پیش بینی بازی بین دو تیم کلرمونت و پاریسن ژرمن + پیش بینی بازی بین دو تیم موناکو و مارسی

– پیش‌بینی بازی‌های لیگ ۱
– آمار و ارقام لیگ ۱
– پیش‌ بینی بازی کلرمونت مقابل پاریسن ژرمن
ـ پیش‌ بینی بازی موناکو مقابل مارسی

پیش از بازی‌ های جدید لیگ ۱، پیش‌ بینی‌های خود را بر اساس اطلاعات، آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل تیم‌ها، آپدیت و بهتر کنید.

پاری‌سن‌ژرمن در تلاش است تا با سفر به کلرمونت روز شنبه، دوباره به صدر جدول لیگ ۱ فرانسه بازگردد. این دیدار از مهم‌ترین بازی‌های هفته به شمار می‌رود، در همین حال، موناکو و مارسی هم به یک نبرد جذاب آماده می‌شوند.

بخوانید: .

پیش بینی بازی بین دو تیم کلرمونت و پاریسن ژرمن

پاریسن‌ ژرمن با هدف بازگشت به صدر جدول لیگ ۱، روز شنبه به کلرمون-فراند سفر می‌کند.

دو تیم برست و نیس در ابتدای فصل لیگ برتر فرانسه نمایش خوبی از خود نشان داده‌ اند، اما پاری‌ سن‌ژرمن شانس بازگشت به اوج جدول را دارد – حداقل برای روز شنبه – هنگامی که با حریفی آسان مواجه می‌ شود.

کلرمونت در شش بازی اولیه خود در لیگ ۱ تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است و به نظر می‌ آید که با یک چالش واقعی برای جلوگیری از سقوط مواجه است.

در حالی که پاریسن‌ ژرمن در پنج بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها چهار برد کسب کرده است، قبل از این دیداربا دو پیروزی محکم ۲-۰ مقابل بروسیا دورتموند و ۴-۰ در برابر مارسی نمایش خوبی داشته ، با امید به دست یافتن به سومین پیروزی پشت‌ سره بدون گل‌ خورده پا به میدان می گذارد.

با نگاهی به عملکرد دفاعی اخیر پاریسن‌ ژرمن، شانس پیروزی این تیم بدون گل‌ خورده این هفته با نرخ ۲٫۶۹۰* بسیار جذاب به نظر می‌ رسد.

پیش بینی بازی بین دو تیم موناکو و مارسی

بازی دیرهنگام روز شنبه قرار است یکی دیگر از نبردهای هیجان‌ انگیز باشد، که در آن موناکو قصد دارد در استادیوم لوئی دوم، به دردهای مارسی افزوده کند.

مارسی این فصل را با عملکردی نا امیدکننده شرروع کرده است و در چهار بازی اخیر خود در همه مسابقات نتوانسته به پیروزی دست یابد.

تیم “له فوسین” در سه دیداراخیرخود مقابل نانت، تولوز و آژاکس به مساوی رضایت داد، ولی در بازی اخیر خود، توسط پاریسن‌ژرمن با نتیجه‌ ی ۴-۰ شکست خورد.

موناکو هم با مسائلی در زمینه پیوستگی روبرو شده است، ولی در شش دیدار لیگ ۱ این فصل، تنها یک بار شکست خورده‌اند.

تنها شکست موناکو با نتیجه ۱-۰ مقابل تیم درخشان نیس اتفاق افتاده است. موناکو حالا در تلاش است تا در برابر مارسی، که پس از چهار بازی بدون پیروزی بوده است از اعتماد به نفس کاسته شده باشد، به رونق قبلی بازگردد.

پیروزی موناکو در بازی یکشنبه در ورزشگاه خانگی با ضریب ۲٫۲۱۰* گزینه جذابی می تواند باشد.

پیش بینی بازی بین دو تیم نیس و برست

در یک مواجهه غیرمنتظره در صدرجدول لیگ ۱، نیس در ورزشگاه آلیانز ریویرا روز یکشنبه به مصاف برست می‌ رود.

هر دو تیم از ابتدای فصل عملکرد بیش از انتظار و درخشانی داشته‌ اند. برست با کسب ۱۳ امتیاز از شش بازی اولیه‌ اش به عنوان صدر نشین جدول پدیدار شده، در حالی که نیس بدون شکست با تنها یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار گرفته است.

برای برست، ورزشگاه آلیانز ریویرا همواره مکانی ناخوشایند بوده است؛ زیرا تا کنون هیچگاه در این استادیوم به پیروزی دست نیافته‌ اند.

پس از شکست در سه بازی مهمانی اخیر مقابل نیس، تداوم چنین روندی عجیب نیست. امکان یک پیروزی خانگی با نرخ ۱٫۷۴۶* وجود دارد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل