پیش بینی بازی بین دو تیم کادیز و خیرونا + پیش بینی بازی بین دوتیم رئال مادرید و اوساسونا

– پیش بینی بازی های این هفته لالیگا
– آمارتیم های لالیگا
– پیش بینی بازی بین دو تیم رئال مادرید و اوساسونا
– پیش بینی بازی بین دوتیم گرانادا و بارسلونا

در این بخش، قصد دارم پیش‌ بینی‌های خود را درباره نتایج نهایی فصل جدید لالیگا براساس آمار و احتمالات ارائه شده توسط سایت فوتبالی بررسی کنم. همچنین، برای هر تیم، اخبار و تحلیل‌های تیمی را نیز بررسی می‌کنم.

لالیگا با چندین دیدار جذاب از جمعه شروع می شود وتا یکشنبه ادامه دارد، از جمله مصاف خانگی رئال مادرید با اوساسونا و ببازی خارج از خانه بارسلونا در مقابل گرانادا.

بیشتر بخوانید: با سایت شرط بندی وان ایکس بت بیشتر آشنا شوید.

پیش بینی بازی بین دو تیم کادیز و خیرونا

خیرونا در این فصل لالیگا شگفتی ساز واقع شده و در رده سوم جدول قرار گرفته است. آن‌ها در حالی به مصاف تیطم کادیز می روند که در چهار دیدار متوالی به پیروزی نرسیده اند و در وضعیت جالبی قرار ندارند.

“سفید و قرمزها” در دیدار اخیرخود در مقابل رئال مادرید با نتیجه ۳-۰ در خانه شکست خوردند و در این بازی به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی در مقابل کادیز هستند.

خیرونا در بازی‌ های خارج از خانه این فصل هنوز شکست نخورده است. پس از اینکه مقابل رئال سوسیداد به تساوی ۱-۱ رسیدند، موفق به کسب پیروزی‌هایی در برابر سویا، گرانادا و ویارئال شدند.

از ۹ امتیازی که کادیز دربازی های لیگ جمع آوری کرده، همه جز یکی در ورزشگاه نوئوو میراندیلا به دست آمده است، که نشان‌ دهندهٔ قدرت آن‌ها در بازی های خانگی است. ولی آن‌ها در۴بازی متوالی بدون پیروزی به دیدار شنبه می‌ روند و به نظر می‌ رسد اعتماد به نفسشان به اندازه کافی نباشد.

به نظر می‌ رسد که فرصتی عالی برای خیرونا باشد تا سه امتیاز را کسب کند، و شانس موفقیت آن‌ها با ضریب ۲٫۳۱۰* ارزیابی شده است.

پیش بینی بازی بین دوتیم رئال مادرید و اوساسونا

رئال مادرید پس از تجربه شکست ۳-۱ در برابر حریفان همشهریش، اتلتیکومادرید، ماه گذشته، با پیروزی‌ در سه بازی متوالی در تمام رقابت‌ها این نتیجه را جبران کرده است. آنها ابتدا در لالیگا مقابل لاس پالماس و خیرونا به پیروزی رسیده و در دیدار اخیر در لیگ قهرمانان اروپا با ۳-۲ در مقابل ناپولی به پیروزی دست یافته‌ اند.

“لوس بلانکوس” در صدر جدول لالیگا قرار دارد و یک امتیاز جلوتر از بارسلونا هستند، و اگر در مقابل میهمانان اوساسونا در روز شنبه به پیروزی نرسند، این بزرگترین شوک خواهد بود.

اوساسونا با پیروزی ۲-۰ که در مقابل آلاوس کسب کرد پس از پنج بازی بدون پیروزی در تمامی رقابت‌ها کمی جون گرفته است. اما سفر به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک چالش کاملاً متفاوت را ارائه می‌ دهد و به نظر می‌ رسد که به دست آوردن نتیجه مثبت در این دیدار غیرممکن باشد.

این به این معنا نیست که اوساسونا نتواند مقاومتی نشان دهد؛ با توجه به این که در هر بازی خارج از خانه در این فصل دو بار گل زده‌اند، آن‌ها باید حداقل یک گل به دست آورند.

کیفیت برتر تیم مادرید در نهایت در این بازی تاثیر خواهد گذاشت، و شرط برد خانگی همراه با گلزنی هر دو تیم با ضریب ۳٫۰۷۰* در دسترس است.

پیش بینی بازی بین دو تیم گرانادا و بارسلونا

بارسلونا با شروع قوی در آغاز فصل جدید دردفاع از عنوان خود قرار دارد و با رویارویی با گرانادا در روز یکشنبه، هنوز در لیگ بدون شکست هستند؛ شش بار برنده شده و دو بار تساوی کرده‌اند.

تا کنون، بارسلونا برترین تیم این فصل در لالیگا بوده و توانسته‌ است به شکل چشمگیری ۱۹ بار دروازه حریفان را باز کند. این توانایی خوب در خط حمله آن‌ها احتمالاً به آن‌ها در کسب پیروزی در استادیو لوس کارمنس کمک خواهد کرد.

با این حال، تیم ژاوی هرناندز در خط دفاع، به ویژه در بازی‌ های خارج از خانه، کمی آسیب‌ پذیر بوده‌اند. در سه دیدار اخیر خارج از خانه در لالیگا، شش گل دریافت کرده اند.

این امر به گرانادا که در خطر سقوط به لیگ دسته دوم هستند، امید می‌دهد که حداقل بتوانند دروازه حریف را بازکنند، زیرا تا کنون در ۶ بازی از ۸ بازی لالیگای خود توانسته‌ اند گل به ثمر برسانند. مشکل اصلی آن‌ها در خط دفاعی است و تعداد ۲۱ گل دریافت کرده اند.

برد بارسلونا و گل زنی هر دو تیم با ضریب ۲٫۶۹۰* قیمت جذابی دارد.

پیش بینی مسابقه بین دو تیم ختافه بارسلونا

در نهایت، بیایید به یکی از پرانتظارترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های هفته در اروپا نگاهی بیندازیم. رقابتی که هر دو تیم فوتبال پایتخت اسپانیا، رئال مادرید و آتلتیکو مادرید، را به میدان می‌برد. این دو تیم همیشه رقابت‌هایی داغ و حساس با یکدیگر داشته‌اند و هر دیدار آنها بر انتظارات فوتبال دوستان جواب می‌دهد. در این بازی، هم نام و افتخار و هم سه امتیاز مهمی در لیگ برای گرفتن است.

رئال مادرید با شروع قوی در لالیگا، پنج پیروزی متوالی را کسب کرده‌ است. در تابستان، انتظار می‌ رفت تیم یک جایگزین برای کریم بنزما جذب کند، اما این موضوع به واقعیت پیوسته نشد. ولی با ورود جوان و پرتوان، جود بلینگهام، هواداران کمتر حس فقدان بنزما را احساس می‌ کنند. بلینگهام با زدن پنج گل در پنج بازی اولیه‌ ی خود در لالیگا نشان داده است که می‌ تواند یکی از ستون‌ های اصلی حمله رئال مادرید باشد و به تیم کمک کند تا به اهداف بزرگ‌ تر خود نزدیک‌ تر شوند.

رقیب محلی رئال، اتلتیکو مادرید، با شوک شکست ۳-۰ مقابل والنسیا روبرو شد و به دنبال بازگشت قوی در بازی‌های بعدی بود. در مسابقه بعدی خود با لاتزیو، اتلتیکو تا دقایق پایانی در حال حاکم بودن بر بازی و کسب سه امتیاز بود، اما با گلی که در دقیقه ۹۵ دریافت کرد، فرصت برای جبران شکست قبلی را از دست داد. این نتایج نشان‌دهنده چالش‌ها و فشارهایی است که آتلتیکو در این فصل با آن مواجه شده است.

تیم اتلتیکو مادرید به رهبری دیگو سیمئونه در ورزشگاه خانگی‌ شان عملکردهای قوی‌ ای داشته است. در فصل گذشته فقط در سه مسابقه لیگ در ورزشگاه متروپولیتانو شکست خورده‌اند و در تنها بازی خانگی این فصل، گرانادا را با نتیجه ۳-۱ شکست داده‌اند. ولی جالب است که رئال مادرید یکی از این سه تیم بوده که سال گذشته توانسته در ورزشگاه اتلتیکو پیروز شود. با این حال، با ضریب ۲٫۶۹۰*، امیدواری‌هایی برای تکرار این پیروزی از سوی رئال وجود دارد.

—————
اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل