پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و اورتون + پیش بینی بین دو تیم لیورپول و فولام

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و اورتون
– پیش بینی بازی بین دو تیم لیورپول و فولام

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم ناتینگهام فارست و اورتون

روند ناکامی تیم اورتون ظاهرا به پایان رسیده و این هفته شاگردان شان در مقابل تیم ناتینگهام فارست صفل آرایی می کنند و در این بازی اورتون میهمان می باشد و با کسب برد می توانند آمار بازی های خارج از خانه خود را بهبود ببخشد و روند مثبت خود را ادامه دهند.

اورتون در ۳ دیدار اخیر خود که به عنوان میهمان به میدان رفته اند پیروز شده است، از جمله تیم هایی که شکست داده می توان به وستهم و کریستال پالاس اشاره کرد.

آخرین بازی هفته گذشته بین دو تیم منچستریونایتد و اورتون برگزار شد و اورتون با نتیجه ۳-۰ شکست خورد و هرچند بسیار عملکرد خوبی داشت و توانسته بود ۲۴ شوت به دروازه منچستربزند بزند، اما موفق نشد دروازه را باز کند.

خط حمله اورتون قدرت خوبی دارد و از لحاظ میانگین شوت به دروازه در رتبه پنجم قرار دارد و در هر بازی میانگین ۱۴.۷ شوت را ثبت کرده است، آمار اینجا جالب می شود که در بازیهایی که میهمان است قدرت تهاجمی بهتری داشته اند.

در طرف مقابل تیم ناتینگهام فارست از ۹ دیدار قبلی خود تنها یک برد داشته است و درخط دفاعی حال و روز خوشی ندارد و با توجه به این آمار و اطلاعات انتخاب گزینه برد مستقیم اورتون با ضریب ۲.۷۲ بسیار جذاب و محتمل به نظر میرسد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم لیورپول و فولام

فولام در هفته گذشته با نتیجه ۳-۲ در مقابل ولورهمپتون توانست پیروزی دلچسپی را کسب کند و با روحیه ی بالایی پا به این مسابقه بزارد.

این برد چهارمین برد تیم فولام در طول بازی های این فصل بود و همه ی برد هایش را در مقابل تیم های رده پایینی جدول کسب کرده است.

این واقعیت برای تیم فولام وجود دارد که در مقابل تیم های برتر و بالای جدول نمی توانند پیروز شوند اما در مقابل تیم های رده پایین جدول قدرت برنده شدن را دارند.

در طرف مقابل مردان یورگن کلوپ در طول این فصل تنها یک شکست داشته اند و در هفته گذشته در مقابل تیم خوب منچسترسیتی با وجود اینکه عقب افتادند اما با ارائه بازی خوب و هماهنگ توانستند بازی را به تساوی بکشانند بنابراین با روحیه ای مضاعف وارد این مسابقه می شوند.

تیم لیورپول در همه ۶ بازی خانگی خود توانستند پیروز شوند و در سه بازی اخیر خود در خانه توانستند کلین شیت کنند. بنابراین من انتخاب برد لیورپول با کلین شیت را با ضریب ۲.۲۷ جذاب می بینم.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم چلسی و برایتون

در هفته گذشته در یک بازی عجیب چلسی در مقابل نیوکاسل با نتیجه ۴-۱ شکست خورد و در این بازی کاپیتان تیم یعنی ریس جیمز نیز اخراج شد و صدای پوچتینو هم در کنفرانس خبری درآمد و به نقد ازوضع تیم پرداخت.

اخراج کاپیتان هرچند در نتیجه بازی در مقابل نیوکاسل اثری نداشت اما غیبت او قطعا در بازی مقابل برایتون تاثیر گذار خواهد بود و ممکن است با چالش دیگری مواجه شوند.

چلسی این روز ها دوباره با افت مواجه شده اند و در دو بازی ۸ گل دریافت کرده اند و چهار برد وچهار تساوی و پنج شکست را تا اینجای کار در کارنامه خود دارند.

تیم برایتون به خاطر حضور در لیک اروپا کمی با فشار روبه رو شده و این مورد به نفع تیم چلسی می باشد.

در این بازی انتخاب برد مساوی با ضریب ۲.۱۶ برای برایتون گزینه جذابی خواهد بود.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات