پیش بینی بازی بین دو تیم مون پلیه و لانس + پیش بینی بازی بین دو تیم پاریسن ژرمن و نانت

– پیش‌بینی بازی‌های لیگ 1
– آمار و ارقام لیگ 1
– پیش‌ بینی بازی مون پلیه و لانس
ـ پیش‌ بینی بازی پاریسن ژرمن و نانت

پیش از بازی‌ های جدید لیگ 1، پیش‌ بینی‌های خود را بر اساس اطلاعات، آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل تیم‌ها، آپدیت و بهتر کنید.

بخوانید: .

پیش بینی بازی بین دو تیم مون پلیه و لانس

لانس می تواند در این بازی بهبود پیدا کند؟

تیم فوتبال مون پلیه ۵ بازی بدون برد بوده است و در این بازی قطعا به مشکل خواهد خورد.در طرف مقابل تیم لانس چهار بازی اخیر خود را لیگ ۱ برنده بوده و در این بازی به دنبال پیروزی خواهد بود.

تیم مهمان در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت و کم کم توانستند پیشرفت کنند و یک دوره ۴ برد پیاپی رو ثبت کنند و به رتبه ششم جدول صعود کنند.

این بازی به نظر برای لانس سخت نباشد چون با نگاه به آمار متوجه می شویم که تیم مون پلیه در ۷ دیدار که با تیم های بالای جدولی مسابقه داشته اند ۶ دیدار را واگذار کرده اند.

در ۸ بازی اخیر در لیگ تنها تیم پاریسن ژرمن از تیم لانس بهتر عمل کرده و در این بازی برد تیم مهمان می تواند گزینه خوبی باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم پاریسن ژرمن و نانت

پی اس جی در این بازی به دنبال ۳ امتیاز !

پس از اینکه تیم پاریسن ژرمن شروعی در حد و اندازه ی خودش نداشته و کمی دچار حاشیه شد ولی با گذشت زمان و در هفته های اخیر فوق العاده خوب عمل کردند و توانستند در ۷ بازی پشت سرهم برنده باشند. مشکل تیم میزبان در رقابت های لیگ قهرمان می باشد و این بازی نوعی حواشی به عنوان پیش بازی با دورتموند می باشد.

تیم پاریسن ژرمن در حال حاظر با ۳۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فاصله ۴ امتیازی با تیم نانت ایجاد کرده است. تیم نانت در بازی هفته ی گذشته اولین باخت فصلش را تجربه کرد و به رتبه دوم سقوط کرد.

مطمئنا پاریسن ژرمن یک نگاهش به بازی حساس در مقابل دورتموند می باشد ولی دلیل نمیشود که این بازی را ول کنند جون برد در این بازی از لحاظ روحیه به تیم کمک خواهد کرد.

پیش بینی ما برای این بازی گلزنی هر دو تیم می باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم نانت و نیس

به نظر می رسد نیس جدی ترین رقیب پاریسن ژرمن برای رقابت باشد!

عملکرد تیم نیس در این فصل قابل تحسین بوده و تنها تیمی هستند که قبل از بازی با نانت در لیگ ۱ بدون شکست هستند. نیس فقط با اختلاف ۱ امتیاز نسبت به پاریسن ژرمن در رده دوم جدول هستند و امیدوارند با برد در مقابل نانت موقتا بزه صدر جدول بروند این روند شکست ناپذیری را ادامه دهند.

در طرف مقابل نانت هم تیم خوب و قابل احترامی بوده است اما در ماه اکتبر با افت مواجه شده است و در طی ۴ بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده و یک گل به ثمررسانده است.

خط دفاعی تیم نانت با چالش جدی رو به رو می شود چون نیس از ۸ بازی اخیر ۶ بازی را برده بوده است و توانستنه اند کلین شیت کنند.

آمار خط حمله نیس اصلا جالب نیست و در ۱۳ بازی که در لیگ انجام داده اند تنها توانسته اند ۱۴ گل بزنند که در میان ۶ تیم بالای جدول کمترین گل را به ثمر رسانده است اما خط دفاعی خوبی دارد و در ۳ بازی اخیر خود با نتیجه ۱-۰ برنده شده است.

پیشنهاد ما برای این بازی برد تیم نیس با اختلاف کم مثلا ۱-۰ می باشد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات