پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و ناتینگهام فارست + پیش بینی بین دو تیم استون ویلا و آرسنال

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و ناتینگهام فارست
– پیش بینی بازی بین دو تیم آستون ویلا و آرسنال

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و ناتینگهام فارست

ناتینگهام فارست این فصل وضعیت پایداری نداشته و عملکردش سینوسی وار بوده و فعلا در موقعیت خطرناکی قرار دارد و به نظر نمی رسد در بازی روز شنبه نشانی از بهبود عملکرد آن ببینیم.

ناتینگهام فارست چهار بازی اخیر خود را شکست خورده است و آخرین شکستش در مقابل فولام با نتیجه ۵-۰ بود که اصلا برای این تیم قابل قبول نیست چون فولام قبل از این برد در کل بازی های این فصل لیگ  تنها ۱۶ گل به ثمر رسانده بود و این نشان از افت شدید تیم ناتینگام میدهد.

نکته جالب توجه برای تیم ولورهمپتون در این فصل پایداری آنها در زمینه گلزنی بوده است.

تیم ولوورهمپتون در فصل گذشته آمار گلزنی افتضاحی داشت و در بین تیم های لیگ کمترین گل به دروازه را در کارنامه اش ثبت کرد اما در این فصل زیر نظر مربی جدید گری اونیل به جز بازی افتتاحیه که در ماه اوت در مقابل منچستریوناید موفق به گلزنی نشدند و با نتیجه ۱-۰ باختند. از آن بازی به بعد این تیم در ۱۶ بازی لیگ و کاپ که انجام دادند توانستند گلزنی کنند.

علاوه بر آمار خوب گلزنی این تیم، عملکرد خانگی ولورهمپتون چشمگیر بوده در و در ۵ بازی اخیر بدون شکست بوده اند آن هم در مقابل تیم هایی مثل منچسترسیتی و تاتنهام و استون ویلا و نیوکاسل که از تیم های قدرتمند لیگ جزیره به حساب می آیند.

پیشهناد ما برای این بازی برد تیم وولورهمپتون می باشد.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم استون ویلا و آرسنال

استون ویلا در چند فصل اخیر توانسته عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و به پایداری برسد. این تیم تحت هدایت مربی سابق آرسنال یعنی اونای امری شاید نتوانسه موفقیت چشمگیری داشته باشد اما این مربی طی این چهارسال توانسته این تیم را به یکی از ۵ تیم برتر لیگ تبدیل کند.

در بازی هفته گذشته تیم استون ویلا با یک بازی خوب و حساب شده توانست منچسترسیتی را شکست دهد و خود را به عنوان مدعی قهرمانی به بالای جدول بکشاند.

آخرین باخت استون ویلا در لیگ به بیش از سه ماه می گذرد و عملکرد این تیم در بازیهای خانگی قابل تحسین بوده و از زمان باخت آنها به تیم آرسنال در فوریه تا کنون در ۱۴ بازی خانگی بدون شکست بوده اند.

در طرف مقابل تیم آرسنال در بهترین فرم خود قرار دارد و شش بازی اخیر خود را برنده بوده است اما در بازی سه شنبه شب درمقابل لوتون هر چند که با نتیجه ۴-۳ توانست برنده شود کمی بی نظمی و سردرگمی در بازیکنان این تیم مشاهده میشد.

پیشنهاد ما برای این مسابقه انتخاب هندیکپ ۲۵+ برای استون ویلا با ضریب ۲.۰۶ می باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم اورتون و چلسی

تیم اورتون که با شوک کسر ۱۰ امتیاز روبه رو شد به رده های پایینی جدول سقوط کرد. قبل از رو به رو شدن این تیم با این تنبیهی با تیم چلسی ۲ امتیاز اختلاف داشت. هر دو تیم در این فصل ۵ برد در کارنامه شون دارند و در وضعیت خوبی قرار ندارند.

یک نکته جالب در مورد تیم اورتون وجود دارد که این تیم در بازی هایی که میهمان می باشد عملکرد بهتری داشته است .

تیم چلسی در این فصل نیز مانند فصل قبل وضعیت مناسب و جالبی ندارد و در بازی های خانگی و خارج از خانه عملکرد مناسبی نداشته است به طوریکه شاگردان پوچیتینو در ۸ بازی اخیر خود نتوانسته اند دروازه خود را بسته نگه دارند و در ۴ بازی اخیر خود ۱۴ گل دریافت کرده اند.

پیشنهاد ما برای این بازی بالای ۲.۵ گل می باشد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات