پیش بینی بازی بین دو تیم نیوکاسل و منچسترسیتی + پیش بینی بین دو تیم اورتون و استون ویلا

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم نیوکاسل و منچسترسیتی
– پیش بینی بازی بین دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم نیوکاسل و منچسترسیتی

تیم منچسترسیتی در ابتدای فصل بسیار عالی کار کرد و توانست به صدر جدول هم برسد ولی در ادامه راه بع افت مواجه شد و خیلی باید کار کرد تا دوباره بتواند به جمع مدعیان لیگ اضافه شود ناگفته نماند که دیدار با نیوکاسل هم به این آسانی نیست و با چالش روبه رو خواهد شد.

تیم پپ گواردیولا قبل از بازیهای جام باشگاه های جهان در شش دیدار اخیرش تنها یک بار برنده شده بود ولی بعد از این بازیها توانست در مقابل اورتون و شفلیدیونایتد به پیروزی برسد و وضعیت خودش را بهبود ببخشد.

در این روزها اخبار خوبی هم در مورد تیم منچسترسیتی به گوش می رسد. کوین دبروینه بعد از یک مصدومیت طولانی دوباره در دسترس می باشد و ارلینگ هالند هم برای بازی این هفته در دسترس می باشد.

در طرف مقابل تیم نیوکاسل وضعیت خوبی ندارد و بعد از حذف شدنش از لیگ قهرمانان باید دوباره برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد.

تیم نیوکاسل از ۱۰ بازی اخیر خود در این ورزشگاه ۸ بازی را برنده بوده و تنها هفت گل را دریافت کرده اند ولی بسیار سخت است که انتظار داشته باشیم در مقابل حملات منچسترسیتی دوام بیاورد.

انتخاب برد منچسترسیتی در این بازی با ضریب ۱.۵۱ بسیار محتمل به نظر می رسد ولی با توجه به اینکه از ۹ بازی که منچسترسیتی در خارج از خانه انجام داده در ۸ بازی گل خورده انتخاب گلزنی هر دو تیم و برنده شدن منچسترسیتی با ضریب ۳.۱۰ انتخاب خوبی به نظر می رسد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم اورتون و استون ویلا

تیم استون ویلا این فصل رل بسیار خوب شروع کرده و به احتمال فراوان بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند اما در مقابل تیم اورتون با چالش جدی روبه رو خواهد شد.

تیم اونای امری در هفته ۲۱ از رقابت های لیگ جزیره در رتبه دوم جدول قرار دارد. این تیم یک گل در دقایق پایانی در بازی مقابل شفلید نیاز داشت تا بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان برسد و در بازی مقابل منچستریونابتد بازی ۲ -۰ برده را با نتیجه ۳-۲ باختند.

عملکرد تیم اونای امری شایان تقدیر است ولی شانس هم در کسب نتایج این تیم دخیل بوده است.

در مقابل تیم اورتون با سه شکست متوالی در مقابل تیم های تاتنهام، منچستر سیتی و ولورهمپتون باعث شده که این تیم در آستانه سقوط قرار بگیرد اما در ادامه راه با بردهای متوالی چلسی و نیوکاسل نشان دادند که قابلت انجام بازی خوب و بهبودی را دارند پس حمایت از این تیم با ضریب ۲.۸۰ محتمل است.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام

تیم منچستریونایتد در این فصل عملکرد سینوسی داشتند و با برد اخیر خود در مقابل تیم لیگ یکی ویگان کمی بهبود پیدا کرده اند اما بازی در مقابل تاتنهام قطعا سخت و چالش برانگیزتر خواهد بود.

تیم منچستریونایتد از ۵ دیدار اخیر خود تنها یک بازی را برنده بوده اند و اون بازی هم در مقابل استون ویلا بود که با یک کامبک خوب توانستند بازی ۲-۰ باخته را ۳-۲ پیروز شوند. حقیقتا حمایت از تیم اریگ تن هاگ با ضریب ۲.۳ بسیار سخت است.

اگر بیشتر به آمار توجه کنیم متوجه می شویم که تیم بازی های تیم منچستر در شش دیدار اخیر خود در الترافورد بیش از ۲ گل داشته است و تیم تاتنهام هم به غیر از یک بازی در بازی های خارج از خانه همین شرایط را داشته است پس به نظر من این بازی پرگل خواهد بود.

انتخاب برد تاتنهام با بیش از ۲.۵ گل با ضریب ۴.۰ بسیار محتمل خواهد بود.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات