پیش بینی بازی بین دو تیم لوتون تاون و چلسی + پیش بینی بین دو تیم لیورپول و نیوکاسل

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم لیورپول و نیوکاسل
– پیش بینی بازی بین دو تیم فولام و آرسنال

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم لوتون تاون و چلسی

لوتون تاون در این فصل در ورزشگاه خانگی خود برای هر تیمی خطرناک و چالش برانگیز بوده است. این تیم از ۵ بازی اخیر خود در این ورزشگاه ۲ بازی را برنده بوده است. این دوره ۵ بازی اخیر منچسترسیتی (۲-۱) آرسنال (۴-۳) و لیورپول ۱-۱ می باشد

تیم لوتون تاون در این فصل ۲۱ گل به ثمر رسانده و از این تعداد ۱۱ گل در خانه به ثمر رسانده شده است و بهترین گلزن آنها الیجا آدبایو ۵ گله می باشد که ۳ تا را در خانه به ثمر رسانده است.

تیم چلسی در این فصل اصلا در حد انتظار نبوده و بسیار نامنظم ظاهر شده و آبی های لندن ۴ بازی از ۶ بازی اخیر خود بعد از اون تساوی مشهور در مقابل منچسترسیتی باخته اند. تمامی باخت ها در خارج از خانه بوده و فقط دریک بازی موفق به گلزنی نشده اند.

چلسی در دیدار رفت مقابل لوتون تاون توانست به نتیجه ۳-۰ پیروز شود. این تیم در ۹ بازی خارج از خانه که انجام داده توانسته ۱۴ گل بزند و ۱۵ گل دریافت کرده است بنابریان برای بازی پرگلی را انتظار داریم.

با توجه به بهبود یافتن وضعیت تیم لوتون و نامنظم بودن تیم چلسی انتخاب گزینه تساوی با ضریب ۵.۵ هوشمندانه خواهد بود.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم لیورپول و نیوکاسل

لیورپول در این فصل در زمین خانگی خودش بسیار خوب کار کرده و بازنده نبوده است. هر چند در مقابل منچستر و آرسنال تساوی کرده است اما برد ۵-۱ در مقابل وستهم بین این دو تساوی بوده است و برد مقابل با نتیجه ۲-۰ می تواند نشان از بهبودی این تیم باشد.

تاریخچه تیم نیوکاسل در مقابل لیورپول اصلا جالب نیست و آخرین برد آنها به سال ۱۹۹۴ برمیگردد هرچند در سال ۲۰۲۱ موفق شده اند یک تساوی از لیورپول بگیرند.

نیوکاسل فصل را پرقدرت شروع کردو توانست خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند اما در ادامه فصل مشکلات زیادی برای این تیم به وجود آمد از جمله مصدومیت بازیکنان کلیدی و محرومیت بازیکن کلیدیشون. در این بازی هم بازیکنان کلیدی از جمله هاروی بارنز و نیک پوپ در اختیار نخواهند داشت.

برای این بازی انتخاب برد تیم لیورپول و بالای ۲.۵ گل با ضریب ۱.۹ منطقی به نظر میرسد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم فولام و آرسنال

تیم فولام در این فصل عملکرد خوبی داشته و در بازی رفت مقابل آرسنال توانست یک امتیاز کسب کند. اینکار در ورزشگاه خانگی خودش اسانتر به نظر میرسد چون این تیم فقط ۶ امتیاز از بازی های خارج ازخانه بدست آورده است.

تیم مارکو سیلوا در ورزشگته خانگی خود بسیار خوب عمل کرده اند به طوری که از ۵ بازی اخیر خانگی خود ۳ مرتبه پیروز شده اند از جمله دو پیروزی جداگانه ۵-۰.

اما در آخرین بازی خود که ورزشگاه خانگی انجام دادند در مقابل تیم برنلی جلو چشم هوادارانشان با نتیجه ۲-۰ باختند و حالا ۳ بازی پشت سر هم بازنده بوده اند .

رقیبان جدی آرسنال برای قهرمانی تیم های لیورپول و منچسترسیتی هستند. تیم آرسنال در هفته های اخیر در بازی های خارج از خانه خوب نبوده و با چالش همراه بوده اما آمار این تیم در ورزشگاه خانگی فولام قابل توجه بوده و از سال ۲۰۱۲ شکست نخورده اند.

نکته ی قابل توجه اینجاست که در آن بازی که آرسنال در مقابل فولام شکست خورد مایکل آرتتا در آن بازی به عنوان بازیکن حضور داشت و در حال حاظر سرمربی تیم را برعهده دارد.

منتظر پیروزی آرسنال با ضریب ۱.۵۵ هستیم تا به مسیر خود به سوی قهرمانی ادامه دهد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل