پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و تاتنهام + پیش بینی بین دو تیم بورنموث و نیوکاسل

– پیش بینی بازیهای لیگ برتر
– آماربازی های لیگ برتر
– پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و تاتنهام
– پیش بینی بازی بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی

پیش بینی بازی های این هفته لیگ برتر جزیره را با آمار و اطلاعات در کنار اخبار و تجزیه و تحلیل تیم که وبسایت فوتبالی در اختیار شما قرار می دهد بهبود ببخشید.

پیش بینی بازی بین دو تیم ولورهمپتون و تاتنهام

تاتنهام هفته گذشته در بازی مقابل چلسی با این همه اتفاق های عجیب و غریبی که افتاد اولین شکستش را در این فصل تجربه کرد. در بازی مقابل ولورهمپتون قطعا به دنبال جبران خواهد بود.

شاگردان نجه پستکوگلو در یک بازی عجیب در مقابل چلسی با نتیجه ۴-۱ شکست خورد هر چند در دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدند اما در ادامه بازی با اخراج شدن ۲ بازیکن تیم با چاش و مشکلاتی روبه رو شد.

تاتنهام در بازی مقابل ولور همپتون هم با مشکلاتی روبه رو خواهد بود ۲ بازیکن اخراجی در بازی قبلی در این بازی محروم هستند همچنین دو بازیکن میکی ون دو ون و جیمز مدیسون مصدوم هستند.

تیم میزبان در بازی هفته گذشته در مقابل شفلیدیونایتد در یک بازی نزدیک با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و این اولین شکست بعد از ۴ بازی پیاپی بود.

برای این بازی تعداد گل ها رو باید مدنظر داشته باشیم و انتخاب بیش از ۳ گل با ضریب ۲.۶ می تواند جذاب باشد.

آمار جالب اینجاست که از ۱۰ بازی اخیر ولوور ۸ بازی بیشتر از ۳ گل داشته و از ۴ بازی اخیر تاتنهام ۳ بازی بیشتر از ۳ داشته است.

بخوانید: با سایت وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بین دو تیم بورنموث و نیوکاسل

تیم فوتبال بورنموث این روزا وضعیت جالبی در جدول رده بندی نداره و جزو ۳ تیم آخر جدوله و اگر بخواهد وضعیت خودش رو بهبود بده باید در مقابل نیوکاسل نتیجه بگیرد که نبرد بسیار سختی در پیش خواهد داشت.

گیلاس ها در بازی هفته گذشته در مقابل منچسترسیتی با نتیجه ۶-۱ شکست خوردند و درطرف مقابل نیوکاسل توانست در خانه خودش آرسنال مدعی را با نتیجه ۱-۰ متوقف کند.

تیم بورنموث در این فصل فقط یکبار موفق به کسب پیروزی شده است اما ادی هاو و شاگردانش با شکستی که در مقابل بورسیا دورتموند تجربه کردند به ۵ بازی بدون شکست در بازی های خارج از خانه پایان دادند. در حال حاظر با مصدومیت هایی که دارند ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

نیوکاسل بازیکنانی از جمله سون باتمن، مت تارگت و دن برن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و این به مشکلات این تیم اضافه خواهد شد.

گلزنی برای هر دو تیم با ضریب ۱.۶۶ می تواند جذلب باشد چون آمار دو تیم برای این گزینه بسیار کمک کننده است. تیم بورنموث در ۳ بازی اخیر خانگی خود هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند و برای نیوکاسل هم از ۴ بازی خارج ازخانه در ۳ بازی هر دوتیم موفق به گلزنی شده اند.

در ۶ بازی اخیر بورنموث بیشتر از ۳ گل به ثمر رسیده است و انتخاب گزینه بیشتر از ۲.۷۵ گل با ضریب ۱.۸۴ می تواند جذاب باشد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی

تیم ناتینگهام فارست در یکشنبه گذشته در مقابل لیورپول با نتیجه ۳-۰ شکست خوردند و این باعث میشه تیم از روحیه بالایی برای مقابله با تیم آماده استون ویلا برخوردار نباشد.

ضریب برد تیم ناتینگهام فارست برای این بازی ۴.۱۰ می باشد که به نظر میرسد ششکتش در مقابل استون ویلا حتمی باشد.

شاگردان اونای امری در ۶ بازی اخیر لیگ برتر شکست نخورده اند و در این بازی به دنبال کسب پیروزی هستند، ضریب برد تیم استون ویلا با بیشتر از ۳ گل ۲.۸ می باشد که بسیار محتمل به نظر میرسد.

استون ویلا خط حمله بسیار قدرتمندی دارد و در ۳ بازی اخیر خود توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند، این روند به احتمال فراوان در این بازی نیز تکرارشود.

پیش بینی بازی بین دو تیم تاتنهام وچلسی

چلسی این هفته در ورزشگاه خانگی خودش از قهرمان فصل گذشته و صدرنشین فعلی لیگ برتر میزبانی می کند.

هر دو تیم در بازی قبلی خود موفق به گلزنی شد ه اند اما انتخاب برد منچسترسیتی با ضریب ۱.۷۸ بهترین گزینه می باشد.

سیتیزن ها در چند سال اخیر همیشه تیم برتر میدان بوده اند و در۶ دیدار اخیر این دو تیم بدون گل خورده پیروزمیدان بوده است.

تکرار این نتایج بعید به نظر نمی رسد جون در فصل جدید در ۱۱ بازی که انجام داده اند تنها ۴ گل دریافت کرده است.

برد تیم منچسترسیتی همراه بزا گلزنی هر دو تیم ارزش خوبی دارد و با ضریب ۳.۶۳ در دسترس می باشد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات