پایین جدول حضور دارد و در ۵ بازی اخیر خود تنها سه گل دریاقت کرده است که در مقابل تیم هایی مثل اتلتیکو مادرید و رئال مادرید بوده است.

در مقابل اتلتیکو در ورزشگاه خانگی خود توانستند با نتیجه ۱-۰ پیروز شوند و در مقابل رئال مادرید تا دقایق پایانی مقاومت کردند که در لحظات پایانی با گل مودریچ شکست خوردند.

سویا در پنج بازی اخیر خود در۲ بازی بزه تساوی رسیده است که در مقابل اوساسونا در خانه بوده و در مقابل والنسیا در خارج از خانه بوده است. در این بازی انتخاب مساوی با ضریب ۳.۰۳ بسیار جذاب به نظر میرسد.

سوسیداد از ۱ز آغاز ماه دسامبر تا کنون در ۱۲ بازی که انجام داده در ۶ بازی به تساوی رسیده است.

پیش بینی بازی بین دوتیم اتلتیکومادرید و رئال بتیس

اتلتیکو مادرید در این فصل تیم بسیار منسجم و خوبی نشان داده و این توانایی را دارند در رتبه یک تا چهارم جدول قرار بگیرند. ضریب برد این تیم در مقابل تیم رئال بتیس ۱.۵۵ می باشد.

مردان دیگو سیمئونه در بازی هفته گذشته در مقابل تیم رده آخری آلمریا موقعیت های گلزنی بسیاری از دست دامپ و با نتیجه ۲-۲ متوقف شدند. این تیم در سیزده بازی خانگی خود در دوازده بازی برنده بوده و یک تساوی در کارنامه خود دارد.

در طرف مقابل تیم رئال بتیس در رده ششم جدول قرار دارد و از ۲۶ بازی لیگ برتر که انجام داده در ۴ بازی باخته است.

شکست های کم آنها در این فصل با نتایج پرگلی بوده مثلا در برابر اتلتیک بیلبائو با نتیجه ۴-۲ باخته و در مقابل بارسلونا با نتیجه ۵-۰ باخته اند پس در این بازی بالای ۳.۵ گل با ضریب ۲.۹۲ ارزش حمایت دارد.

بازی رفت با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید اما اتلتیکومادرید در این فصل میانگین گل ۲.۴۶ گل در بازی های خانگی خود ثبت کرده است و در آخرین بازی خود در ورزشگاه خانگی اش لاس پالماس را با نتیجه ۵-۰ شکست داد.

پیش بینی بازی بین دو تیم اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

بارسلونا در این هفته ها بسیار خوب بازی میکند و از ۹ بازی خود در هفت بازی پیروز شده است هرچند در این دوره با تیم های نسبتا ضعیفی بازی کرده است.

مردان ژاوی در آخرین دیدار خود در مقابل ختافه با نتیجه ۴-۰ به پیروزی رسیدند و خود را برای یک آزمون سخت در مقابل بیلبائو آماده میکنند.

کاتالان ها در یازده بازی اخیر خود در لیگ تنها در دو بازی توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند که این دو بازی هم در ورزشگاه خانگی خود بوده است. نتایج اخیر آنها شامل تساوی ۳-۳ در برابر گرانادا و شکست ۵-۳ در مقابل ویارئال می باشد.

این آسیب پذیری در خط دفاع ممکن است توسط بیلبائو مورد استفاده قرار بگیرد که در بازی های خانگی رکورد خوبی دارد.

تنها شکست خانگی این تیم در برابر صدر نشین جدول یعنی رئال مادرید بوده و آنها در ۱۲ بازی دیگر که در این ورزشگاه انجام داده اند در ۱۰ بازی برنده بوده اند.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات