پیش بینی بازی بین دو تیم منچسسترسیتی و کریستال پالاس + پیش بینی بین دو تیم نیوکاسل و فولام

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس
– پیش بینی بازی بین دو تیم برنلی و اورتون

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم منچسسترسیتی و کریستال پالاس

منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته در حال حاظر با مشکلاتی مواجه شده و دچار افت شده است، اما هر زمان که بخواهد و اراده کند قابلیت انجام بازی زیباتر را دارد. در بازی مقابل کریستال پالاس احتمالا با چالش و مشکلاتی رو به رو شود.

تیم کریستال پالاس یکی از تیم هایی است که همیشه توانسته برای منچسترسیتی مشکل ایجاد کند و از ۵ سفر اخیر خود به ورزشگاه اتحاد دوبار برنده شده و یه تساوی کسب کرده است.

تیم کریستال پالاس هم در وضعیت خوب و ایده آلی نیست و از ۹ بازی اخیر خود تنها در یک بازی برنده بوده و با این حال در مقابل این هایی مثل تاتنهام و لیورپول با اختلاف یک گل شکست خورده اند.

با توجه به اینکه کریستال پالاس توانسته تیم های تاتنهام و لیورپول را در دچار مشکل کند و به دردسر بیاندازد این احتمال وجود دارد که بتواند منچسترسیتی را هم با چالش روبه رو کند، تیمی که این روزها یکم حال و روزش خوب نیست و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار نیستند. آنها از ۵ بازی اخیر خود تنها یک برد داشته اند که آن هم درر مقابل لوتون تاون بود.

پیشنهاد ما برای این بازی انتخاب هندیکپ ۱.۵+ برای تیم کریستال پالاس با ضریب ۲.۵۲ می باشد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم نیوکاسل و فولام

با توجه به روند اخیر تیم نیوکاسل و برنامه فشرده آنها در بازی های لیگ قهرمان انتظار میرود که این تیم انرژی زیادی برای این بازی نخواهد داشت.

در طرف مقابل تیم فولام این روزها بسیار خوب کار کرده و از اعتماد به نفس و روحیه ای بالا برخوردارند. انتقادی که این روزها به تیم مارکوسیلوا می شود این است که می گویند تیمش فوتبال زیبایی ارائه میدهد ولی در زمینه گلزنی و گرفتن نتیجه ضعیف هستند.

از زمان شروع دوباره لیگ های اروپایی بعد از وقفه ای به خاظر فیفادی داشته اند تیم فولام توانسته ۱۶ گل به ثمر برساند که در مقابل لیورپول با اینکه بازی را باخت اما ۳ گل به ثمر رساند و دو برد متوالی با نتیجه ۵-۰ در مقابل تیم های ناتنگهام و وستهم به این مسابقه می رود.

پیشنهاد ما برای این بازی هندیکپ ۰.۵+ با ضریب ۲.۰۶ برای تیم فولام می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم برنلی و اورتون

تیم اورتون در حال حاظر در بهترین فرم فصل خود قرار دارد و بعد از کسر امتیاز روحیه ای مضاعف گرفته و با تمام وجود در حال فوتبال بازی کردن هستند. یعنی بعد از اینکه ۱۰ امتیاز از این تیم گرفتند شاگردان شان دایچ با ۳ پیروزی متوالی توانستند جبران کنند که دو پیروزی آنها در مقابل نیوکاسل و چلسی بود.

تیم اورتون در حال حاظر در رده ۱۷ جدول جای گرفته و اگر ۱۰ امتیاز را بهشون برگردانیم به رتبه ۱۰ جدول خواهد آمد.

نکته جالب توجه برای تیم اورتون این است که این تیم در بازی های خارج از خانه بهتر از بازی های خانگی عمل کرده اند. آنها توانستند ۱۳ امتیاز را در بازی های خارج از خانه جمع آوری کنند که بیشتر از تیم های همچون استون ویلا و نیوکاسل و منچستر یونایتد بوده است.

در طرف مقابل تیم تیم برنلی از ۸ بازی اخیر خود ۷ بازی را از دست داده و تنها بردش در مقابل تیم شفلیدیونایتد با نتیجه ۵-۰ بود که نصف بازی با یک بازیکن کمتر بازی کرده است.

پیشنهاد ما برای این بازی برد تیم اورتون با ضریب ۲.۱۶ می باشد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات