پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و آرسنال + پیش بینی بین دو تیم استون ویلا و نیوکاسل

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و آرسنال
– پیش بینی بازی بین دو تیم استون ویلا و نیوکاسل

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و آرسنال

تیم فوتبال ناتینگهام فارست در این فصل عملکرد خوبی نداشت و فراز و نشیبی زیادی را تجربه کرده است در بازی هفته گذسته در مقابل تیم برنتفورد با نتیجه ۳-۲ شکست خورد اما نشانه‌های بهبود تحت مربی جدید نونو اسپیریتو سانتو وجود داشته است. در این بازی به نظر نمیرسد آرستال در ورزشگاه سیتی گراند با مشکل خاصی روبرو شود.

این تیم در ۱۳ دیدار اخیر خانگی در لیگ برتر تنها در ۲ بازی نتوانسته گلزنی کند و این نشان از قدرت خط حمله این تیم می باشد. در فصل گذشته ۸ بازی خانگی خود را برنده بوده و یکی از دلایلی است که در لیگ ماندگار بوده است.

آنها در بازی آخر فصل گذشته توانستند همین آرسنال را با نتیجه ۱-۰ شکست دهند، زمانی که تیم آرتتا با چالش مواجه بود و اصلا عملکرد قابل قبولی نداشت.

تیم آرتتا بعد از اینکه در ۵ بازی ۳ شکست را تجربه کرد و حذف شدن زود هنگام در بازی های جام حذفی صحبت هایی در باشگاه شمال لندنی شنیده میشد. اما آنها این اظهارات را با یک پیروزی 5-0 در مقابل کریستال پالاس در روز شنبه خاموش کردند، حتی زمانی که دو گل از این ۵ گل در زمان های اضافی زده شده باشند.

اگر بیشتر به آمارها توجه کنیم متوجه خواهیم شد که در ۷ دیدار اخیر خود تنها در بازی هفته گذشته توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد بنابراین خط حمله ناتینگهام فارست با وجود کریستین وود که در ۴ بازی اخیر خود ۵ گل به ثمر رسانده احتمال گلزنی این تیم با ضریب ۱.۷۲ بالاست.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم استون ویلا و نیوکاسل

تیم نیوکاسل در فصل گذشته بسیار عالی کار کرد و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را نیز کسب کند، این تیم فصل جدید را نیز بسیار پر انرژی و خوب شروع کرد اما در میانه های راه با مشکلاتی از جمله محرومیت و مصدومیت بازیکنان خود روبه رو شد. در حال حاظر این تیم در رده دهم جدول قرار دارد و اصلا این خوشایند مالک ثروتمند این تیم نیست. روز سه شنبه باید به مصاف تیم استون ویلا برود و به هیچ وجه بازی آسانی برای این تیم نخواهد بود.

تیم نیوکاسل در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ ۶ باخت را کسب کرده و تنها برد آنها مربوط به بازی برابر فولام می شود که تقریبا ۷۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کرد.

یک پیروزی ۸-۰ در مقابل تیم آخر جدول کسب کردند که تنها موفقیت آنها در بازی های خارج از خانه به حساب میاد و ۵ بازی اخیر بازی های خارج از خانه را باخته اند که اصلا جالب نیست.

استون ویلا در ۱۰ بازی اخیر خود تنها یک باخت داشته اند که در مقابل تیم منچستر یونایتد بود که ۲-۰ نیز جلو بودند.

این تیم در ورزشگاه خانگی خود از ۱۷ بازی ۱۶ بازی را برنده و یک تساوی را داشته اند. از ابتدای دسامبر دو تیم منچسترسیتی و آرسنال را شکست داده اند. حمایت از برد این تیم با ضریب ۱.۹۴ بسیار منطقی به نظر میاد

پیش بینی مسابقه بین دو تیم تاتنهام و برنتفورد

برنتفورد تیم خوب و هماهنگی نشان د اده و در بازی آخر فصل قبل نیز موفق شد تاتنهام را ببرد اما در روز چهارشنبه در سفر به شمال لندن و رویارویی با تیم خوب و سرحال این روزهای مربی یونانی ممکن است با مشکل جدی روبه رو شوند.

تاتنهام در یک برهه ی زمانی با افت محسوسی مواجه شد اما با بازگشت بازیکنان تاثیر گذار این تیم یعنی میکی ون ده ون، کریستیان رومرو و رودریگو بنتانکور دوباره جون گرفتند و به مسیر موفقیت برگشتند.

در بازی قبلی در مقابل منچستریونایتد تاتنهام مستحق برد بود و بسیار خوب بازی کرد اما در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت دادند و با توجه به آمار این تیم در ۱۲ بازی اخیر نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و این میتواند خبر خوبی برای خط حمله برنتفورد باشد که جدیدا ایوان تونی از محرومیت برگشته و در اختیار تیم است.

با وجود عدم حضور سون هونگ‌ مین (که با تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد)، تاتنهام همچنان دارای خط حمله بسیار قوی است تا هندیکپ ۱- را با ضریب 1.961* پوشش دهد، به ویژه اکنون که ریچارلیسون با شش گل در همان تعداد بازی لیگی، توانسته است توپ را به دروازه ببرد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات