پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و فولام + آنالیز و بررسی مسابقه بین دو تیم اورتون و کریستال پالاس

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و فولام
– پیش بینی بازی بین دو تیم آرسنال و لسترسیتی

هدف ما از نوشتن این مقاله این است که آمار و ارقام بازی های لیگ برتر جزیره را دقیق بر ای شما بررسی و آنالیز کنیم به امید اینکه شما بتوانید پیش بینی بهتری برای این باز ها داشته باشید. با پیش بینی و آنالیز بازی های هفته ششم با ما همراه باشید.

هفته ششم از مسابقات لیگ برترانگلیس با یک نبرد میانه‌ جدولی بین تیم‌های فولام و ناتینگهام فارست و یک نبرد انتهای جدولی بین تیم‌ های کریستال پالاس و اورتون است کهتلاش می کنند وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند و از قرار گرفتن در انتهای جدول جلوگیری کنند.

پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و فولام

دو تیم ناتینگهام فارست و فولام در مسابقات لیگ برتر جزیره شروع بسیار خوبی داشته اند و هر دو باشگاه امیدوارند بتوانند این موفقیت را دوباره تکرار کنند.

تیم فولام توانست نیوکاسل را که تیم بسیار خوبی است را در ورزشگاه کراون کاتج با نتیجه ۳-۱ شکست دهد؛ ازنکات جالب این بازی می توان به گلزنان این مسابقه اشاره کرد. امیل اسمیت رو و ریس نلسون که در تابستان به تیم پیوسته بودند، دوباره موفق به گلزنی شدند.

در طرف مقابل، ناتینگهام فارست همچنان روند خوب خود را در بازی های خارج از خانه حفظ کرده و در یک بازی پرحادثه به تساوی ۲-۲ مقابل برایتون دست یافت.

شاگردان نونو اسپریتو سانتو دو بازی اول خود را که در خارج از خانه انجاد داده اند موفق شدند با نتیجه ۱-۰ مقابل ساوتهمپتون و لیورپول پیروز شوند. با وجود غیبت مهره کلید ی خودشان یعنی مورگان گییز به دلیل محرومیت، آن‌ها می‌ توانند روز شنبه اولین پیروزی خانگی خود در بازی های لیگ برتر انگلیس را به دست آورند.

با توجه به این موضوع که تیم فولام در بازی های خانگی خود بسیار موفق تر عمل کرده و از ۱۵ پیروزی این تیم در لیگ از ابتدای فصل گذشته، تنها چهار پیروزی در بازی‌ های خارج از خانه به دست آمده است.

در این شرایط، ناتینگهام فارست که در فرم خوبی قرار دارد و در خانه هم بازی می‌ کند، پیش بینی لیگ انگلیس ما برای این بازی برد تیم ناتینگهام فارست با ضریب ۲.۳۴ می باشد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی و آنالیز بازی های لالیگا

آنالیز و بررسی مسابقه بین دو تیم اورتون و کریستال پالاس

تیم های اورتون و کریستال پالاس فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را خیلی خوب به اتمام رساندن اما امسال در لیگ جدید شروع خوبی نداشتند و انتظارات هواداران خود را تا این لحظه نتوانستند برآورده کنند.

تیم اورتون در فصل گذشته لیگ جزیره را اتفاق های و مشکلاتی درگیر بود مثل کسر شدن امتیاز، اما رفته رفته خودش را پیدا کرد و تحت هدایت شان دایچ هر پنچ بازی آخر فصل خود را بدون دریافت گل توانست پیروزشود و با این نتایج جایگاه خود در لیگ برتر را بهبود بخشید.

اما استانداردهای دفاعی این تیم دراین فصل به شدت افت کرده است. این تیم اولین امتیاز فصل خود را در تساوی 1-1 مقابل لسترسیتی در هفته گذشته کسب کرد، در حالی که در شکست‌های مقابل برایتون، تاتنهام، بورنموث و استون ویلا 13 گل دریافت کرده بود.

اورتون در بازی مقابل تیم های بورنموث و استون ویلا با توجه به اینکه ۲-۰ جلو افتاده بود و بازی رو در اختیار داشت اما در نهایت با نتیجه ۳-۲ شکست خورد و این نشان از متزلزل بود خط دفاعی این تیم می باشد.

با این حال، خط دفاعی اورتون ممکن است مقابل کریستال پالاس که هنوز در این فصل طعم پیروزی را نچشیده است و از زمان جدایی مایکل اولیسه و رفتن آن به تیم بایرن مونیخ، در خلق موقعیت‌ گل دچار مشکل بوده، بتواند خودش را پیدا کند و نفسی بکشد.

تیم کریستال پالاس در پنج بازی این فصل تنها ۵ گل به ثمر رسانده که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بوده و دیگری یک گل به خودی از سوی ایتان پیناک، مدافع برنتفورد بوده است. این تیم در سه بازی اخیر خود مقابل چلسی، لسترسیتی و منچستریونایتد به تساوی دست یافته است.

پیشنهاد ما برای این بازی شرط بندی روی گزینه مساوی با ضریب جذاب ۳.۳۹ می باشد اما این رو بدونید که پیش بینی لیگ انگلیس بسیار بسیار سخت می باشد.

بررسی و پیش بینی مسابقه بین دو تیم آرسنال و لسترسیتی

آرتتا امسال تیمی ساخته که حتی وقتی ۱۰ نفره هم میشه خیلی سخت گل میخوره. بازی هفته گذشته بین دو تیم آرسنال و منچسترسیتی که آرسنال یک اخراجی داشت و تا دقیقه ۹۸ د رمقابل تیم خوب منچسترسیتی دوام آورد و در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کرد. در بازی مقابل سیتی به نظر نمی رسد این تیم کار سختی در پیش داشته باشد.

تیم لسترسیتی بعد از صعود و برگشت به لیگ برتر انگلیس توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی خارج از خانه در مقابل کریستال پالاس ۲-۲ و در خانه در مقابل تاتنهام و اورتون به تساوی ۱-۱ دست یافته است.

دو شکست این تیم، در مقابل فولام در یک بازی خار از خانه و دیگری درورزشگاه خانگی خود در مقابل استون ویلا، با نتیجه ۲-۱ بوده و در تمام پنج بازی لیگ خود، هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند.

هرچند لستر سیتی عملکرد خوب و قابل قبولی داشته اما احتمالاً این روند در ورزشگاه امارات به پایان خواهد رسید، زیرا آرسنال پیش از تساوی هیجان‌ انگیزش مقابل منچسترسیتی، که در آن لیاندرو تروسارد درست قبل از پایان نیمه اول اخراج شد، در پنج مسابقه در تمام رقابت‌ها تنها یک بار گل خورده بود.

توپچی‌ ها این فصل در لیگ موفق شده‌اند تیم‌های ولورهمپتون، استون ویلا و تاتنهام را بدون اینکه گلی دریافت کنند شکست دهند. همچنین، فصل گذشته تمام شش بازی خود را مقابل سه تیم تازه صعودکرده با پیروزی به پایان رساندند و در چهار مورد از این پیروزی‌ها دروازه خود را بسته نگه داشتند.

بنابراین، انتظار می‌ رود که آرسنال مقابل لسترسیتی نیز بدون دریافت گل پیروز شود و پیش بینی لیگ انگلیس با ضریب ۱.۷۸ از این شرط حمایت می‌ شود.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل