پیش بینی بازی بین دو تیم پی اس وی و اسپورتینگ + آنالیزآمار بازی بین دو تیم بایرلورکوزن و آث میلان

– پیش بینی لیگ قهرمانان اروپا
– آمار بازی های لیگ قهرمانان
– پیش بینی بازی بین دو تیم پی اس وی و اسپورتینگ
– پیش بینی بازی بین دو تیم لیل و رئال مادرید

لیگ قهرمانان اروپا فصل 2024-25 وارد هفته دوم خودش می شود. همچنان که عرض کردم این رقابت ها با فرمت جدیدی برگزار خواهند شد. و مرحله گروهی جای خود را به یک مرحله لیگ جدید داده است. در ادامه نگاهی به مسابقات حساس و همچنین بازارهای جذاب شرط‌بندی خواهیم داشت.

پیش بینی بازی بین دو تیم پی اس وی و اسپورتینگ

دو تیم اسپورتینگ و پی اس وی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشیدند و بازی های خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. اما تیم پی اس وی در هفته اول لیگ قهرمانان ۲۰۲۴-۲۰۲۵ نتوانست نتیجه قابل قبولی کسب کند.

قهرمان پرتغال یعنی اسپورتینگ لیبسون از کارت قرمزی که بازیکن تیم لیل گرفت نهایت استفاده را برد و توانست در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲-۰ پیروز شود.

البته درخشش این تیم فقط مربوط به بازی های لیگ قهرمانان اروپا نمی شود بلکه در لیک برتر پرتغال هم در مقابل ایم آروکا توانست با نتیجه ۳-۰ پیروز شود همچنین در مقابل پورتو که یکی از تیم هایی است که برای قهرمانی می جنگد توانست ۲- ۰ شکستش دهد تا برد های متوالی خود را به عدد پنج برساند.

تیم اسپورتینگ از دفاع مستحکمی بهره می برد اما این استحکام در مقابل پی اس وی محک خواهد خورد؛ تیمی که در لیگ فصل گذشته هلند توانست در ۳۴ بازی ۱۱۱ گل به ثمر برساند و در شش بازی نخست لیگ امسال هم ۲۳ بار موفق به گلزنی شده است.

در بازی اول لیگ قهرمان اروپا تیم پی اس وی د رمقابل یوونتوس با نتیجه ۳-۱ در تورین شکست خورد و در این بازی قطعا به دنبال جبران خواهد بود. پیش بینی می شود این بازی مساوی بشه که ضریب جذاب ۳.۶۴ را دارد.

بیشتر بخوانید : آنالیز و بررسی لیگ برتر جزیره

آنالیزآمار بازی بین دو تیم بایرلورکوزن و آث میلان

بایرلورکوزن دراین فصل بازی های پر از هیجان وشگفتی انجام داده که همه این بازی ها پرگل از آب درامده و در مقابل میلان هم انتظار داریم این روند ادامه یابد.

قهرمان فصل گذشته آلمان فصل را در مقابل بورسیا مونشن گلادباخ با نتیجه ۳-۲ آغاز کرد سپس در یک بازی حساس و نفس گیر با نتیجه ۳-۲ در خانه لایپزیش شکست خورد و دو بازی بعدی رو در مقابل هوفنهایم با نتیجه ۴-۱ و درمقابل ولسفبورگ با نتیجه ۴-۳ موفق به پیروزی شد.

شاگردان ژابی آلونسو بازی هفته اول لیگ قهرمانان را با نتیجه ۴-۰ مقابل حریفشان فاینورد پیروز شدند. به نظر می رسد درمقابل میلان که بازی اولش در مقابل لیورپول با نتیجه ۳-۱ باخت مشکلی برای پیروز شدن نداشته باشد.

بازی های تیم میلان هم پر گل بوده است و از پنج بازی که انجام داده در چهار بازی بیشتر از ۴ گل زده شده است البته قبل دربی هفته قبل که توانست اینتر را ۲-۱ مغلوب کند.

پیش بینی من برای این بازی بالای ۳ گل می باشد.

شرط بندی روی بازی دو تیم لیل و رئال مادرید

تیم رئال مادرید در این فصل شروع خوبی نداشته و آنچنان که باید و شاید هستش ظاهر نشده است. این تیم در تابستان خرید خوبی انجام داده و هواداران انتظار بیشتری از این تیم دارند. شدت اعتراض هوادارن از زمانی که دو تساوی در مقابل تیم های و لاس پالماس در لالیگا به دست آورد بالا رفت.

رئال در بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه ۳-۱ از سد اشتوتگارت بگذرد. و تا حدودی برای رقیبان خود خط و نشان بکشد.

مدافع عنوان قهرمانی در هفته دوم لیگ قهرمان اروپا به مصاف لیل می رود و مهمان این تیم خواهد بود، تیم لیل در بازی اول خودش با نتیجه ۲-۰ به اسپورتینگ باخت و انتظار می رود رئال مادرید در این بازی برای پیروزی به مشکل نخورد.

قهرمان لالیگا در فصل گذشته در ۳۸ بازی که در لیگ برتر انجام داد تنها ۲۶ گل دریافت کرد و در این فصل تا کنون موفق شده است که تیم های رئال وایادولید، رئال بتیس و رئال سوسیداد با بدون اینکه گلی دریافت کند شکست دهد.

شاگردان آنجلوتی پارسال واقعا خوش درخشیدن و در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۰ توانستد تیم شایسته و یکدست دورتموند را شکست دهند و سپس در فینال لیگ اروپا هم توانستد با همین نتیجه آتلانتا را زمین گیر کنند.

تیم لیل امسال شروع خوبی نداشته و پیش بینی من برای این بازی این است که کم تر از ۰.۵ گل برای لیل با ضریب ۲.۳۷ بگیریم.

______________________
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل